Mensen die roy niet omhoog krijgenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer sarcasme omdat Roy niet zo hoog is
Niks, ik ga Chuck wel even mailen dat je een potje wil vechten met hemquote:
Hij is vrij makkelijk op de kast te krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die roy niet omhoog krijgen
Niet in de mijne, ik heb alleen in Rotterdam een schatje. Maar scrwls gaat over de hele wereld heen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al? Het staat in je bucket list?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij is vrij makkelijk op de kast te krijgen.
Is goed, chuck is 100quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks, ik ga Chuck wel even mailen dat je een potje wil vechten met hem
Hem uit de kast krijgen, dat is het probleem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij is vrij makkelijk op de kast te krijgen.
Maar het is wel Chuck!!quote:
Ging best makkelijk hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hem uit de kast krijgen, dat is het probleem.
Hij wist wl binnen 1 seconde of hij door moest naar de volgende.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
Even over hosselen, hoe het niet moet.
Loop niet met een sneltreinvaart op een meisje af om vervolgens te vragen of ze vrijgezel is. Dat gebeurde gisteren toen ik rustig met iemand over straat liep.
Slimme strategie wel, deze man. Gewoon tot zijn veertigste blijven observeren hoe het niet moet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
Loop niet met een sneltreinvaart op een meisje af om vervolgens te vragen of ze vrijgezel is. Dat gebeurde gisteren toen ik rustig met iemand over straat liep.
Ik heb pas geleden een hosselfaal mogen aanschauwen. Was gewoon pijnlijk om te zienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:05 schreef heloef het volgende:
net zo pijnlijk als het woord aanschauwen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden een hosselfaal mogen aanschauwen. Was gewoon pijnlijk om te zien
Nog pijnlijkerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
net zo pijnlijk als het woord aanschauwen?
Enigszinsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
Is het hier ook al dood of leeft het hier nog enigszins?
was het maar dood.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
Is het hier ook al dood of leeft het hier nog enigszins?
Dat lijkt me niet eens zo'n slecht plan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Zullen we ze samen godverdomme even allemaal helemaal dood maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |