quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik heb nooit nette schoenen gedragen.
Dan snap ik t niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het niet probeert.
[..]
Hij moet niks.
Mijn voeten zijn zachte wolkjes gewend.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Je voetjes zijn verwent met die textielen schoenen.
Je moet even doorbijtenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ze elke avond aan. Laatst naar werk aangedaan, maar alleen op de heen weg kunnen dragen wegens enorme blaren.
Mwa, aardbei/banaan is ook lekkerquote:
Sarcasme, tochquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Je voetjes zijn verwent met die textielen schoenen.
Auw?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:24 schreef JJH het volgende:
Die tt.
Ik ga de douche opendraaien, scheermesjes opzoeken en dan zien wat er gebeurd.![]()
Maar blaren openlopen is ook geen goed idee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet even doorbijten. Mijn leren laarzen inlopen was ook hel op aarde, maar nu zitten ze als een tweede huid
.
Klachten kunnen alleen via PM worden ingediend.quote:
Ik moet me ook nog scheren. Geen zin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:24 schreef JJH het volgende:
Die tt.
Ik ga de douche opendraaien, scheermesjes opzoeken en dan zien wat er gebeurd.![]()
Ga je je zaak onder handen nemen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:24 schreef JJH het volgende:
Die tt.
Mwaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar blaren openlopen is ook geen goed idee.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet even doorbijten. Mijn leren laarzen inlopen was ook hel op aarde, maar nu zitten ze als een tweede huid
.
[..]
Mwa, aardbei/banaan is ook lekker. En goed voor de vitamientjes.
[..]
Sarcasme, toch?
Scheren en douchen.quote:
Maar omdat er een huilsmiley bij stond.quote:
Jij, mijn tedere huidje kan wel een beurtje gebruiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga je je zaak onder handen nemen?
Ik wilde ook wel een beetje dat jullie dat zouden denken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar omdat er een huilsmiley bij stond.
Toch, te groot of te klein denk ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarna kan ik ze dan even helemaal niet meer aan.
Jaweeeelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarna kan ik ze dan even helemaal niet meer aan.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaweeeel. Doorbijten. Je bent toch geen watje
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |