PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Vidic, Villa, Remy jaquote:
Hij zei zelf van niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien kan hij in het echt ook goed voetballen.
Broertje van Cr7quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien kan hij in het echt ook goed voetballen.
watquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
TS is homo door Chantal Janzen eruit te halen.
TS heeft liever ladybois.
TS van vorige topic bedoel ik.quote:
nee geen zin in sorryquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:14 schreef kostertim het volgende:
[..]
Voeg mij eens toe aan de PS3 lijst als je wilt: kostertim (kostertim)
Ga weg man.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
TS is homo door Chantal Janzen eruit te halen.
TS heeft liever ladybois.
quote:
Scheer je weg man. Chantal is een prachtige deerne!quote:
Ik ook graag! : ThatDutch (ThatDutch)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:14 schreef kostertim het volgende:
[..]
Voeg mij eens toe aan de PS3 lijst als je wilt: kostertim (kostertim)
Een errorquote:
Iddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Packs.![]()
Ben eigenlijk nu al klaar met deze FIFA... misschien maar helemaal stoppen met FUT.
Ze is wel knap ja maar meer niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Scheer je weg man. Chantal is een prachtige deerne!
Alleen Aziaten zijn knap manquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dus jij vind de TC nu knapper?
Ik kan alleen vlees lekker vinden aangezien dat mijn buik voed en het lekker smaakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:17 schreef Greenpeas het volgende:
Knap en Lekker zijn twee verschillende dingen
Wat is een TC?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
AHahahahahahaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef ertdop het volgende:
Haha de commentator bij rtl 7:
Clasie kijkt om zich heen en ja, je zou toch echt met de felheid van de slowakijken mee moeten:P
Beetje logisch nadenken. Topic chickquote:
Een broek kan ook lekker zitten. Ik bedoel maarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan alleen vlees lekker vinden aangezien dat mijn buik voed en het lekker smaakt.
nee dat heb ik nooit gezegd maar ik ben blijkbaar niet zo simpel als jullie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen Aziaten zijn knap man
voedtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan alleen vlees lekker vinden aangezien dat mijn buik voed en het lekker smaakt.
Nee, een broek zit prettig of fijn, niet lekker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een broek kan ook lekker zitten. Ik bedoel maar
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA XD XD XDquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef ertdop het volgende:
Haha de commentator bij rtl 7:
Clasie kijkt om zich heen en ja, je zou toch echt met de felheid van de slowakijken mee moeten:P
Jawel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, een broek zit prettig of fijn, niet lekker.
Post eens wat 'lekkers' danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee dat heb ik nooit gezegd maar ik ben blijkbaar niet zo simpel als jullie.
Jawelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, een broek zit prettig of fijn, niet lekker.
hahahahaquote:
Je kan mij helemaal zwart maken maar zodra Feyenoord wordt zwartgemaakt dan is het oorlog.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:21 schreef ertdop het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Soms (als we het samen niet over feyenoord/groningen hebben) ben je geniaal:D
Ik hoef me niet te bewijzen. Smaak is altijd subjectief. Ik zeg gewoon dat Chantal een dertien in een dozijn vrouw is en dan worden de rukkers hier op hun teentjes getrapt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Post eens wat 'lekkers' dan
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan mij helemaal zwart maken maar zodra Feyenoord wordt zwartgemaakt dan is het oorlog.
THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAH FEYENOOOOOOOOOOORD
Jij bent alleen zo'n man die weinig goed kan vinden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te bewijzen. Smaak is altijd subjectief. Ik zeg gewoon dat Chantal een dertien in een dozijn vrouw is en dan worden de rukkers hier op hun teentjes getrapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef pascal08 het volgende:
Die tattoo en ballonnen van die sjineesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die tattoo vind ik opzich niet lelijk maar die tietenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die tattoo en ballonnen van die sjinees
Ik snap je wel jongequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te bewijzen. Smaak is altijd subjectief. Ik zeg gewoon dat Chantal een dertien in een dozijn vrouw is en dan worden de rukkers hier op hun teentjes getrapt.
Kloptquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Dit topic gaat echt he-le-maal nergens over.
Bij de meeste rukzakken hier wel, dikke tetten en een tyfus ''lekkere'' reet want ja die krijgen ze nooit, maar wat is er mis met dromenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef vandermar het volgende:
13 in een dozijn kan je dus niet lekker vinden? Ik vind Chantal Janzen heel erg aantrekkelijk. Niet iedereen hoeft eruit te zien als Jennifer Lopez ofzo.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Zeg, doe eens normaalquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef pascal08 het volgende:
Die homo's in VBL zitten mijn chicks te stelen.
Your point. What is it?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Hoezoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Alles is FUT gerelateerd. Sommige mensen hebben lekker vrouwen nodig om goed te presteren op het virtuele veldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Ja hallo mensen hier prijzen Chantal Janzen de hemel inquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Jennifer Lopez vind ik dan weer niks bijzonders. In haar prime niet, en nu al helemaal niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef vandermar het volgende:
13 in een dozijn kan je dus niet lekker vinden? Ik vind Chantal Janzen heel erg aantrekkelijk. Niet iedereen hoeft eruit te zien als Jennifer Lopez ofzo.
Ja dat doet GGMM die sluist alles door.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef pascal08 het volgende:
Wat had je dan verwacht, 212 topics over FIFA?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Alsof jij die foto's hebt gemaakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef pascal08 het volgende:
Succes man!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef BDIL het volgende:
http://nl.twitch.tv/bbbcrew
StreamIk stream nu pack opening
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jennifer Lopez vind ik dan weer niks bijzonders. In haar prime niet, en nu al helemaal niet.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, 212 topics over FIFA?
Ditquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof jij die foto's hebt gemaakt.
Nou enquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit kan gewoon niet door de beugel.
Ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof jij die foto's hebt gemaakt.
quote:
Fantastisch steven, lul.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was er eergisteren even om wat te vragen en ik werd gewoon uitgescholden en shit
Zijn echt een stelletje trieste kneuzen
Zelfs Sjaakbauer heeft nog manieren vergeleken met hun
GJE is gevaarluk hoorquote:
Ja wou je het ontkennen?quote:
Ik doe altijd lief tegen jou manquote:
Dat het over Fifa13: FUT zou gaan. Eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Het is een SC, wat had je dan gedacht
Teveel nieuwe mensen kan ik niet aanquote:
Jij was er niet neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe altijd lief tegen jou man
Ik welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Teveel nieuwe mensen kan ik niet aan
Hou op manquote:
Ehh neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Trouwens Steven, note je me nu?
Lekker hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef Greenpeas het volgende:
IF Bony is binnen, nu alleen nog een CF > ST kaartje fixen.
Tyf je nog even Humberto uit de OP? Dan kunnen we vriendlich tun.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou op man
Ik stelde wat vragen en echt vriendelijk waren jullie niet
Goeie mod.quote:
Alsof ik aan die OP zitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tyf je nog even Humberto uit de OP? Dan kunnen we vriendlich tun.
Welkomquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wel
Ben klaar met vbl dus kom ik hier buurten
Ik moet hem ook nog steeds kopen maar ik heb mijn ps3 al een maand niet aangeraaktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow deze SC gaat snel, toch maar Fifa kopen dan.
Sowieso een forumquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het niveau hier ligt echt 100x hoger dan in VBL SC. VBL forum sws na het gezeik met RaymaniaKut forum.
Jaquote:
Erg hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:33 schreef Vijf_voor het volgende:
GJE, niet naar de stream van BDIL kijken
link link linkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:33 schreef Vijf_voor het volgende:
GJE, niet naar de stream van BDIL kijken
Raymania is een held ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het niveau hier ligt echt 100x hoger dan in VBL SC. VBL forum sws na het gezeik met RaymaniaKut forum.
Als je die discardt is dat niet slim want hij is 4k waard ofzo.quote:
Dat komt doordat ik meer dan 2 uur niks heb gepost.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Nou het hele VBL is verneukt sinds toen man, ben blij dat ik verhuisd ben voor voetbal, post daar nooit meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Zit al wat jaartjes op FOK! helaas
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb nog wat Healing Gold All kaartjes. Zeer exclusief, 600c per stuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb nog wat 4-2-3-1 kaartjes over als iemand ze wil hoor ik het wel
Waarom haal je de sc erbij dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou het hele VBL is verneukt sinds toen man, ben blij dat ik verhuisd ben voor voetbal, post daar nooit meer.
Meestal gaat het daar ook over, maar in de avond willen er nog wel eens andere onderwerpen besproken worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het over Fifa13: FUT zou gaan. Eigenlijk.
Sinds jullie toffer zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sinds wanneer ben jij klaar met VBL dan steven?
Dacht dat je daar modde man
Fixed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het niveau hier ligt echt 100x hoger dan de rest van het forum.
Aangezien jij zegt dat dit niveau laag is, maar bij de VBL nog meer, allemaal elkaar afbekken etc.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom haal je de sc erbij dan?
Die is er pas sinds januari
En nu al deel #953. They jelly bro.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom haal je de sc erbij dan?
Die is er pas sinds januari
Dikke rellen daar, iedereen gaat weg door Ajacied422.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sinds wanneer ben jij klaar met VBL dan steven?
Dacht dat je daar modde man
Ja, ik vind het vrij laag wanneer je iets normaal komt vragen dat er een paar als een stel debielen gaan doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Aangezien jij zegt dat dit niveau laag is, maar bij de VBL nog meer, allemaal elkaar afbekken etc.Kleuters
Ik vind jou anders ook niet heel aardig doen hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Aangezien jij zegt dat dit niveau laag is, maar bij de VBL nog meer, allemaal elkaar afbekken etc.Kleuters
Dus kom je maar hierquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dikke rellen daar, iedereen gaat weg door Ajacied422.
yo hoe issie danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt knokken!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus kom je maar hier![]()
Zielig tuig zijn jullie, allemaal!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus kom je maar hier![]()
Zielig tuig zijn jullie, allemaal!
Je laten wegjagen op internet, dat is toch wel het toppunt van triestheidquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dikke rellen daar, iedereen gaat weg door Ajacied422.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jongens, voor morgen alvast, een bingo van Kevin Strootman!Het is Strootbaas voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruilen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat Healing Gold All kaartjes. Zeer exclusief, 600c per stuk.
Dat is echt een pauperquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Rumille was gister nog in Lingo, AHAHAH
matig, wij halen 200 topics in twee weken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En nu al deel #953. They jelly bro.
Stroothomo jaquote:
Dat is hier wel te verwachten, UT is gewoon beter om zelf te ontdekken omdat er zoveel bij komt kijken, hebben we netjes gezegd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het vrij laag wanneer je iets normaal komt vragen dat er een paar als een stel debielen gaan doen
Nu niet nee, anders ook niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jou anders ook niet heel aardig doen hoor
van BOOYAHquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef zerokil het volgende:
Hoe heet die bekende futter met die bazen stem AJP Skills ofzo..
jordiii is gewoon een zachtaardige jongenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je laten wegjagen op internet, dat is toch wel het toppunt van triestheid
Prima, met jou? Heb je nog seizoenskaart?quote:
Is goed, Xbox?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ruilen?
[..]
Dat is echt een pauper
Gaat idd over Fifa.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
matig, wij halen 200 topics in twee weken.
Netjes ja?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat is hier wel te verwachten, UT is gewoon beter om zelf te ontdekken omdat er zoveel bij komt kijken, hebben we netjes gezegd.
[..]
Nu niet nee, anders ook niet.
ja ultimatedb werkt weer!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef UltimateTeam het volgende:
Is CF--> ST heel duur dit jaar heb nodig voor me bony? doet ultimatedb het weer?
Nee manquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Prima, met jou? Heb je nog seizoenskaart?
Ik was heul netjes. Kuch.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Netjes ja?
Na een paar pogingen pas
Waar?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Onbeperkt spareribs gegeten
#yolo#kutfeyenoord#Huntelaar
Ja na een paar pogingen pasquote:
Jij komt gewoon op kutmomenten binnen, dat is het misschien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef poker4lifee het volgende:
die gtaboy gedraagt zich ook altijd als een 11 jarige. Genoeg gasten hier die zich wel normaal gedragen hoor.
Die neger bedoel je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef zerokil het volgende:
van BOOYAH
AA9skillzquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef zerokil het volgende:
Chill.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
Even jaartje rust
Was wel naar Dortmund uit en ga ook City uit
Als je het niet hebt gelezen quote je me ook nietquote:
7k zo ongeveer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef UltimateTeam het volgende:
Is CF--> ST heel duur dit jaar heb nodig voor me bony? doet ultimatedb het weer?
Ben ik al geweest manquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Chill.Madrid uit ook geen zin meer in?
AirJapesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef zerokil het volgende:
van BOOYAH
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg je meteen IF Suarez erbij
wat een leuk topicquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Krijg jij deze erbij:
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat het een ragequit was dan..misschien klapte de verbinding eruit..heb ik ook al een paar keer gehad afgelopen dagen. Servers zijn weer verneukt en bij wissels en goals lijkt het vaker te gebeuren (ook dat ik zelf ervanaf werd getrapt en het dus zeker niet aan de tegenstander lag)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:42 schreef DutchSL het volgende:
Speel ik eens een leuke gelijkopgaande wedstrijd tegen iemand die normaal speelt, gaat hij ragequiten zodra ik de 1-0 maak vlak voor rust.
That's what she said.quote:
Misschien werd zn kat onwel. Of wilde zn vriendin seks. Of haar vriend. Of zijn vriend. Kan van alles zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het een ragequit was dan..misschien klapte de verbinding eruit..heb ik ook al een paar keer gehad afgelopen dagen. Servers zijn weer verneukt en bij wissels en goals lijkt het vaker te gebeuren (ook dat ik zelf ervanaf werd getrapt en het dus zeker niet aan de tegenstander lag)
Wat een kut sfeer hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben jij al goed gekeurd door de ballotagecommissie? Anders ophoepelen naar VBL. Bedankt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben jij al goed gekeurd door de ballotagecommissie? Anders ophoepelen naar VBL. Bedankt.
Rustig aan zeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Typisch komt altijd met zulke opmerkingen binnen, accepteer hem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Welke?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kut BDILalweer een IF
http://nl.twitch.tv/bbbcrew
Papegaai.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hoeft hier niet te komentot ziens
Wat jij wil. Ik accepteer je welquote:
Ja ik kan alleen niemand vinden die haar kut zo ver kan uitrekken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wil je ook je hoofd erin stoppen?
Hij drukte eerst op pauze en een seconde of vier later was hij weg, dus lijkt me wel een ragequit. Maar goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het een ragequit was dan..misschien klapte de verbinding eruit..heb ik ook al een paar keer gehad afgelopen dagen. Servers zijn weer verneukt en bij wissels en goals lijkt het vaker te gebeuren (ook dat ik zelf ervanaf werd getrapt en het dus zeker niet aan de tegenstander lag)
En net nog een silver met +90 pacequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:47 schreef ertdop het volgende:
Oogst van de stream
Soldado, valencia
cech
Robinho
Kaboul, matip
Andres IF
Santon
Callejon
Jarvis
Lass (zilver)
Hoillet
hmm dan toch wel..lame. Raar ook..1 goal is echt helemaal niets met FIFA, zeker niet dit jaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij drukte eerst op pauze en een seconde of vier later was hij weg, dus lijkt me wel een ragequit. Maar goed.
Nu kan ik geen tegenstanders meer vinden voor zilveren toernooi.
Patty Brard.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik kan alleen niemand vinden die haar kut zo ver kan uitrekken.
Je moeder, want daar ben je ook uitgekomen, met je hoofd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik kan alleen niemand vinden die haar kut zo ver kan uitrekken.
Doe eens normaal man jijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ea servers zijn downquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef Toefjes het volgende:
Meer mensen problemen om FUT in te komen? Zowel op webapp als op PS3 geen teken van leven meer.
Klopt heb ik ook xbox pcquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef Toefjes het volgende:
Meer mensen problemen om FUT in te komen? Zowel op webapp als op PS3 geen teken van leven meer.
Pas de problème..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef Toefjes het volgende:
Davy komt uit zijn vader, baarvader ditdat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moeder, want daar ben je ook uitgekomen, met je hoofd.
quote:
quote:
Ja en daarom wacht ik dus met kopen van fifaquote:
Waarschijnlijk was mijn hoofd toen kleiner.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moeder, want daar ben je ook uitgekomen, met je hoofd.
Ik zit wel in FUT op de P3, maar ik kan geen tegenstanders meer vinden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef Toefjes het volgende:
Nee joh, zolang jij maar streamen doet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Reeks gaat echt naar de tyfus zo
Dat was allang al zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Inloggen gaat over het algemeen prima. En blijkbaar is het toch zo leuk dat we al meer dan 200 topics er doorheen hebben gejaagd, terwijl het spel pas 2 weken geleden uitkwam.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en daarom wacht ik dus met kopen van fifa
hoor alleen maar gezeik over inloggen en wedstrijden vinden
Ga dan weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aan je posts te zien...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was mijn hoofd toen kleiner.
Maar de servers zijn down wordt er net gezegdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inloggen gaat over het algemeen prima. En blijkbaar is het toch zo leuk dat we al meer dan 200 topics er doorheen hebben gejaagd, terwijl het spel pas 2 weken geleden uitkwam.
Wel grappig dat je daarom geen fifa koopt:Pquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inloggen gaat over het algemeen prima. En blijkbaar is het toch zo leuk dat we al meer dan 200 topics er doorheen hebben gejaagd, terwijl het spel pas 2 weken geleden uitkwam.
Stop eens met dat bijdehande gedoequote:
hee blauwe homo!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar de servers zijn down wordt er net gezegd
Ik hoor serieus dagelijks mensen zeggen dat ze last van dingen hebben
Jou mag ik wel want jij bent mijn broeder van een andere moederquote:
PES is kut.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:52 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Verstandige keus, wij zitten hier als verslaafde nog steeds fifa te spelen
quote:
Reporten terwijl er een modje in het topic is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jou mag ik wel want jij bent mijn broeder van een andere moeder
quote:
Ik ga morgen bij sportscafequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had ik al vertelt dat ik onbeperkt spareribs heb gegeten vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |