Nicequote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Uganda, badass alles
Wel 4 skill en 4 weakfoot
Niet iedereen heeft die Friese handelsgeest..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze verkopen voor 450 coins.
Newbees: snappen jullie dit? Kopen voor 200 coins , verkopen voor 450 coins. Dat is WINST (misschien scheelt dit weer de nodige vragen hoe je moet traden)
Heb um al, maar destijds gekocht voor 1800.. Vroeg me alleen af of ik daadwerkelijk zo'n bedrag er voor krijg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah, als je m wilt zul je wel moeten he
Dan heb je mazzel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:16 schreef kostertim het volgende:
[..]
Heb um al, maar destijds gekocht voor 1800..
Uit zijn moederquote:
Henriksen, Duarte, Overtoom. Duarte dus aangezien Nederlands.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:16 schreef Thorb het volgende:
Beste Nederlandse of Eredivisie CM (deze moet wel Nederlands), RM, RB?
Zilver.
Immers, Verhoek, Janmaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:16 schreef Thorb het volgende:
Beste Nederlandse of Eredivisie CM (deze moet wel Nederlands), RM, RB?
Zilver.
?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:22 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe komen jullie allemaal zo goedkoop aan die contractbonus?Ik vind ze maar duur.
Door bronze en silver shiny managers uit packs te halen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:22 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe komen jullie allemaal zo goedkoop aan die contractbonus?Ik vind ze maar duur.
Zoals ik al zei op de vorige pagina, 3x brons a 1% voor 450 a 600 in totaal is beter dan 1x goud a 1500 ofzo voor eveneens 3% bonus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:22 schreef Lindgren. het volgende:
Om de 50% te halen wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:22 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:24 schreef wieisboos het volgende:
kut van rhijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:24 schreef wieisboos het volgende:
van Rhijn? Omdat hij sneller is dan Overtoom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I see peas of green, red roses too....
Neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:25 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
van Rhijn? Omdat hij sneller is dan Overtoom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |