Waarom niet. Wat kunnen ze doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij mag er toch niets over zeggen..
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:24 schreef wieisboos het volgende:
Kijk maar uit, Rik leest mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Oh ik zie het nu staan ja. Was dat er bij geedit?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:24 schreef wieisboos het volgende:
Dat is Strootman,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen hadden gepost dat Strootman veel sneller is in het echt.
Toen hebben Youtube videos gestuurd en zo te zien heeft EA er op gereageerd.
Dit. Ik word er continu op gewezen op die website dat het vertrouwelijke informatie is, ik ben daar mee akkoord gegaan dus zeg ik verder niksquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaat alleen om H2Hquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sowieso Serero 90 paceBetekent dit trouwens dat er ook spelers toe worden gevoegd in FUT en dat spelers 0 weight worden?
Het is Strootman.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit. Ik word er continu op gewezen op die website dat het vertrouwelijke informatie is, ik ben daar mee akkoord gegaan dus zeg ik verder niks
Je probeert ons gewoon dood te maken met een blije musquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit. Ik word er continu op gewezen op die website dat het vertrouwelijke informatie is, ik ben daar mee akkoord gegaan dus zeg ik verder niks
Nice.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi stel zo bij elkaar. Moet nog een schaduw elftal kopen, maar dat komt wel goed
Nu nog je formatie kaartjes enzo kopenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi stel zo bij elkaar. Moet nog een schaduw elftal kopen, maar dat komt wel goed
Ik zie een VDMetje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:34 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Llalala lallalala lalallala lalalalla
?quote:
Hmm kwam niet helemaal uit mijn team maar hier kan ik wel een stukje van gebruiken misschienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:34 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Llalala lallalala lalallala lalalalla
Dit elftal kostte 264K, ben erg benieuwd hoe het gaat spelen. Nu nog inderdaad reserves, formatiekaartjes en shit kopen. Toch jammer hoeveel tijd daar in gaat zitten steeds.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.
Ik zoek ook een leuk teampje voor onder de 300k, het schaduwelftal heb ik al en ik wil nog wel wat coins overhouden om te traden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |