SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik maar een x gedaan, puur gaza geldim, vliegtuig genomen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:20 schreef zarGon het volgende:[..]Oh.
. Ik dacht dat je vandaag nog in het vliegtuig zou stappen en het van dichtbij zou meemaken.
.
Offff oooooffff. Die klarinet is leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
om de 3 maanden vraagt Yvonne me hoe dit liedje heet
Istanbul s'nachts
Wat dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat heb ik maar een x gedaan, puur gaza geldim, vliegtuig genomen.maar niet voor wedstrijd ofzo
Ken je seni seviyorum van hem? Machtig mooi !quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat heb ik maar een x gedaan, puur gaza geldim, vliegtuig genomen.
maar niet voor wedstrijd ofzo
In 2007, was al 4 jaar ofzo niet in Istanbul geweest, een vriend steeds van, ja man en ik ga, en ik ga dit doen en ik ga dat doen.quote:
Je praat tegen jezelf.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ken je seni seviyorum van hem? Machtig mooi !!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In 2007, was al 4 jaar ofzo niet in Istanbul geweest, een vriend steeds van, ja man en ik ga, en ik ga dit doen en ik ga dat doen.![]()
Zelfde dag belde ik hem nog op met in welk hotel verblijf je
Heeeeeerlijk, ik de andere pc nog veel foto's en video's er van.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:26 schreef zarGon het volgende:
[..]. Dat zijn de betere verhalen.
Leuke tijd gehad?.
genre?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:27 schreef zarGon het volgende:
Iemand nog een leuk muzakje voor dit tijdstip?
Een van de grootste sufi artiestenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:36 schreef zarGon het volgende:
Word je lekker kalm en rustig van. Leuk voor in de nacht.
Thanks..
Was in bosnie naar een tekke tijdens zo'n dienst. Was best wel apart...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een van de grootste sufi artiesten
Wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:39 schreef pureheart het volgende:
Ayca.. die foto van je is toch een namaak van adventure time?
Nopequote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:45 schreef Ayca het volgende:
Mijn ava komt van nyan cat. Ken je toch wel?
hahah 10 uur lang, kijk k ben levenloos maar niet zo ergquote:
ja maar zo mis je de clouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:49 schreef pureheart het volgende:
[..]
hahah 10 uur lang, kijk k ben levenloos maar niet zo erg
Is het ook. Vind het alleen niet geschikt voor kinderen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:49 schreef Ayca het volgende:
Adventure time klinkt best wel geniaal. Een checken.
Die heb ik eerder gezien ja. Zieke shitt johquote:
quote:
Wat voor verbanden trok jij?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:32 schreef pureheart het volgende:
[..]
GAG, ik trek nu hele gekke verbanden
Iets doet mij vermoeden dat ik die niet wil kennen
Haha nevermindquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor verbanden trok jij?
Wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/9GAG.
URL: http://9gag.com/.
Leuk om je tijd mee te verdoen soms.
Gag als in kokhalzen? (Ik wilde bijna cockhalzen zeggen hahahihihoho.)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:34 schreef pureheart het volgende:
[..]
Haha nevermind
Bedankt voor de link
f youquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gag als in kokhalzen? (Ik wilde bijna cockhalzen zeggen hahahihihoho.)
Reddit.com is ook wel leuk. (Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Reddit.)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:34 schreef pureheart het volgende:
[..]
Haha nevermind
Bedankt voor de link
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waaat?
Dat was het dus? Is het enige wat ik kan bedenken bij 'GAG'.
Nou ja misschien vreemd dat ik gelijk die associatie maaktequote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan?.
Jij oversekste moslima.
Omdat ik nog niet slaap!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:40 schreef pureheart het volgende:
effe iets anders... ik dacht dat ik de enige was die echt laat sliep..
waarom ben jij nog wakker?
Je weet in ieder geval wat het is hehehe.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:41 schreef pureheart het volgende:
[..]
Nou ja misschien vreemd dat ik gelijk die associatie maakte
Ben je trouwens turks?
Ah okquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet slaap!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Neh, gewoon. Bioritme verneukt, nachtmens, dit dat. Gewoon.
Watsmetjou?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:42 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ah ok
Net als mij dus
Maar ik denk niet dat het erger kan dan mij
Okquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval wat het is hehehe.
Jep. Zie er wel Aziatisch uit though..
Bedoel.. denk niet dat je zo laat naar bed gaat als mij (alhoewel het bij mij ook wel grof kan wisselen)quote:
Satanist.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:43 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ok
Wat is je levensovertuiging als ik vragen mag?
Oh? Over welk tijdstip hebben we het?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:44 schreef pureheart het volgende:
[..]
Bedoel.. denk niet dat je zo laat naar bed gaat als mij (alhoewel het bij mij ook wel grof kan wisselen)
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Satanist.
Meestal soenniet, af en toe soenwel.
Moslim dus. *bandje van Adnan Oktay... Maşallah, maşallah, maşallah!*
Naja laat maarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh? Over welk tijdstip hebben we het?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:46 schreef pureheart het volgende:
[..]
Naja laat maar
Ik heb het gevoel dat ik vandaag teveel heb verteld
No problem bro, jij mag ze allemaal vangen met je ballen. Ik heb mijn Pikachu al.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:47 schreef Triggershot het volgende:
PH heb ik trouwens al opgeeist, sorry zG.
ALs jij 4x iets mag hebben, neem jij er 1?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
No problem bro, jij mag ze allemaal vangen met je ballen. Ik heb mijn Pikachu al..
Waarom met labels strooien? Ach, jij gek, ik Turk, ieder z'n mankement.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:49 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon gek joh
Soms slaap ik bijna 2 dagen niet
Dat vroeger man.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ALs jij 4x iets mag hebben, neem jij er 1?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom met labels strooien? Ach, jij gek, ik Turk, ieder z'n mankement.
Dat klinkt dan weer wel serieus. Hoe komt dat?
Opstanden gewoon met harde hand neerslaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat vroeger man.. Vrouwen tegenwoordig zijn geëmancipeerd en willen gelijke rechten.
Eentje die meer dan 4 waard is, ja..
En ik maakte een grap.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:52 schreef pureheart het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik stelde die vraag gewoon uit interesse.
Maar je hebt gelijk; moet kappen met die hokjesmentaliteit.
Ik heb maar 1 penis en maar zoveel liefde om te geven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opstanden gewoon met harde hand neerslaan.
maar dan kan je met 4, 16x zoveel waard hebben
Don't know!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom met labels strooien? Ach, jij gek, ik Turk, ieder z'n mankement.
Dat klinkt dan weer wel serieus. Hoe komt dat?
Je gaat vast meer dan 1 kind willen als je zover bent, dus liefde kan je verdelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 penis en maar zoveel liefde om te geven..
Volgens mij denkt hij dat juist pas nu, dat je jezelf in een beter daglicht wilt plaatsen, terwijl het voorheen helemaal niet nodig was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:54 schreef pureheart het volgende:
[..]
Don't know!
Je moet trouwens niet denken dat ik depressief ben. Over het algemeen voel ik mij ok.
Ik denk helemaal niets over je.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:54 schreef pureheart het volgende:
[..]
Don't know!
Je moet trouwens niet denken dat ik depressief ben. Over het algemeen voel ik mij ok.
Ik zou wel mijn vrouw wel willen bezwangeren, al is het maar om 'legaal' een trio te hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je gaat vast meer dan 1 kind willen als je zover bent, dus liefde kan je verdelen.
haha nee ik meen tquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat juist pas nu, dat je jezelf in een beter daglicht wilt plaatsen, terwijl het voorheen helemaal niet nodig was.
Daar gaat je masterplan als het een twee-drieling isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou wel mijn vrouw wel willen bezwangeren, al is het maar om 'legaal' een trio te hebben.
Padummm tsjjj.
Ik meen het ook. Aan mij hoef je echt niet te bewijzen wat je wel en niet bent.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:58 schreef pureheart het volgende:
[..]
haha nee ik meen t
Ik heb depressie gehad, dus ik weet wat het is om depressief te zijn en dat ben ik nu niet
Een paar uur terug voelde ik me wel erg rot maar dat heb ik lekker van mij afgeschreven
Plus heb niks aan niemand hier wat te bewijzen (niemand kent mij = hoop ik)
Jij was dat meisje gisteren in de AH tochquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:58 schreef pureheart het volgende:
[..]
haha nee ik meen t
Ik heb depressie gehad, dus ik weet wat het is om depressief te zijn en dat ben ik nu niet
Een paar uur terug voelde ik me wel erg rot maar dat heb ik lekker van mij afgeschreven
Plus heb niks aan niemand hier wat te bewijzen (niemand kent mij = hoop ik)
Denken dat het 'gisteren' dinsdag wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij was dat meisje gisteren in de AH toch?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat het 'gisteren' dinsdag was
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij was dat meisje gisteren in de AH toch?
Sorry, verkeerde account.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:01 schreef pureheart het volgende:
[..]
Gaat alles goed daar![]()
![]()
Jezelf 2x quoten
was foutjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:01 schreef pureheart het volgende:
[..]
Gaat alles goed daar![]()
![]()
Jezelf 2x quoten
Julliequote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:04 schreef pureheart het volgende:
Eerlijk.. k begin jullie nu wel creepy te vinden
Echt niet nu pas hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:04 schreef pureheart het volgende:
Eerlijk.. k begin jullie (of jou) nu wel creepy te vinden
Ons?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:04 schreef pureheart het volgende:
Eerlijk.. k begin jullie nu wel creepy te vinden
Ga je gangquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:06 schreef pureheart het volgende:
[..]
je bent me steeds net voor![]()
pfff laat me een keer in rust mijn bericht aanpassen
Creepy was het woord.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:07 schreef pureheart het volgende:
[..]
Heb je nooit eng gevonden (heb wel andere dingen van je gedacht)
Maar eng? Nou nee
Hij is de kont, ik ben de lul. Hij is de linkerhand die de kont schoonveegt, ik de rechterhand die masturbeert. Hij ontvangt, ik geef. Wij zijn één, wij zijn bir.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:03 schreef pureheart het volgende:
[..]![]()
Ja jij bent triggershot's 2de account
Stiekem ben je gewoon voor mij gevallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:09 schreef pureheart het volgende:
[..]
creepy, eng whatever
t was gewoon grapje
Oke dit is wel fucking engquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is de kont, ik ben de lul. Hij is de linkerhand die de kont schoonveegt, ik de rechterhand die masturbeert. Hij ontvangt, ik geef. Wij zijn één, wij zijn bir.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon voor mij gevallen.
It's science, net zoals what comes up, must come down.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:11 schreef pureheart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Volgens mij ben jij echt op jezelf verliefd
in b4 schuine opmerking van zG.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
It's science, net zoals what comes up, must come down.
Ik heb het amper een halve minuut bekeken en lig echt gevouwenquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
in b4 schuine opmerking van zG.
Vertelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:13 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik heb het amper een halve minuut bekeken en lig echt gevouwen
Like wow hahahaah wat is deze man; er gaat nu van alles door mn hoofd
Ik gaf je een voorzetjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:13 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik zat te denken over "comes up".. Of dat niet 'goes up' was.
.
Ik val niet op letters op t scherm, no sorryquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
It's science, net zoals what comes up, must come down.
Vraag zG, volgens mij is er geen enkel meisje in dit topic wat niet door mij is lastiggevallen, zelfs zG, word nu en dan slachtoffer van mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:14 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik val niet op letters op t scherm, no sorry
Of wil jij heel graag dat ik je leuk vind?
zo doe jij ook voor je cam?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:15 schreef pureheart het volgende:
[..]
1. dat ik mijn cam moet afplakken (voor dat ik gehackt word)
2. Herkenbaar gewoon LOL
Uit het niets zegt ze. HA! In mijn hoofd maakt het perfect sense. Ken je dat? Dat je bijvoorbeeld op een begrafenis bent en plotseling maniakaal begint te lachen? Omdat het beeld dat je op dat moment hebt kunt visualiseren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:10 schreef pureheart het volgende:
[..]
Oke dit is wel fucking eng
Jij schrijft soms zulke rare dingen uit t niets he
Like wow! Terwijl je in de meeste berichten heel beschaafd overkomt
Ach ja zal wel je jagers instinct zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vraag zG, volgens mij is er geen enkel meisje in dit topic wat niet door mij is lastiggevallen, zelfs zG, word nu en dan slachtoffer van mij.
Wat is buiten de grenzen danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uit het niets zegt ze. HA! In mijn hoofd maakt het perfect sense. Ken je dat? Dat je bijvoorbeeld op een begrafenis bent en plotseling maniakaal begint te lachen? Omdat het beeld dat je op dat moment hebt kunt visualiseren.
Dat heb ik dus vaak. Soms lukt het om het op te schrijven, en dan krijg je dit dus.. Ik ben beschaafd, maar ook best onbeschoft. Wel binnen de grenzen natuurlijk.
Je zit ook in je hemdje met een baardje los te gaan in en met jezelf?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:15 schreef pureheart het volgende:
[..]
1. dat ik mijn cam moet afplakken (voor dat ik gehackt word)
2. Herkenbaar gewoon LOL
Schelden, doorgaan met seksuele opmerkingen terwijl het duidelijk is dat het niet op prijs wordt gesteld etc.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is buiten de grenzen dan
Ja ik ken het...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uit het niets zegt ze. HA! In mijn hoofd maakt het perfect sense. Ken je dat? Dat je bijvoorbeeld op een begrafenis bent en plotseling maniakaal begint te lachen? Omdat het beeld dat je op dat moment hebt kunt visualiseren.
Dat heb ik dus vaak. Soms lukt het om het op te schrijven, en dan krijg je dit dus.. Ik ben beschaafd, maar ook best onbeschoft. Wel binnen de grenzen natuurlijk.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vraag zG, volgens mij is er geen enkel meisje in dit topic wat niet door mij is lastiggevallen, zelfs zG, word nu en dan slachtoffer van mij.
Ik ben vrouwmensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zit ook in je hemdje met een baardje los te gaan in en met jezelf?
Mwuah, het is nooit serieus geweest, maar voor jou maak ik uitzonderingquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:18 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ach ja zal wel je jagers instinct zijn(keur het gedrag natuurlijk niet goed)
Hou het in ieder geval bij de vrouwen aub
Soms... ervaar ik een demonische sfeer hierquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:19 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik draag de kind van Triggershot.
Jup, tolerantieniveauquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schelden, doorgaan met seksuele opmerkingen terwijl het duidelijk is dat het niet op prijs wordt gesteld etc.
Je kent het wel.
Hoe noem je pureheart op een fiets?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:20 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik ben vrouwmens![]()
En nee, dat doe ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was er zo herkenbaar aan?.
Heb het even vertaald met google translate en kreeg dit:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yollarda gavur ami gibi islak, amina koyim, iyimi?
quote:Zoals natte wegen ami ongelovige, Fuck, oke?
Moet je bedenken hoe ik me voel. Ik ervaar het hier in mijn buikje. *aait en fluistert duivelse tekst tegen zijn buik*quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:21 schreef pureheart het volgende:
[..]
Soms... ervaar ik een demonische sfeer hier
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yollarda gavur ami gibi islak, amina koyim, iyimi?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:23 schreef pureheart het volgende:
[..]
Heb het even vertaald met google translate en kreeg dit:
[..]![]()
Wat zeg jij??
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe noem je pureheart op een fiets?Beledigingen hou je voor je okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was er zo herkenbaar aan?.
![]()
Gewoon dat verveeld/vermoeid handelen
Niks bijzonders verder.. (ow en dat in combi met mn cam)
Heb het trouwens effe met natte wcpapier afgeplakt omdat ik geen lijm in huis heb![]()
Beter weet je het nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:23 schreef pureheart het volgende:
[..]
Heb het even vertaald met google translate en kreeg dit:
[..]![]()
Wat zeg jij??
Eerlijk.. ben je echt hetero?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet je bedenken hoe ik me voel. Ik ervaar het hier in mijn buikje. *aait en fluistert duivelse tekst tegen zijn buik*
Ik ben zo zeker over mijn geaardheid dat ik makkelijk grappen kan maken over homosensualiteit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:27 schreef pureheart het volgende:
[..]
Eerlijk.. ben je echt hetero?
Of ben je niet stiekem bi of gay? (vraag is ook tot trigger gericht)
Heb je geen lampje bij je webcam?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:26 schreef pureheart het volgende:
[..]
Beledigingen hou je voor je ok![]()
Gewoon dat verveeld/vermoeid handelen
Niks bijzonders verder.. (ow en dat in combi met mn cam)
Heb het trouwens effe met natte wcpapier afgeplakt omdat ik geen lijm in huis heb
Wat is normaal? Het is half 6.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:28 schreef pureheart het volgende:
[..]
Misschien even time out.
K ga even weg tot jullie normaal doen.
Audubillahquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:27 schreef pureheart het volgende:
[..]
Eerlijk.. ben je echt hetero?
Of ben je niet stiekem bi of gay? (vraag is ook tot trigger gericht)
Ik ga trouwens morgen aan ambipur vragen wat dit betekend:quote:
quote:Yollarda gavur ami gibi islak, amina koyim, iyimi?
De wegen zijn nat als de kut van ongelovigen, fuck deze shit, m'kay?!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:34 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik ga trouwens morgen aan ambipur vragen wat dit betekend:
[..]
De wegen zijn net zo nat als de kutjes van een kafir, ik ga er een pakken, goed?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:34 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik ga trouwens morgen aan ambipur vragen wat dit betekend:
[..]
Neem ook eentje mee voor mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De wegen zijn net zo nat als de kutjes van een kafir, ik ga er een pakken, goed?
zoiets, kwam voor als gescheld in het lied.
Of wat zG zegtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
De wegen zijn nat als de kut van ongelovigen, fuck deze shit, m'kay?!
Lamp bij cam? Nee..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je geen lampje bij je webcam?.
En waarom zo paranoia opeens?. Relax.
Ja dat is wat ik kreeg uit googletranslate..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
De wegen zijn nat als de kut van ongelovigen, fuck deze shit, m'kay?!
Sommige laptops (zoals de MacBooks) hebben zo'n lampje. Dan weet je ook of je cam actief is of niet.quote:
zG's vertaling klopt wel, qua taalgebruik in het NLs niet echt gebruikelijk, maar je zou er niks anders van kunnen maken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:37 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik kreeg uit googletranslate..
maar iets zegt mij dat die zin niet klopt
ah okquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De wegen zijn net zo nat als de kutjes van een kafir, ik ga er een pakken, goed?
zoiets, kwam voor als gescheld in het lied.
Hoeft niet te kloppen, als het maar een gaatje heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:37 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik kreeg uit googletranslate..
maar iets zegt mij dat die zin niet klopt
Dat kan allemaal vieze vlekken achterlaten als ze plakband ofzo verwijderd, kan ze niet gewoon driver verwijderen vanaf appmanager ofzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sommige laptops (zoals de MacBooks) hebben zo'n lampje. Dan weet je ook of je cam actief is of niet.
Plak het morgen mooi af met plakband en roze papier! Daarmee houd je macho's op een afstand.
Who cares, jij bent mijn zusterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:38 schreef pureheart het volgende:
[..]
ah ok
Dat is best denigrerend tegenover ongelovige vrouwen
yepquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sommige laptops (zoals de MacBooks) hebben zo'n lampje. Dan weet je ook of je cam actief is of niet.
Plak het morgen mooi af met plakband en roze papier! Daarmee houd je macho's op een afstand.
De volgende keer dat de laptop opstart wordt de driver opnieuw geïnstalleerd. Want zo slim is Windows 7.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat kan allemaal vieze vlekken achterlaten als ze plakband ofzo verwijderd, kan ze niet gewoon driver verwijderen vanaf appmanager ofzo?
Ja, ik heb het op 'uitgeschakeld' staan ipv, verwijderd idd nu je het zegt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
De volgende keer dat de laptop opstart wordt de driver opnieuw geïnstalleerd. Want zo slim is Windows 7..
Ze kan de driver eventueel wel disablen, denk ik.
wie zegt dat ik nooit gebruik ga maken van mn cam?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat kan allemaal vieze vlekken achterlaten als ze plakband ofzo verwijderd, kan ze niet gewoon driver verwijderen vanaf appmanager ofzo?
Nou, eerder tegenover gelovige vrouwen. Alsof gelovige vrouwen alleen maar gortdroge vagina's hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:38 schreef pureheart het volgende:
[..]
ah ok
Dat is best denigrerend tegenover ongelovige vrouwen
dan schakel je het weer in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:40 schreef pureheart het volgende:
[..]
wie zegt dat ik nooit gebruik ga maken van mn cam?
je wilt gelijk alles vanaf de wortel vernietigen he
ja maar is toch sneu voor de niet-moslima's vind je niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Who cares, jij bent mijn zuster
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, eerder tegen gelovige vrouwen. Alsof gelovige vrouwen alleen maar gortdroge vagina's hebben.
Van de wortel is wel radicaal. Vanaf de eikel is ook goed genoeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:40 schreef pureheart het volgende:
[..]
wie zegt dat ik nooit gebruik ga maken van mn cam?
je wilt gelijk alles vanaf de wortel vernietigen he
dat jij een zuster bent? Nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:41 schreef pureheart het volgende:
[..]
ja maar is toch sneu voor de niet-moslima's vind je niet?
nergens voorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van de wortel is wel radicaal. Vanaf de eikel is ook goed genoeg.
WAAR GEBRUIK JIJ JE CAM DAN WEL VOOR/1!??!1EINZWEIHERTMITGEWEI1!
haha oee dissquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat jij een zuster bent? Nee.
ga trouwen ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:47 schreef zarGon het volgende:
Heb ik soms fuck balllen likken ook wel last van bek dicht.
Ja, weet ik veel, je post opeens tweemaal 'fuck'. Alsof je een aanval had.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:48 schreef pureheart het volgende:
[..]
ga trouwen ofzo
het valt echt niet mee om als vrouw tussen 1 man met 2 accounts te zitten
Hij begon over t gebed en dacht even dat fadjr geweest wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, je post opeens tweemaal 'fuck'. Alsof je een aanval had..
En hoezo dat nou weer? Het is nog behoorlijk netjes gebleven..
Zeg "sorry, spijt me zarGon abi".quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:52 schreef pureheart het volgende:
[..]
Hij begon over t gebed en dacht even dat fadjr geweest was
Maar het was ongepast van mij om die bewoording te gebruiken
Nadat jij ''sorry pureheart'' zegt voor al die vieze seksueel getinte zinnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg "sorry, spijt me zarGon abi".
Toon eens aan welke zin van mij persoonlijk was gericht op jou.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:57 schreef pureheart het volgende:
[..]
Nadat jij ''sorry pureheart'' zegt voor al die vieze seksueel getinte zinnen
Dat weet jezelf ook wel (nadat ik the F word zei bv)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toon eens aan welke zin van mij persoonlijk was gericht op jou.
Met wie ben je aan t pratenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:59 schreef zarGon het volgende:
Blurgh, recalcitrante meisjes/vrouwen. Doe lekker opstandig tegen je ouders.
Nope, ik weet het niet. Jij kan het zo begrepen hebben, klein nuanceverschil.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 06:01 schreef pureheart het volgende:
[..]
Dat weet jezelf ook wel (nadat ik the F word zei bv)
Mijn F was niet eens gericht tot jou. Was gewoon een uiting van ongenoegen over een situatie.
Waarom ben ik dingen aan het uitleggen om 6 uur s morgens??
HHAHAHAAH is dat niet zo'n boodschap die illuminati gelovigen hebben gevonden in een of andere disney tekenfilm? ach ik zal ze wel zien vliegen zo laat in de nacht/vroeg in de morgenquote:
Sloap lekker. Welterusten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 06:07 schreef pureheart het volgende:
Welterusten alvast.
Ik sluit af!
Ow en nog bedankt voor het luisterend oor daarvoor he
O ne laquote:Op donderdag 11 oktober 2012 06:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of zoals wij het zeggen in het Turks: karman corman, algida kokorec tepside tava, sandalye bezelye komik.
Why man.. Psychologisch hoogstandje dit!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:07 schreef Bortecinem het volgende:
Dit topic is echt niet geschikt voor het bespreken van je personal matters. Echt niet gewoon. Daar ga ik de volgende keer toch wel op letten.![]()
(ja, ik heb het topic doorgelezen.)
Is wel waard om te lezen man! Ik zeg doen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:11 schreef Weissman het volgende:
Yuh aq, ik log even niet in, zijn ze 4 topics verder
Zijn er pics gepost door vrouwelijke users ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Is wel waard om te lezen man! Ik zeg doen!
Volgens mij wel man! Als ze inmiddels niet weer verwijderd zijn...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zijn er pics gepost door vrouwelijke users ?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Volgens mij wel man! Als ze inmiddels niet weer verwijderd zijn...
quote:
Heb jij je lolbroek aan ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:19 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
De vrouwelijke users zullen vast wel pics gepost hebben en zelfs filmpjes! Maar of die van hunzelf zijn is de vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2012 10:28:02 ]
Is gewoon van een liedje hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:47 schreef Weissman het volgende:
Ik zie die TT nu pas![]()
Was Ayca in een emo bui ofzo
Laat me ff weten of er wat leuks tussen staat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:07 schreef Eagle_99 het volgende:
zit ik nog 811 te lezen, zijn jullie bezig met 813![]()
goedemorgen
Ja zo is het niet leuk meer heaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:06 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb overspannen kaken hoor ik net.
Vond dit een goede inkopper, dus ik wacht even op lekkere opmerkingen, om mijn kutmorgen goed te maken.
Heb de rest maar overgeslagen, alleen 811 uitgelezen, de relatie tussen zG en TSquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laat me ff weten of er wat leuks tussen staat.
No homo neem ik aan ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Heb de rest maar overgeslagen, alleen 811 uitgelezen, de relatie tussen zG en TS
MashAllah broeder!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Elhamdulillah abi, mag niet klagen toch...
Blauw, want Vegeta, Dr. Manhattan, Batman, Link, Venom en Darkseid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef xminator het volgende:
Welke kant kiezen jullie?
[ afbeelding ]
Duivel, Iron Man, Charizard, Avatar, Ken, Chinman, Magneto..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Blauw, want Vegeta, Dr. Manhattan, Batman, Link, Venom en Darkseid.
Sowieso zijn Vegeta, Dr. Manhattan en Darkseid nagenoeg onverslaanbaar.
Helaas moet ik daarvoor wel een aantal favorieten bij Rood verraden.
Stuk voor stuk geweldige karakters, maar hebben geen schijn van kans tegen vooral Dr. Manhattan en Darkseid. Alleen Magneto zou misschien een uitdaging zijn, maar ook hij is niet opgewassen tegen de eerder genoemde goden, want dat zijn ze in principe.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Duivel, Iron Man, Charizard, Avatar, Ken, Chinman, Magneto..
Gunaydin Jale
Ik ook! Zonder hem is jouw plagen helemaal niet zo leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik mis Arcadia, sinds zijn afwezigheid is moslimpje plagen niet meer funny
Blauw!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef xminator het volgende:
Welke kant kiezen jullie?
[ afbeelding ]
Jaa ik voel me veel beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:56 schreef Ambipur het volgende:
Ph, feeling better? Pls zeg ja, dan heb ik "t gevoel dat mijn opstaanritueel van vanmorgen zin heeft gehad, net als dat ik om 3u ben gaan slapen. Tyfesgaar.
hahahaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:07 schreef Bortecinem het volgende:
Dit topic is echt niet geschikt voor het bespreken van je personal matters. Echt niet gewoon. Daar ga ik de volgende keer toch wel op letten.![]()
(ja, ik heb het topic doorgelezen.)
t gaat.....erge hoofdpijn. Mijn collega heeft jaren 80 muziek aanstaan en ik word er leip vanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:23 schreef pureheart het volgende:
[..]
Jaa ik voel me veel beter![]()
Hoe was je dag?
Nice assets..quote:
Beterschapquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
t gaat.....erge hoofdpijn. Mijn collega heeft jaren 80 muziek aanstaan en ik word er leip van
Ga op zijn gezicht zitten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
t gaat.....erge hoofdpijn. Mijn collega heeft jaren 80 muziek aanstaan en ik word er leip van
Wat voor jaren 80 muziekquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me toch ga aansluiten bij Oktar.quote:
Met zijn tesbieh, ''mashaAllah'', ''Hamdoelillah'' en wijf met half zichtbare dikke tieten aan de overkantquote:
Wie zegt dat dit niet het juiste pad is? Ik bedoel, in de Koran staat slechts dat een vrouw haar boezem moet bedekken, toch? Misschien is dit voldoende?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:39 schreef pureheart het volgende:
[..]
Met zijn tesbieh, ''mashaAllah'', ''Hamdoelillah'' en wijf met half zichtbare dikke tieten aan de overkant
Mwah, haar brein vertoont kuren.quote:
Je spoort nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit niet het juiste pad is? Ik bedoel, in de Koran staat slechts dat een vrouw haar boezem moet bedekken, toch? Misschien is dit voldoende?
Ik beweer tenminste niet de monopolie op waarheid te bezitten en sta open voor alle interpretaties.quote:
Imam in zijn dromen jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die Adnan is een imam eh... Hij weet vast beter dan jij hoe het hoort.
Niet op haten, blanke mensen kunnen daar goed op dansen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Van die klote clubmuziek... Het is uit, ik heb even geschreeuwd
I know.... Ik zie die chicks dansen en ga dan stuk. Heerlllijkheid! Soms sta ik de hele avond aan de bar te analyseren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet op haten, blanke mensen kunnen daar goed op dansen.
Tegenwoordig draaien ze alleen maar negermuziek in de club dus sta je als blanke voor lul.
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
In dat filmpje?.
KIJK JE ERNAAR?!.
quote:
Er zijn grenzen binnen de Islam.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik beweer tenminste niet de monopolie op waarheid te bezitten en sta open voor alle interpretaties.
Klinkt wel oke.quote:
Nee, ik mag nu naar dit luisteren.... "zodat je ophoudt met zeiken".quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou hard gaan in de club (okee laatste 2 niet echt maar vooruit).
- Een man mag vier vrouwen hebben (bron: Koran)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:51 schreef pureheart het volgende:
[..]
Er zijn grenzen binnen de Islam.
Maar je mag mij natuurlijk altijd overtuigen (aan de hand van Islamitische bronnen) dat oktar adnan het bij het rechte eind heeft.
Hoe is dit jaren 80?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik mag nu naar dit luisteren.... "zodat je ophoudt met zeiken".
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
- Een man mag vier vrouwen hebben (bron: Koran)
- De vrouwen moeten de man behagen (bron: Koran)
- Boezem bedekken is voldoende (bron: Koran)
Adnan overschrijdt alleen de eerste.
Wat is jouw probleem met vrouwelijk schoon?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:51 schreef pureheart het volgende:
[..]
Er zijn grenzen binnen de Islam.
Maar je mag mij natuurlijk altijd overtuigen (aan de hand van Islamitische bronnen) dat oktar adnan het bij het rechte eind heeft.
Man mag inderdaad 4 vrouwen huwen; zijn we het eens op 1 punt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
- Een man mag vier vrouwen hebben (bron: Koran)
- De vrouwen moeten de man behagen (bron: Koran)
- Boezem bedekken is voldoende (bron: Koran)
Adnan overschrijdt alleen de eerste.
Ze zijn dus inmiddels 5 jaar bij elkaar?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:59 schreef Ayca het volgende:
Wat vinden jullie van v:23, m:35, relatie begonnen toen ze 18 was...
Ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze zijn dus inmiddels 5 jaar bij elkaar?
Wacht even, jij vindt het prima dat een man 4 vrouwen mag huwen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef pureheart het volgende:
[..]
Man mag inderdaad 4 vrouwen huwen; zijn we het eens op 1 punt.
Theorie (koran): Schoonheid bedekken.
Praktijk (hadith): Schoonheid in zoverre bedekken dat je als uiterst je gezicht en handen mag tonen.
Verder.. Praktijk (hadith): Man moet vrouw behagen.
Heb er geen problemen mee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem met vrouwelijk schoon?
Als jouw man in een gekke bui aan jou vertelt dat-ie morgen nog een vrouw erbij neemt, vind je dat okay?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:00 schreef pureheart het volgende:
[..]
Man mag inderdaad 4 vrouwen huwen; zijn we het eens op 1 punt.
Theorie (koran): Schoonheid bedekken.
Praktijk (hadith): Schoonheid in zoverre bedekken dat je als uiterst je gezicht en handen mag tonen.
Verder.. Praktijk (hadith): Man moet vrouw behagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Echt? Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef pureheart het volgende:
[..]
Heb er geen problemen mee.![]()
Snap niet zo goed waarom je dit zegt?
Ik ben een moslim en dat houdt in dat ik mij aan de leer van de profeet houd die ons vertelde dat vrouwen op z'n minst een hijab met lange/wijde gewaden. Daarom doe ik dat.
Het lijkt lullig voor de vrouwen, maar eigenlijk is het de man die zichzelf zo te gronde richt. Vier vrouwen in huis, die bovendien waarschijnlijk behoorlijk jaloers op elkaar gaan zijn. Als je masochistisch bent, moet je vooral vier vrouwen nemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als jouw man in een gekke bui aan jou vertelt dat-ie morgen nog een vrouw erbij neemt, vind je dat okay?
Of als je erachter komt dat jij numero 3 bent of zo, ook goed?
Wat ik vind is een ander onderwerp. We hebben het nu toch over wat kan en niet kan volgens Islam?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wacht even, jij vindt het prima dat een man 4 vrouwen mag huwen?
lolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef pureheart het volgende:
[..]
Wat ik vind is een ander onderwerp. We hebben het nu toch over wat kan en niet kan volgens Islam?
Als moslim hou ik mij aan de voorschriften en dat houdt in dat ik mannen niet het recht ga ontnemen om met 4 vrouwen te trouwen alleen maar omdat ik (ik spreek voor mezelf) jaloers aangelegd ben.
Als ik het niet aankan, dan kan ik nog altijd scheiden.
Waarom heb jij dan wel het recht om dat van je eigen man te ontnemen? En scheiden, dat mag zomaar? Om iets wat de man volgens de Koran helemaal niet verkeerd doet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:07 schreef pureheart het volgende:
[..]
Wat ik vind is een ander onderwerp. We hebben het nu toch over wat kan en niet kan volgens Islam?
Als moslim hou ik mij aan de voorschriften en dat houdt in dat ik mannen niet het recht ga ontnemen om met 4 vrouwen te trouwen alleen maar omdat ik (ik spreek voor mezelf) jaloers aangelegd ben.
Als ik het niet aankan, dan kan ik nog altijd scheiden.
Dan ga ik een goed gesprek met hem aan en als ik merk dat zijn motieven eerder religieus van aard zijn dan gebaseerd op lusten.. dan zou ik ik geen moment twijfelen en het toestaan. Pfff wat hoop ik op een dag toch met zo'n man te trouwen. Een man die de vuur van Islam in zijn hart draagt, een Godvrezende man.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als jouw man in een gekke bui aan jou vertelt dat-ie morgen nog een vrouw erbij neemt, vind je dat okay?
Of als je erachter komt dat jij numero 3 bent of zo, ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |