Vergeten, was een fitness kaartje, was wel voor 300 coins verkocht!quote:
Kan je dat linken aubquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had dat van Google Docs ingevuld waarin ik zei dat ik Powell kwijt was geraakt en ik had erbij gezet dat hij ongeveer 9k waard was. Daardoor kreeg ik die free packs
Ik mag het hopen, koop ik er gelijk 6 (heb maar 5K coinsquote:
Gewoon iets anders verzinnen. Rik lurkt hier al weken niet meerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:05 schreef Greenpeas het volgende:
Ik ben een bronze contract kwijtgeraakt die op m'n tradepile stond. Genoeg reden om die 3 goldpacks te vragen?
Ik had hem gediscardquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga nog eens een silver team om Chikhaoui heen maken denk ik.Wat een stats.
http://www.futhead.com/fifa/players/4894/#.UHa2pW8xrvY
Je moet bewijs meesturen toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon iets anders verzinnen. Rik lurkt hier al weken niet meer
quote:
Depay. Beste schot, sterkste, gewoon de bestequote:
żżżżżżżżżżżquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
Sinds ik hier heb verteld dat ik verliefd ben op Benzia.
[ afbeelding ]
Lurkers!!
watquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
Sinds ik hier heb verteld dat ik verliefd ben op Benzia.
[ afbeelding ]
Lurkers!!
Hoezo in 3-5-2, dan kun je Vargas er niet achter zetten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:10 schreef detennismaster het volgende:
Cyriac en Sio lijken mij echt een heerlijk duo in 352. Even hybridden.
Ik heb die link niet meer maar iemand anders wel denk ik.quote:
Ik had geen bewijs gestuurd maar ik kreeg wel 3 packs.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet bewijs meesturen toch?Ik heb twee screentjes meegestuurd.
Ze zullen het vast wel kunnen controlerenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb die link niet meer maar iemand anders wel denk ik.
[..]
Ik had geen bewijs gestuurd maar ik kreeg wel 3 packs.
echt geen nut heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:13 schreef Greenpeas het volgende:
Ik praat nu met Rholith over m'n kwijtgeraakte bronzen fitness
Omdat ik het anders wil doen:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoezo in 3-5-2, dan kun je Vargas er niet achter zetten.
In klaagbaak.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had wel een Robinho gekocht die ik toen niet meer had, even klagen... Waar kan dat?
http://www.chatwithapaki.co.ukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Leuk.![]()
Hoe kan ik met zo'n pakistaan chatten?
De helft verloren oid?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Verlies van gister valt me echt reuze mee, heb nog een volle TP en 3 pagina's golds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |