Ja dat hou je vaak wel, maar goede reden om weer een nieuw kleurtje op te doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die topcoat heb ik eergisteren gekocht
Maar 1 avondje trainen en dan toch beschadiging
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Veeeeel meer dan dat meestal.
Dan is het wel leukquote:
Inclusief verzenden was ik nu 4 euro voor een jurkje en schoenen kwijt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Heb ook al 4 keer 1304 gebruikt, maar die weigerde laatst met bijvoegen. Ze hebben me door.
quote:
Hehe ja leipheid.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hehe ja leipheid.
Heb hem nog verwerkt in een poster die ik aan een vriend gaf
Niiiiice.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inclusief verzenden was ik nu 4 euro voor een jurkje en schoenen kwijt.Korting boven korting boven korting. Ze moeten er toch eens achter komen dat het niet helemaal werkt.
En wat is nou echt goede nagellak, die niet al te duur is?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat hou je vaak wel, maar goede reden om weer een nieuw kleurtje op te doen.
My Godquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt base coats he, daarvoor. Die doe je nog onder de nagellak.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wat is nou echt goede nagellak, die niet al te duur is?
Ik heb 2 weken geleden Catrice 400 Blue Cara Ciao gekocht. (ik heb een blauw tenue, dus nagels dan ook blauw). Na de wedstrijd ging ik het eraf halen..... DRAMA! Heel mijn vingers waren blauwSmurfinvingers
Terwijl mijn andere nagellak van Catrice niet dat effect geef als ik het eraf haal.
Ja maar als ik het eraf haal met remover dan doe ik gewoon boenenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt base coats he, daarvoor. Die doe je nog onder de nagellak.
Dat heb je meestal met blauwe en groene lakjes enzo, beste is om altijd basecoat eronder te doen tegen verkleuring!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En wat is nou echt goede nagellak, die niet al te duur is?
Ik heb 2 weken geleden Catrice 400 Blue Cara Ciao gekocht. (ik heb een blauw tenue, dus nagels dan ook blauw). Na de wedstrijd ging ik het eraf halen..... DRAMA! Heel mijn vingers waren blauwSmurfinvingers
Terwijl mijn andere nagellak van Catrice niet dat effect geef als ik het eraf haal.
Pvd, da's ook toevallig, dat wilde ik vandaag eigenlijk aandoen maar mijn tepeldeksels zaten nog in de wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet mijn volgende EFF kostuum.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je beetje remover op je watje, en dan dat gedeelte even op je nagel drukken, dan naar uiteinde van je nagel toe eraf 'trekken'. Dan valt het vaak wel mee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als ik het eraf haal met remover dan doe ik gewoon boenen
Dus komt het ook wel eens op je vingers toch?
Dus vandaar de blauwe vingers
ja maar heb het niet met mijn andere 2 lakjes groen en blauwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heb je meestal met blauwe en groene lakjes enzo, beste is om altijd basecoat eronder te doen tegen verkleuring!
Als je niets tegen bestellen in amerika en via ebay enzo hebt, dan is China Glaze goed en goedkoop aan te komen, daar heb ik er best veel van. Maar hier in Nederland is het best duur.
Ja ik heb het ook niet met alle groene en blauwe, maar als het gebeurt is het wel vaak met zo'n kleur.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar heb het niet met mijn andere 2 lakjes groen en blauw
Ow toch basecoat, ja want mijn nagels waren wel blauwig ook
(leuk zo'n cursus nagellakjes)
Okequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook niet met alle groene en blauwe, maar als het gebeurt is het wel vaak met zo'n kleur.
Je gaat voetballen niet naar een schoonheidswedstrijdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OkeIk moet morgen nog haarlak halen, dus de basecoat komt ook op mijn lijstje te staan
Ow en de verharder
Nu even de dames appen in wat voor kleur tenue we spelen zaterdagTegenpartij is ook blauw
Haha, goed bezig!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OkeIk moet morgen nog haarlak halen, dus de basecoat komt ook op mijn lijstje te staan
Ow en de verharder
Nu even de dames appen in wat voor kleur tenue we spelen zaterdagTegenpartij is ook blauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |