SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr grThere is a time of cumming and going.
stop, ik had gister bijna alle delen die tot nu toe uit zijn gekocht voor de 360. Toch niet gedaan.quote:
Goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:29 schreef Oceanview het volgende:
Snowie hoe ging presentatie lieverd.
Ik wilde ook alle delen maar ik kon alleen Brotherhood special edition vinden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
stop, ik had gister bijna alle delen die tot nu toe uit zijn gekocht voor de 360. Toch niet gedaan.
Ga je nou met een random deel beginnen? Is zonde joh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wilde ook alle delen maar ik kon alleen Brotherhood special edition vinden.
we gingen tongen en raakte in de knoop.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat heb jij met je tong gedaan jonge dame
Kan niet anders gvd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je nou met een random deel beginnen? Is zonde joh.
nounouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
we gingen tongen en raakte in de knoop.
aait.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Helemaal goed.
[..]
Is dat van Bethesda?
Jepquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Helemaal goed.
[..]
Is dat van Bethesda?
wiewatwaar?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:37 schreef Snowbells het volgende:
Misschien kom ik OV wel tegen in A'dam.
ik werk vanaf 15u tot 21u morgen ben ik wel hele dag vrij ivm meet wat niet doorgaat voor mij, maar waar zit je dan kan ik beetje schatten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hele dag, tot 6 uur? Zal ik je smsen als ik ergens bij de mac zit?
Gewoon in centrum in die winkelstraat. Euh bij al die winkeltjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik werk vanaf 15u tot 21u morgen ben ik wel hele dag vrij ivm meet wat niet doorgaat voor mij, maar waar zit je dan kan ik beetje schatten.
ja daar heb je ook 2 van in het centrum.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon in centrum in die winkelstraat. Euh bij al die winkeltjesWEET NIET die mac met 2 verdiepingen. (of waren het er 3?!?!!?!)
Mac vlakbij Centraal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja daar heb je ook 2 van in het centrum.
IK SMS WEL.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja daar heb je ook 2 van in het centrum.
Dan kan ik wel komen hoor, vroege vogel enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
IK SMS WEL.Maar ehh ik ben er rond 11 uur al denk ik want ik ga supervroeg
zodra ik weer geld hebquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wnr daten in noord-holland dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |