__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Wel meer denk ik, vorig jaar verkochten sommigen voor 12,50 nog ver na de jaarwisseling.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Hoeveel krijg je per 100k voor ps3?
Euro of 15?
Denk dat ik mijn coins ga verkopen
Hij is ook echt een koning. Sowieso bronzes met 4* skills.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
30k valt toch best mee, ik verwachtte meer.
Ik wil ook graag een bronze team. Die Benzia lijkt me wel baas.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet waar ik in career mijn huurlingen een contract kan aanbieden?
Huurlingen van jouw club naar een andere? Lijkt me dat dat aan het eind van het seizoen gebeurt.quote:
20?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Euro of 15?
nee andersom, ik heb een paar huurlingen met een optie tot koop en ik wil ze kopen, maar ik klikte de inbox weg en nu kan ik het niet vindenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Huurlingen van jouw club naar een andere? Lijkt me dat dat aan het eind van het seizoen gebeurt.
Ga naar je inbox.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee andersom, ik heb een paar huurlingen met een optie tot koop en ik wil ze kopen, maar ik klikte de inbox weg en nu kan ik het niet vinden
dat kan dus niet bijdehandjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga naar je inbox. [ afbeelding ]
Ebay is beter om te verkopen denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op marktplaats gaan ze voor 12,50of 15.
Bij mij lukte het niet. Maar het schijnt te kunnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
Hey kleine bazen, kan je trade offers doen tussen twee van je eigen accounts?
Hmz, bedankt voor je reactie. Erg tof!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij lukte het niet. Maar het schijnt te kunnen.
Wtf?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmz, bedankt voor je reactie. Erg tof!
Hoe garandeer je daar dat het allemaal goed gaat? Paypal is ook niet alles hoorde ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ebay is beter om te verkopen denk ik.
Ik wil ook wel zeggen: beter flikker je op en bemoei je je met je eigen zaken, pummel.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zeggen: beter flikker je op en bemoei je je met je eigen zaken, pummel.
Je wist al hoe ik er over dacht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het geven toenHeeft mij een vliegende start opgeleverd
Ik ben wat moe dus doe ik liefquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Zo ben ik je niet gewend.
[..]
Je wist al hoe ik er over dacht.![]()
Goede kerel ben je.
Doesn't seem as a scam at allquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef Covati het volgende:
Lange link naar marktplaats ding
Je markt is weg Fuszy
Ik blijf er bij, dit is gewoon netjes geld teruggeven (oke, plus iets extra's), maar jullie namen toen alle risico's en gaven mij belangeloos 50K. Dat is pasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Zo ben ik je niet gewend.
[..]
Je wist al hoe ik er over dacht.![]()
Goede kerel ben je.
lol ik heb het ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef Confetti het volgende:
Uw e-mail is verstuurd naar adverteerder Lars Janssens.
wtf
Denk wel iets van 15 euro.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Euro of 15?
Thanks, die MOET ik hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef Covati het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/11543/#.UHXkhfmoqcM
Marcelo ipv BMI??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog ff wachten totdat IF Bony zakt naar discardprice.
Hoewel Marcelo de beste kopper uit de Eredivisie is, kan niemand tippen aan baas Brunoquote:
Ben ik ook maar ik ben 86 met 5 skill en 5 weak foot...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
Dit aantal, terwijl hij niet eens echt als een spits voelt. Meer als een speler met een vrije rol eromheen.
[ afbeelding ]
Long shots, skill goals, vrije trappen, alles.Ik doe deze jongen niet meer weg denk ik. En het ergst; geboren in 1994.
![]()
wou dat ik ze niet zo snel had weggedaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
Dit aantal, terwijl hij niet eens echt als een spits voelt. Meer als een speler met een vrije rol eromheen.
[ afbeelding ]
Long shots, skill goals, vrije trappen, alles.Ik doe deze jongen niet meer weg denk ik. En het ergst; geboren in 1994.
![]()
Ik bied 10eu, zijn toch weer 13 pakjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Euro of 15?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben ik ook maar ik ben 86 met 5 skill en 5 weak foot...
Zijn stats zijn ook echt cheaten voor een bronze.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wou dat ik ze niet zo snel had weggedaanHad hem voor 3k ofzo maar toen had ik m'n bronzes alweer verkocht en hem ook weggedaan zonder ermee gespeeld te hebben
zonde.
Morgen maar een leuk teampje verzinnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
DOENDOENDOENDONEODNOENODODODOEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha dat wilde ik ook. Er stond er precies 1 op de ps3 auctionlist. 20k.quote:
Ik zag er net meerderen met een 14 - 16k bin?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:31 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Hahaha dat wilde ik ook. Er stond er precies 1 op de ps3 auctionlist. 20k.
Nu denk ik er nog even over na
Tot volgend jaar, vdm.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
Ach, tot die blessure bug niet gefixed is ga ik geen FUT spelen. Ga ik lekker met mijn offline pro verder bij Exeter
quote:
Nu niet meer. 11,25 open bid van 10 uur of 20k BIN.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zag er net meerderen met een 14 - 16k bin?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alvast een prettige jaarwisseling
Is hij niet beter dan als CF? Wil hem in een team achter IF Durak en Dembele.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Pricefixed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Nu niet meer. 11,25 open bid van 10 uur of 20k BIN.
Ja, kan ook. Dat speelt ie dus ook ongeveer. Beetje zwervend om de spits.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is hij niet beter dan als CF? Wil hem in een team achter IF Durak en Dembele.
Of webapp is weer aan het klooien.quote:
Ik had hem voor 17K, stond er net op en de rest was 35K bin omdat een of andere klerelijer hem aan het pricefixen isquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Dat speelt ie dus ook ongeveer. Beetje zwervend om de spits.Ik dacht ook nog aan IF Durak, maar die is me iets de duur voor zijn pace. [ afbeelding ]
Misschien een tradeoffer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:35 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Of webapp is weer aan het klooien.
Die open bid van 10 uur lang is opeens verdwenen terwijl hij geen BIN had....
Clasiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie weet er nog een leuke CDM voor career mode?
Zoiets gaat zijn prijs ook wel worden denk ik. In ieder geval meer dan 15k.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had hem voor 17K, stond er net op en de rest was 35K bin omdat een of andere klerelijer hem aan het pricefixen is
Daarom, Clasiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o vergeten te zeggen, het moet ook een goede speler zijn.
Dat ze niet geblesseerd raken bedoel je?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
Ach, tot die blessure bug niet gefixed is ga ik geen FUT spelen. Ga ik lekker met mijn offline pro verder bij Exeter
Vadis Odjiaiquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Oh snap.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o vergeten te zeggen, het moet ook een goede speler zijn.
Toko werd vorig jaar best goed, dit jaar gaan de spelers sneller in rating omhoogquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja, daarom.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GENIAALhij is ook fucking jong
Wel even wat spelers dumpen dan, veel te veel aanvallers nu
Zijn stamina is wel laagquote:
Ze moeten het wel raken, heb 120 van die kaarten in mijn club en nu kan ik geen FUT spelenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat ze niet geblesseerd raken bedoel je?
samen met Zouma, zieke verdedigingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn stamina is wel laagLyon heeft best leuke talenten, ook die Umtiti ofzo die al 75 pace heeft als CB en hij is 18
Hij is zojuist na 10 keer zoeken weer terug gekeerdquote:
Ik hoop dat het zo blijft. Niet om jou, maar omdat ik het wel chill vind zonder blessures.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze moeten het wel raken, heb 120 van die kaarten in mijn club en nu kan ik geen FUT spelen
Zouma is echt een baas transfervrij opgehaald.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
samen met Zouma, zieke verdediging
Hij wel hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zouma is echt een baas transfervrij opgehaald.
Kan je hem niet zien?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:40 schreef knux het volgende:
Haha speel nu Clubs op XBOX360 en de ST van de tegenstander is onzichtbaar.
Ja ik ook maar dan moet ik alles discardenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo blijft. Niet om jou, maar omdat ik het wel chill vind zonder blessures.
spits: Mayuka, CM: Ogude, Vilhena, CDM: Marrone, Zuculini, Gabriel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij wel hoorik heb er 7 miljoen voor neer moeten tellen
Ik heb Caprari ook transfervrij en al een bod van 54 miljoen gehad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hij wel hoorik heb er 7 miljoen voor neer moeten tellen
Vilhena is geen CDM man, eerder een spelmaker voor CF ofzo, hooguit CM.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
spits: Mayuka, CM: Ogude, Vilhena, CDM: Marrone, Zuculini, Gabriel.
een Feyenoorder halen zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
spits: Mayuka, CM: Ogude, Vilhena, CDM: Marrone, Zuculini, Gabriel.
Lees dan ook eens goed, cońo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vilhena is geen CDM man, eerder een spelmaker voor CF ofzo, hooguit CM.
grapje hij is fucking slecht en hij scoort nooit het was een paint soepquote:
quote:
Met die naam moet hij wel klein zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:42 schreef DutchSL het volgende:
Mijn scout in career heeft een talent opgemerkt met potentieel 97, zijn naam?
Jody Clasie
Broertje van
Hij wordt gelukkig ook geen 50k waardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
grapje hij is fucking slecht en hij scoort nooit het was een paint soep
Wit van buiten en zwart van binnenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met die naam moet hij wel klein zijn
Gewoon de liefdesbaby van Clasie en Lukoki
25k BIN bijgekomenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
Nog maar 1 Benzia op de markt.Die loopt over 10 uur af.
Haal Iturbe ook nog ff dan.quote:
ookquote:
Welke club ben jij met zoveel geld?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook
Binnengehaald dit seizoen:
Leanardo Bittencourt
Kurt Zouma
Vadis Odjidja Ofoe
Vurnon Anita
Paul Pogba
Lucas Piazon
Yassine Benzia
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook
Leanardo Bittencourt
Kurt Zouma
Vadis Odjidja Ofoe
Vurnon Anita
Paul Pogba
Lucas Piazon
Yassine Benzia
Ajaxquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welke club ben jij met zoveel geld?
Ajax, jwt Sulejmani voor 16 miljoen verkochtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ajaxquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Piazonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook
Leanardo Bittencourt
Kurt Zouma
Vadis Odjidja Ofoe
Vurnon Anita
Paul Pogba
Lucas Piazon
Yassine Benzia
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajax, jwt Sulejmani voor 16 miljoen verkocht
Ik heb Eriksen nogquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cheat? Eriksen voor veel verkocht? Of wat?
Baasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook
Leanardo Bittencourt
Kurt Zouma
Vadis Odjidja Ofoe
Vurnon Anita
Paul Pogba
Lucas Piazon
Yassine Benzia
nee maar 4*. Ik heb nu echt een team dat barst van het talentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Baas. Heerlijk team over een paar jaar. Heeft Piazon niet 5* skills?
Iturbequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee maar 4*. Ik heb nu echt een team dat barst van het talent
1-1-8 spelenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
flikker op, ik heb al 5 buitenspelers ofzo
Roulerenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
flikker op, ik heb al 5 buitenspelers ofzo
Ha ha.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:56 schreef GuRBuH het volgende:
Oh btw, ik heb die bronze Oostenrijker van FC Thun verkocht voor 5k...
POGTFOquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:56 schreef GuRBuH het volgende:
Oh btw, ik heb die bronze Oostenrijker van FC Thun verkocht voor 5k...
Penis or get the fuck out.....quote:
3-5-2quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:57 schreef Fenomeno het volgende:
Heb hem vandaag gekocht, wat is een goede cheapo-formation dit jaar?
Sowieso iets met 3 verdedigers, anders heb ik te weinig opties voorin
352quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:57 schreef Fenomeno het volgende:
Heb hem vandaag gekocht, wat is een goede cheapo-formation dit jaar?
Sowieso iets met 3 verdedigers, anders heb ik te weinig opties voorin
dus?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]zag het toen ik bij een vriend van me was
vandaag in de US op xboxquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:01 schreef vandermar het volgende:
The walking dead begint bijna weer
Zondagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:01 schreef vandermar het volgende:
The walking dead begint bijna weer
Ja de game, maar de serie is wel tofferquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
En nu echt slapen
[..]
vandaag in de US op xbox
Ik snap echt nog steeds niet hoe. Ik ben een redelijk fanatieke FUT'er en handelaar, maar boven de 500k kom ik echt niet..quote:
Omdat je uit geeft aan packs.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
M'n eerste potjes met de bronzes verloren.In de finale van de cup tegen een 4-1-2-1-2 pace Duitser en stond vanaf minuut 25 met 10 man. Domme rode kaart, hij kwam op 2-0. In de tweede helft vol op de aanval, veel kansen maar kwam niet verder dan 2-1. Jammer..
[..]
Ik snap echt nog steeds niet hoe. Ik ben een redelijk fanatieke FUT'er en handelaar, maar boven de 500k kom ik echt niet.. [ afbeelding ]
Ik heb echt bijna geen verlies op packs geleden hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat je uit geeft aan packs.
Ik heb nog geen pakje gekocht voor coins en handel in zilveren spelers, werkt veel beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
M'n eerste potjes met de bronzes verloren.In de finale van de cup tegen een 4-1-2-1-2 pace Duitser en stond vanaf minuut 25 met 10 man. Domme rode kaart, hij kwam op 2-0. In de tweede helft vol op de aanval, veel kansen maar kwam niet verder dan 2-1. Jammer..
[..]
Ik snap echt nog steeds niet hoe. Ik ben een redelijk fanatieke FUT'er en handelaar, maar boven de 500k kom ik echt niet.. [ afbeelding ]
Ik vind handelen fucking saai, af en toe heb ik een bui dat ik veel coins maak maar meestal ben ik te lui om koopjes te zoekenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb die kleine vieze rat ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:07 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Hey DutchSL, is dit jou vieze kleinerik?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef leoon. het volgende:
Kan iemand mij uit de brand helpen?![]()
Ik wil graag hamsik nog even op de TP zetten net gekocht maar ik heb al 40 sloten vol zitten.
Kan iemand hier een contract van mij voor 150 BIN kopen? Coins krijg je wel terug![]()
Zit op ps3 en contractjes zitten rond de 5 uur en 36 minuten 150BIN. Clubnaam FC KWAK.
Zou echt nice zijn
Oké netjes hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen pakje gekocht voor coins en handel in zilveren spelers, werkt veel beter
true thatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen pakje gekocht voor coins en handel in zilveren spelers, werkt veel beter
Was jij het Lindgren? Heb je ook direct mijn Iturbe gekocht?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Oké netjes hoor.erg knap.
Nee, ik kocht twee contractjes van je.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Was jij het Lindgren? Heb je ook direct mijn Iturbe gekocht?
Had er per ongeluk 2 gekocht. Ga die 2e zo maar op mn andere acc. in de club zetten want anders moet ik de hele tijd tegen dat vieze baardje aankijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb die kleine vieze rat ookvorig jaar vrij veel waard op een gegeven moment. Maar ik wil een IF Eredivisie team
Dan moet je die deals wel kunnen vinden en dat gaat nu moeilijk. Vorig jaar maakte ik veel winst op silversquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb er 12 ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:07 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Hey DutchSL, is dit jou vieze kleinerik?
Bakken met koopjes als je goed zoekt!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je die deals wel kunnen vinden en dat gaat nu moeilijk. Vorig jaar maakte ik veel winst op silvers
Super chill! Wil je morgen 300 + rente terugquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik kocht twee contractjes van je.
welnee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Super chill! Wil je morgen 300 + rente terug? Ga ik nu slapen!
gewoon met 2 CDM's spelen in het veld. En ze met z'n 3en laten rouleren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb trouwens 3 cdms gehaald, en maar 1 plek voor een cdm in mijn team. Zouden ze het erg vinden dat ik tegen ze heb gezegd dat ze allemaal een crucial first team player zouden zijn?
Ik snap niet hoe jou Koscielny's en Fellaini voor zoveel weggingen terwijl ze er voor veel lager in dezelde formatie opstaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef DutchSL het volgende:
Deze had ik ook een paar keer gekocht, de laatste is nu al weg! Ik had wellicht meer kunnen vragen.
[ afbeelding ]
Dat snap ik wel maar je moet wel op het goede moment kijken. Vorig jaar kon ik zonder problemen alle silvers bij langs en nu moet ik de zoekopdracht beperken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bakken met koopjes als je goed zoekt!
Wordt wel meer waard denk ik, zo tussen de 40 en 50k straks.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:15 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Zou nu al aardig kunnen cashen op dit soort jongens, maar kkgier als ik ben wil ik er eigenlijk nog meer uit slepen
Hoezo? Hij speelt dit seizoen geweldig...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wordt wel meer waard denk ik, zo tussen de 40 en 50k straks.
De kans is nihil dat deze man nog een SIF krijgt
Ik had maar 1 Koscielnyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jou Koscielny's en Fellaini voor zoveel weggingen terwijl ze er voor veel lager in dezelde formatie opstaan.
Je kunt ivm zijn schorsing gerust nog 2 weken wachtenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Enige IF Altidore op de PS3 is 28k.Zal ik 'm er voor 27 opzetten? Ik kocht 'm toen voor 12k.
Slim!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt ivm zijn schorsing gerust nog 2 weken wachten
Hoe kan je die overzetten? Hoe moet je uberhaupt nog een andere futaccount aanmaken?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had er per ongeluk 2 gekocht. Ga die 2e zo maar op mn andere acc. in de club zetten want anders moet ik de hele tijd tegen dat vieze baardje aankijken.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Enige IF Altidore op de PS3 is 28k.Zal ik 'm er voor 27 opzetten? Ik kocht 'm toen voor 12k.
Ja, morgen krijg je allemaal boze brieven van hun moeders door de brievenbusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb trouwens 3 cdms gehaald, en maar 1 plek voor een cdm in mijn team. Zouden ze het erg vinden dat ik tegen ze heb gezegd dat ze allemaal een crucial first team player zouden zijn?
Kan alleen op PS3.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe kan je die overzetten? Hoe moet je uberhaupt nog een andere futaccount aanmaken?
Wilde eerst zeggen: hij gaat tegen NEC een hattrick scoren, dus doe m maar snel weg, maar ik bedacht me net op tijdquote:
Elke keer dat ik naar de 59e minuut ga vind ik zo'n 15 spelers waar ik 500 winst op kan maken, zo'n 5 waar ik 2k winst op kan maken en meestal zit er een uitschieter van 10k bij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar je moet wel op het goede moment kijken. Vorig jaar kon ik zonder problemen alle silvers bij langs en nu moet ik de zoekopdracht beperken.
Ik heb van beide een grote hoeveelheid en heb nu ook 1 IF Pepe. Moet ff kijken welke IF ik nu wil gaan opkopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had maar 1 KoscielnyKrAlex had er een paar.
Ik snap dan weer niet waarom niemand mijn 41212 Gerrard voor maar 27.5k wilt kopen of 41212 Oscar voor 15k.
Voor hoeveel zet jij je Koscielny er op dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb van beide een grote hoeveelheid en heb nu ook 1 IF Pepe. Moet ff kijken welke IF ik nu wil gaan opkopen.
Maak hem ST. En zet hem voor veel te veel op de markt!quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maak hem ST. En zet hem voor veel te veel op de markt!
Ik zet ze er niet op, ik wacht gewoon rustig. Maar als ik ze er op zou zetten zou ik ze voor 60K op de trade gooien...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Voor hoeveel zet jij je Koscielny er op dan?
Mijn eerste IF vorig jaar was Emenike.. ik kreeg er 11k voorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:23 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Rond 19:10 uit een pack gehaald, er voor 15k bin op geragd en niet verkocht. Jeuj, een IF[ afbeelding ]
En Wijnaldum bij PSVquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:28 schreef GuRBuH het volgende:
Hey jongens, Van der Wiel heeft het echt heel erg naar zijn zin in Parijs hoor.
Dit jaar zou je dan direct 100K gekregen hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn eerste IF vorig jaar was Emenike.. ik kreeg er 11k voor
Als hij 4* skills zou hebbebquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit jaar zou je dan direct 100K gekregen hebben.
Daarna kreeg ik 1 of andere Italiaanse U80 middenvelder die ook niks waard was.. die kreeg ik zelfs twee keer. Parolo geloof ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit jaar zou je dan direct 100K gekregen hebben.
Vaz Te was een baas vorig jaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
Die bronzen franse spits is trouwens maar 30k. Ik heb nog nooit een bronze IF gehad.Merk je veel verschil?
Ik heb er 3quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
Die bronzen franse spits is trouwens maar 30k. Ik heb nog nooit een bronze IF gehad.Merk je veel verschil?
Ja, bizar duur ook.quote:
Die Afrikaanse IF spits uit een Engelse competitie was nog veel duurder, ben zijn naam even kwijt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, bizar duur ook.Maar ik zie dat Durak maar 2* skill heeft.
laat maar zitten.
Kuffour dacht ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Afrikaanse IF spits uit een Engelse competitie was nog veel duurder, ben zijn naam even kwijt.
Het ligt op het puntje van mijn tong!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoeld maar kom ook niet op de naam.
Oh, ok. Bedankt voor de spelling check!quote:
Daarom volgend jaar uniquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
vandermar had makkelijk vwo en de uni kunnen doen hoor!!!!11!!
Een miljoen. Had even 1,1 miljoen naar heb TJV terug betaald. Die had me in de tamper periode 50K gegeven, heb m 80K teruggegeven. En heb een collega 25K gegevenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb jij nu eigenlijk ?
spellingscheck.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, ok. Bedankt voor de spelling check!
Nu nog 82k overquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een miljoen. Had even 1,1 miljoen naar heb TJV terug betaald. Die had me in de tamper periode 50K gegeven, heb m 80K teruggegeven. En heb een collega 25K gegevenEn jij? In ek geval rijker dan vorig jaar
Sank joe againquote:
Ricky Lambert?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:37 schreef vandermar het volgende:
Hoe heet die spits van Southampton? (IF)
Wat is je team van 600k?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu nog 82k overmaar een team van +/- 600k en nog eentje van 50k ofzo. Maar niet echt zin meer haha.
quote:
Nicequote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:33 schreef vandermar het volgende:
Laatst ook gepost maar zo zouden alle clips moeten zijn
Ja, nu ik het miljoen heb heb ik wel zoiets van, moet ik nou nog verder? Denk dat ik een leuk elftal ga maken en me ga beperken tot het binnenhalen van matchcoins. In december verkoop ik in elk geval 500K, dan heb ik A state of trance in Den Bosch betaald van mijn fifa coinsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu nog 82k overmaar een team van +/- 600k en nog eentje van 50k ofzo. Maar niet echt zin meer haha.
Ik juist contacten en fitness op de tpquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:42 schreef detennismaster het volgende:
Ik moet maar snel gaan leren hoe dat cheatengine werkt want dit is mijn tradepile op mijn nieuwe account nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kits, managers en contracten en fitness gooi ik gewoon in mijn club. Slim?
Met 600K is iets niet snel standaard hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vrij standaard BBVA teampje van 4-1-2-1-2. Zal zo ff puushje maken.
en dan nonshiney voor 150c BIN? en fitness ook voor 150c BIN?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik juist contracten en fitness op de tp
kan niet op mac. Jammer joh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:42 schreef detennismaster het volgende:
Ik moet maar snel gaan leren hoe dat cheatengine werkt want dit is mijn tradepile op mijn nieuwe account nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bronze player fitness gaat voor 300, contracten voor 150c BIN erop zetten. De shiney contracten leveren maar liefst 200 coins op. Squad fitness verschilt per moment, meestal 1800 coins. Blessure kaarten deden het ook altijd wel goed, maar dat is deze editie dus andersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:42 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Agbonlahor heb je erin om de tekorten van die koreaan te compenseren neem ik aanquote:
En players pleur jij er ook gewoon op voor 150c, tenzij meer waard?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bronze player fitness gaat voor 300, contracten voor 150c BIN erop zetten. De shiney contracten leveren maar liefst 200 coins op. Squad fitness verschilt per moment, meestal 1800 coins. Blessure kaarten deden het ook altijd wel goed, maar dat is deze editie dus anders
Waar heb je het over? Hij scoorde ook zonder Agbonlahore hoor. Heb met hem een prima 1 op 1 record.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Agbonlahor heb je erin om de tekorten van die koreaan te compenseren neem ik aankan je altijd nog pacehoeren
Neem gewoon Lukaku ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Hij scoorde ook zonder Agbonlahore hoor. Heb met hem een prima 1 op 1 record.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:50 schreef Rijst het volgende:
Is die Lukaku goed dan? Met zn 60 dribbling
Een tank.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:50 schreef Rijst het volgende:
Zooooo sterk, zieke shotpower, snel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:50 schreef Rijst het volgende:
Vraag het hem/haar, wij weten er nog minder vanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Altijd fijn als je iets moet presenteren, en het is totaal onduidelijk wat degene die het heeft geschreven ermee bedoelt
Ik vind alleen de aanbevelingen voor de bedrijven enigszins nutteloos. Omdat het onderzoek dus zo kleinschalig en eenzijdig was, kun je niets doen met deze aanbevelingen.
WELKE FUCKING AANBEVELINGEN!
Ik klaag hier gewoon evenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vraag het hem/haar, wij weten er nog minder van
Doe je misschien hbo? Op het hbo geven ze je gewoon een voldoendequote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Altijd fijn als je iets moet presenteren, en het is totaal onduidelijk wat degene die het heeft geschreven ermee bedoelt
Ik vind alleen de aanbevelingen voor de bedrijven enigszins nutteloos. Omdat het onderzoek dus zo kleinschalig en eenzijdig was, kun je niets doen met deze aanbevelingen.
WELKE FUCKING AANBEVELINGEN!
Dit is niet voor punt, maar het is wel handig als je wanneer je moet presenteren even kan zeggen wat voor aanbevelingen dan niet goed zijn. Het is een onderzoek voor bedrijven, dus de aanbevelingen voor bedrijven zijn niet goed is niet echt duidelijk ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe je misschien hbo? Op het hbo geven ze je gewoon een voldoende
Oke. Heb je ook met Agbonlahor gespeeld?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zooooo sterk, zieke shotpower, snel.
Gebruik die Argentijnse spits uit Liga do Brasil 4* skiller en een beest ondanks 76 pacequote:
Lijkt mij logisch dat dat moet, maar sommige mensenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is niet voor punt, maar het is wel handig als je wanneer je moet presenteren even kan zeggen wat voor aanbevelingen dan niet goed zijn. Het is een onderzoek voor bedrijven, dus de aanbevelingen voor bedrijven zijn niet goed is niet echt duidelijk ofzo
Doe ik. Fuck chem!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gebruik die Argentijnse spits uit Liga do Brasil 4* skiller en een beest ondanks 76 pace
Ja nou zit ik alsnog het hele artikel door te nemen en alles zelf te maken, had ik het net zo goed alleen kunnen doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat dat moet, maar sommige mensenAnders is het zo vaag
Truequote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:55 schreef bombmannl het volgende:
Eindelijk klaar met werken. Dat goddelijke gevoel als je midden in de nacht huiswaarts fietst![]()
Love it
Neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke. Heb je ook met Agbonlahor gespeeld?
Minder dan op het hboquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja nou zit ik alsnog het hele artikel door te nemen en alles zelf te maken, had ik het net zo goed alleen kunnen doen
Maar dat heb je dus ook op de uni vdm
Nergens last vanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef Tito_Makani het volgende:
Waarom heeft FUT veel meer lag dan H2H
Ik denk dat er niet veel kans op is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:00 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dit jaar eigenlijk op een TOTY Giroud met 80+ pacevorig jaar zijn TOTY
man man man, die was zo vies goed. Alle kopduels won hij, alles binnen een straal van 25 meter ging erin met zijn linker goedklompje
Droom lekker verder.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:00 schreef vandermar het volgende:
man man man, die was zo vies goed. Alle kopduels won hij, alles binnen een straal van 25 meter ging erin met zijn linker goedklompje
Ja hoor. Hij steekt vast ver boven de andere BPL spitsen uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:00 schreef vandermar het volgende:
Net Chamakhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hoor. Hij steekt vast ver boven de andere BPL spitsen uit.
Als je achter staat moet je ook niet de bal achterin rond gaan tikkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:02 schreef DutchSL het volgende:
Eerste wedstrijd 1-0 verloren met 72% balbezit !@#$!@#@~F kut Engelsen.
9 schoten tegen 2quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je achter staat moet je ook niet de bal achterin rond gaan tikken
Je bent gewoon..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
9 schoten tegen 2![]()
Hij speelde 4-3-1-2 maar het lijkt wel 8atb
Ze lopen echt achter daar in Frieslandquote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:06 schreef vandermar het volgende:
Lol, Afrojack en Paris Hilton hebben gedate?
Wat doet die er uberhaupt in dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:06 schreef vandermar het volgende:
O jee, call me maybe komt zo in de afspeellijst
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze lopen echt achter daar in Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |