*kickEn zo zijn we al weer 4 maandjes verder.. Na een klusloze winter wordt het tijd de puntjes op de spreekwoordelijk i te zetten in huis... Maar,,,,,,,,,,,,,,,,
ik heb een groter probleem, en een probleem houdt automatisch in een nieuw project er bij en er zijn vast wel wat lurkers hier die mij van advies kunnen voorzien.
In mijn stenen buiten schuur heb ik sinds deze winter een vocht probleem.. een vochtige vloer en een laag groene schimmel op mijn hardboarden stellingen.
Mijn duurste gereedschappen heb ik direct maar verhuist naar binnen, maar goed dat moet natuurlijk weer terug.
Vermoedelijk komt dit doordat ik 1 van de 2 ventilatiegaten half heb afgesloten door de nieuwe schuur, al lijkt me dat sterk. Vorige winter was het een afval bult dus viel het mij niet echt op, maar goed er moet wat gebeuren!
Iemand advies van hoe en wat?
Ik wilde de tegels er uit gooien, stukje zand afgraven , en dan of een bewapend vloertje storten, of iets met tempex-zwaluwplaten en dan een zandcementvloertje er op. Ik heb nml nog leisteen van de woonkamer over

De muren twijfel ik nog, er iets opsmeren(maar wat), of een raggeltje, folie raggeltje en dan iets van afwerking (geen gips), maar mischien osb oid..
Roept u maar!!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”