quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik heb nooit nette schoenen gedragen.
Dan snap ik t niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het niet probeert.
[..]
Hij moet niks.
Mijn voeten zijn zachte wolkjes gewend.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Je voetjes zijn verwent met die textielen schoenen.
Je moet even doorbijtenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ze elke avond aan. Laatst naar werk aangedaan, maar alleen op de heen weg kunnen dragen wegens enorme blaren.
Mwa, aardbei/banaan is ook lekkerquote:
Sarcasme, tochquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Je voetjes zijn verwent met die textielen schoenen.
Auw?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:24 schreef JJH het volgende:
Die tt.
Ik ga de douche opendraaien, scheermesjes opzoeken en dan zien wat er gebeurd.![]()
Maar blaren openlopen is ook geen goed idee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet even doorbijten. Mijn leren laarzen inlopen was ook hel op aarde, maar nu zitten ze als een tweede huid
.
Klachten kunnen alleen via PM worden ingediend.quote:
Ik moet me ook nog scheren. Geen zin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:24 schreef JJH het volgende:
Die tt.
Ik ga de douche opendraaien, scheermesjes opzoeken en dan zien wat er gebeurd.![]()
Ga je je zaak onder handen nemen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:24 schreef JJH het volgende:
Die tt.
Mwaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar blaren openlopen is ook geen goed idee.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet even doorbijten. Mijn leren laarzen inlopen was ook hel op aarde, maar nu zitten ze als een tweede huid
.
[..]
Mwa, aardbei/banaan is ook lekker. En goed voor de vitamientjes.
[..]
Sarcasme, toch?
Scheren en douchen.quote:
Maar omdat er een huilsmiley bij stond.quote:
Jij, mijn tedere huidje kan wel een beurtje gebruiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga je je zaak onder handen nemen?
Ik wilde ook wel een beetje dat jullie dat zouden denken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar omdat er een huilsmiley bij stond.
Toch, te groot of te klein denk ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarna kan ik ze dan even helemaal niet meer aan.
Jaweeeelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarna kan ik ze dan even helemaal niet meer aan.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaweeeel. Doorbijten. Je bent toch geen watje
.
Ja toch. Ik schijn nu een kutfamilie te hebben. Op mijn moeder na dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, mijn neger. Mooi verhaal van je nicht.
Blaren kapot lopen en dan die kapotte plekken nog kapotter lopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaweeeel. Doorbijten. Je bent toch geen watje
.
Dan doe je dat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blaren kapot lopen en dan die kapotte plekken nog kapotter lopen?
Dan kenker ik ze liever gewoon weg.
Beter nodig je Naat dan uit en stel je hem voor als je verloofdequote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja toch. Ik schijn nu een kutfamilie te hebben. Op mijn moeder na dan.
Nee.quote:
Hug?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel een beetje dat jullie dat zouden denken.
Ja?quote:
Je loopt ze toch niet in. Doe ze dan weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.![]()
Jij denkt echt dat het blijven kapotmaken van de zelfde wonden goed is om te wennen aan schoenen?Serieus?
Ik zeg net dat ik ze elke dag draag..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je loopt ze toch niet in. Doe ze dan weg.
Ja wauw, wel een hele avondquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik ze elke dag draag..The fuck.
Ben jij nou zo zwakzinnig, of ben ik zo onwetend mbt het inlopen van schoenen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wauw, wel een hele avond. Goed inlopen, hoor!
Ik had nergens last van. Bij 2 paar schoenen niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben jij nou zo zwakzinnig, of ben ik zo onwetend mbt het inlopen van schoenen.
Loopt iedereen serieus z'n hele poten naar de tyfus?
Je verwacht toch zeker niet dat je met iedere avond even je schoenen aanhebben je schoenen inloopt? Daar moet je gewoon echt mee lopen lopen lopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit blaren gehad van schoenen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blaren aan puin lopen en met open wonden door blijven gaan? Doen mensen dat serieus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je verwacht toch zeker niet dat je met iedere avond even je schoenen aanhebben je schoenen inloopt? Daar moet je gewoon echt mee lopen lopen lopen.
Ik wel hoor. Maar gelukkig waren die ook zo weer weg nadat m'n laarzen goed waren ingelopenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit blaren gehad van schoenen.
Vast wel. Maar als dat echt het geval is dan passen je schoenen gewoon niet of je overdrijft schromelijk. Een van de twee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blaren aan puin lopen en met open wonden door blijven gaan? Doen mensen dat serieus?
Ik wel. vroeger. heb die schoenen nooit meer aangehad, wat een kutdingen zegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit blaren gehad van schoenen.
Gewoon even doorbijten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blaren aan puin lopen en met open wonden door blijven gaan? Doen mensen dat serieus?
Ik heb wel eens All Stars gekocht die te klein waren, terwijl ze in de winkel prima zaten. Toen ging ik naar Brussel, ik dacht dat ik doodging. Snel daar andere schoenen gekocht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |