Ik was er eergisteren even om wat te vragen en ik werd gewoon uitgescholden en shitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Nou ja, ze spelen daar allemaal elke dag FUT.
Straks heeft ie quote dm aan debielquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pascal is wel een aanwinst voor deze SC
Ik vind het nogal cru om dat zomaar bekend te maken. Laat die man daar mee komen zodra hij zich er zelf prettig bij voeltquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind deze TT racistisch, Humerto is namelijk zwart.
Ja ik moest laatst ook oprotten, kwam daar omdat ene Stijn daar jarig was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was er eergisteren even om wat te vragen en ik werd gewoon uitgescholden en shit
Zijn echt een stelletje trieste kneuzen
Zelfs Sjaakbauer heeft nog manieren vergeleken met hun
Daarom doe ik het ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Straks heeft ie quote dm aan debiel
Was onze Stijn jarigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik moest laatst ook oprotten, kwam daar omdat ene Stijn daar jarig was.
Nationale coming out day, dit is zijn kans.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het nogal cru om dat zomaar bekend te maken. Laat die man daar mee komen zodra hij zich er zelf prettig bij voelt
Tis tenslotte coming out day.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het nogal cru om dat zomaar bekend te maken. Laat die man daar mee komen zodra hij zich er zelf prettig bij voelt
Oh ja, dat was vandaag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nationale coming out day, dit is zijn kans.
quote:
rot opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha Napoleon heeft geen bel en is traag
Oh en die Pascal had paar lucky shots want deze zijn weer middelmaat.
Zit niks van jou bijquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat?
Edit: je hebt het al aangepast, laat maar.
En nu is het van onsquote:
kssssstquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
WTF stelen jullie pascal zijn pics
Ga wegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
Ik ben beroemd!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
M'n opmerking was succesvol.
quotequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ojaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, dankzij deze man hebben wij Puush. Ik kan mij geen Fok! zonder meer voorstellen.
Dankzij jullie gaat Puush straks offline.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, dankzij deze man hebben wij Puush. Ik kan mij geen Fok! zonder meer voorstellen.
Mooi dan heb ik toch nog iets bereikt in mijn levenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dankzij jullie gaat Puush straks offline.
Ja voor 16 miljoen ofzo.quote:
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dankzij jullie gaat Puush straks offline.
Haha, thanks.quote:
quote:
Uh, oke.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar toen werkte hij ook nog niet.
Je vergeet debielquote:
Oh ook maar even de stream aanzetten dan. Mart Smeets is boosquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Gramulanion het volgende:
Hé, GGMM is TS van het DWDD-topic.
Zelfstandige verstandelijk gehandicaptenquote:Veel verstandelijk gehandicapten onder daklozen
Is die gozer nog steeds niet gestopt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ook maar even de stream aanzetten dan. Mart Smeets is boos
Ze zijn wel dom maar niet gek daarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon voor Boerrigter, Sulejmani en Schone ruilen
Weer vergeet je debiel.quote:
Wat zegt die ouwe gek allemaal?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ook maar even de stream aanzetten dan. Mart Smeets is boos
Hij is boos op Armstrong. Hij heeft gelogen tegen de grote Mart Smeets, de schoft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat zegt die ouwe gek allemaal?
Nee serieus; ik heb liever niet dat je me pest. Ik probeer altijd zo aardig mogelijk tegen iedereen te doen, en ik verwacht dus ook een zekere mate van vriendelijkheid terug. We zitten hier met elkaar en we moeten er samen wat van maken vind ik.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee serieus; ik heb liever niet dat je me pest. Ik probeer altijd zo aardig mogelijk tegen iedereen te doen, en ik verwacht dus ook een zekere mate van vriendelijkheid terug. We zitten hier met elkaar en we moeten er samen wat van maken vind ik.
Mart boos op Lance!!?! Dat ik dat nog mee mocht maken en dan maak ik t niet mee omdat ik een vieze burger in de Mac zit te verterenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is boos op Armstrong. Hij heeft gelogen tegen de grote Mart Smeets, de schoft.
Ik heb hier geen enkel weerwoord meer op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee serieus; ik heb liever niet dat je me pest. Ik probeer altijd zo aardig mogelijk tegen iedereen te doen, en ik verwacht dus ook een zekere mate van vriendelijkheid terug. We zitten hier met elkaar en we moeten er samen wat van maken vind ik.
haha homo. Ik was bijna bang dat je het als mod zou afdwingen maar het was enkel je meningquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarheid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mart Smeets. Wat een eindeloze droeftoeter is dat toch.
Ben jij homo ofzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
+ 1 note.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha homo. Ik was bijna bang dat je het als mod zou afdwingen maar het was enkel je mening
Smeets is een harde baas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
Beetje gay was niks mis mee toch?quote:
Nee, ik imiteerde m'n leidinggevende van de McDonalds van 10 jaar geleden inmiddels. We hebben wat afgeknuffeld toen.quote:
Tja. En jij bent zijn collega. En we weten allemaal wat er op de werkplek regelmatig gebeurd.quote:
gebeurt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. En jij bent zijn collega. En we weten allemaal wat er op de werkplek regelmatig gebeurd.
Ik werk niet dus wat gebeurt er dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. En jij bent zijn collega. En we weten allemaal wat er op de werkplek regelmatig gebeurd.
Sowieso vind ik er weinig mis mee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje gay was niks mis mee toch?
Ze nemen samen pauze?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werk niet dus wat gebeurt er dan?
Daar zou ik ook gaan zoeken als ik jou was. Volgens mij stond je voor zijn aanstelling nog op 0.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens niet ik heb er al 12 teveelIk verdenk RonDanja.
Je bent alleen gay als je de ontvanger bent.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ben je toch mooi in het O'tje genomen als je dat denktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag eerst ditquote:
Yep. Dat heet jibberish.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag eerst dit
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zou ik ook gaan zoeken als ik jou was. Volgens mij stond je voor zijn aanstelling nog op 0.
spreek je het ook?quote:
In 8 talen.quote:
Ja nog effe.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op de 1-na beste sportjournalist van Nederland.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
3 jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef Typisch het volgende:
Waar is mart op tv nu dan? Zeker over Armsterk?
Leuk hè. Ik moet zeggen, het wordt ook elke keer leuker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje wat grappig en dan ook nog hogergeleid.
Ik vond van niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef Caland het volgende:
Is Hancock een beetje een aardige film?
*Poef*quote:
Een beetje aardig, ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef Caland het volgende:
Neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef Caland het volgende:
Nah, dit wordt meer reclame met een beetje filmquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef Caland het volgende:
Ik zal ze bellenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef GGMM het volgende:
Schakel ik in de rust even naar DWDD, zie ik weer zo'n achterlijke Opera.TIef gewoon op.
Die film is leuk tot halverwege, daarna wordt het echt kutquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Als je dan toch Will Smith wil kijken, dan is I am Legend veel vetter.
Kloptquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. Ik weet hoe serieus ze jou nemen.
kreeg er een beetje een hang lul vanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef Caland het volgende:
Ik zag laatst Training Day en die was ook wel aardig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Boeken lezen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die film is leuk tot halverwege, daarna wordt het echt kutBoek is veel beter.
Straks ga je nog the Avengers aanbevelenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
Serieuzer dan jou.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. Ik weet hoe serieus ze jou nemen.
In Shawshank redemption is hij op z'n best vind ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag laatst Training Day en die was ook wel aardig.
Die was vet. De 2012 versie dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Straks ga je nog the Avengers aanbevelen
jouwquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Shawshank redemption is hij op z'n best vind ik.
Ja man, bezittelijk XDquote:
quote:
Je steelt mijn grap ik wilde dat Hoppa om mij zou lachenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Shawshank redemption is hij op z'n best vind ik.
Nja, ik lees eigenlijk ook gewoon achterlijk veel. Ik probeerde weer stoer te doen.quote:
Ah, ik zit al sinds juli op pagina 90 ongeveer.quote:
Ik zit op dezelfde snelheidquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ah, ik zit al sinds juli op pagina 90 ongeveer.
Stoere debielquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nja, ik lees eigenlijk ook gewoon achterlijk veel. Ik probeerde weer stoer te doen.
Kunnen ze dat boek niet gewoon 'Psychokiller II' noemen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet een film van komen
Neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kunnen ze dat boek niet gewoon 'Psychokiller II' noemen?
Ik ben veelste hyperactief om rustig met een beok te gaan zitten en dat te lezenquote:
Jammer. Het was maar een vraag. Geniale voetballer, maar verder gewoon zo gek als een deur.quote:
Maar wel 8 uur per dag met je lamme ballen FIFA FUT spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben veelste hyperactief om rustig met een beok te gaan zitten en dat te lezen
Hij is niet bang om wat te zeggenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jammer. Het was maar een vraag. Geniale voetballer, maar verder gewoon zo gek als een deur.
Helaas, Hoppa blijkt een fan van mijn humor te zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je steelt mijn grap ik wilde dat Hoppa om mij zou lachen
Je bent een baas. Een faalbaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas, Hoppa blijkt een fan van mijn humor te zijn.
bossquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef Typisch het volgende:
[FIFA 13: FUT SC] #213: VBL SC enige echte voetbal sc
Dag is weer geslaagd.
Fuck deze dag dan maar, tot morgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas, Hoppa blijkt een fan van mijn humor te zijn.
Ja hoor. Je bent super welkom. Ze zijn hier dol op nieuwe mensen.quote:
Alleen als je fan bent van ons Willem 2.quote:
Is dat PES 7? Nee PES6 vond ik beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen als je erkend dat Winning Eleven 7 het beste voetbalspel ooit is.
Dan is hij oud voor deze SC.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef KrAlex het volgende:
Vuile tering homo's allemaal naar de tering met jullie
Geen groente, wel beetje sambal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef KrAlex het volgende:
Nee, meer dan een week al niet aangeraaktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar wel 8 uur per dag met je lamme ballen FIFA FUT spelen.
1 turks pizza graagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef KrAlex het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is dat PES 7? Nee PES6 vond ik beter
Nee man, International Superstar Soccer '97quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is dat PES 7? Nee PES6 vond ik beter
Je doet net alsof je iemand bent op fokquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef KrAlex het volgende:
Hou die rotzooi van jullie in je eigen topic man.
Jij niet spoort niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef KrAlex het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:01 schreef Smoofie het volgende:
Eey davy, ben jij nu een videokaart aan het kopen op marktplaats
Jaquote:
Broodje met zonder sambal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef KrAlex het volgende:
Hou jij helemaal je smoel ja.quote:
Ik krijg volgende week mijn uitkering weerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]Zou ik toch maar een baantje zoeken ipv de baas spelen op FOK.
Verkopen jullie ook burek?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:01 schreef KrAlex het volgende:
Sorry man mar die heb ik nog nooit gespeeld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee man, International Superstar Soccer '97
Ga poffertjes bakken gek.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:01 schreef KrAlex het volgende:
''eigen topic''quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef KrAlex het volgende:
Eerste keer dat ik dit zeg debiel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je valt in de herhaling, na 2x vond ik hem niet leuk meer.
Jij identificeert je dus niet met ons?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
''eigen topic''Jezelf identificeren met een topic op FOK!.
Heb jij geen eigen topic dan? Haha losertquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
''eigen topic''Jezelf identificeren met een topic op FOK!.
Die had ik op de nintendoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:02 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ook te gruwelijk.
Wat een homo.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel veel aandacht aan zijn uiterlijk geven maar alle PSV'ers lijken niet eens
Bedankt.quote:
quote:
Omdat het een kutteam is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel veel aandacht aan zijn uiterlijk geven maar alle PSV'ers lijken niet eens
Smoel houden.quote:
Gaaf spel was dat, iedereen verrot schoppen, de keeper uit het doel schieten, voetballen op ijs, al die bizarre omhaalsquote:
mooiboy allesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef Rijst het volgende:
Dat gezicht van Strootman kunnen ze toch niet namaken.
Dan hadden ze de game voor 18 jaar en ouder moeten maken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef Rijst het volgende:
Scoren vanaf de middenlijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaaf spel was dat, iedereen verrot schoppen, de keeper uit het doel schieten, voetballen op ijs, al die bizarre omhaals
Lekker gezellig de hele dag discussie over Ajax, feyenoord, ronaldo en Messi houden. Hoezee. Feest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lekker gezellig in het andere topic de hele dag over een spel praten.
Jawel manquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef Rijst het volgende:
http://img38.imageshack.us/img38/1687/previewodwa.jpg (copy/paste deze link)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef Rijst het volgende:
Wij praten nooit over voetbal eigenlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker gezellig de hele dag discussie over Ajax, feyenoord, ronaldo en Messi houden. Hoezee. Feest.
Ja. ronaldo en feyenoord hebben bewust geen hoofdletter. Grgr.
Je bent wel het stoere baasje gebleven he?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker gezellig de hele dag discussie over Ajax, feyenoord, ronaldo en Messi houden. Hoezee. Feest.
Ja. Geen spat veranderd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent wel het stoere baasje gebleven he?
Nicequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kocht net een 4-1-2-1-2 Nasri voor 35k.Winst.
Lindgren. Speelt die bij Denemarken?quote:
Okey dan.quote:
Lance ''Kanker Lul'' Armstrong was vandaag het hoofd onderwerp, samen met coke, bruin en andere drugs.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voetballertje hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lindgren. Speelt die bij Denemarken?
Goed. Niveautje dus. Oh, wacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lance ''Kanker Lul'' Armstrong was vandaag het hoofd onderwerp, samen met coke, bruin en andere drugs.
Dat heb ik gemist. Wat is er nou weer aan de hand?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lance ''Kanker Lul'' Armstrong was vandaag het hoofd onderwerp, samen met coke, bruin en andere drugs.
Kleine problemen in de wielerwereld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Wat is er nou weer aan de hand?
Schijnt dat Lance alles heeft gebruikt toen ie op de fiets zat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fikstquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker gezellig de hele dag discussie over ajax, Feyenoord, ronaldo en Messi houden. Hoezee. Feest.
Boogerd is van plaats 23 in 2003 bijna de top 10 binnen gedrongen, dat is er aan de hand.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om fietsersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kleine problemen in de wielerwereld.
Verrassend.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat Lance alles heeft gebruikt toen ie op de fiets zat.
Cool, nog even en we pakken goudquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boogerd is van plaats 23 in 2003 bijna de top 10 binnen gedrongen, dat is er aan de hand.
Nu niet meer neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om fietsers
Euh, nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Zullen wij voortaan anders ook de hele dag voetbalkaartjes verzamelen en daar over posten?
En terecht, Leerdamquote:
En dan een SC openen over een spel? Nee man zou kansloos zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Zullen wij voortaan anders ook de hele dag voetbalkaartjes verzamelen en daar over posten?
Nee, dat is gay man.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
En dan naar andere SC gaan en een leuke tt maken? Nee man zou kansloos zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan een SC openen over een spel? Nee man zou kansloos zijn.
Ja, of je dagen als moderator op het FOK!forum spendeert.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon sneu als je ouder bent als 12 en nog steeds voetbalplaatjes spaart.
iddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, of je dagen als moderator op het FOK!forum spendeert.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, user zijn is stoer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |