Het zijn jongens die onzeker zijn en zich ongemakkelijk voelen rond meisjes. Dat is zielig, niet jammerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het anders toch heel vermakelijk.
Oh, maar dat komt door jouw ninja-edit door die tweede regel erbij te zetten. Of dat ik gewoon helemaal over die regel heen heb gelezen terwijl ik weer wegdroomde over Myra-met-brilletje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, karbonkel is vunzig en een prima look a like voor onze naakte camboy waar we trauma's aan hebben. Dus het is beetje beledigend dat je ze vergelijkt ja.
Jong Oranjequote:
Het laatste.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, maar dat komt door jouw ninja-edit door die tweede regel erbij te zetten. Of dat ik gewoon helemaal over die regel heen heb gelezen terwijl ik weer wegdroomde over Myra-met-brilletje.
Ik vind ze niet zielig, ze verdienen het niet om zielig gevonden te worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zijn jongens die onzeker zijn en zich ongemakkelijk voelen rond meisjes. Dat is zielig, niet jammer
Myst! Homeboy! Held eerste klas!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja potverdomme man, hoe is het met jou!?
Ja, ze doen tenminste nog wat, he Benzinquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zielig, ze verdienen het niet om zielig gevonden te worden.
Zie eens hoe hard ze er aan werken, vermakelijk en ze dwingen ook nog eens respect af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet zielig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zijn jongens die onzeker zijn en zich ongemakkelijk voelen rond meisjes. Dat is zielig, niet jammer
JIJ!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Myst! Homeboy! Held eerste klas!![]()
Lekker jong. Met jou ook? Ben je nog met de frauw?
Heb jij al in elk stadje een schatje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef screwloose het volgende:
Jij ook al ziek?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij masseren? Mijn hele lichaam doet pijn
Ja, naar omstandigheden gaat het wel. Met mij gaat het perfect, alleen in de familie gaat het even heel erg slecht. Ben niet meer met de vrouw, hebben daar anderhalve maand terug een punt achter gezet omdat, hoewel we elkaar heel leuk vinden, dat relatiegedoe niet aan ons besteed is. Maar we gaan nog regelmatig episch stappen in Apeldoorn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Weet je wel hoe veel tijd daar in gaat zitten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef Royco1 het volgende:
Dik grapje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je wel hoe veel tijd daar in gaat zitten?
Wacht ik stuur Li Lijiu even naar je huis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef Royco1 het volgende:
Meer sarcasme omdat Roy niet zo hoog isquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, net eerste training Kempo gehad
Al? Het staat in je bucket list?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij al in elk stadje een schatje?
Dat is ook niet zoveel extra werk voor 'r bij jou natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
Wacht ik stuur Li Lijiu even naar je huis.
P.S. happy ending is geen probleem voor haar.
Feli. Nu alleen nog volhoudenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, net eerste training Kempo gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |