Ik ken nog een nagelstudiootje op Zuidplein wiens nagels niet veel voor die klauwen onderdoet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet eens zo'n slecht plan.
[ afbeelding ]
de nagels van een studio?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ken nog een nagelstudiootje op Zuidplein wiens nagels niet veel voor die klauwen onderdoet.
Brrrrrr.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ken nog een nagelstudiootje op Zuidplein wiens nagels niet veel voor die klauwen onderdoet.
Uit dat perspectief is het een hele goede actie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij wist wl binnen 1 seconde of hij door moest naar de volgende.
Ik observeer niet, als het naast je gebeurt kan je het moeilijk missen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:05 schreef twi het volgende:
[..]
Slimme strategie wel, deze man. Gewoon tot zijn veertigste blijven observeren hoe het niet moet.
Hij had wel ballen die vent, maar de opdringerigheid deed er veel aan af. Uiteindelijk heeft ze maar gezegd dat ik haar vriend was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden een hosselfaal mogen aanschauwen. Was gewoon pijnlijk om te zien
Dat scheelt qua drukte wel een slok op een borrel ja. magnetronkoffie wel of niet aanwezig in het topic.quote:
Ik heb al een paar dagen niks meer gerooktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig geeft je aansteker licht als je een sigaret wil roken.
Gelijk op haar bek gepakt hoop ik?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Hij had wel ballen die vent, maar de opdringerigheid deed er veel aan af. Uiteindelijk heeft ze maar gezegd dat ik haar vriend was.
Pijnlijk, pijnlijk...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
Hij had wel ballen die vent, maar de opdringerigheid deed er veel aan af. Uiteindelijk heeft ze maar gezegd dat ik haar vriend was.
Nou, deze was een man van ergens in de 50 die een vrouw van in de 30 eerst een monoloog voorschotelde van een kwartier lang met al z'n hobbies en z'n muzieksmaak en weet ik wat en na afloop vroeg of ze een bakkie koffie bij hem thuis wou doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter dan jouw dode platjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef twi het volgende:
Mur is al begonnen: het regent dode plaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |