quote:
Ik vind een late levering soms ook wel fijn omdat ik dan in de tussentijd gratis verzending heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Alhoewel ik nu expres wat spul met late levertijd erin heb zitten omdat ik het vanaf volgende maand ofzo pas binnen wil krijgen.
Ja, ik heb van mezelf hele zachte nagels dus die scheuren snel, en dit spul maakt ze echt heel stevig. Gebruik nu verharder van Herome, zit wel formaldehyde in, maar ze hebben ook een sensitive versie waar het als het goed is niet in zit, die ga ik hierna proberen. En ook wat verharders/verzorgende lakjes van andere merken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verharden is misschien ook wel een planBreken/scheuren ze dan minder snel?
Ja ik denk ook dat ik te dik lak. Maar ik heb nog niet echt het geduld ervoor
Maar ik ga het zaterdagochtend eens proberen. Dunne laagjes
Zit er ook een waarde van 15 euro in dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
15 euro per maand. Maar dan krijg je een pakketje.Mooi pakketje.
![]()
Liefde voor pakketjes.![]()
Dat moment waarop de deurbel gaat.![]()
Die turk met een doosje staat.![]()
Je het doosje pakt en de deur dicht smijt.![]()
Het doosje vrolijk openmaakt.![]()
Alleen dat is al 15 euro waard.
quote:
Ja precies.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind een late levering soms ook wel fijn omdat ik dan in de tussentijd gratis verzending heb.
Veeeeel meer dan dat meestal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit er ook een waarde van 15 euro in dan?
Minimaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Heb ook al 4 keer 1304 gebruikt, maar die weigerde laatst met bijvoegen. Ze hebben me door.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind een late levering soms ook wel fijn omdat ik dan in de tussentijd gratis verzending heb.
H&Mquote:
Ja die topcoat heb ik eergisteren gekochtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, ik heb van mezelf hele zachte nagels dus die scheuren snel, en dit spul maakt ze echt heel stevig. Gebruik nu verharder van Herome, zit wel formaldehyde in, maar ze hebben ook een sensitive versie waar het als het goed is niet in zit, die ga ik hierna proberen. En ook wat verharders/verzorgende lakjes van andere merken.
Scheelt veel al denk ik, en sneldrogende topcoat is ook superhandig!
Ja dat hou je vaak wel, maar goede reden om weer een nieuw kleurtje op te doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die topcoat heb ik eergisteren gekocht
Maar 1 avondje trainen en dan toch beschadiging
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Veeeeel meer dan dat meestal.
Dan is het wel leukquote:
Inclusief verzenden was ik nu 4 euro voor een jurkje en schoenen kwijt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
Heb ook al 4 keer 1304 gebruikt, maar die weigerde laatst met bijvoegen. Ze hebben me door.
quote:
Hehe ja leipheid.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hehe ja leipheid.
Heb hem nog verwerkt in een poster die ik aan een vriend gaf
Niiiiice.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inclusief verzenden was ik nu 4 euro voor een jurkje en schoenen kwijt.Korting boven korting boven korting. Ze moeten er toch eens achter komen dat het niet helemaal werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |