Ons uit eindelijke doelquote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ging om de constante stroom aan negatieve reacties van betreffende user.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zo'n gekke opmerking is dat niet. Om je site voor 30x de maandwinst te verkopen moet je echt geluk hebben(of een site met heel veel potentie).
Natuurlijk komt het voor. Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het ging om de constante stroom aan negatieve reacties van betreffende user.
Daarnaast komt het wel degelijk voor.
Als je een normale discussie niet aankunt hoef je niet op me te reageren verder, ik ga graag een discussie met je aan, op een normale manier. Door eerder genoemde reacties te plaatsen kun je blijkbaar niet normaal een discussie voeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het ging om de constante stroom aan negatieve reacties van betreffende user.
Daarnaast komt het wel degelijk voor.
Ah, dus ik ben degene die geen normale discussies kan voeren. Goed, dan zal ik het hierbij laten. En "weet te vertellen"; heb je mijn post wel eens gelezen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef Blester het volgende:
[..]
Als je een normale discussie niet aankunt hoef je niet op me te reageren verder, ik ga graag een discussie met je aan, op een normale manier. Door eerder genoemde reacties te plaatsen kun je blijkbaar niet normaal een discussie voeren.
Wel knap dat je meteen weet te vertellen dat ik helemaal geen websites heb!
Mwah, als je met reacties komt als "Jij hebt zeker helemaal geen website" e.d. neem ik je al niet meer serieus. Dit soort reacties plaatsen alleen kleine kinderen wanneer ze hun zin niet krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben degene die geen normale discussies kan voeren. Goed, dan zal ik het hierbij laten. En "weet te vertellen"; heb je mijn post wel eens gelezen?
Mag ik vragen waarom je die vraag aan hem stelt? Zo'n rare opmerking van hem was het niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:26 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig, maar hoe oud ben jij?
Is bij mij al een week of twee zo. Misschien alleen bij recent aangemaakte ads.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef Blobje het volgende:
Is het al bij iemand opgevallen dat de tekstads sinds vandaag ineens een stuk groter worden weergegeven? Vooral de fontsize van de titels zijn een stuk groter. Niet echt een vooruitgang wat mij betreft. Weet iemand of dit blijvend is?
Ik had eerst bij tekstads een aantal kleinere naast elkaar maar de laatste weken vaak één grote. Misschien ligt het aan de adverteerder? Ik zou het anders niet weten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef Blobje het volgende:
Is het al bij iemand opgevallen dat de tekstads sinds vandaag ineens een stuk groter worden weergegeven? Vooral de fontsize van de titels zijn een stuk groter. Niet echt een vooruitgang wat mij betreft. Weet iemand of dit blijvend is?
Concurrentie? Nee hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef JDx het volgende:
Concurrentie loopt hoog op!
Vraag me trouwens wel af hoe je aan een nieuw AdSense account bent gekomen, je had toch een ban? Met die vraag kwam je hier toen, en opeens had je weer AdSense? We zijn erg benieuwd.
Kon je altijd al zelf instellen, blijkbaar nu standaard. Ik maak de Ads altijd aangepast, die standaard kennen de mensen wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik vind één grote tekst ook niet mooi staan maar ja misschien klikken er wel sneller mensen op dus het zal wel.
Een bedrijf verkopen en de prijs baseren op drie jaar winst slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik ga daar ook verder niks over zeggen. Maar als je zoiets zegt dan weet je gewoon niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je die vraag aan hem stelt? Zo'n rare opmerking van hem was het niet.
Dat is het nou juist. Ik heb alles op klein staan, niks veranderd. En toch zijn ze groter geworden. Nou ja, zolang de clicks er maar niet minder om worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Apuleius het volgende:
Ik zie geen verandering. Het is in te stellen bij AdSense.
Dit is iets waar ik vandaag ook over zat te denken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:16 schreef VacaLoca het volgende:
Voor degenen die 250+ euro p/m verdienen met Adsense: hoe zit het met de kosten voor hosting?
Of anders; conversie Dataverkeer > Adsense inkomsten.
Die conversie optimizen lijkt me uiteindelijk ook een zeer belangrijke. Als je site uit de voegen van shared hosting groeit kan dedicated hosting duur geintje worden die de winst drukt.
Scheelt dan behoorlijk of een bezoeker 10mb aan data van je site heeft geplukt alvorens hij op een advertentie van je klikt, of 1mb.
Het pakket waar JDx naar refereert heeft 40 GB dataverkeer p/maand wanneer je netjes al je pagina's opbouwt zijn dat enorm veel bezoekers op enorm veel sites.. Als je zorgt dat je header klein is en je je plaatjes als png of gif publiceerd ben je een beste held wanneer je er overheen gaat.. Bedenk daar bij dat veel adsense sites text based zijn, puur voor de seo..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dit is iets waar ik vandaag ook over zat te denken.
ik heb nu zo'n cheapass shared pakket genomen, maar ik vraag me af hoever je daarmee kan gaan.
Zeker met meerdere subdomeinen op een zo'n pakketje.
Maar ik begrijp dus dat jij tot nu toe alles op een pakket kan doen JDx?
Mag ik je vragen hoeveel pageviews je in totaal doet in een maand?
Ik heb een hekel aan shared hosting, en een dedicated server is me te duur. Ik gebruik daarom VPS. In mijn geval staan de fysieke servers in Londen bij Linode. Voor een 1024MB/40GB storage/400GB datatransfer betaal ik $40 per maand. Dan moet je wel zelf je servermanagement doen. Overigens is hosting niet de grootste kostenpost voor me.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:16 schreef VacaLoca het volgende:
Voor degenen die 250+ euro p/m verdienen met Adsense: hoe zit het met de kosten voor hosting?
Of anders; conversie Dataverkeer > Adsense inkomsten.
Die conversie optimizen lijkt me uiteindelijk ook een zeer belangrijke. Als je site uit de voegen van shared hosting groeit kan dedicated hosting duur geintje worden die de winst drukt.
Scheelt dan behoorlijk of een bezoeker 10mb aan data van je site heeft geplukt alvorens hij op een advertentie van je klikt, of 1mb.
Ik denk niet dat je snel aan je limieten komt te zitten voor zowel bandbreedte als opslag, met ruim 600.000 pageviews per maand zit ik nog niet eens op 1/3 van mijn beschikbare bandbreedte (uit mijn hoofd is het 60GB dat ik heb).quote:Maar ik begrijp dus dat jij tot nu toe alles op een pakket kan doen JDx?
Mag ik je vragen hoeveel pageviews je in totaal doet in een maand?
Het hangt er toch vanaf wat je doet? Jij hebt amper een plaatje in je project staan.. JDx daarentegen veel meer.. dus het is appels met peren vergelijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:56 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je snel aan je limieten komt te zitten voor zowel bandbreedte als opslag, met ruim 600.000 pageviews per maand zit ik nog niet eens op 1/3 van mijn beschikbare bandbreedte (uit mijn hoofd is het 60GB dat ik heb).
Natuurlijk zal de waardering van een bedrijf zelden zo gebeuren, maar het is wel iets waar je rekening mee houdt. Bij bedrijven zie je vaak genoeg dat mensen er in investeren terwijl ze pas weten dat er echt winst wordt gedraaid na 5 of zelfs 10 jaar. Een lange termijn investering dus. In dat opzicht is 30x winst per maand zoals jdx zegt dan niet gek, als je er vanuit gaat dat na die 30 maanden, je de investering eruit hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef Skiet het volgende:
[..]
Een bedrijf verkopen en de prijs baseren op drie jaar winst slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik ga daar ook verder niks over zeggen. Maar als je zoiets zegt dan weet je gewoon niet waar je het over hebt.
Tijdgebrek kan ook een reden zijn om een website te verkopen. Of geld vrijmaken voor andere projecten die (nog) meer potentie hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Het probleem is gewoon bij websites dat het zo om kan slaan en je er nauwelijks bezoekers mee krijgt en dan is het over. Vaak is de maandomzet ook niet redelijk stabiel en goed aan te tonen. Natuurlijk zegt de verkopende partij altijd dat er meer uit te halen ismaar hij weet zelf wel dat dat niet waar is anders had je het nooit verkocht (of hij heeft de skills er niet voor).
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef JDx het volgende:
Concurrentie loopt hoog op!
Vraag me trouwens wel af hoe je aan een nieuw AdSense account bent gekomen, je had toch een ban? Met die vraag kwam je hier toen, en opeens had je weer AdSense? We zijn erg benieuwd.
Ahh.. vandaar dat het er zo rustig is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:26 schreef CasB het volgende:
Potverdorie waarom staat het linkje naar het irc-kanaal niet in de OP?Heb ik voor niets de wiki aangepast.
Iedereen zit ook nog in dit topic, dus ik zal ook niet de reden zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:07 schreef CasB het volgende:
Ik denk niet dat dat de specifieke reden is.
http://irc.fok.nl/adsense
Ik heb gisteren Google XML Sitemaps versie 3.2.8 geïnstalleerd, die had nogal veel downloads dus ik ga er vanuit dat het een goede plugin is. Voor mijn forum is het wat anders, daar heb ik gisteren een vage generator gebruikt die er ongeveer 10 minuten over deed en toen kwam er een sitemap met meer dan 2000 regels uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:12 schreef Afwazig het volgende:
Als je Wordpress gebruikt kun je een sitemap maken met de SEO plugin van Yoast.
het kan in ieder geval geen kwaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:18 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Google XML Sitemaps versie 3.2.8 geïnstalleerd, die had nogal veel downloads dus ik ga er vanuit dat het een goede plugin is. Voor mijn forum is het wat anders, daar heb ik gisteren een vage generator gebruikt die er ongeveer 10 minuten over deed en toen kwam er een sitemap met meer dan 2000 regels uitheeft die dan nog wel nut?
Een verkeerde sitemap kan zeker wel kwaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het kan in ieder geval geen kwaad
alleen als er dingen in worden uitgesloten of totaal niet volledig.. anders kan het geen kwaad..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Een verkeerde sitemap kan zeker wel kwaad.
Gister mijn nieuwe website bij de webmaster tool aangemeld met een Sitemap, vandaag is alles geindexeerd. nieuwe domeinnaam etc. Gewoon goede content, en plaats er een andere service van Google op zoals Analytics of AdSense, zorgt vaak ook voor instant indexatie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:36 schreef Fomalhaut het volgende:
Wat gaat dat indexeren van een nieuwe domeinnaam toch langzaam zeg...
Heb je Wordpress?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:49 schreef WebBeestje het volgende:
Maar iemand nog met een goede generator voor een sitemap? Anders probeer ik denk ik toch de beta versie van de Google generator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |