quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:05 schreef TheGeneral het volgende:
Dag 7: Federer.
(Als hij vandaag wint natuurlijk. Anders ben ik klaar.)
Thanks, nam het nodige risico en dat pakt goed uit. verrassend dat niet meer mensen voor federer -> murray -> djokovic gingen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooie overwinning van rhubarb, die als enige de juiste weg nam naar de finale!
Was ook mijn plan, maar ik lag eruitquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:11 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Thanks, nam het nodige risico en dat pakt goed uit. verrassend dat niet meer mensen voor federer -> murray -> djokovic gingen.
Ik speelde op safe. Djoko - Berdych was makkelijker te voorspellen dan Murray - Fed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:11 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Thanks, nam het nodige risico en dat pakt goed uit. verrassend dat niet meer mensen voor federer -> murray -> djokovic gingen.
ik had eigenlijk in de 1/4 finale op fedje moette stemmen en 1/2 finale op murrayquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:11 schreef rhubarb het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef BeamofLight het volgende:
Je bent zelf een pancake als je tegen Baker ingaat.
Ja, ik moest er nog aan denken. Maar Stepel zat in een flow, dus ik dacht dat dat wel zou lukken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef BeamofLight het volgende:
Je bent zelf een pancake als je tegen Baker ingaat.
Er is een reden dat jij en Franklop dit toernooi systematisch een dag voorlopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Vaduz:
Dag 5: Paire
Franklop:
Dag 5: Anderson
Baker - Del Potro wordt ook gespeeldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
OOP 4:
Kubot-Paire
Davydenko-Mathieu
Anderson-Matosevic
Youzhny-Ebden
4: Anderson
Cromaz en Szura Horen hier niet in het "IN-rijtje" thuisquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN
Alovenac: Gasquet
Ambrosius: Gasquet
Anonymousz: Kubot
APK: Gasquet
BeamofLight: Gasquet
BobW: Benneteau
borisz: Gasquet
Bruce117: Gasquet
Crocmaz: Haase
detennismaster: Gasquet
FedExpress: Benneteau
franklop: Gasquet
Gremen: Gasquet
intel: Gasquet
luckass: Gasquet
mickael79: Benneteau
norich: Benneteau
rhubarb: Gasquet
Salamando: Gasquet
Snakehead85: Benneteau
sporttv: Benneteau
Szura: Haase
TheGeneral: Gasquet
TheVulture: Benneteau
Tim86: Gasquet
Vaduz: Benneteau
VerdwaasdeVogel: Gasquet
wimderon: Gasquet
XL: Benneteau
* OUT
Pick 1:
Karrel_Laaglawaai: Lacko
Ik had toen nog geen tijd gehad om alles bij te werken. Al had ik ze bij voorbaat natuurlijk al bij UIT kunnen zetten met Haase.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:20 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Cromaz en Szura Horen hier niet in het "IN-rijtje" thuis
Nee, dat wist ik niet. Maar hij is zo baas dat hij gewoon in 2 setjes gaat winnen!quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Je weet dat Mayer al weken lichtelijk geblesseerd aan het spelen is?
Dank!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:16 schreef kleinzusje het volgende:
Beter laat dan nooit:
Thx Intel voor alles ! Succes Knijn en norich
Dat was vorig jaar ook niet zo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:35 schreef detennismaster het volgende:
Waarom zijn de picks niet zoals vorig jaar anoniem bij de laatste toernooien?
Oh dat dacht ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook niet zo.
Bullshit mijn geheugen heeft mij niet in de steek gelaten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook niet zo.
quote:Op maandag 7 november 2011 09:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
18 inzendingen binnen tot nu toe.
Ach, ik zat bij 2010 te kijken. Hoog tijd om de organisatie uit handen te geven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bullshit mijn geheugen heeft mij niet in de steek gelaten.
[..]
Genoteerd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Intel ik koos ook voor Paire vandaag en niet voor Youzhny
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Allemaal mij volgen..tsss
edit: en dan komt Salamando er net tussen
ik heb meegedaan met de Paralympics en ben er gewoon bijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:30 schreef rhubarb het volgende:
2: Wawrinka
Na Wimbledon stond ik nog 35e, en nu heb ik nog kans om net als vorig jaar de WTF te halen... Fingers crossed
Lees jij geen PM?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Wie gaat de organisatie eigenlijk volgend jaar doen
Ik heb die laatste niet gelezen neequote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Aangezien BobW, rhubarb en Tim86 allemaal nog kans maken op deelname aan de WTF, lijkt het met inderdaad leuker om hen de picks per PM aan mij door te geven.
Prima!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Aangezien BobW, rhubarb en Tim86 allemaal nog kans maken op deelname aan de WTF, lijkt het met inderdaad leuker om hen de picks per PM aan mij door te geven.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef franklop het volgende:
Ik support Tim86 trouwens in deze
(geen jinxpoging)!
Zeg, dat gaat ten koste van mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef franklop het volgende:
Ik support Tim86 trouwens in deze
(geen jinxpoging)!
Ik heb alle risico's al genomen in Shanghai... Succes allemaal deze week, het gaat nog spannend worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:46 schreef BobW het volgende:
[..]
Prima!
Kom op Tim en rhubarb, jullie moeten wel wat risico's nemen om de WTF te halen!
Moet zeggen dat het voor de spanning leuk is, maar tactisch een helquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
iedereen denk ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef BobW het volgende:
Voor mij is het wat makkelijker, ik moet het toernooi uitspelen om de huidige nummer 8 voorbij te gaan, maar door Djokovic heb ik mijn plan moeten veranderen.
07. (09) norich 4280quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef BobW het volgende:
Voor mij is het wat makkelijker, ik moet het toernooi uitspelen om de huidige nummer 8 voorbij te gaan, maar door Djokovic heb ik mijn plan moeten veranderen.
Voor mij moet ik het uitspelen, jij maximaal pick 4 halen en Tim pick 5.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:07 schreef rhubarb het volgende:
[..]
07. (09) norich 4280
08. (07) intel 4115
10. (10) rhubarb 3860
11. (11) Tim86 3755
16. (16) BobW 3170
Bob, jij moet inderdaad het toernooi uitspelen, en dan ben je nog afhankelijk van Tim en ik.
Ik moet minimaal 360 punten halen om de 8e plek van intel over te nemen. Stel dat het daar bij blijft en Tim pakt 600 punten, dan val ik alsnog buiten de top 8. Maakt het allemaal best lastig. Bob, jij moet waarschijnlijk nu meer risico nemen dan Tim en ik. Als je er nog in zit natuurlijk, wat dankzij dat briljante idee opeens van nummer 8 intel sinds pick 3 opeens onduidelijk is (dubbele belangen??)
Frank, ik denk dat je een nieuwe speler mag(?) kiezen. Nishikori heeft zich zojuist met een enkelblessure teruggetrokken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef franklop het volgende:
ach heb niks te verliezen;
4; Nishikori
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie keuzequote:Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Bob ook out dus? Ik had Janowicz vandaag
Wilde de "safe" picks Berdych en Tsonga bewaren
Neuh, mijn plaats is te koop, zeker voor iemand die zich de laatste jaren dusdanig heeft ingezet voor dit prachtige spel!quote:Op zondag 4 november 2012 01:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat dat dan ten koste van mij gaat is jammer, maar het spel is hard.
quote:Op zondag 4 november 2012 01:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zoals het een echte held betaamt, pakt Tim86 met de laatste keuze van het laatste toernooi de allerlaatste plaats voor de WTF. Dat dat dan ten koste van mij gaat is jammer, maat het spel is hard. Youzhny krijgt in elk geval binnenkort een paardenhoofd in zijn bed.
De stand volgt morgen, maar alvast van harte gefeliciteerd Tim86!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |