wat wil je weten?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef Barbusse het volgende: [..] Ik mis hem, waar moet ik nu mijn hosselskillzz vandaan halen?
![]()
![]()
'waar welkomsttekst in de TT ontbreekt'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ah geen welkomsttekst in de TT
'Waar het mij niks uitmaakt dat jullie gaan posten in een TTloos topic, take it bitches'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'waar welkomsttekst in de TT ontbreekt'
Ik over Orlando bloom en Johnny debquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
Waar hadden we het ook al weer over?
maar topicnummering is onmisbaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Tsja, wie heeft er nou een TT nodig.
Ik wilde het niet té erg maken voor de autistjes nee.quote:
Oh diequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik over Orlando bloom en Johnny deb
Ik ben helemaal geen autist hoor, echt niet!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wilde het niet té erg maken voor de autistjes nee.![]()
Dat zeg ik toch ook nergens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen autist hoor, echt niet!
Je suggereerde het! Ik zag het wel!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens.
Leugensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen autist hoor, echt niet!
Ik heb geen hosselskillzz nodig, jeweetsquote:
Nietus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je suggereerde het! Ik zag het wel!
Ah, dus jij bent er zo eentje, alleen autistisch als het jou uitkomt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
* legt zijn pennen schots en scheef neer
Meiden vinden het zielig voor je als ze denken dat je autistisch bent en dan krijgen ze sneller medelijden en geven sneller knuffelsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent er zo eentje, alleen autistisch als het jou uitkomt.
Dus je kan er niet eens pittyfucks uit slepen, matig hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Meiden vinden het zielig voor je als ze denken dat je autistisch bent en dan krijgen ze sneller medelijden en geven sneller knuffelsHet heeft een functioneel nut ja
He fuck, ik weet even niks gevats te zeggenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus je kan er niet eens pittyfucks uit slepen, matig hoor.
Misschien knuffelt ze je nu wel. Of trekt ze je door het matras uit medelijden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
He fuck, ik weet even niks gevats te zeggen
Waarom denk ik dan weer aan die scene uit the grudge dat die meid door het bed wordt getrokkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien knuffelt ze je nu wel. Of trekt ze je door het matras uit medelijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |