abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117868819
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten

Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel

Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_117868875
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:26 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Zo'n gekke opmerking is dat niet. Om je site voor 30x de maandwinst te verkopen moet je echt geluk hebben(of een site met heel veel potentie).
Het ging om de constante stroom aan negatieve reacties van betreffende user.

Daarnaast komt het wel degelijk voor.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 11 oktober 2012 @ 20:28:40 #3
340341 Blester
Membre très utile
pi_117868885
Mensen die denken dat 30x de maandinkomsten de verkoopwaarde van een website is zijn gewoon niet realistisch bezig. Prima dat je dit ervoor wilt hebben, maar de waarde op de websitemarkt ligt gewoon anders. Ook prima als je iemand kan vinden die dit aan je wilt betalen, nogmaals, de waarde ligt gewoon anders.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_117868923
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Natuurlijk komt het voor. Dat zeg ik ook niet.
Het is alleen niet realistisch voor een gemiddelde website.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  donderdag 11 oktober 2012 @ 20:29:52 #5
340341 Blester
Membre très utile
pi_117868952
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:28 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Als je een normale discussie niet aankunt hoef je niet op me te reageren verder, ik ga graag een discussie met je aan, op een normale manier. Door eerder genoemde reacties te plaatsen kun je blijkbaar niet normaal een discussie voeren.

Wel knap dat je meteen weet te vertellen dat ik helemaal geen websites heb!
pi_117869024
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef Blester het volgende:

[..]

Als je een normale discussie niet aankunt hoef je niet op me te reageren verder, ik ga graag een discussie met je aan, op een normale manier. Door eerder genoemde reacties te plaatsen kun je blijkbaar niet normaal een discussie voeren.

Wel knap dat je meteen weet te vertellen dat ik helemaal geen websites heb!
Ah, dus ik ben degene die geen normale discussies kan voeren. Goed, dan zal ik het hierbij laten. En "weet te vertellen"; heb je mijn post wel eens gelezen?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 11 oktober 2012 @ 20:32:43 #7
340341 Blester
Membre très utile
pi_117869106
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:31 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ah, dus ik ben degene die geen normale discussies kan voeren. Goed, dan zal ik het hierbij laten. En "weet te vertellen"; heb je mijn post wel eens gelezen?
Mwah, als je met reacties komt als "Jij hebt zeker helemaal geen website" e.d. neem ik je al niet meer serieus. Dit soort reacties plaatsen alleen kleine kinderen wanneer ze hun zin niet krijgen.
pi_117869356
Jezus, wat een gezeik hier zeg.
pi_117869472
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef Fomalhaut het volgende:
Jezus, wat een gezeik hier zeg.
pi_117869496
Concurrentie loopt hoog op! :D

Vraag me trouwens wel af hoe je aan een nieuw AdSense account bent gekomen, je had toch een ban? Met die vraag kwam je hier toen, en opeens had je weer AdSense? We zijn erg benieuwd.
pi_117870763
Is het al bij iemand opgevallen dat de tekstads sinds vandaag ineens een stuk groter worden weergegeven? Vooral de fontsize van de titels zijn een stuk groter. Niet echt een vooruitgang wat mij betreft. Weet iemand of dit blijvend is?

[ Bericht 13% gewijzigd door Blobje op 11-10-2012 21:08:02 ]
pi_117870846
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:26 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet lullig, maar hoe oud ben jij?
Mag ik vragen waarom je die vraag aan hem stelt? Zo'n rare opmerking van hem was het niet.
Facts don't care about your feelings
pi_117871215
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef Blobje het volgende:
Is het al bij iemand opgevallen dat de tekstads sinds vandaag ineens een stuk groter worden weergegeven? Vooral de fontsize van de titels zijn een stuk groter. Niet echt een vooruitgang wat mij betreft. Weet iemand of dit blijvend is?
Is bij mij al een week of twee zo. Misschien alleen bij recent aangemaakte ads.

Ik heb trouwens een site met ongeveer 150 bezoekers per dag, netjes een stuk of 10 per uur overdag. Zaterdag was een dag als alle andere, om 6 uur 10 bezoekers, 7 uur 10, 8 uur 10, 9 uur opeens 242 bezoekers. Allemaal via Google op 1 enkel keyword, zou dat een bug geweest zijn ofzo bij Google? Dat ik heel eventjes als enige pagina geshowed werd ofzo?

Of dat tijdens een lanparty, iedereen op dezelfde link klikte ofzo? Kan me hier niets bij voorstellen.

Ik sta al op plek 2 bij dat keyword en stond lange tijd op 1 en het verschil is minimaal 15 tegen 10 bezoekers per uur ongeveer.
pi_117872129
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef Blobje het volgende:
Ik had eerst bij tekstads een aantal kleinere naast elkaar maar de laatste weken vaak één grote. Misschien ligt het aan de adverteerder? Ik zou het anders niet weten.
pi_117872912
Deze advertenties heb ik al maanden online staan. De titel van de tekstadvertenties zijn nu ineens een stuk groter, ook al heb ik niks veranderd. Bij de 160*600 banners valt het mee, maar die 336*280 banners zien er echt niet meer uit. Je ziet nog steeds 4 advertenties in de banner (alhoewel soms inderdaad 1 grote), alleen zijn de titels sterk vergroot. Op Sitedeals hadden ze het er ook al over. Ik had ze altijd mooi klein, passende bij mijn content. Nu zijn ze ineens totaal uit verhouding. :'(
pi_117872954
Ja ik vind één grote tekst ook niet mooi staan maar ja misschien klikken er wel sneller mensen op dus het zal wel.
Facts don't care about your feelings
pi_117873291
Ik zie geen verandering. Het is in te stellen bij AdSense.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:46:10 #18
340341 Blester
Membre très utile
pi_117873555
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef JDx het volgende:
Concurrentie loopt hoog op! :D

Vraag me trouwens wel af hoe je aan een nieuw AdSense account bent gekomen, je had toch een ban? Met die vraag kwam je hier toen, en opeens had je weer AdSense? We zijn erg benieuwd.
Concurrentie? Nee hoor.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:49:54 #19
340341 Blester
Membre très utile
pi_117873787
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik vind één grote tekst ook niet mooi staan maar ja misschien klikken er wel sneller mensen op dus het zal wel.
Kon je altijd al zelf instellen, blijkbaar nu standaard. Ik maak de Ads altijd aangepast, die standaard kennen de mensen wel.
pi_117876515
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je die vraag aan hem stelt? Zo'n rare opmerking van hem was het niet.
Een bedrijf verkopen en de prijs baseren op drie jaar winst slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik ga daar ook verder niks over zeggen. Maar als je zoiets zegt dan weet je gewoon niet waar je het over hebt.
pi_117876944
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Apuleius het volgende:
Ik zie geen verandering. Het is in te stellen bij AdSense.
Dat is het nou juist. Ik heb alles op klein staan, niks veranderd. En toch zijn ze groter geworden. Nou ja, zolang de clicks er maar niet minder om worden.
pi_117882085
Voor degenen die 250+ euro p/m verdienen met Adsense: hoe zit het met de kosten voor hosting?
Of anders; conversie Dataverkeer > Adsense inkomsten.

Die conversie optimizen lijkt me uiteindelijk ook een zeer belangrijke. Als je site uit de voegen van shared hosting groeit kan dedicated hosting duur geintje worden die de winst drukt.

Scheelt dan behoorlijk of een bezoeker 10mb aan data van je site heeft geplukt alvorens hij op een advertentie van je klikt, of 1mb.
pi_117882174
Hosting is tegenwoordig zo goedkoop, ik heb meerdere sites vol plaatjes en shit draaien op 1 hosting pakket van 3,33/maand en nog nooit over de bundel heen gekomen.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 01:28:05 #24
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_117882212
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 01:16 schreef VacaLoca het volgende:
Voor degenen die 250+ euro p/m verdienen met Adsense: hoe zit het met de kosten voor hosting?
Of anders; conversie Dataverkeer > Adsense inkomsten.

Die conversie optimizen lijkt me uiteindelijk ook een zeer belangrijke. Als je site uit de voegen van shared hosting groeit kan dedicated hosting duur geintje worden die de winst drukt.

Scheelt dan behoorlijk of een bezoeker 10mb aan data van je site heeft geplukt alvorens hij op een advertentie van je klikt, of 1mb.
Dit is iets waar ik vandaag ook over zat te denken.
ik heb nu zo'n cheapass shared pakket genomen, maar ik vraag me af hoever je daarmee kan gaan.
Zeker met meerdere subdomeinen op een zo'n pakketje.

Maar ik begrijp dus dat jij tot nu toe alles op een pakket kan doen JDx?
Mag ik je vragen hoeveel pageviews je in totaal doet in een maand?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_117884040
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 01:28 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Dit is iets waar ik vandaag ook over zat te denken.
ik heb nu zo'n cheapass shared pakket genomen, maar ik vraag me af hoever je daarmee kan gaan.
Zeker met meerdere subdomeinen op een zo'n pakketje.

Maar ik begrijp dus dat jij tot nu toe alles op een pakket kan doen JDx?
Mag ik je vragen hoeveel pageviews je in totaal doet in een maand?
Het pakket waar JDx naar refereert heeft 40 GB dataverkeer p/maand wanneer je netjes al je pagina's opbouwt zijn dat enorm veel bezoekers op enorm veel sites.. Als je zorgt dat je header klein is en je je plaatjes als png of gif publiceerd ben je een beste held wanneer je er overheen gaat.. Bedenk daar bij dat veel adsense sites text based zijn, puur voor de seo..

En ander upgrade je naar max 500 GB dataverkeer p/maand voor 25euro 10% investeren voor 250 euro lijkt me geen issue :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')