Nice.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi stel zo bij elkaar. Moet nog een schaduw elftal kopen, maar dat komt wel goed
Nu nog je formatie kaartjes enzo kopenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi stel zo bij elkaar. Moet nog een schaduw elftal kopen, maar dat komt wel goed
Ik zie een VDMetje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:34 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Llalala lallalala lalallala lalalalla
?quote:
Hmm kwam niet helemaal uit mijn team maar hier kan ik wel een stukje van gebruiken misschienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:34 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Llalala lallalala lalallala lalalalla
Dit elftal kostte 264K, ben erg benieuwd hoe het gaat spelen. Nu nog inderdaad reserves, formatiekaartjes en shit kopen. Toch jammer hoeveel tijd daar in gaat zitten steeds.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.
Ik zoek ook een leuk teampje voor onder de 300k, het schaduwelftal heb ik al en ik wil nog wel wat coins overhouden om te traden.
Ja, klopt. Jammer dat ik Nederlands en dus gierig ben, anders had ik ze meteen in de juiste formatie gekochtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit elftal kostte 264K, ben erg benieuwd hoe het gaat spelen. Nu nog inderdaad reserves, formatiekaartjes en shit kopen. Toch jammer hoeveel tijd daar in gaat zitten steeds.
Ik moet wel g , die andere kaolo neger is te traag me pangpangquote:
Ja, ik ben gewoon misselijkmakend gierig. Kocht net een speler voor 400c, omdat hij in 3-5-2 als goedkoopste bin 1000c hadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, klopt. Jammer dat ik Nederlands en dus gierig ben, anders had ik ze meteen in de juiste formatie gekocht.
Dan heeft Frimpong 7quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:41 schreef Greenpeas het volgende:
Almeback op die andere CB positie toch?
Ja, dat doe ik ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon misselijkmakend gierig. Kocht net een speler voor 400c, omdat hij in 3-5-2 als goedkoopste bin 1000c had
Allemaal voor 200?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
Sta inmiddels op 28%. Heb ondertussen alle bronzen managers wel denk ik.
was jij niet diegene met die rare reacties op spelers... in het geval van wel: alleen maar spelers van PSV en Ajax afzeikenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:39 schreef vandermar het volgende:
Suarezniet alleen schwalbes maken maar ook ellebogen uitdelen en racistisch zijn. Gadverdamme, wat een blaag is hij
Nee. Een paar voor 150 en een paar voor 250. Gemiddeld wel 200 denk ik. Verder kwam ik ook Jans nog tegen (+2%) voor 300c, dus dat scheelt.quote:
Volgens mij kan je net zo goed gouden coaches halen. Daar dan 600 voor betalen, relatief even duur en die managers gebruik je ten minste.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Een paar voor 150 en een paar voor 250. Gemiddeld wel 200 denk ik.
Gouden coaches voor 600 zijn nog lastiger te vinden dan bronzen voor 250quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij kan je net zo goed gouden coaches halen. Daar dan 600 voor betalen, relatief even duur en die managers gebruik je ten minste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |