abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:07:49 #26
102912 crv
Screwed up
pi_118170260
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik kom op 5,5 uur. :P
was een open trap dus dan krijg je tijdsaftrek
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_118170432
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:07 schreef crv het volgende:

[..]

was een open trap dus dan krijg je tijdsaftrek
dat is anders veel meer werk dan een dichte trap.... :9
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118269832
Ik heb ook geprobeerd om om 21:00 's avonds onze open trap in de grondverf te zetten. Prima gegaan, Totdat de timmerman om 09:00 uur de volgende ochtend al begon. Weer van voor af aan beginnen :(
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_118270507
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 07:02 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik heb ook geprobeerd om om 21:00 's avonds onze open trap in de grondverf te zetten. Prima gegaan, Totdat de timmerman om 09:00 uur de volgende ochtend al begon. Weer van voor af aan beginnen :(
je hebt ook snel drogende grondverf :) Zie je ook vaak in timmerfabrieken enzo..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118270884
I know maar ik wil graag CWS gebruiken, die 'etst' zich als het ware wat aan het hout en ik wil 100% zeker goede dekking en hechting op mijn treden.
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:56:53 #31
102912 crv
Screwed up
pi_118277350
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 07:02 schreef mark_dabomb het volgende:
had ie zijn schoenen niet geveegd ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_118277919
Jawel alleen de verf was nog niet droog genoeg...
pi_122878966
*kick

En zo zijn we al weer 4 maandjes verder.. Na een klusloze winter wordt het tijd de puntjes op de spreekwoordelijk i te zetten in huis... Maar,,,,,,,,,,,,,,,,

ik heb een groter probleem, en een probleem houdt automatisch in een nieuw project er bij en er zijn vast wel wat lurkers hier die mij van advies kunnen voorzien.

In mijn stenen buiten schuur heb ik sinds deze winter een vocht probleem.. een vochtige vloer en een laag groene schimmel op mijn hardboarden stellingen.

Mijn duurste gereedschappen heb ik direct maar verhuist naar binnen, maar goed dat moet natuurlijk weer terug.

Vermoedelijk komt dit doordat ik 1 van de 2 ventilatiegaten half heb afgesloten door de nieuwe schuur, al lijkt me dat sterk. Vorige winter was het een afval bult dus viel het mij niet echt op, maar goed er moet wat gebeuren!

Iemand advies van hoe en wat?

Ik wilde de tegels er uit gooien, stukje zand afgraven , en dan of een bewapend vloertje storten, of iets met tempex-zwaluwplaten en dan een zandcementvloertje er op. Ik heb nml nog leisteen van de woonkamer over :)

De muren twijfel ik nog, er iets opsmeren(maar wat), of een raggeltje, folie raggeltje en dan iets van afwerking (geen gips), maar mischien osb oid..

Roept u maar!!
pi_122880785
Wat is de oorzaak van het vocht? Uit de grond? Uit vochtige buitenlucht? Eerst de oorzaak vaststellen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_122883321
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:37 schreef blomke het volgende:
Wat is de oorzaak van het vocht? Uit de grond? Uit vochtige buitenlucht? Eerst de oorzaak vaststellen.
tsja. de muren zijn droog.. de vloer is nat.. aan 1 kant met name..
pi_122883522
Dan inderdaad tegels eruit, grond afgraven, 20 cm zand erin, plastic tegen 't vocht uit de bodem, en betonvloer storten.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')