Ons uit eindelijke doelquote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ging om de constante stroom aan negatieve reacties van betreffende user.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zo'n gekke opmerking is dat niet. Om je site voor 30x de maandwinst te verkopen moet je echt geluk hebben(of een site met heel veel potentie).
Natuurlijk komt het voor. Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het ging om de constante stroom aan negatieve reacties van betreffende user.
Daarnaast komt het wel degelijk voor.
Als je een normale discussie niet aankunt hoef je niet op me te reageren verder, ik ga graag een discussie met je aan, op een normale manier. Door eerder genoemde reacties te plaatsen kun je blijkbaar niet normaal een discussie voeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het ging om de constante stroom aan negatieve reacties van betreffende user.
Daarnaast komt het wel degelijk voor.
Ah, dus ik ben degene die geen normale discussies kan voeren. Goed, dan zal ik het hierbij laten. En "weet te vertellen"; heb je mijn post wel eens gelezen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef Blester het volgende:
[..]
Als je een normale discussie niet aankunt hoef je niet op me te reageren verder, ik ga graag een discussie met je aan, op een normale manier. Door eerder genoemde reacties te plaatsen kun je blijkbaar niet normaal een discussie voeren.
Wel knap dat je meteen weet te vertellen dat ik helemaal geen websites heb!
Mwah, als je met reacties komt als "Jij hebt zeker helemaal geen website" e.d. neem ik je al niet meer serieus. Dit soort reacties plaatsen alleen kleine kinderen wanneer ze hun zin niet krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben degene die geen normale discussies kan voeren. Goed, dan zal ik het hierbij laten. En "weet te vertellen"; heb je mijn post wel eens gelezen?
Mag ik vragen waarom je die vraag aan hem stelt? Zo'n rare opmerking van hem was het niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:26 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig, maar hoe oud ben jij?
Is bij mij al een week of twee zo. Misschien alleen bij recent aangemaakte ads.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef Blobje het volgende:
Is het al bij iemand opgevallen dat de tekstads sinds vandaag ineens een stuk groter worden weergegeven? Vooral de fontsize van de titels zijn een stuk groter. Niet echt een vooruitgang wat mij betreft. Weet iemand of dit blijvend is?
Ik had eerst bij tekstads een aantal kleinere naast elkaar maar de laatste weken vaak één grote. Misschien ligt het aan de adverteerder? Ik zou het anders niet weten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef Blobje het volgende:
Is het al bij iemand opgevallen dat de tekstads sinds vandaag ineens een stuk groter worden weergegeven? Vooral de fontsize van de titels zijn een stuk groter. Niet echt een vooruitgang wat mij betreft. Weet iemand of dit blijvend is?
Concurrentie? Nee hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef JDx het volgende:
Concurrentie loopt hoog op!
Vraag me trouwens wel af hoe je aan een nieuw AdSense account bent gekomen, je had toch een ban? Met die vraag kwam je hier toen, en opeens had je weer AdSense? We zijn erg benieuwd.
Kon je altijd al zelf instellen, blijkbaar nu standaard. Ik maak de Ads altijd aangepast, die standaard kennen de mensen wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik vind één grote tekst ook niet mooi staan maar ja misschien klikken er wel sneller mensen op dus het zal wel.
Een bedrijf verkopen en de prijs baseren op drie jaar winst slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik ga daar ook verder niks over zeggen. Maar als je zoiets zegt dan weet je gewoon niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je die vraag aan hem stelt? Zo'n rare opmerking van hem was het niet.
Dat is het nou juist. Ik heb alles op klein staan, niks veranderd. En toch zijn ze groter geworden. Nou ja, zolang de clicks er maar niet minder om worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Apuleius het volgende:
Ik zie geen verandering. Het is in te stellen bij AdSense.
Dit is iets waar ik vandaag ook over zat te denken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:16 schreef VacaLoca het volgende:
Voor degenen die 250+ euro p/m verdienen met Adsense: hoe zit het met de kosten voor hosting?
Of anders; conversie Dataverkeer > Adsense inkomsten.
Die conversie optimizen lijkt me uiteindelijk ook een zeer belangrijke. Als je site uit de voegen van shared hosting groeit kan dedicated hosting duur geintje worden die de winst drukt.
Scheelt dan behoorlijk of een bezoeker 10mb aan data van je site heeft geplukt alvorens hij op een advertentie van je klikt, of 1mb.
Het pakket waar JDx naar refereert heeft 40 GB dataverkeer p/maand wanneer je netjes al je pagina's opbouwt zijn dat enorm veel bezoekers op enorm veel sites.. Als je zorgt dat je header klein is en je je plaatjes als png of gif publiceerd ben je een beste held wanneer je er overheen gaat.. Bedenk daar bij dat veel adsense sites text based zijn, puur voor de seo..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dit is iets waar ik vandaag ook over zat te denken.
ik heb nu zo'n cheapass shared pakket genomen, maar ik vraag me af hoever je daarmee kan gaan.
Zeker met meerdere subdomeinen op een zo'n pakketje.
Maar ik begrijp dus dat jij tot nu toe alles op een pakket kan doen JDx?
Mag ik je vragen hoeveel pageviews je in totaal doet in een maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |