PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:kalenichtenzijnoke (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kalenichtenzijnoke (stevenmac26)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Wil je een potje ?quote:
Geen contact kreeg er wel 3, waarschijnlijk zagen ze dat er wat miste op het accountquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef Anonymous61 het volgende:
waarom heb ik geen 3 packshebben jullie contact gemaakt met ea of helemaal niks? spelers verdwenen??
Kan ook gold ?quote:
Heb je invite gestuurdquote:
Is dit serieus want ik heb hem gekochtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:06 schreef Gramulanion het volgende:
Chill, eindelijk die Dingsdag verkocht voor 850c.
Moet je opnieuw zoeken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef 5M1L3 het volgende:
Hoelang duurt het bij 59th minute voordat er nieuwe lading bij komt, want ik zie een tijdje het zelfde staan..
waarheen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wanneer gaat die hele SC nou weer terug?
Waar je vandaan kwamquote:
Oquote:
AFCA staat voor after Feyenoord comes ajax. Maar dat wist je vast wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ze blijft wel geil hoor. Jammer van die grote F op dat shirt dat wel.
Niet gemerkt aan de stand afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
AFCA staat voor after Feyenoord comes ajax. Maar dat wist je vast wel.
Soms laten de heren de dames voor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Niet gemerkt aan de stand afgelopen seizoen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Deze man in een pack:
[ afbeelding ]
Denk dat ik hem gewoon opstel. Rugnummer 5 [ afbeelding ]
Ja ik ook heb 300 van die kutkaarten en ze gaan het de eerste tijd nog niet eens fixen -.-quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Soms laten de heren de dames voor.
Waarom heb ik al die healingcards gekochtnu kan ik geen FUT spelen
Wat kan ik eraan doen dan? Ik heb zelf nog geen 1 bronze pack geopend vandaag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:15 schreef WezepAFCA het volgende:
Beste uit meer dan duizend bronze packs is M'voto geweest verkocht voor 6k. Doe er wat aan DS2
Jij bent de bronze pack whispererquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat kan ik eraan doen dan? Ik heb zelf nog geen 1 bronze pack geopend vandaag.
Sneijder downgrade, Ibra zijn er nog niet zoveel van.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe komt het dat sommige spelers veel goedkoper zijn (Sneijder bv) maar andere veel duurder (Ibrahimovic) dan vorige jaren
Doe het dan voor Toefjes en JoodNLquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
Als ik ze ga discarden dan zul je zien dat ze ineens de bende gaan fixen
Omdat je hem voor 15k kan krijgen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef Covati het volgende:
Waarom koopt niemand mijn Benzia's voor 20k/19K
Esswein--Dioufquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:19 schreef Tito_Makani het volgende:
Welke spelers vinden jullie in 13 kut om tegen te spelen?
Ik heb altijd problemen met Kone van Wigan en Shane Long
Mijn team:Pquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:19 schreef Tito_Makani het volgende:
Welke spelers vinden jullie in 13 kut om tegen te spelen?
Ik heb altijd problemen met Kone van Wigan en Shane Long
Newcastle United voor je??quote:
Ze staan allemaal op de watchlist. Want daar zouden ze geen kwaad kunnen. Niks is minder waar. Ik moet nu bij elk bid dat ik doe de bid openhouden, anders ben ik de speler kwijt, omdat ie dan achteraan in de watchlist aansluitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe het dan voor Toefjes en JoodNL
Daar liep ik nu dus ook tegen aanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze staan allemaal op de watchlist. Want daar zouden ze geen kwaad kunnen. Niks is minder waar. Ik moet nu bij elk bid dat ik doe de bid openhouden, anders ben ik de speler kwijt, omdat ie dan achteraan in de watchlist aansluitZo heb ik nog een Delph in mijn watchlist. Op plek 392
Denk dat ik ze er allemaal op ga knallen voor 200c binnenkort
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef pascal08 het volgende:
Post jullie 3-5-2 teams eens.
Mijn team:
(alleen Ramires nog, daar heb ik nu Felipe Melo)
[ afbeelding ]
Nog niet af:
[ afbeelding ]
Was dat niet Oxfordquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoe heet die Engelse club met de uilenbadge ook alweer?
Oldhamquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoe heet die Engelse club met de uilenbadge ook alweer?
Sirigu op doel, De Rossi CM en gewoon Serie A rechterflank? Biabiany en Konko ofzo?quote:
Thanksquote:
Nee, ik klap er vol in:P Nog niet verloren onlinequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kom je geen pace te kort achterin? En verdedigen je LM en RM niet te weinig mee?
Ik speel 4321, 4222 en 352quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij spelen we echt allemaal 3-5-2 he?
1x 352 en 1x 4321. Morgenavond eindelijk de tijd of even flink wat potjes te spelen, zit nog altijd op 15.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Koop is heel erg gauw een Franse GK.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 352 afgezworen sinds gisterenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je Barfa nog transformeren naar RM, of laat je het zo?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Lloris op doel?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
heeft gewoon 9 chemquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ga je Barfa nog transformeren naar RM, of laat je het zo?
Ik kon echt niks met 442.quote:
Haal Lloris joh, beste keeper uit het spelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou ik langzame Engelse bronzes gebruiken als er ook snelle zijn? Ik heb geen Slew en Westcarr op STquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef pascal08 het volgende:
Post jullie 3-5-2 teams eens.
Mijn team:
(alleen Ramires nog, daar heb ik nu Felipe Melo)
[ afbeelding ]
Nog niet af:
[ afbeelding ]
Osborne is het duurst met zo'n 30k, er zijn verder een paar die 10k kosten en een paar goedkopere spelers. Ik heb sowieso geen 100k ervoor betaald maar ik kocht ze vrijwel in het begin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe duur is zo'n team? Kom ik met 100k een eindje?
Ik heb Mandanaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Koop is heel erg gauw een Franse GK.
7kquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:35 schreef WezepAFCA het volgende:
DS2, ik heb een braziliaanse CM uit de MLS, Camargo heet die in mn pack. Lijkt me wel wat waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |