PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:kalenichtenzijnoke (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kalenichtenzijnoke (stevenmac26)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Wil je een potje ?quote:
Geen contact kreeg er wel 3, waarschijnlijk zagen ze dat er wat miste op het accountquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef Anonymous61 het volgende:
waarom heb ik geen 3 packshebben jullie contact gemaakt met ea of helemaal niks? spelers verdwenen??
Kan ook gold ?quote:
Heb je invite gestuurdquote:
Is dit serieus want ik heb hem gekochtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:06 schreef Gramulanion het volgende:
Chill, eindelijk die Dingsdag verkocht voor 850c.
Moet je opnieuw zoeken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef 5M1L3 het volgende:
Hoelang duurt het bij 59th minute voordat er nieuwe lading bij komt, want ik zie een tijdje het zelfde staan..
waarheen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wanneer gaat die hele SC nou weer terug?
Waar je vandaan kwamquote:
Oquote:
AFCA staat voor after Feyenoord comes ajax. Maar dat wist je vast wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ze blijft wel geil hoor. Jammer van die grote F op dat shirt dat wel.
Niet gemerkt aan de stand afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
AFCA staat voor after Feyenoord comes ajax. Maar dat wist je vast wel.
Soms laten de heren de dames voor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Niet gemerkt aan de stand afgelopen seizoen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Deze man in een pack:
[ afbeelding ]
Denk dat ik hem gewoon opstel. Rugnummer 5 [ afbeelding ]
Ja ik ook heb 300 van die kutkaarten en ze gaan het de eerste tijd nog niet eens fixen -.-quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Soms laten de heren de dames voor.
Waarom heb ik al die healingcards gekochtnu kan ik geen FUT spelen
Wat kan ik eraan doen dan? Ik heb zelf nog geen 1 bronze pack geopend vandaag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:15 schreef WezepAFCA het volgende:
Beste uit meer dan duizend bronze packs is M'voto geweest verkocht voor 6k. Doe er wat aan DS2
Jij bent de bronze pack whispererquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat kan ik eraan doen dan? Ik heb zelf nog geen 1 bronze pack geopend vandaag.
Sneijder downgrade, Ibra zijn er nog niet zoveel van.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe komt het dat sommige spelers veel goedkoper zijn (Sneijder bv) maar andere veel duurder (Ibrahimovic) dan vorige jaren
Doe het dan voor Toefjes en JoodNLquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
Als ik ze ga discarden dan zul je zien dat ze ineens de bende gaan fixen
Omdat je hem voor 15k kan krijgen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef Covati het volgende:
Waarom koopt niemand mijn Benzia's voor 20k/19K
Esswein--Dioufquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:19 schreef Tito_Makani het volgende:
Welke spelers vinden jullie in 13 kut om tegen te spelen?
Ik heb altijd problemen met Kone van Wigan en Shane Long
Mijn team:Pquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:19 schreef Tito_Makani het volgende:
Welke spelers vinden jullie in 13 kut om tegen te spelen?
Ik heb altijd problemen met Kone van Wigan en Shane Long
Newcastle United voor je??quote:
Ze staan allemaal op de watchlist. Want daar zouden ze geen kwaad kunnen. Niks is minder waar. Ik moet nu bij elk bid dat ik doe de bid openhouden, anders ben ik de speler kwijt, omdat ie dan achteraan in de watchlist aansluitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe het dan voor Toefjes en JoodNL
Daar liep ik nu dus ook tegen aanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze staan allemaal op de watchlist. Want daar zouden ze geen kwaad kunnen. Niks is minder waar. Ik moet nu bij elk bid dat ik doe de bid openhouden, anders ben ik de speler kwijt, omdat ie dan achteraan in de watchlist aansluitZo heb ik nog een Delph in mijn watchlist. Op plek 392
Denk dat ik ze er allemaal op ga knallen voor 200c binnenkort
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef pascal08 het volgende:
Post jullie 3-5-2 teams eens.
Mijn team:
(alleen Ramires nog, daar heb ik nu Felipe Melo)
[ afbeelding ]
Nog niet af:
[ afbeelding ]
Was dat niet Oxfordquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoe heet die Engelse club met de uilenbadge ook alweer?
Oldhamquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoe heet die Engelse club met de uilenbadge ook alweer?
Sirigu op doel, De Rossi CM en gewoon Serie A rechterflank? Biabiany en Konko ofzo?quote:
Thanksquote:
Nee, ik klap er vol in:P Nog niet verloren onlinequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kom je geen pace te kort achterin? En verdedigen je LM en RM niet te weinig mee?
Ik speel 4321, 4222 en 352quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij spelen we echt allemaal 3-5-2 he?
1x 352 en 1x 4321. Morgenavond eindelijk de tijd of even flink wat potjes te spelen, zit nog altijd op 15.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Koop is heel erg gauw een Franse GK.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 352 afgezworen sinds gisterenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je Barfa nog transformeren naar RM, of laat je het zo?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Lloris op doel?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
heeft gewoon 9 chemquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ga je Barfa nog transformeren naar RM, of laat je het zo?
Ik kon echt niks met 442.quote:
Haal Lloris joh, beste keeper uit het spelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou ik langzame Engelse bronzes gebruiken als er ook snelle zijn? Ik heb geen Slew en Westcarr op STquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef pascal08 het volgende:
Post jullie 3-5-2 teams eens.
Mijn team:
(alleen Ramires nog, daar heb ik nu Felipe Melo)
[ afbeelding ]
Nog niet af:
[ afbeelding ]
Osborne is het duurst met zo'n 30k, er zijn verder een paar die 10k kosten en een paar goedkopere spelers. Ik heb sowieso geen 100k ervoor betaald maar ik kocht ze vrijwel in het begin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n team? Kom ik met 100k een eindje?
Ik heb Mandanaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Koop is heel erg gauw een Franse GK.
7kquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:35 schreef WezepAFCA het volgende:
DS2, ik heb een braziliaanse CM uit de MLS, Camargo heet die in mn pack. Lijkt me wel wat waard?
online pass zit in het doosjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef nickhguitar het volgende:
He Jongens,
Heb hier op Fok al een topic over lopen maar ik dacht kom, ik vraag 't hier ook nog eens
Heb nadat ik fifa 12 al had sinds kort dus fifa 13 gehaald. Echter vraagt hij telkens bij online opties een online pass content. Ik denk dus een code o.i.d. om online te spelen. Maar waar moet ik deze invoeren en waar vind ik deze? Zit er een beetje vast mee om eerlijk te zijn.
Mvg,
Nick
Pass staat op kaartje in doosjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef nickhguitar het volgende:
He Jongens,
Heb hier op Fok al een topic over lopen maar ik dacht kom, ik vraag 't hier ook nog eens
Heb nadat ik fifa 12 al had sinds kort dus fifa 13 gehaald. Echter vraagt hij telkens bij online opties een online pass content. Ik denk dus een code o.i.d. om online te spelen. Maar waar moet ik deze invoeren en waar vind ik deze? Zit er een beetje vast mee om eerlijk te zijn.
Mvg,
Nick
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ga je Barfa nog transformeren naar RM, of laat je het zo?
Heb 9 chemquote:
Bij welke club speelt hij ook alweer? Hij lijkt me wel goedkoper dan Sarvas die 4* heeft en dat is ook een Braziliaanse CM.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:35 schreef WezepAFCA het volgende:
DS2, ik heb een braziliaanse CM uit de MLS, Camargo heet die in mn pack. Lijkt me wel wat waard?
He Nick,quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef nickhguitar het volgende:
He Jongens,
Mvg,
Nick
Houston Dynamoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij welke club speelt hij ook alweer? Hij lijkt me wel goedkoper dan Sarvas die 4* heeft en dat is ook een Braziliaanse CM.
Houston Dynamoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij welke club speelt hij ook alweer? Hij lijkt me wel goedkoper dan Sarvas die 4* heeft en dat is ook een Braziliaanse CM.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
He Nick,
Fijn om je reactie te lezen. De code zit op een papiertje in het doosje. De code dien je in te voeren wanneer je een online optie wilt spelen of, uit eigen ervaring, waneer het spel voor het eerst opstart.
Mvg,
Stephan
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
He Nick,
Fijn om je reactie te lezen. De code zit op een papiertje in het doosje. De code dien je in te voeren wanneer je een online optie wilt spelen of, uit eigen ervaring, waneer het spel voor het eerst opstart.
Mvg,
Stephan
Thx voor je reactiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
He Nick,
Mvg,
Stephan
Als je bijvoorbeeld naar xbox live (in het fifa menu gaat) en dan drukt op seizoenen, zou je het ook weer moeten krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Thx voor je reactieEchter krijg ik die optie dus niet meer helaas.. Heb al in het menu gekeken maar kan 'm daar ook niet vinden?
quote:
Dat dacht ik al maar er was geen 1 op de markt, nu staat er toevallig wel net 1. Ik zocht net naar Sarvas en ik vond 1 voor 3k wat toch 3k lager is dan de laagste BIN.quote:
Nick kijk is ff hier:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Thx voor je reactieEchter krijg ik die optie dus niet meer helaas.. Heb al in het menu gekeken maar kan 'm daar ook niet vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Eerste:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je xbox hebt dan is die 1 die er nu op staat de mijnequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik al maar er was geen 1 op de markt, nu staat er toevallig wel net 1. Ik zocht net naar Sarvas en ik vond 1 voor 3k wat toch 3k lager is dan de laagste BIN.
je kan ook gewoon een silver account gebruiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef WezepAFCA het volgende:
Is trouwens de enige manier om nog een FUT account aan te maken voor de web app om er mee te handelen etc om een nieuw xbox live account te maken? Moet ik dus xbox gold halen en alles voor een tweede account.
4-3-2-1 is echt een mongolenopstelling.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
1x 352 en 1x 4321. Morgenavond eindelijk de tijd of even flink wat potjes te spelen, zit nog altijd op 15.
Tweede is THE OXquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eerste:op de vleugels na, die zijn mwheh.
Tweede:op Walcott na.
Derde:![]()
Vierde: Nice!
Ja, dat is hem inderdaad. Ik ben benieuwd of hij wordt verkochtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Als je xbox hebt dan is die 1 die er nu op staat de mijne
Shaqiriquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Biabiany heb ik eruit, die is kut
Niet met Rivas en Iturbe op de vleugelsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4-3-2-1 is echt een mongolenopstelling.
Je hebt geen gold nodig voor fut. Het is handig om hetzelfde EA ID te gebruiken trouwens, dan kan je in de webapp switchen zonder uit te loggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef WezepAFCA het volgende:
Is trouwens de enige manier om nog een FUT account aan te maken voor de web app om er mee te handelen etc om een nieuw xbox live account te maken? Moet ik dus xbox gold halen en alles voor een tweede account.
Bij de eerste heb ik veranderd. Shakira op RM Gustavo CDM en Santana CBquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eerste:op de vleugels na, die zijn mwheh.
Tweede:op Walcott na.
Derde:![]()
Vierde: Nice!
IF Geromel vind ik slecht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Frans en Brazilaans team zijn bijna af.
Het BBVA team weet ik nog niet goed wie ik zal halen, Pedro sowieso eruit en Sergio Ramos in de verdediging maar verder weet ik het nog niet
Crook en Iwan hebben nog nachtmerries.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
4-3-2-1 is echt een mongolenopstelling.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nick kijk is ff hier:Bedankt! Wat is de game utility data? Zijn dat ook de savegames?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIGH / MEDquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:43 schreef DannyDeko het volgende:
451, wat is dan beter voor je LM/RM - > MED / LOW of HIGH/MED ?!???! ?? !!?3123 3121!!?
Werkt lekker moet ik zeggen, heb er al 100K mee verdiend geloof ik het afgelopen 4 uur/quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:44 schreef 5M1L3 het volgende:
wie heeft ultimate team trader 13 al getest, recensie :p
Is dat die app voor Android?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:44 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Werkt lekker moet ik zeggen, heb er al 100K mee verdiend geloof ik het afgelopen 4 uur/
Ziet er leuk uit.quote:
In dit geval wel. Voor een CB heb ik het liefst Low/High of Med/High. Voor aanvallers maakt het me niet zoveel uit. High/High op het middenveld is altijd fijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja maar hoger wil niet per se zeggen dat het beter is
Nee weet ik, maar ik heb het gevoel dat een speler met MED / LOW minder werk verzet dan er een met HIGH / MED. De aanvallende intenties zullen wel groter zijn, maar de defensieve ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja maar hoger wil niet per se zeggen dat het beter is
Hij is niet al te snel nee, maar zijn passesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is die net zo traag als ultimatedb?
Geen ideequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is die net zo traag als ultimatedb?
scherppppquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:48 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag vandaag pas dat die B van club ook 13 is
Passesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:48 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Hij is niet al te snel nee, maar zijn passes
Nu je het zegt, ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:48 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
wordt iemand dik voor betaald die logootjes makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:48 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet het dan zijn, pasjes? Kan hij soms goed de cha cha cha?quote:
Gewoon op dat blaadje, zitter er 2 of 3 in of eentje daarvan staan een code.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef nickhguitar het volgende:
Waar staat die online code eigenlijk van Fifa ? Ik zie 'm niet op het boekje zelf staan en op het papiertje wat erbij zit staat deze ook niet (papiertje is van Fifa ultimate team en fifa world champion)
Betaalde, ik wil een share als iemand hem heeeft :pquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat is die betaalde app toch?
Of hebben we het hier over een free app?
Dat blaadje heb ik dus echt niet:P Wat moet ik nu doen? Heb EA al gemaild, maar al een aantal dagen geen reactie gehad..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Gewoon op dat blaadje, zitter er 2 of 3 in of eentje daarvan staan een code.
Natuurlijk. Ik vind het echt wel slim als je er op kan komen. Een logo is overigens één van de belangrijkste dingen voor je bedrijf. Bepaalt je uitstraling.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
wordt iemand dik voor betaald die logootjes maken
Zoek ff op Google dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
Betaalde, ik wil een share als iemand hem heeeft :p
Lang genoeg gezocht, vind je nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zoek ff op Google dan.
appnaam.apk dan heb je hem zo.
.apk bestanden kun je zo installeren op Android!
Rating keer 66 ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:54 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat is de discardwaarde van een silver IF 70 overall?
Ik zou zeggen, leer Googlen... xDquote:
Is hij zoveel waard? Want ik zag hem een paar dagen geleden voor 500c en ik dacht dat hij niet veel meer waard wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net [ afbeelding ] voor 2.7k gehaald voor in mijn team, ook nog in mijn opstelling.
Hij is 2x zoveel waard.
Op xbox is hij max 2x waardquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net [ afbeelding ] voor 2.7k gehaald voor in mijn team, ook nog in mijn opstelling.
Hij is 2x zoveel waard.
Laagste BIN is 6k man.quote:
ohja dat is waar ook lol. Naja toen ik hem eergisteren kocht stonden er tig bins van rond de 2k.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Laagste BIN is 6k man.
Ik zit ook op Xbox.
Ik zou Sirigu halenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit team![]()
Mijn skills vanavond![]()
[ afbeelding ]
Sirigu op goal?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Ajacied7 het volgende:
Dit team![]()
Mijn skills vanavond![]()
[ afbeelding ]
Waar hebben we het nu over als ik vragen mag?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat moet het dan zijn, pasjes? Kan hij soms goed de cha cha cha?
Julio Prutsarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ga ik halen, beter dan die grabbelaar die niks klem heeft
Ik heb er al 20. Wel even genoeg zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Anonymous61 het volgende:
Jongens wie biedt er even mee
[ afbeelding ]
Je-zus....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Anonymous61 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond Guilherme super goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ga ik halen, beter dan die grabbelaar die niks klem heeft
laat maar ik ben domquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Anonymous61 het volgende:
[ afbeelding ]
Is goed ouwe reus. Maar ik ga geen anyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef BDIL het volgende:
Komen jullie clubben Mathijs, Thorb etc
Guilherme ja, maar dit is Julio Cesarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik vond Guilherme super goed.
Ik wel!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand een potje bronzes/silvers op de Xbox?
Ik kom zo wel ff any'en.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is goed ouwe reus. Maar ik ga geen any
Heb ik je al als vriend?quote:
meen je datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb er al 20. Wel even genoeg zo.
Ja.quote:
is niet van mij ik toon alleen aan dat hij overpriced is.. ze kijken niet naar de stats maar eigk naar de IF kaartquote:
Die ene gast dacht dat jij het over Pirlo had (zo traag als UDB) maar jij had het over die app. Toen dacht VDM dat jij dacht dat "passes" verkeerd geschreven wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar hebben we het nu over als ik vragen mag?
Ik heb je toegevoegdquote:
Ook alweer zo'n bizarre prijsstijging dan..Franse silvers als een gek gestegen..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Laagste bin is 12.5k geloof ik. Dit was het laatste ontbrekende puzzelstukje uit mijn team.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook alweer zo'n bizarre prijsstijging dan..Franse silvers als een gek gestegen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat waren echt geen bijzondere koopjes..
Jij ookquote:
Mvuemba heeft bazenstats.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook alweer zo'n bizarre prijsstijging dan..Franse silvers als een gek gestegen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat waren echt geen bijzondere koopjes..
Keeper is niets bijzonders nee, maar hij lijkt me net iets beter dan die andere Franse 74 en de Noren zijn allemaal kudtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mvuemba heeft bazenstats.
Die keeper is wel wat klein.
Haha, WoW sick manquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk je dat ik je in de maling neem?
[ afbeelding ]
Dit plaatje klopt toch van geen kant?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fotosoepquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ging dat plaatje is van dichtbij bekijken.quote:
3e kaartje is teveel verschoven, edit even!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo jij bent echt ziek rijk man hoe kom je aan zoveel coinsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de naam aan de zijkant mist ook nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef fetss het volgende:
[..]
3e kaartje is teveel verschoven, edit even!
Wat klopt er niet dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ging dat plaatje is van dichtbij bekijken.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
En de naam aan de zijkant mist ook niet
Volgende keer denk ik aan mijn eigen portemonnee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hey, wanneer kom je weer eens met een meester plan.
quote:
Daarvoor hoef je het plaatje toch niet van dichtbij te bekijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naam aan de zijkant.
Ik keek met een halfoogquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je het plaatje toch niet van dichtbij te bekijken.
Wel met. Niet tegenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:10 schreef Covati het volgende:
iemand al tegen een messi/ronaldo gespeeld ?
Heb het vaker gezegd, als we het slimmer hadden aangepakt en alles via PM deden waren we nu nog aan het tamperen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgende keer denk ik aan mijn eigen portemonnee.![]()
Misschien wel honderden euro's weggegooid door het hier bekend te maken
Zeg maar gerust duizenden euros.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Confetti had het gewoon voor zichzelf kunnen houden en dan zou hij nu rijk zijn. Maar hij dacht aan ons.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb het vaker gezegd, als we het slimmer hadden aangepakt en alles via PM deden waren we nu nog aan het tamperen.Het werd gewoon een dikke hype en zelfs lurkers maakten accounts aan om gratis coins te krijgen.
Ik was toch binnen no-time gevonden door andere mensen. Kwestie van een stuk of honderd codes proberen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat een sukkel hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Confetti had het gewoon voor zichzelf kunnen houden en dan zou hij nu rijk zijn. Maar hij dacht aan ons.![]()
Confetti is gewoon een baas dat die het heeft gedeeld, maar pascal was volgens mij de eerste die het op FOK heeft gezet met uitleg en de codes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Confetti had het gewoon voor zichzelf kunnen houden en dan zou hij nu rijk zijn. Maar hij dacht aan ons.![]()
Yup, leuk potjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:26 schreef Jonnsie het volgende:
Lekker potje Geluid, ik had echt geen kans!
PROBEER HET.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef zerokil het volgende:
Werkt het tamperen officieel niet meer?
Er is nog wel een manier om het te doen, maar niet zo verstandig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef zerokil het volgende:
Werkt het tamperen officieel niet meer?
Eisen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Eerste featured toernooi komt er aan.
Wat voor toernooi?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Eerste featured toernooi komt er aan.
2.5* max.quote:
Ok mooi, binnenkort maar is een marktplaats account aanmaken danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Er is nog wel een manier om het te doen, maar niet zo verstandig.
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef Toefjes het volgende:
Ik wil de blessures terug. Niet perse voor mijn kaartjes, maar wil soms gewoon gruwelijk veel schade aanrichten bij de tegenstander. Fifa community
Laat is zien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:32 schreef TJV het volgende:
100K gestoken in een BPLteam en dat 41212 speelt echt ronduit kut. Verkopen die hap en snel ook.
41212 is inderdaad klote.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:32 schreef TJV het volgende:
100K gestoken in een BPLteam en dat 41212 speelt echt ronduit kut. Verkopen die hap en snel ook.
De helft is al verkocht.quote:
Ik weet, heb geinvesteerd in 2 van die fransmannetjes en ik wil een team makenquote:
Ik kan niet zonder vleugels.quote:
Zet ze er dan niet voor zoveel opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef Covati het volgende:
[..]
Ik weet, heb geinvesteerd in 2 van die fransmannetjes en ik wil een team maken
Conclusie: ze moeten even verkopen
Ik zit onder iedereen, en ik ga gewoon geen verlies draaien op die gozerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zet ze er dan niet voor zoveel op
Ja wat wil je dat ik doe dan zemmel?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:34 schreef zerokil het volgende:
[..]
4-4-2 dan.
Ben zelf ook bezig met 4-4-2.
Ach, we vinden vast wel weer een loophole om onze accounts te unbannen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik wist hoe het moest, ik wist alleen de code niet. Ik was ze aan het proberen en toen kwam Confetti er al mee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Confetti is gewoon een baas dat die het heeft gedeeld, maar pascal was volgens mij de eerste die het op FOK heeft gezet met uitleg en de codes.
ik vind dat juist fijn, lekker spelers die lekker tikkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef knux het volgende:
4-2-3-1 zou ik het liefst spelen, alleen jammer van die CAM wingers
En jij had het wel bekend gemaakt als Confetti het niet had gedaan? (L)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wist hoe het moest, ik wist alleen de code niet. Ik was ze aan het proberen en toen kwam Confetti er al mee.
Nog altijd mijn lievelingsformatie, al speelt 352 ook wel lekker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef knux het volgende:
4-2-3-1 zou ik het liefst spelen, alleen jammer van die CAM wingers
Heeft de bank geen invloed meer?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
Wilde bijna spelers met rating 40 in gaan slaan, voor dat 2,5 toernooi. Toen bedacht ik me dat de bank geen invloed meer heeft
Nee, dat wist ik nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
Wilde bijna spelers met rating 40 in gaan slaan, voor dat 2,5 toernooi. Toen bedacht ik me dat de bank geen invloed meer heeft
Pas op hij is van EA.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef UltimateTeam het volgende:
Wie hebben er hier nog veel profijt gehad van het tamperen ?
Rot op Rikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |