SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik maar een x gedaan, puur gaza geldim, vliegtuig genomen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:20 schreef zarGon het volgende:[..]Oh.
. Ik dacht dat je vandaag nog in het vliegtuig zou stappen en het van dichtbij zou meemaken.
.
Offff oooooffff. Die klarinet is leuk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
om de 3 maanden vraagt Yvonne me hoe dit liedje heet
Istanbul s'nachts
Wat dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat heb ik maar een x gedaan, puur gaza geldim, vliegtuig genomen.maar niet voor wedstrijd ofzo
Ken je seni seviyorum van hem? Machtig mooi !quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat heb ik maar een x gedaan, puur gaza geldim, vliegtuig genomen.
maar niet voor wedstrijd ofzo
In 2007, was al 4 jaar ofzo niet in Istanbul geweest, een vriend steeds van, ja man en ik ga, en ik ga dit doen en ik ga dat doen.quote:
Je praat tegen jezelf.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ken je seni seviyorum van hem? Machtig mooi !!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In 2007, was al 4 jaar ofzo niet in Istanbul geweest, een vriend steeds van, ja man en ik ga, en ik ga dit doen en ik ga dat doen.![]()
Zelfde dag belde ik hem nog op met in welk hotel verblijf je
Heeeeeerlijk, ik de andere pc nog veel foto's en video's er van.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:26 schreef zarGon het volgende:
[..]. Dat zijn de betere verhalen.
Leuke tijd gehad?.
genre?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:27 schreef zarGon het volgende:
Iemand nog een leuk muzakje voor dit tijdstip?
Een van de grootste sufi artiestenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:36 schreef zarGon het volgende:
Word je lekker kalm en rustig van. Leuk voor in de nacht.
Thanks..
Was in bosnie naar een tekke tijdens zo'n dienst. Was best wel apart...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een van de grootste sufi artiesten
Wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:39 schreef pureheart het volgende:
Ayca.. die foto van je is toch een namaak van adventure time?
Nopequote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:45 schreef Ayca het volgende:
Mijn ava komt van nyan cat. Ken je toch wel?
hahah 10 uur lang, kijk k ben levenloos maar niet zo ergquote:
ja maar zo mis je de clouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:49 schreef pureheart het volgende:
[..]
hahah 10 uur lang, kijk k ben levenloos maar niet zo erg
Is het ook. Vind het alleen niet geschikt voor kinderen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:49 schreef Ayca het volgende:
Adventure time klinkt best wel geniaal. Een checken.
Die heb ik eerder gezien ja. Zieke shitt johquote:
quote:
Wat voor verbanden trok jij?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:32 schreef pureheart het volgende:
[..]
GAG, ik trek nu hele gekke verbanden
Iets doet mij vermoeden dat ik die niet wil kennen
Haha nevermindquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor verbanden trok jij?
Wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/9GAG.
URL: http://9gag.com/.
Leuk om je tijd mee te verdoen soms.
Gag als in kokhalzen? (Ik wilde bijna cockhalzen zeggen hahahihihoho.)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:34 schreef pureheart het volgende:
[..]
Haha nevermind
Bedankt voor de link
f youquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gag als in kokhalzen? (Ik wilde bijna cockhalzen zeggen hahahihihoho.)
Reddit.com is ook wel leuk. (Meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Reddit.)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:34 schreef pureheart het volgende:
[..]
Haha nevermind
Bedankt voor de link
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waaat?
Dat was het dus? Is het enige wat ik kan bedenken bij 'GAG'.
Nou ja misschien vreemd dat ik gelijk die associatie maaktequote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan?.
Jij oversekste moslima.
Omdat ik nog niet slaap!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:40 schreef pureheart het volgende:
effe iets anders... ik dacht dat ik de enige was die echt laat sliep..
waarom ben jij nog wakker?
Je weet in ieder geval wat het is hehehe.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:41 schreef pureheart het volgende:
[..]
Nou ja misschien vreemd dat ik gelijk die associatie maakte
Ben je trouwens turks?
Ah okquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet slaap!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Neh, gewoon. Bioritme verneukt, nachtmens, dit dat. Gewoon.
Watsmetjou?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:42 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ah ok
Net als mij dus
Maar ik denk niet dat het erger kan dan mij
Okquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval wat het is hehehe.
Jep. Zie er wel Aziatisch uit though..
Bedoel.. denk niet dat je zo laat naar bed gaat als mij (alhoewel het bij mij ook wel grof kan wisselen)quote:
Satanist.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:43 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ok
Wat is je levensovertuiging als ik vragen mag?
Oh? Over welk tijdstip hebben we het?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:44 schreef pureheart het volgende:
[..]
Bedoel.. denk niet dat je zo laat naar bed gaat als mij (alhoewel het bij mij ook wel grof kan wisselen)
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Satanist.
Meestal soenniet, af en toe soenwel.
Moslim dus. *bandje van Adnan Oktay... Maşallah, maşallah, maşallah!*
Naja laat maarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh? Over welk tijdstip hebben we het?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:46 schreef pureheart het volgende:
[..]
Naja laat maar
Ik heb het gevoel dat ik vandaag teveel heb verteld
No problem bro, jij mag ze allemaal vangen met je ballen. Ik heb mijn Pikachu al.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:47 schreef Triggershot het volgende:
PH heb ik trouwens al opgeeist, sorry zG.
ALs jij 4x iets mag hebben, neem jij er 1?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
No problem bro, jij mag ze allemaal vangen met je ballen. Ik heb mijn Pikachu al..
Waarom met labels strooien? Ach, jij gek, ik Turk, ieder z'n mankement.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:49 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon gek joh
Soms slaap ik bijna 2 dagen niet
Dat vroeger man.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ALs jij 4x iets mag hebben, neem jij er 1?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom met labels strooien? Ach, jij gek, ik Turk, ieder z'n mankement.
Dat klinkt dan weer wel serieus. Hoe komt dat?
Opstanden gewoon met harde hand neerslaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat vroeger man.. Vrouwen tegenwoordig zijn geëmancipeerd en willen gelijke rechten.
Eentje die meer dan 4 waard is, ja..
En ik maakte een grap.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:52 schreef pureheart het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik stelde die vraag gewoon uit interesse.
Maar je hebt gelijk; moet kappen met die hokjesmentaliteit.
Ik heb maar 1 penis en maar zoveel liefde om te geven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opstanden gewoon met harde hand neerslaan.
maar dan kan je met 4, 16x zoveel waard hebben
Don't know!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom met labels strooien? Ach, jij gek, ik Turk, ieder z'n mankement.
Dat klinkt dan weer wel serieus. Hoe komt dat?
Je gaat vast meer dan 1 kind willen als je zover bent, dus liefde kan je verdelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 penis en maar zoveel liefde om te geven..
Volgens mij denkt hij dat juist pas nu, dat je jezelf in een beter daglicht wilt plaatsen, terwijl het voorheen helemaal niet nodig was.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:54 schreef pureheart het volgende:
[..]
Don't know!
Je moet trouwens niet denken dat ik depressief ben. Over het algemeen voel ik mij ok.
Ik denk helemaal niets over je.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:54 schreef pureheart het volgende:
[..]
Don't know!
Je moet trouwens niet denken dat ik depressief ben. Over het algemeen voel ik mij ok.
Ik zou wel mijn vrouw wel willen bezwangeren, al is het maar om 'legaal' een trio te hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je gaat vast meer dan 1 kind willen als je zover bent, dus liefde kan je verdelen.
haha nee ik meen tquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij dat juist pas nu, dat je jezelf in een beter daglicht wilt plaatsen, terwijl het voorheen helemaal niet nodig was.
Daar gaat je masterplan als het een twee-drieling isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou wel mijn vrouw wel willen bezwangeren, al is het maar om 'legaal' een trio te hebben.
Padummm tsjjj.
Ik meen het ook. Aan mij hoef je echt niet te bewijzen wat je wel en niet bent.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:58 schreef pureheart het volgende:
[..]
haha nee ik meen t
Ik heb depressie gehad, dus ik weet wat het is om depressief te zijn en dat ben ik nu niet
Een paar uur terug voelde ik me wel erg rot maar dat heb ik lekker van mij afgeschreven
Plus heb niks aan niemand hier wat te bewijzen (niemand kent mij = hoop ik)
Jij was dat meisje gisteren in de AH tochquote:Op donderdag 11 oktober 2012 04:58 schreef pureheart het volgende:
[..]
haha nee ik meen t
Ik heb depressie gehad, dus ik weet wat het is om depressief te zijn en dat ben ik nu niet
Een paar uur terug voelde ik me wel erg rot maar dat heb ik lekker van mij afgeschreven
Plus heb niks aan niemand hier wat te bewijzen (niemand kent mij = hoop ik)
Denken dat het 'gisteren' dinsdag wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij was dat meisje gisteren in de AH toch?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat het 'gisteren' dinsdag was
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij was dat meisje gisteren in de AH toch?
Sorry, verkeerde account.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:01 schreef pureheart het volgende:
[..]
Gaat alles goed daar![]()
![]()
Jezelf 2x quoten
was foutjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:01 schreef pureheart het volgende:
[..]
Gaat alles goed daar![]()
![]()
Jezelf 2x quoten
Julliequote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:04 schreef pureheart het volgende:
Eerlijk.. k begin jullie nu wel creepy te vinden
Echt niet nu pas hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:04 schreef pureheart het volgende:
Eerlijk.. k begin jullie (of jou) nu wel creepy te vinden
Ons?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:04 schreef pureheart het volgende:
Eerlijk.. k begin jullie nu wel creepy te vinden
Ga je gangquote:Op donderdag 11 oktober 2012 05:06 schreef pureheart het volgende:
[..]
je bent me steeds net voor![]()
pfff laat me een keer in rust mijn bericht aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |