Nee je hebt zo'n T5 niet voor niksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik een 850 T-5 koop gaat het me heeel wat meer elke maand kosten iig. Is het me nu nog niet waard. Vooral omdat ik nu meer kilometers maak en met die auto doe ik waarschijnlijk niet rustig aan op de snelweg
Ik houd wel van lekker doorrijden op de snelweg, vooral als het allemaal niet zoveel lawaai maakt en een stuk comfortabeler is dan nu. Oftewel ik ben dan een linkerbaanhanger.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee je hebt zo'n T5 niet voor niksal merk ik wel dat vaak het idee dat het kan ook al heel leuk en fijn is. En ik dus niet elke keer heel hard hoef op de snelweg ofzo.
Zeker doorrijden is wel lekker. Maar ik hoef niet elke keer 160 ofzo zegmaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik houd wel van lekker doorrijden op de snelweg, vooral als het allemaal niet zoveel lawaai maakt en een stuk comfortabeler is dan nu. Oftewel ik ben dan een linkerbaanhanger.
Laatst met de AX op de A30 rond half 2/2 uur.. Bij Ede er op gegaan, voet helemaal naar beneden en pas weer losgelaten bij Barneveld waar de snelweg ophield. Lekker snel thuis
Nou 130 vind ik maar niks in mijn auto.. Ga ik liever gelijk door voor wat meer. Zit meestal tussen de 100 en de 110. Lekker zuinigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zeker doorrijden is wel lekker. Maar ik hoef niet elke keer 160 ofzo zegmaarmaar 130 is toch wel het minimum meestal ja.
In mijn auto is 130 nog heerlijk relax cruisenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou 130 vind ik maar niks in mijn auto.. Ga ik liever gelijk door voor wat meer. Zit meestal tussen de 100 en de 110. Lekker zuinig
Zou t niet weten om eerlijk te zijn.. Maar het lawaai is wel stukken erger. Daarnaast scheelt het toch maar een paar minuten geloof ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
In mijn auto is 130 nog heerlijk relax cruisen
Is je verbruik ineens veel meer ook dan bij 130?
Lawaai is wel irritant vind ik. Het is zo vermoeiend..kom je gebroken de auto uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou t niet weten om eerlijk te zijn.. Maar het lawaai is wel stukken erger. Daarnaast scheelt het toch maar een paar minuten geloof ik.
Ja mooi ding !quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:08 schreef FalleNk810i het volgende:
Mijn verbruik is sowieso beter rond de 110 als op 130, dan zit ik toch al over de 3000 toeren dacht ik.
Pic van de bumper voor degene die het interesseert haha
[ afbeelding ]
Owja, en Rain-x ofzo is echt tof op je ruit.
[ afbeelding ]
Haha thanks, ruitenwissers bijna niet aangehad, enkel als je niet hard genoeg rijd of het te zacht regent..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja mooi ding !
Zo dan dat werkt goedmooi spul.
Inderdaad.. Ik heb 100 pk en mijn auto kan volgens sommigen 200+ (al is bij mij bij 180 de koek wel op, 170 op LPG, waarschijnlijk door de veel bredere banden die ik nu heb.) maar ik rijd zelden 160+.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zeker doorrijden is wel lekker. Maar ik hoef niet elke keer 160 ofzo zegmaarmaar 130 is toch wel het minimum meestal ja.
Ik rij juist op de binnenwegen vaak rustig omdat het daar toch niet opschiet, al is een sprintje vanaf een rotonde naar de 80 soms wel even lekker om voor je gevoel het tempo erin te houden. Op de snelweg rij ik in de drukte meestal rustig en gewoon met de vlotte stroom mee, jagen heeft dan toch geen zin...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee je hebt zo'n T5 niet voor niksal merk ik wel dat vaak het idee dat het kan ook al heel leuk en fijn is. En ik dus niet elke keer heel hard hoef op de snelweg ofzo.
...maar met dit soort omstandigheden gaat het gas erop en de CC op 170quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:15 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Zo, bumper is binnen!
Wat zijn 130km wegen toch heerlijk. Zeker in Zeeland, zo rustig daar haha.
Je moet even before en after pics schieten in het daglichtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:08 schreef FalleNk810i het volgende:
Mijn verbruik is sowieso beter rond de 110 als op 130, dan zit ik toch al over de 3000 toeren dacht ik.
Pic van de bumper voor degene die het interesseert haha
[ afbeelding ]
Owja, en Rain-x ofzo is echt tof op je ruit.
[ afbeelding ]
Wat een verschilquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ik heb 100 pk en mijn auto kan volgens sommigen 200+ (al is bij mij bij 180 de koek wel op, 170 op LPG, waarschijnlijk door de veel bredere banden die ik nu heb.) maar ik rijd zelden 160+.
Had ook rain-x, en een keer collega's mee op de terugweg de dag nadat we waren wezen stappen.. Klaagden ze dat ik de ruitenwissers niet aan had terwijl je de druppels zo'n beetje van het raam af zag vliegen..![]()
Fallen, de 1.4 16V verbruikt bij 80 1:12.5, bij 130 1:10.5 (4000rpm)
Scheelt nogal..
De Astra van mijn moeder was in Duitsland een stuk zuiniger als dat ie normaal gesproken is. (geloof dat m'n pa 1:17 had gehaald terwijl ie normaal ongeveer 1:16 verbruikt.. 1.4 120pk benzine.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik rij juist op de binnenwegen vaak rustig omdat het daar toch niet opschiet, al is een sprintje vanaf een rotonde naar de 80 soms wel even lekker om voor je gevoel het tempo erin te houden. Op de snelweg rij ik in de drukte meestal rustig en gewoon met de vlotte stroom mee, jagen heeft dan toch geen zin...
[..]
...maar met dit soort omstandigheden gaat het gas erop en de CC op 170. Fuck dat verbruik
.
[..]
Je moet even before en after pics schieten in het daglicht.
110 en 130 scheelt bij iedereen wel in het verbruik hoor. Alleen bij de één iets meer dan bij de ander. Bij mij is het ook wel fors. Maar ach, who cares. Als ik de (theoretische) 1.000km op een tank haal ben ik tevreden. Alles erboven is winst
Eronder: pech hebben en hopen dat ik er plezier van heb gehad
. Scheelt dat ik tegenwoordig veel woon/werk rij, dus dan zit doorjakkeren er niet in. Da's al beter voor je verbruik (behalve die files dan).
Dat Rain-X ken ik trouwens niet, wat is dat voor spul? Trekt dat geen waas over je ruit?
Dat valt toch wel mee? Mijn verbruiksmeter staat bij 80@5 op ongeveer 4l/100km en bij 130@5 op minimaal 6,5l/100km.quote:
Da's geen heel stuk zuiniger toch? Wel iets, maar dat kan ook gewoon komen doordat ie nu een constant snelwegtempo rijdt. En als je niet continue met 150+ loopt te knallen, kun je in Duitsland best aardige cijfers halen ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De Astra van mijn moeder was in Duitsland een stuk zuiniger als dat ie normaal gesproken is. (geloof dat m'n pa 1:17 had gehaald terwijl ie normaal ongeveer 1:16 verbruikt.. 1.4 120pk benzine.
Ik moet eigenlijk weer wat nieuwe Rain-x bestellen trouwens..
mwah, hij kwam toch wel iets van 100 km verder op 1 tank.. Als je daarnaast bedenkt dat de Astra hier in NL haast alleen maar 80 en 100km/u N-wegen ziet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Mijn verbruiksmeter staat bij 80@5 op ongeveer 4l/100km en bij 130@5 op minimaal 6,5l/100km.
[..]
Da's geen heel stuk zuiniger toch? Wel iets, maar dat kan ook gewoon komen doordat ie nu een constant snelwegtempo rijdt. En als je niet continue met 150+ loopt te knallen, kun je in Duitsland best aardige cijfers halen ja.
Toen we zaterdag naar huis reden (via de A6 en A7) heeft de CC continue aan gestaan. Maar we gebruiken hem alleen als de weg rustig is, anders gaat de begrenzer erop. En op 130 (op de teller). Die twee tot drie minuten winst zijn het mij niet waard om veel meer te gebruiken. De benzine is mij daar veel te duur voor (en met die prijzen die we in Amsterdam zagen waren we blij dat we hem thuis vol gegooid hadden... Zat gewoon 12 cent per liter verschil in...)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is ook zeker lekker inderdaad. For some reason gebruik ik mijn CC nooit
Ja misschien valt het ook wel mee. Ik kijk er zelf nooit naar dus ik zou ook het verschil bij mijn auto niet weten tussen het verbruik bij 80 en bij 130. Zal ongetwijfeld ook zoiets zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Mijn verbruiksmeter staat bij 80@5 op ongeveer 4l/100km en bij 130@5 op minimaal 6,5l/100km.
[..]
Da's geen heel stuk zuiniger toch? Wel iets, maar dat kan ook gewoon komen doordat ie nu een constant snelwegtempo rijdt. En als je niet continue met 150+ loopt te knallen, kun je in Duitsland best aardige cijfers halen ja.
Maar zou zo'n 6e versnelling wel goed passen bij je motor dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De Astra van mijn moeder was in Duitsland een stuk zuiniger als dat ie normaal gesproken is. (geloof dat m'n pa 1:17 had gehaald terwijl ie normaal ongeveer 1:16 verbruikt.. 1.4 120pk benzine.
Ik moet eigenlijk weer wat nieuwe Rain-x bestellen trouwens..
Actaeon, Daarom mis ik die 6e versnelling ook zo enorm..
Denk het wel. De versnellingsbakratio's zijn op dit moment al vrij kort voor een 5-bak naar mijn idee(ik kan b.v. max 75 in 2) Ik denk dat als je er een 6e versnelling aan toevoegt ook de 5e iets korter zou kunnen zodat je hem bij 80 al in de 6 kan zetten en hij dan 1500 rpm draait. (draait nu al ruim 2000 rpm in 5 bij 80. )quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja misschien valt het ook wel mee. Ik kijk er zelf nooit naar dus ik zou ook het verschil bij mijn auto niet weten tussen het verbruik bij 80 en bij 130. Zal ongetwijfeld ook zoiets zijn.
[..]
Maar zou zo'n 6e versnelling wel goed passen bij je motor dan?
Zou je niet teveel wegzakken in je toeren dan met een 6e versnelling zegmaar?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Denk het wel. De versnellingsbakratio's zijn op dit moment al vrij kort voor een 5-bak naar mijn idee(ik kan b.v. max 75 in 2) Ik denk dat als je er een 6e versnelling aan toevoegt ook de 5e iets korter zou kunnen zodat je hem bij 80 al in de 6 kan zetten en hij dan 1500 rpm draait. (draait nu al ruim 2000 rpm in 5 bij 80. )
Maar om nou nog 1000,- ofzo uit te geven aan een 6bak in een auto van 5000,- heeft niet veel nut.
Lijkt mij niet, ja alleen in de 6e versnelling wellicht, waardoor ik misschien terug moet schakelen tijdens het inhalen, maar dat doe ik nu ook al.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zou je niet teveel wegzakken in je toeren dan met een 6e versnelling zegmaar?
Ja dat bedoel ik inderdaad. Oh als je het nu al doet maakt het niet echt uit natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, ja alleen in de 6e versnelling wellicht, waardoor ik misschien terug moet schakelen tijdens het inhalen, maar dat doe ik nu ook al.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef Marco001 het volgende:
pff fijn.. Net weer een velg beschadigd..![]()
Was even weg, en toen ik terugkwam stond er een vrachtwagen van een bekende groningse meubelzaak in de straat.. Kon er net langs, maar kwam daarbij wel heel even met 1 velg tegen de stoep.
inderdaad, hoorde de velg gewoon langs de rand schuren..quote:
Mwah, was opzich nog wel ruimte voldoende, had aan de andere kant namelijk nog zeker een cm of 10..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:09 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik had niet eens geprobeerd om er langs te rijden, best wel te verwachten als je het toch doet!
@ piet_piraat: ik had gisteravond geen daglicht tot mijn beschikking dus moest t maar even zo:p
Beetje wel ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef FalleNk810i het volgende:
Dan is t aardig lomp van je haha, neemt niet weg dat t zonde is van je velgen
Omdat de mijne nog steeds niet rijdtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom is het hier zo stil met dit heerlijke weer?
Ik vind het zo eng om te zien hoe snel dat stijgt. In een half jaar van 131xxx naar 144xxx hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:24 schreef Goddelijker het volgende:
Omdat druk met andere dingen.
Van de week mijn auto op de 143.000 zetten waarschijnlijk, gaat snel!
Is ie alquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef Goddelijker het volgende:
Voor je t weet gaat ie richting de 200.000...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef Goddelijker het volgende:
Voor je t weet gaat ie richting de 200.000 225.000...
Ik heb mijn auto februari 2010 gekocht, hij heeft in totaal een maand of 6-7 stilgestaan, maar alsnog gestegen van 200.000 naar 300.000.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik vind het zo eng om te zien hoe snel dat stijgt. In een half jaar van 131xxx naar 144xxx hier
Remvloeistof van de Seat hoeft maar eens in de 5 jaar te worden vervangen... (al is de mijne nog nooit vervangen waarschijnlijk, maar nog wel goed.) dus wat voor auto rij jij dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ah, allemaal van die kmvreters hier! Ik zit nog onder de twee ton
Van 't weekend gaan er als 't goed is nieuwe schijven en blokken op aan de achterkant (voorkant is al gedaan) en ook nieuwe remvloeistof want die is al zeker twee jaar niet vervangen. Dan is ie weer fris voor de winter. Met de winterbanden wacht ik nog wel even, daar is het me echt nog te warm voor.
Een BMW. Maar sowieso wordt altijd een bepaalde termijn geadviseerd en die is ivm condensvorming in de vloeistof bij mijn weten twee jaar. En de BC geeft het nu ook aan, dus dan wordt het wel eens tijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Remvloeistof van de Seat hoeft maar eens in de 5 jaar te worden vervangen... (al is de mijne nog nooit vervangen waarschijnlijk, maar nog wel goed.) dus wat voor auto rij jij dan?
thanks voor de reminder; binnenkort een afspraak maken voor eind november.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:11 schreef FalleNk810i het volgende:
Mijn winterbanden gaan morgen gemonteerd worden om de standaard velgen
Dan kunnen ze er in ieder geval onder wanneer het echt tijd ervoor is!
Even kijken wat het weer doet... Gelukkig kan ik zo bellen en heel snel een afspraak maken als het moet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
thanks voor de reminder; binnenkort een afspraak maken voor eind november.
Welke bandentoko? Johan de Vries(waar ik ook de auto laat onderhouden) heeft het tijdens de wisselperiode vaak erg druk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:40 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Even kijken wat het weer doet... Gelukkig kan ik zo bellen en heel snel een afspraak maken als het moet.
Profile in Farmsum. Meestal bel ik wel ruim van te voren zodat we op zaterdag morgen kunnen wisselen. En dan gaan we bijv. even naar de Karwei of naar de stad of naar de stort met de andere auto. Maar nooit meer dan twee weken van te voren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Welke bandentoko? Johan de Vries(waar ik ook de auto laat onderhouden) heeft het tijdens de wisselperiode vaak erg druk.
Elke bandentoko denk ik he hahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Welke bandentoko? Johan de Vries(waar ik ook de auto laat onderhouden) heeft het tijdens de wisselperiode vaak erg druk.
Ah, vaak genoeg geweest met taxi's. Zijn wel aardige mensen daar, die het inderdaad vaak niet extreem druk hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:22 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Profile in Farmsum. Meestal bel ik wel ruim van te voren zodat we op zaterdag morgen kunnen wisselen. En dan gaan we bijv. even naar de Karwei of naar de stad of naar de stort met de andere auto. Maar nooit meer dan twee weken van te voren.
Volgens mij komt er ook een nieuwe bandenboer hier. Waar vroeger Autocenter Heyendaal zat. Of was je toen nog niet hier?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik laat m'n banden altijd één keer om de velg leggen en wissel daarna altijd gewoon zelf, tot er weer nieuwe banden op moeten
kan ook, maar wij hebben niet echt de ruimte om 12 banden + velgen op te slaan hier, en die garage doet het voor 15,- (geloof ik) per jaar per set.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik laat m'n banden altijd één keer om de velg leggen en wissel daarna altijd gewoon zelf, tot er weer nieuwe banden op moeten
Uiteraard, maar dan moeten ze wel om je velg liggenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:19 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik laat m'n banden altijd één keer om de velg leggen en wissel daarna altijd gewoon zelf, tot er weer nieuwe banden op moeten
Ja klopt als je even tijd neemt om te zoeken kun je vaak wel een mooie deal vinden,quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:33 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die ken ik wel ja. Maar dan nog... online shoppen loont vaak veel meer. Al moet je dat alleen voor de banden doen, en niet voor alles. Heb ze ooit eens laten balanceren bij een toko bij m'n werk in de buurt... dat was echt prutwerk. Kon ik een maand laten bij m'n vaste garage opnieuw laten doen
Mja, punt is vooral dat je op de echte baggermomenten met gladheid en sneeuw je auto moet kunnen laten staan. Als dat kan, kun je prima uit de voeten zonder winterbanden. Heb ik ook jaren gekund; tegenwoordig echter niet meer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja klopt als je even tijd neemt om te zoeken kun je vaak wel een mooie deal vinden,
Maar ik koop geen winterbanden, voor die paar km die ik nog rij.
Remmen kun je toch ook controleren door de velg heen? Beetje gluren en kijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:43 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan moeten ze wel om je velg liggen
Dat gaat vanmiddag gebeuren, kijk dan wel wanneer ik ze dan wissel!
Wissel t ook liever zelf, kan ik gelijk de remmen even controleren, wielkasten en bende schoonmaken
Niet de achterste remblokjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:38 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Mja, punt is vooral dat je op de echte baggermomenten met gladheid en sneeuw je auto moet kunnen laten staan. Als dat kan, kun je prima uit de voeten zonder winterbanden. Heb ik ook jaren gekund; tegenwoordig echter niet meer.
[..]
Remmen kun je toch ook controleren door de velg heen? Beetje gluren en kijken.
Ja precies. Tegenwoordig kan ik dat juist weer welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:38 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Mja, punt is vooral dat je op de echte baggermomenten met gladheid en sneeuw je auto moet kunnen laten staan. Als dat kan, kun je prima uit de voeten zonder winterbanden. Heb ik ook jaren gekund; tegenwoordig echter niet meer.
[..]
Remmen kun je toch ook controleren door de velg heen? Beetje gluren en kijken.
Gewoon er tussenin, een goede band.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wat zijn je eisen? Wil je geniale kleefkracht of supereco?
Dat zat er dik inquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon er tussenin, een goede band.
Jup, Falken is een goed merk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:45 schreef Goddelijker het volgende:
Ik vind dit wel mooie banden
Vredestein SPORTRAC 3 195/55 R15 85V
Goodyear 195/55 R15 85V EfficientGrip
Alleen kosten ze gewoon 80-90 euro p/band in mijn maat...
Falken is ook wel een aardig merk dacht ik? Dat aardig mee komt met de echte bekende merkbanden?
Eerst komende zomer maar eens vragen wat mijn garage er voor vraagt, voor een leuk paar banden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jup, Falken is een goed merk.
Wil zelf als deze banden af zijn er een setje Falken Ziex omleggen, alleen de goedkoopste in mijn maat zijn al snel ruim 100,- en de Hi-fly's die er nu onder zitten waren 75,-
Da's geen gekke prijs voor een 206 van die leeftijd, moet ik zeggen. Ik zou voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef Marco001 het volgende:
Dat, of de Hornbach ofzo.
Lol, mijn pa wil een nieuwe Corsa, hele mooie full option(echt full option: Leer, parkeersensoren en achteruitrijcamera o.a.) gezien, Demo auto maar dat bedrijf wil 4000,- voor zijn 206 geven.. een 206 uit 2006 met nog net geen 2 ton(180.000 ofzo) op de teller.. OOk nog eens een vrij basis 1.4 G3..
Word dan zeer waarschijnlijk dus die corsa, ook al is die niet zijn kleur(wil een witte, dit is een donkerblauwe.. )
Dat vinden wij dus ook, helemaal omdat hij al tegen de 2 ton aanzit. Voor 5k zou ik denk ik ook liever VAG kopen, heb je wel een wat oudere, maar ook mooiere auto(Ibiza)quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:43 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Da's geen gekke prijs voor een 206 van die leeftijd, moet ik zeggen. Ik zou voor
5k wel iets anders kopen (want dat is de nieuwe verkoopprijs).
In dezelfde klasse, van ongeveer hetzelfde bouwjaar?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor ¤5000 kun je iets veel leukers kopen dan een Ibiza
Te groot, zwaar en onzuinig. (en een BMW zal er hier nooit komen.. )quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
Koop gewoon een oude 7-serie voor dat geld
Ik heb er weer nieuwe schijven en blokken op zitten, kan veilig de winter door
Inderdaad. Veel leuker.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
Koop gewoon een oude 7-serie voor dat geld
Ik heb er weer nieuwe schijven en blokken op zitten, kan veilig de winter door
Ik rijd sinds een jaar of 2 ook met Pirelli's cinturato. Als je grip verliest gaat dat min of meer geleidelijk, wat een voorspelbaar weggedrag geeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat zat er dik in.
Ik heb Pirelli P7 Cinturato. Over het algemeen tevreden over. Bij droog presteren ze prima en bij nat eigenlijk ook. Kwam vorig jaar ook goed uit de ADAC/ANWB-test. Je kunt bochten en rotondes prima vlot nemen... ik krijg eerder last van het gewicht van de auto dat me de bocht en stoel uit duwt dan dat de banden het echt niet trekken. En qua slijtage: ze zitten er nu zo'n 20k onder en als ik ze zo gauw even bekijken moeten ze zeker nog 20-30k mee kunnen. Wat dat betreft prima tevreden dus
En niet iedereen wil een klein, zuinig en licht dingetje kopen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:01 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
En vele malen duurder! Niet iedereen wilt een 2 ton, benzine slurpende vlaggenschip kopen.
Oke, jij je zin, weet je in ieder geval zeker dat je euro's gaan rollen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En niet iedereen wil een klein, zuinig en licht dingetje kopen.
Het gaat er niet om of ik mijn zin krijg. Het was om aan te geven dat het louter een mening was. Dus ik snap niet waarom je zo aanvallend/aangevallen reageert.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:21 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Oke, jij je zin, weet je in ieder geval zeker dat je euro's gaan rollen.
Dat was toch ook niet serieus manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:28 schreef dester_martijn het volgende:
Doe niet zo serieus man, ik val je helemaal niet aan. Alleen als iemand over een Corsa begint vind ik het een beetje overbodig om een 7-serie in de groep te gooien, met bovengenoemde argumenten van mij.
Waar hij waarschijnlijk niets aan heeft.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet serieus manhet ging er gewoon om dat, mocht je dat willen, je voor 5k een hele leuke ander soort auto kon kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |