PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Vidic, Villa, Remy jaquote:
Hij zei zelf van niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien kan hij in het echt ook goed voetballen.
Broertje van Cr7quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien kan hij in het echt ook goed voetballen.
watquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
TS is homo door Chantal Janzen eruit te halen.
TS heeft liever ladybois.
TS van vorige topic bedoel ik.quote:
nee geen zin in sorryquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:14 schreef kostertim het volgende:
[..]
Voeg mij eens toe aan de PS3 lijst als je wilt: kostertim (kostertim)
Ga weg man.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
TS is homo door Chantal Janzen eruit te halen.
TS heeft liever ladybois.
quote:
Scheer je weg man. Chantal is een prachtige deerne!quote:
Ik ook graag! : ThatDutch (ThatDutch)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:14 schreef kostertim het volgende:
[..]
Voeg mij eens toe aan de PS3 lijst als je wilt: kostertim (kostertim)
Een errorquote:
Iddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Packs.![]()
Ben eigenlijk nu al klaar met deze FIFA... misschien maar helemaal stoppen met FUT.
Ze is wel knap ja maar meer niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Scheer je weg man. Chantal is een prachtige deerne!
Alleen Aziaten zijn knap manquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dus jij vind de TC nu knapper?
Ik kan alleen vlees lekker vinden aangezien dat mijn buik voed en het lekker smaakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:17 schreef Greenpeas het volgende:
Knap en Lekker zijn twee verschillende dingen
Wat is een TC?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
AHahahahahahaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef ertdop het volgende:
Haha de commentator bij rtl 7:
Clasie kijkt om zich heen en ja, je zou toch echt met de felheid van de slowakijken mee moeten:P
Beetje logisch nadenken. Topic chickquote:
Een broek kan ook lekker zitten. Ik bedoel maarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan alleen vlees lekker vinden aangezien dat mijn buik voed en het lekker smaakt.
nee dat heb ik nooit gezegd maar ik ben blijkbaar niet zo simpel als jullie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen Aziaten zijn knap man
voedtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan alleen vlees lekker vinden aangezien dat mijn buik voed en het lekker smaakt.
Nee, een broek zit prettig of fijn, niet lekker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een broek kan ook lekker zitten. Ik bedoel maar
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA XD XD XDquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:18 schreef ertdop het volgende:
Haha de commentator bij rtl 7:
Clasie kijkt om zich heen en ja, je zou toch echt met de felheid van de slowakijken mee moeten:P
Jawel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, een broek zit prettig of fijn, niet lekker.
Post eens wat 'lekkers' danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee dat heb ik nooit gezegd maar ik ben blijkbaar niet zo simpel als jullie.
Jawelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, een broek zit prettig of fijn, niet lekker.
hahahahaquote:
Je kan mij helemaal zwart maken maar zodra Feyenoord wordt zwartgemaakt dan is het oorlog.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:21 schreef ertdop het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Soms (als we het samen niet over feyenoord/groningen hebben) ben je geniaal:D
Ik hoef me niet te bewijzen. Smaak is altijd subjectief. Ik zeg gewoon dat Chantal een dertien in een dozijn vrouw is en dan worden de rukkers hier op hun teentjes getrapt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Post eens wat 'lekkers' dan
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan mij helemaal zwart maken maar zodra Feyenoord wordt zwartgemaakt dan is het oorlog.
THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAH FEYENOOOOOOOOOOORD
Jij bent alleen zo'n man die weinig goed kan vinden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te bewijzen. Smaak is altijd subjectief. Ik zeg gewoon dat Chantal een dertien in een dozijn vrouw is en dan worden de rukkers hier op hun teentjes getrapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef pascal08 het volgende:
Die tattoo en ballonnen van die sjineesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die tattoo vind ik opzich niet lelijk maar die tietenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die tattoo en ballonnen van die sjinees
Ik snap je wel jongequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te bewijzen. Smaak is altijd subjectief. Ik zeg gewoon dat Chantal een dertien in een dozijn vrouw is en dan worden de rukkers hier op hun teentjes getrapt.
Kloptquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Dit topic gaat echt he-le-maal nergens over.
Bij de meeste rukzakken hier wel, dikke tetten en een tyfus ''lekkere'' reet want ja die krijgen ze nooit, maar wat is er mis met dromenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef vandermar het volgende:
13 in een dozijn kan je dus niet lekker vinden? Ik vind Chantal Janzen heel erg aantrekkelijk. Niet iedereen hoeft eruit te zien als Jennifer Lopez ofzo.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Zeg, doe eens normaalquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef pascal08 het volgende:
Die homo's in VBL zitten mijn chicks te stelen.
Your point. What is it?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Hoezoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Alles is FUT gerelateerd. Sommige mensen hebben lekker vrouwen nodig om goed te presteren op het virtuele veldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Ja hallo mensen hier prijzen Chantal Janzen de hemel inquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Jennifer Lopez vind ik dan weer niks bijzonders. In haar prime niet, en nu al helemaal niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:25 schreef vandermar het volgende:
13 in een dozijn kan je dus niet lekker vinden? Ik vind Chantal Janzen heel erg aantrekkelijk. Niet iedereen hoeft eruit te zien als Jennifer Lopez ofzo.
Ja dat doet GGMM die sluist alles door.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef pascal08 het volgende:
Wat had je dan verwacht, 212 topics over FIFA?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
Alsof jij die foto's hebt gemaakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef pascal08 het volgende:
Succes man!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef BDIL het volgende:
http://nl.twitch.tv/bbbcrew
StreamIk stream nu pack opening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |