mind the piequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
Bob, ik bedoelde het natuurlijk niet zo want ik vind je een puike gast. Maar MFN een "sletje" noemen is natuurlijk uit den boze!
Nu gaan we een weddenschap starten waarbij je dat niet meer mag zeggen.quote:
je moet ook bij de buren aftappen koffie!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
navond. de stroom was uitgevallen hier
hele straat lag weer platquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet ook bij de buren aftappen koffie!
Of mensen die al daadwerkelijk een leuke chick hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Angst, wanhoop, en mensen die dat maskeren met "ze is niet mijn type".
Ik krijg 'm al door twee mensen via DM aangeboden.quote:
We zijn allebei lieve en fatsoenlijke mensen en ik snap haar ongeduld met me heel erg goed. Ze is niet boos of slecht tegen me en ik mag haar ook gewoon.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Benzin en MFN in 1 topic? Boh...owow
Dus, hij komt alsnog niet in mijn fobo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg 'm al door twee mensen via DM aangeboden.
jezus, hier zitten dus ook verzamelaars.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg 'm al door twee mensen via DM aangeboden.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
We zijn allebei lieve en fatsoenlijke mensen en ik snap haar ongeduld met me heel erg goed. Ze is niet boos of slecht tegen me en ik mag haar ook gewoon.
Zo lang ik niets zeg wat haar ongeduld ten aanzien van mij aanwakkert kunnen we het volgens mij prima vinden.
Ik heb hem een keer ontmoet en eerlijk gezegd is dat ook wel zo. Hij is een goed mens iig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt bijna als 'als mlig een normale zin op papier weet te zetten is hij best oké'
Ik mag niet meer zeggen "ze is mijn type niet"? Moet lukken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu gaan we een weddenschap starten waarbij je dat niet meer mag zeggen.
Ik geef je 5 minuten voor je faalt.
Mits goed nagespeeld.
Jij hebt 'm op je netvlies gebrand staan of heb je ook gewoon een kopietje op je harde schijf staan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef dawg het volgende:
jezus, hier zitten dus ook verzamelaars.
Wie zegt dat wat hij zegt, wel waar is?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
jezus, hier zitten dus ook verzamelaars.
Weet jij het dan niet meer, die weddenschap die twi toen had met een zeker dorpsgenoot waar ik nu naar refereer?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag niet meer zeggen "ze is mijn type niet"? Moet lukken.
Deal.
bob, heb jij mlig ooit ontmoet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt bijna als 'als mlig een normale zin op papier weet te zetten is hij best oké'
Owja dat!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet jij het dan niet meer, die weddenschap die twi toen had met een zeker dorpsgenoot waar ik nu naar refereer?
Zou jij nooit dingen over me zeggen als ik er niet bij ben dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef twi het volgende:
Wel godverdomme, betrekt bobje mij weer in een discussie terwijl ik er niet ben.
Die dorpsgenoot ken ik nog wel ja, die weddenschap niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet jij het dan niet meer, die weddenschap die twi toen had met een zeker dorpsgenoot waar ik nu naar refereer?
geen van beide, zo bijzonder was die pic die ik gezien heb niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt 'm op je netvlies gebrand staan of heb je ook gewoon een kopietje op je harde schijf staan?
Nee. Daarom zeg ik ook zin op papier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
bob, heb jij mlig ooit ontmoet?
Je mag em wel gewoon naar mij DM'enquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus, hij komt alsnog niet in mijn fobo.
Ik vind het nog steeds een raadsel waarom jij niet als een blok voor hem bent gevallen. Hij speelde hard to get, liet toch wel doorschemeren dat je lief was en ehm. Oké, dat waren de redenen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien was je er ook wel niet bij hoor, koffie weet het nog wel iig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Die dorpsgenoot ken ik nog wel ja, die weddenschap niet.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer ontmoet en eerlijk gezegd is dat ook wel zo. Hij is een goed mens iig.
Waarom zou ik in hemelsnaam over jou praten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou jij nooit dingen over me zeggen als ik er niet bij ben dan?
Maar feitelijk ken je hem niet dus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Daarom zeg ik ook zin op papier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |