SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik maar een x gedaan, puur gaza geldim, vliegtuig genomen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:20 schreef zarGon het volgende:[..]Oh.
. Ik dacht dat je vandaag nog in het vliegtuig zou stappen en het van dichtbij zou meemaken.
.
Offff oooooffff. Die klarinet is leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
om de 3 maanden vraagt Yvonne me hoe dit liedje heet
Istanbul s'nachts
Wat dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat heb ik maar een x gedaan, puur gaza geldim, vliegtuig genomen.maar niet voor wedstrijd ofzo
Ken je seni seviyorum van hem? Machtig mooi !quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat heb ik maar een x gedaan, puur gaza geldim, vliegtuig genomen.
maar niet voor wedstrijd ofzo
In 2007, was al 4 jaar ofzo niet in Istanbul geweest, een vriend steeds van, ja man en ik ga, en ik ga dit doen en ik ga dat doen.quote:
Je praat tegen jezelf.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ken je seni seviyorum van hem? Machtig mooi !!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In 2007, was al 4 jaar ofzo niet in Istanbul geweest, een vriend steeds van, ja man en ik ga, en ik ga dit doen en ik ga dat doen.![]()
Zelfde dag belde ik hem nog op met in welk hotel verblijf je
Heeeeeerlijk, ik de andere pc nog veel foto's en video's er van.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:26 schreef zarGon het volgende:
[..]. Dat zijn de betere verhalen.
Leuke tijd gehad?.
genre?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:27 schreef zarGon het volgende:
Iemand nog een leuk muzakje voor dit tijdstip?
Een van de grootste sufi artiestenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:36 schreef zarGon het volgende:
Word je lekker kalm en rustig van. Leuk voor in de nacht.
Thanks..
Was in bosnie naar een tekke tijdens zo'n dienst. Was best wel apart...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een van de grootste sufi artiesten
Wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:39 schreef pureheart het volgende:
Ayca.. die foto van je is toch een namaak van adventure time?
Nopequote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:45 schreef Ayca het volgende:
Mijn ava komt van nyan cat. Ken je toch wel?
hahah 10 uur lang, kijk k ben levenloos maar niet zo ergquote:
ja maar zo mis je de clouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:49 schreef pureheart het volgende:
[..]
hahah 10 uur lang, kijk k ben levenloos maar niet zo erg
Is het ook. Vind het alleen niet geschikt voor kinderen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:49 schreef Ayca het volgende:
Adventure time klinkt best wel geniaal. Een checken.
Die heb ik eerder gezien ja. Zieke shitt johquote:
quote:
Wat voor verbanden trok jij?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:32 schreef pureheart het volgende:
[..]
GAG, ik trek nu hele gekke verbanden
Iets doet mij vermoeden dat ik die niet wil kennen
Haha nevermindquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor verbanden trok jij?
Wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/9GAG.
URL: http://9gag.com/.
Leuk om je tijd mee te verdoen soms.
Gag als in kokhalzen? (Ik wilde bijna cockhalzen zeggen hahahihihoho.)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:34 schreef pureheart het volgende:
[..]
Haha nevermind
Bedankt voor de link
f youquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gag als in kokhalzen? (Ik wilde bijna cockhalzen zeggen hahahihihoho.)
Reddit.com is ook wel leuk. (Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Reddit.)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:34 schreef pureheart het volgende:
[..]
Haha nevermind
Bedankt voor de link
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waaat?
Dat was het dus? Is het enige wat ik kan bedenken bij 'GAG'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |