SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr grThere is a time of cumming and going.
stop, ik had gister bijna alle delen die tot nu toe uit zijn gekocht voor de 360. Toch niet gedaan.quote:
Goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:29 schreef Oceanview het volgende:
Snowie hoe ging presentatie lieverd.
Ik wilde ook alle delen maar ik kon alleen Brotherhood special edition vinden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
stop, ik had gister bijna alle delen die tot nu toe uit zijn gekocht voor de 360. Toch niet gedaan.
Ga je nou met een random deel beginnen? Is zonde joh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wilde ook alle delen maar ik kon alleen Brotherhood special edition vinden.
we gingen tongen en raakte in de knoop.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat heb jij met je tong gedaan jonge dame
Kan niet anders gvd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je nou met een random deel beginnen? Is zonde joh.
nounouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
we gingen tongen en raakte in de knoop.
aait.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Helemaal goed.
[..]
Is dat van Bethesda?
Jepquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Helemaal goed.
[..]
Is dat van Bethesda?
wiewatwaar?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:37 schreef Snowbells het volgende:
Misschien kom ik OV wel tegen in A'dam.
ik werk vanaf 15u tot 21u morgen ben ik wel hele dag vrij ivm meet wat niet doorgaat voor mij, maar waar zit je dan kan ik beetje schatten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hele dag, tot 6 uur? Zal ik je smsen als ik ergens bij de mac zit?
Gewoon in centrum in die winkelstraat. Euh bij al die winkeltjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik werk vanaf 15u tot 21u morgen ben ik wel hele dag vrij ivm meet wat niet doorgaat voor mij, maar waar zit je dan kan ik beetje schatten.
ja daar heb je ook 2 van in het centrum.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon in centrum in die winkelstraat. Euh bij al die winkeltjesWEET NIET die mac met 2 verdiepingen. (of waren het er 3?!?!!?!)
Mac vlakbij Centraal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja daar heb je ook 2 van in het centrum.
IK SMS WEL.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja daar heb je ook 2 van in het centrum.
Dan kan ik wel komen hoor, vroege vogel enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
IK SMS WEL.Maar ehh ik ben er rond 11 uur al denk ik want ik ga supervroeg
zodra ik weer geld hebquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wnr daten in noord-holland dan?
Wat moet je eigenlijk doen daar, leg uit man, vage chick.quote:
1 is saaiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:45 schreef Typisch het volgende:
snow wil je download voor assassins creed 1? Zonde als je bij brotherhood begint.
Liever 2 maar da's met cracks en shit en bah.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:45 schreef Typisch het volgende:
snow wil je download voor assassins creed 1? Zonde als je bij brotherhood begint.
Ik kom op het goeie moment binnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind jullie allemaal tof gr gr
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kom op het goeie moment binnen.
Jij bent ook tof gr grquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik kom op het goeie moment binnen.
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gaan we zaterdag de snackbar afbreken als ze niet begrijpen wat patat is?
Wat moet je met geld op een date.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
geen idee, ik ben al bijna door mijn zakgeld van deze maand heen
Ik jou ook gr grquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat weet ik. gr grquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef LittleBrownie het volgende:
noobquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Snowbells het volgende:
Te veel moeite typisch en ik wil ze origineel.
quote:
SVquote:
Picsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:58 schreef Trollscience het volgende:
ik heb echt een vet toffe oma-trui gekocht
trein/busquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat moet je met geld op een date.
Fijnquote:
ik moet 500 eu aan de belasting betalen opeensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Op de kosten van de belasting betaler biefstuk eten
Ik betaal gelukkig maar per maand ¤0.30.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Op de kosten van de belasting betaler biefstuk eten
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jadan vraag ik een patatje met. En als ze het niet snappen niet uitleggen.
En als ze dan nog steeds niet wat doen ga ik met krukken gooien.
ik helemaal niks en ik hoop dat zo te houdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik betaal gelukkig maar per maand ¤0.30.
Doe je goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik krijg altijd geld terug van de belasting
Nouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Zin in seks met jongetjes van 12.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik prik je zaterdagquote:
:$:$ ga je nog dronken zijn danquote:
neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
:$:$ ga je nog dronken zijn dan![]()
geloof je het zelf?quote:
Wat wedden we?quote:
Ja joh, nu alleen nog beslissen hoe laat en tot hoe laat.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja joh, nu alleen nog beslissen hoe laat en tot hoe laat.![]()
Maar ik ben weer weg van FOK!. Avond met vriendinnetjes besteden. Dag
Die pak ik sowieso zaterdagquote:
Nee stomme trein heeft weer vertraging waardoor ik m'n aansluiting niet haal en 50 min onderweg ben ipv 30quote:
Denk het nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
SV, blijf je ook nuchter zaterdag net zoals P_z en ik?
Oh ja ik stond voor de lol op het treinspoor om te kijken of de machinist wel wakker was..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee stomme trein heeft weer vertraging waardoor ik m'n aansluiting niet haal en 50 min onderweg ben ipv 30
Oh geeft nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh ja ik stond voor de lol op het treinspoor om te kijken of de machinist wel wakker was..
sorry
Ro-ald baas, hoe is het?quote:
SVquote:
Ja manquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
SVbierzuipen vanuit je helm zaterdag?
goed, beetje moe, zin in morgenquote:
Mooi,morgen vrijdag ja. Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
goed, beetje moe, zin in morgen
Jaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mooi,morgen vrijdag ja. Wat ga je doen dan?
Als je moet kotsen dan kots je gewoon over je matras heen dan wilt niemand daar liggen behalve jij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je maar niet in mijn bed gaat liggen.
Ik heb zelf ook al een matras, dus ik zal me er aan houden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je maar niet in mijn bed gaat liggen.
Gelukkig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook al een matras, dus ik zal me er aan houden.
Ik hoop niet dat ik moet kotsen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je moet kotsen dan kots je gewoon over je matras heen dan wilt niemand daar liggen behalve jij.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik moet kotsen.
Hahaha. Ik ga wel drinken,maar houd me wel in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We kotsen gewoon in de trein al.
waarom?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bb ouwe hoerenneukerben je al bij de dokter geweest?
Volgens mij niet hoor weinig mensen die een leuke film hebben gezien in de bios.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
draaien er nog leuke films in de bios?
Zaterdagochtend ga ik wel ff bekertjes halen. Bier en chips haal ik wel bij de Appie in Nuland.quote:
Oh, zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bier en eten enzo voor in de trein
Jammerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor weinig mensen die een leuke film hebben gezien in de bios.
heb ik niet gr grquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Om de ziektes van je vakantie weg te krijgen.
SpermaVreterquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
neem haar gewoon mee naar een steegje en maak zelf een 'leuke film'
Dan moet ik nog vroeger opstaan en zoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh, zo.dat doe ik zaterdagochtend allemaal.
Ik maar een kwartiertje ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan moet ik nog vroeger opstaan en zo
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
neem haar gewoon mee naar een steegje en maak zelf een 'leuke film'
ik maak wel met jou een leuk filmpjequote:
ah chill, had je chille stage?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja wel goedmorgen laatste dagje stage en dan weekje vakantie
hoest met jou dan?
Ja best wel, maar wel hard werkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ah chill, had je chille stage?
Ja goed, beetje kip aan het eten.. gtst kijken, straks hancock en dan slapen. Morgen nog 2 colleges en dan weekend
Ben alweer aan het oprekken voor de volgende keerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
trollie lekkertjeis je sterretje al genezen?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben alweer aan het oprekken voor de volgende keer
Ik moet zaterdagmiddag dan alleen met de bus naar station. Daar de trein pakken en dan komt SV in de trein als ik in Hilversum ben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik maar een kwartiertje ofzo.Dan ga ik met de tram, stap op de helft even uit bij de ah en ga dan verder naar het station. jatog g
Waar zien jullie smitjew dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet zaterdagmiddag dan alleen met de bus naar station. Daar de trein pakken en dan komt SV in de trein als ik in Hilversum ben.
Utrecht daar moeten we overstappen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waar zien jullie smitjew dan?
basiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Utrecht daar moeten we overstappen.
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:33 schreef Plastic_zak het volgende:
fl is een heel verhaal aan het typen?
'vervolgens loop je bij de 3e boom rechtsaf en draai je 5 rondjes...'quote:
stevenmac26;flfreak;wietparkietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:34 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe kan ik meerdere ontvangers toevoegen bij PM?
Dankje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stevenmac26;flfreak;wietparkiet
net als een email bericht
Oh dan heb ik wel gelukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:36 schreef 2Happy4U het volgende:
p_z slecht nieuws voor je
'Grote penis beter voor vrouwen'
Wat voor speakers.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:38 schreef Amoeba het volgende:
Net nieuwe speakers gekocht.
En inderdaad Trollie, te veel muziek, te weinig tijd.
Hoeveel?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://audio-tv-foto.mark(...)en-en-subwoofer.html
Peterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
130. Ja, dat is mijn naam bij het bod. Nee I don't care.
waarom gebruik je hashtags op facebookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
130. Ja, dat is mijn naam bij het bod. Nee I don't care.
wat doe ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom gebruik je hashtags op facebook
Kut Randyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:44 schreef Amoeba het volgende:
Oh dat, dat deed die Randy, niet ikWas zijn geniale idee
meesterrasquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind degene die mijn anus uitwoont leuker, sorry amoeba
huh?????????????quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind degene die mijn anus uitwoont leuker, sorry amoeba
¿hable le nederlands?quote:
le sorry lequote:
ik heb niets binnenquote:
mischien heb je een code niet goed gedaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
wtf ik wil verzenden naar iedereen krijg ik ineens dat inboxen niet beschikbaar zijn
Jou geheimen zijn mijn geheimenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef FL_Freak het volgende:
Tevens geen gegevens lekken enz danku
fl mag ik je naw?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef FL_Freak het volgende:
kut te laatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef FL_Freak het volgende:
heb jij ook slecht maandverbandquote:
meh valt wel mee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef 2Happy4U het volgende:
leuk grasveldje voor je huis trouwens
Ja man euroshopper.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb jij ook slecht maandverband
okquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jaja genoeg nou, anders kon ik net zo goed het plaatje posten hier
mag ik jou voor een euro shoppe? :$:$quote:
-Leugensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:15 schreef Dientje12 het volgende:
Ik prik nog meer dan muggen met malaria
-Hosselaarspraat
Hij heeft mij eens gefotografeerd toen ik op de fiets zat maar ik vind alleen nog maar oude foto'squote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wil weten waar ik te vinden ben met streetview
Ja, ze moeten weer eens updatenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij heeft mij eens gefotografeerd toen ik op de fiets zat maar ik vind alleen nog maar oude foto's
ik heb liever oceanviewquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |