__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Wel meer denk ik, vorig jaar verkochten sommigen voor 12,50 nog ver na de jaarwisseling.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Hoeveel krijg je per 100k voor ps3?
Euro of 15?
Denk dat ik mijn coins ga verkopen
Hij is ook echt een koning. Sowieso bronzes met 4* skills.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
30k valt toch best mee, ik verwachtte meer.
Ik wil ook graag een bronze team. Die Benzia lijkt me wel baas.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet waar ik in career mijn huurlingen een contract kan aanbieden?
Huurlingen van jouw club naar een andere? Lijkt me dat dat aan het eind van het seizoen gebeurt.quote:
20?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Euro of 15?
nee andersom, ik heb een paar huurlingen met een optie tot koop en ik wil ze kopen, maar ik klikte de inbox weg en nu kan ik het niet vindenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Huurlingen van jouw club naar een andere? Lijkt me dat dat aan het eind van het seizoen gebeurt.
Ga naar je inbox.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee andersom, ik heb een paar huurlingen met een optie tot koop en ik wil ze kopen, maar ik klikte de inbox weg en nu kan ik het niet vinden
dat kan dus niet bijdehandjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga naar je inbox. [ afbeelding ]
Ebay is beter om te verkopen denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op marktplaats gaan ze voor 12,50of 15.
Bij mij lukte het niet. Maar het schijnt te kunnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
Hey kleine bazen, kan je trade offers doen tussen twee van je eigen accounts?
Hmz, bedankt voor je reactie. Erg tof!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij lukte het niet. Maar het schijnt te kunnen.
Wtf?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmz, bedankt voor je reactie. Erg tof!
Hoe garandeer je daar dat het allemaal goed gaat? Paypal is ook niet alles hoorde ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ebay is beter om te verkopen denk ik.
Ik wil ook wel zeggen: beter flikker je op en bemoei je je met je eigen zaken, pummel.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zeggen: beter flikker je op en bemoei je je met je eigen zaken, pummel.
Je wist al hoe ik er over dacht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het geven toenHeeft mij een vliegende start opgeleverd
Ik ben wat moe dus doe ik liefquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Zo ben ik je niet gewend.
[..]
Je wist al hoe ik er over dacht.![]()
Goede kerel ben je.
Doesn't seem as a scam at allquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef Covati het volgende:
Lange link naar marktplaats ding
Je markt is weg Fuszy
Ik blijf er bij, dit is gewoon netjes geld teruggeven (oke, plus iets extra's), maar jullie namen toen alle risico's en gaven mij belangeloos 50K. Dat is pasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Zo ben ik je niet gewend.
[..]
Je wist al hoe ik er over dacht.![]()
Goede kerel ben je.
lol ik heb het ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef Confetti het volgende:
Uw e-mail is verstuurd naar adverteerder Lars Janssens.
wtf
Denk wel iets van 15 euro.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Euro of 15?
Thanks, die MOET ik hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef Covati het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/11543/#.UHXkhfmoqcM
Marcelo ipv BMI??quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog ff wachten totdat IF Bony zakt naar discardprice.
Hoewel Marcelo de beste kopper uit de Eredivisie is, kan niemand tippen aan baas Brunoquote:
Ben ik ook maar ik ben 86 met 5 skill en 5 weak foot...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
Dit aantal, terwijl hij niet eens echt als een spits voelt. Meer als een speler met een vrije rol eromheen.
[ afbeelding ]
Long shots, skill goals, vrije trappen, alles.Ik doe deze jongen niet meer weg denk ik. En het ergst; geboren in 1994.
![]()
wou dat ik ze niet zo snel had weggedaanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
Dit aantal, terwijl hij niet eens echt als een spits voelt. Meer als een speler met een vrije rol eromheen.
[ afbeelding ]
Long shots, skill goals, vrije trappen, alles.Ik doe deze jongen niet meer weg denk ik. En het ergst; geboren in 1994.
![]()
Ik bied 10eu, zijn toch weer 13 pakjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Euro of 15?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben ik ook maar ik ben 86 met 5 skill en 5 weak foot...
Zijn stats zijn ook echt cheaten voor een bronze.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wou dat ik ze niet zo snel had weggedaanHad hem voor 3k ofzo maar toen had ik m'n bronzes alweer verkocht en hem ook weggedaan zonder ermee gespeeld te hebben
zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |