En dan noemen we 'm Sam, naar Samzz.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Wat een schatje... ik zou'em wel willen hebben
Like a bossquote:
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan noemen we 'm Sam, naar Samzz.
Don't mess with mequote:
Jij hebt zijn kop niet van opzij gezien... Hij heeft echt helemaal geen neus, het is nog net geen deuk.quote:
“I'm gonna make him an offer he can't refuse.”quote:
Ik heb een euh... acquired taste...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt zijn kop niet van opzij gezien... Hij heeft echt helemaal geen neus, het is nog net geen deuk.
Jammer, het komt de gezondheid van de kat totaal niet ten goede. Zijn extreem platte neus is ook de reden dat hij helemaal alleen zit in de nachtopvang, veel te gevaarlijk met niesziekte.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een euh... acquired taste...
Die wil ik wel horenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
“I'm gonna make him an offer he can't refuse.”
Dit gaat over behaarde mormels, blijf je bij bovenstaande post?quote:
Dat staat volledig los van het feit dat ik hem mooi vindquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer, het komt de gezondheid van de kat totaal niet ten goede. Zijn extreem platte neus is ook de reden dat hij helemaal alleen zit in de nachtopvang, veel te gevaarlijk met niesziekte.
Die smaak van je houdt dat soort 'schoonheden' wel in stand.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat staat volledig los van het feit dat ik hem mooi vind
You sick fuckquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
He, kak, ik zie net dat ik mijn 200.000ste post heb gemist.
Nou ja, gemist
Ja, deze week is het wel feest qua ziek zijn ja.quote:
Hier ga ik niet eens op reagerenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die smaak van je houdt dat soort 'schoonheden' wel in stand.
Overigens is hij niet adopteerbaar, want hij ligt in de kreukels.
Het fuck-gedeelte zeker wat minder?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, deze week is het wel feest qua ziek zijn ja.
Alles komt goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het fuck-gedeelte zeker wat minder?
Hihi, je zei 'komt'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |