Ik was er eergisteren even om wat te vragen en ik werd gewoon uitgescholden en shitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Nou ja, ze spelen daar allemaal elke dag FUT.
Straks heeft ie quote dm aan debielquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pascal is wel een aanwinst voor deze SC
Ik vind het nogal cru om dat zomaar bekend te maken. Laat die man daar mee komen zodra hij zich er zelf prettig bij voeltquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind deze TT racistisch, Humerto is namelijk zwart.
Ja ik moest laatst ook oprotten, kwam daar omdat ene Stijn daar jarig was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was er eergisteren even om wat te vragen en ik werd gewoon uitgescholden en shit
Zijn echt een stelletje trieste kneuzen
Zelfs Sjaakbauer heeft nog manieren vergeleken met hun
Daarom doe ik het ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Straks heeft ie quote dm aan debiel
Was onze Stijn jarigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik moest laatst ook oprotten, kwam daar omdat ene Stijn daar jarig was.
Nationale coming out day, dit is zijn kans.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het nogal cru om dat zomaar bekend te maken. Laat die man daar mee komen zodra hij zich er zelf prettig bij voelt
Tis tenslotte coming out day.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het nogal cru om dat zomaar bekend te maken. Laat die man daar mee komen zodra hij zich er zelf prettig bij voelt
Oh ja, dat was vandaag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nationale coming out day, dit is zijn kans.
quote:
rot opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha Napoleon heeft geen bel en is traag
Oh en die Pascal had paar lucky shots want deze zijn weer middelmaat.
Zit niks van jou bijquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat?
Edit: je hebt het al aangepast, laat maar.
En nu is het van onsquote:
kssssstquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
WTF stelen jullie pascal zijn pics
Ga wegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
Ik ben beroemd!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
M'n opmerking was succesvol.
quotequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ojaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, dankzij deze man hebben wij Puush. Ik kan mij geen Fok! zonder meer voorstellen.
Dankzij jullie gaat Puush straks offline.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, dankzij deze man hebben wij Puush. Ik kan mij geen Fok! zonder meer voorstellen.
Mooi dan heb ik toch nog iets bereikt in mijn levenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dankzij jullie gaat Puush straks offline.
Ja voor 16 miljoen ofzo.quote:
Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dankzij jullie gaat Puush straks offline.
Haha, thanks.quote:
quote:
Uh, oke.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar toen werkte hij ook nog niet.
Je vergeet debielquote:
Oh ook maar even de stream aanzetten dan. Mart Smeets is boosquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Gramulanion het volgende:
Hé, GGMM is TS van het DWDD-topic.
Zelfstandige verstandelijk gehandicaptenquote:Veel verstandelijk gehandicapten onder daklozen
Is die gozer nog steeds niet gestopt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ook maar even de stream aanzetten dan. Mart Smeets is boos
Ze zijn wel dom maar niet gek daarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon voor Boerrigter, Sulejmani en Schone ruilen
Weer vergeet je debiel.quote:
Wat zegt die ouwe gek allemaal?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ook maar even de stream aanzetten dan. Mart Smeets is boos
Hij is boos op Armstrong. Hij heeft gelogen tegen de grote Mart Smeets, de schoft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat zegt die ouwe gek allemaal?
Nee serieus; ik heb liever niet dat je me pest. Ik probeer altijd zo aardig mogelijk tegen iedereen te doen, en ik verwacht dus ook een zekere mate van vriendelijkheid terug. We zitten hier met elkaar en we moeten er samen wat van maken vind ik.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee serieus; ik heb liever niet dat je me pest. Ik probeer altijd zo aardig mogelijk tegen iedereen te doen, en ik verwacht dus ook een zekere mate van vriendelijkheid terug. We zitten hier met elkaar en we moeten er samen wat van maken vind ik.
Mart boos op Lance!!?! Dat ik dat nog mee mocht maken en dan maak ik t niet mee omdat ik een vieze burger in de Mac zit te verterenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is boos op Armstrong. Hij heeft gelogen tegen de grote Mart Smeets, de schoft.
Ik heb hier geen enkel weerwoord meer op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee serieus; ik heb liever niet dat je me pest. Ik probeer altijd zo aardig mogelijk tegen iedereen te doen, en ik verwacht dus ook een zekere mate van vriendelijkheid terug. We zitten hier met elkaar en we moeten er samen wat van maken vind ik.
haha homo. Ik was bijna bang dat je het als mod zou afdwingen maar het was enkel je meningquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarheid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mart Smeets. Wat een eindeloze droeftoeter is dat toch.
Ben jij homo ofzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
+ 1 note.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha homo. Ik was bijna bang dat je het als mod zou afdwingen maar het was enkel je mening
Smeets is een harde baas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mart Smeets. Wat een eindeloze droeftoeter is dat toch.
Beetje gay was niks mis mee toch?quote:
Nee, ik imiteerde m'n leidinggevende van de McDonalds van 10 jaar geleden inmiddels. We hebben wat afgeknuffeld toen.quote:
Tja. En jij bent zijn collega. En we weten allemaal wat er op de werkplek regelmatig gebeurd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |