abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117835986

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool story, Hansel.
pi_117836000
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jij weet echt hoe je mensen moet opbeuren he. :')
Lees mijn edits dan.
Cool story, Hansel.
pi_117836036
Bish, ik wilde hem openen. Had net een toepasselijke TT bedacht.
pi_117836093
ow hier
pi_117836133
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef pureheart het volgende:
ow hier
Laatste poster opent een nieuwe.. :)
pi_117836139

Turks humor, echt prachtig _O-
pi_117836159
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:45 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]

_O-.
pi_117836224
quote:
[ afbeelding ]

Hahahahahaha
pi_117836254
quote:
[ afbeelding ]

_O-. :'). Yavuz vroeg net ook om water.
pi_117836285
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Laatste poster opent een nieuwe.. :)
Onthou ik voor de volgende keer x
pi_117836351
quote:
11s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef Julis het volgende:

[..]

Wel jammer dat er zo wordt gereageerd in Turkije ;(. Interessant stukje :@, bedankt. In Nederland zijn er al 500 aanmeldingen per jaar in academisch ziekenhuizen.
Nog een paar leuke weetjes :9

quote:
24.türkiye'de sahipsiz cesetler direkt olarak kimsesizler mezarlığına gittiği için tıp fakültelerinin ithal etmek zorunda kaldığı öğretim nesnesidir. biz hangi kasın nerde olduğunu, hangi damarın nasıl ilerlediğini teorik olarak bilsek de pratik olarak bunu pekiştirmedikçe nasıl bizim zihnimizde kalıcı olabilir ki!!

okuduğum fakültenin yaşlı bi dede ve nine kadavrası vardı. biri huzurevinden gelmeydi, diğerinin nereden geldiği belli değil ama 92'de vefat ettiği biliniyordu. bizim zamanımıza gelene kadar hiçbir sağlam tarafı kalmamıştı zavallıların. bi de üç tane cillop gibi olanları vardı. onları ise çıkartmaya kıyamıyorlardı formaldehitten. sanırım bunlar da marmara ve düzce depremi'ndeki kayıp insanlardı.

depremdeki kayıp insanlar demişken o bölgedeki üniversitelerin bu tip vakalar sayesinde köşeyi döndüğü söylenir. milyarlık kadavra satışlarından bahsedilip durulur.
quote:
25.osmanlı aydınlanması dönemine kadar, islam hukuku gereğince ölü üzerinde cenaze işlemi dışında bir çalışma yapılamaması sebebiyle tıp eğitiminde bal mumundan yapılmış modeller üzerinde çalışma yapılırdı ("bir kişinin ölüyken kemiğini kırmak, diriyken kırmak gibidir"; bu yüzden fıkha göre ıssız bir adada açlıktan ölmek durumunda kalınsa dahi ölmüş insan eti yenemez, mürtedlerin etinin yenmesi konusu ise ihtilaflı). tanzimat ile birlikte (bunu ulemaya kabul ettirmek zor da olsa) klasik kadavra sistemi getirilir, ucuz olduğu için özellikle de yaşamını yitirmiş nubia'lı köleler talep edilir. tabii bütün bunlar "/gavur sultan" mahmut eliyle olur.
quote:
37.anatomi dersinde kullanılan cesetdir.

sadece tıp ve veterinerlik gibi bölümlerin yanı sıra güzel sanatlar fakültesi öğrencileride anatomi dersinde kadavra üzerinde çalışır çizim yaparlar.

türkiyede kadavra bağışı pek yaygın olmadığı için kadavra bulmak çok zordur çoğu en az dört beş yıllık artık ağaca dönüşmüş iskeletten ve kalan derisi sararmış katılaşmış adeta cüzdan yapılacak kaliteye gelmiştir.

labratuarda meraklı meraklı hademe dayılara sorular sorar abi be şurda ne var burda ne var derseniz.adam size daha sağlam bir kadavra gösterebilir. o kadavranın formaldehitten çıkışı korku filmlerini aratmaz. koskoca metalden bir sandığın kapağı bir tuşa basılarak yukarı doğru kaldırılır kapak kalkarkende suyun içinden ceset süzülüp yukarı doğru çıkar o anı uzun zaman unutamaz yemeden içmeden kesilebilirsiniz.
quote:
41.- bir müddet sonra (30-40 sene sonra diye tahmin ediyorum, işallah dinimiz amin) şahsımın dahil olacağı gurup.

efendim şöyle ki; şahsımın klostrofobisi olduğu için beni gömmesinler açık havada durayım öyle sessiz sakin istedim, sağolsunlar tıp fakültesi imdadıma yetişti kadrolu kadavralık teklif ettiler, olur neden olmasın dedim.

hoş, dekan kişisinin "ssk var, yatacak yerde veriyoruz yarın gelin başlayın" teklifi kafamı karıştırmadı değil ama, şimdilik mevta olmayı beklemekte hayır vardır diye tahmin ediyorum.
_O-
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_117836372
Hoeveel Turkse mannen kennen jullie die dat ook echt durven te zeggen? Mijn moeder zou mijn vader afmaken als hij zo tegen haar zou praten.
pi_117836379
hey maar jullie hadden het net over school, opleidingen etc.

Wil even iets kwijt.. vandaag voelde ik me zo dom dat ik echt aan het overwegen ben om te stoppen met studeren
pi_117836416
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef pureheart het volgende:

Wil even iets kwijt.. vandaag voelde ik me zo dom dat ik echt aan het overwegen ben om te stoppen met studeren
hoezo dat?
pi_117836419
Waarom stoppen na 1 dagje dom voelen?
pi_117836430
Wat voor studie doe je trouwens?
pi_117836439
quote:
depremdeki kayıp insanlar demişken o bölgedeki üniversitelerin bu tip vakalar sayesinde köşeyi döndüğü söylenir. milyarlık kadavra satışlarından bahsedilip durulur.
Whutt
pi_117836447
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Hoeveel Turkse mannen kennen jullie die dat ook echt durven te zeggen? Mijn moeder zou mijn vader afmaken als hij zo tegen haar zou praten.
Mijn oom doet dat _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef pureheart het volgende:

Vertel eens?
pi_117836494
quote:
11s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

hoezo dat?
we hadden praktische les statistiek (ook niet de moeilijke deel van wiskunde) en het leek alsof ik steeds de traagste was van begrip
pi_117836517
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef Ambipur het volgende:
Wat voor studie doe je trouwens?
psychologie
pi_117836529
quote:
hahhaa :D mijn moeder zou hem misschien niet afmaken maar mijn vader zou zoiets nooit kunnen zeggen :D Ik heb ze nog nooit een "echte" ruzie zien maken of elkaar zien schelden :9
pi_117836557
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef xminator het volgende:

[..]

Mijn oom doet dat _O-

Lekker dan, zo'n huwelijk.
pi_117836559
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef pureheart het volgende:

[..]

we hadden praktische les statistiek (ook niet de moeilijke deel van wiskunde) en het leek alsof ik steeds de traagste was van begrip
Dus? Statistiek is ruk. De een heeft het snel door, de ander niet. Even doorzetten, hoor :)
pi_117836563
quote:
Als er visite is begint mijn vader opeens te efelenmek, en pikt mijn moeder dat ook sneller. Maar zonder visite doet mijn vader alles wat zijn vrouw hem opdraagt. :')
pi_117836616
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

hahhaa :D mijn moeder zou hem misschien niet afmaken maar mijn vader zou zoiets nooit kunnen zeggen :D Ik heb ze nog nooit een "echte" ruzie zien maken of elkaar zien schelden :9
Ja dit. Mijn vader is nog steeds de man thuis, hoor. En dat afmaken was maar een grapje natuurlijk. Maar ik kan het mij gewoon echt niet voorstellen dat mij vader zoiets zou zeggen.
pi_117836623
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef pureheart het volgende:

[..]

Heb ik ook hoor, maar ik ben een van de weinige die meestal een voldoende haal voor de toetsen :P

Maak je geen zorgen ^O^
pi_117836654
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dus? Statistiek is ruk. De een heeft het snel door, de ander niet. Even doorzetten, hoor :)
ja, ik hoop dat het aan het feit ligt dat ik niks had voorbereid
maar aan de andere kant zat er een meisje naast me die ook niks voorbereid had en toch mee kon draaien met de les
pi_117836660
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Bilge het volgende:

[..]

Als er visite is begint mijn vader opeens te efelenmek, en pikt mijn moeder dat ook sneller. Maar zonder visite doet mijn vader alles wat zijn vrouw hem opdraagt. :')
Zo doet mijn vader ook. _O-

Ook tegen mij en mijn zusje, trouwens. :')
pi_117836701
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja dit. Mijn vader is nog steeds de man thuis, hoor. En dat afmaken was maar een grapje natuurlijk. Maar ik kan het mij gewoon echt niet voorstellen dat mij vader zoiets zou zeggen.
Ik heb mijn vader nooit horen schelden, laat staan dat hij zoiets tegen mijn moeder zegt :D Hij "beveelt" wel dingen maar nooit op zo'n toon
pi_117836728
pi_117836768
quote:
18s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:47 schreef Julis het volgende:

[..]

_O-. :'). Yavuz vroeg net ook om water.
Is hij bij je dan?
pi_117836777
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Ik heb mijn vader nooit horen schelden, laat staan dat hij zoiets tegen mijn moeder zegt :D Hij "beveelt" wel dingen maar nooit op zo'n toon
De keren dat ik mijn vader echt heb horen schelden (onun bunun cocugu etc.) was in Bulgarije tegen de douane. _O-
pi_117836782
quote:
_O-
:')
pi_117836805
quote:
_O_
pi_117836814
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef pureheart het volgende:

[..]

maar aan de andere kant zat er een meisje naast me die ook niks voorbereid had en toch mee kon draaien met de les
Bij statistiek moet je vooral werkgroepen bijwonen. Anders leer je het inderdaad een beetje moeilijk.
pi_117836815
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef pureheart het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb krullen en jij stijl haar....

Dus?
pi_117836827
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Nog een paar leuke weetjes :9

[..]

[..]

[..]

[..]

_O-
:D. Formaldehyde (formaldehit) stinkt wel. Bij wat gezettere dode lichamen ruik je dat heel erg, inderdaad.
pi_117836844
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:52 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Heb ik ook hoor, maar ik ben een van de weinige die meestal een voldoende haal voor de toetsen :P

Maak je geen zorgen ^O^
het voelt goed om te weten dat ik hierin geen uitzondering ben

daarnaast kreeg ik dit gevoel pas toen de docent mij een vraag had gesteld waarop ik geen antwoord wist (hij keek er geïrriteerd bij)
pi_117836850
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

De keren dat ik mijn vader echt heb horen schelden (onun bunun cocugu etc.) was in Bulgarije tegen de douane. _O-
:D het ergste wat ik van hem heb gehoord is "serefsiz" en heel misschien één keer "sktr" maar dat weet ik niet zeker :D
pi_117836888
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:54 schreef xminator het volgende:

[..]

Is hij bij je dan?
Nope, cam.
pi_117836897
quote:
:D
pi_117836922
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:56 schreef Julis het volgende:

[..]

Nope, cam.
_O- .
pi_117836924
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Bij statistiek moet je vooral werkgroepen bijwonen. Anders leer je het inderdaad een beetje moeilijk.
ja idd
pi_117836936
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Bilge het volgende:

[..]

_O-. Herkenbaar :').
pi_117836992
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:56 schreef pureheart het volgende:

[..]

het voelt goed om te weten dat ik hierin geen uitzondering ben

daarnaast kreeg ik dit gevoel pas toen de docent mij een vraag had gesteld waarop ik geen antwoord wist (hij keek er geïrriteerd bij)
Shit happens. Ga pas klagen als je het na 20 lessen nog niet begrijpt. :)
pi_117836993
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb krullen en jij stijl haar....

Dus?
true that :)
pi_117837007
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:56 schreef Julis het volgende:

[..]

Nope, cam.
:9~
pi_117837009
Pureheart, waar studeer je psychologie?
pi_117837025
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

oekiee
het was les 1 idd
pi_117837060
quote:
11s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Julis het volgende:
Pureheart, waar studeer je psychologie?
niet in Nederland :P
pi_117837073
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef Julis het volgende:

[..]

:D. Formaldehyde (formaldehit) stinkt wel. Bij wat gezettere dode lichamen ruik je dat heel erg, inderdaad.
Wat ik me trouwens afvraag, laatst hebben ze Turgut Özal uit zijn graf gehaald en zijn lichaam was nog heel, ze hadden destijds formaldehit bij hem gebruikt omdat hij een paar dagen moest wachten tot zijn begrafenis. Ik weet dat Atatürk zo'n 15 jaar is gemummificeerd voordat hij echt begraven werd in 1953, dus volgens mij zou hij ook nog heel kunnen liggen daar onder zijn mausoleum :o
pi_117837155
Het gebeurt vaker dat ze speciale gloed op een lijk smeren. Hebben ze bij mijn familielied ook gedaan.
pi_117837209

Kijk naar dit en ga plezier maken! YOLO ENZO :Y
pi_117837319
Volgens onze (religieuze)rituelen wordt een dode niet precies onder zijn graf begraven maar net onder het pad waar je op staat wanneer je hem bezoekt, zodat hij dus eigenlijk binnen een aantal jaar helemaal heel wordt met de aarde(je staat dus eigenlijk op een lijk en verpletterd hem :9 )
pi_117837360
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk naar dit en ga plezier maken! YOLO ENZO :Y
_O-

* Deelt op face *
pi_117837375
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

komt allemaal door jullie trouwens _O-
fok! werkt verslavend
pi_117837393
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:59 schreef pureheart het volgende:

[..]

niet in Nederland :P
Ah, succes in ieder geval :P! En niet te snel opgeven ;).

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:59 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Wat ik me trouwens afvraag, laatst hebben ze Turgut Özal uit zijn graf gehaald en zijn lichaam was nog heel, ze hadden destijds formaldehit bij hem gebruikt omdat hij een paar dagen moest wachten tot zijn begrafenis. Ik weet dat Atatürk zo'n 15 jaar is gemummificeerd voordat hij echt begraven werd in 1953, dus volgens mij zou hij ook nog heel kunnen liggen daar onder zijn mausoleum :o
Dat over Turgut Özal had ik ook gehoord inderdaad. Zijn lichaam was nog heel erg goed! Geen idee :P, maar ik denk niet dat iemand het waagt om Atatürk van mausoleum te verwijderen.
pi_117837435
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Volgens onze (religieuze)rituelen wordt een dode niet precies onder zijn graf begraven maar net onder het pad waar je op staat wanneer je hem bezoekt, zodat hij dus eigenlijk binnen een aantal jaar helemaal heel wordt met de aarde(je staat dus eigenlijk op een lijk en verpletterd hem :9 )
Klopt, had het twee jaar geleden voor het eerst gezien. Ze gaan zeg maar schuin de grond in kijkend naar mekka als ik het goed heb.
pi_117837485
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Julis het volgende:

[..]

[..]

Dat over Turgut Özal had ik ook gehoord inderdaad. Zijn lichaam was nog heel erg goed! Geen idee :P, maar ik denk niet dat iemand het waagt om Atatürk van mausoleum te verwijderen.
Wil je Ataturk Kabri zoeken, krijg je auto-suggestie Ataturk Kafir. :')

En nee idd, te goed beveiligd daarvoor. Anitkabir is ook nog eens grooooot, moet je wel echt inside medewerking voor hebben.
pi_117837494
quote:

[..]

[..]

Nee, gelukkig maar ook :)
Wel maakt een fundi krant als yeni akit de laatste tijd nieuws hierover, blijkbaar vinden ze dat het "tijd" is om hem ook op te ruimen :')
pi_117837520
quote:

[..]

[..]

Dankjewel. :)
Je hebt gelijk; ik ga ervoor!
pi_117837534
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Dit wist ik niet.
pi_117837549
Turgut ozal is destijds gewoon vergiftigd.
pi_117837560
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:05 schreef xminator het volgende:

[..]

Klopt, had het twee jaar geleden voor het eerst gezien. Ze gaan zeg maar schuin de grond in kijkend naar mekka als ik het goed heb.
Huh.... Lakentje erom heen en toch gewoon plat de grond in?
pi_117837580
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef xminator het volgende:
Zijn ze nu aan het onderzoeken, toch?
pi_117837653
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Huh.... Lakentje erom heen en toch gewoon plat de grond in?
pi_117837664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En nee idd, te goed beveiligd daarvoor. Anitkabir is ook nog eens grooooot, moet je wel echt inside medewerking voor hebben.
Vele mensen denken dat hij onder beton begraven ligt maar hij is gewoon op islamitische wijze begraven. Als je onderin zijn mausoleum zit ga je langs een kamer waar zijn werkelijke graf ligt. Die is wel gesloten
pi_117837671
quote:
11s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dit wist ik niet.
Komt door films enzo van hier.. Ze graven dus eerst zo een graf, vervolgens beneden graven ze naar binnen toe dus lijkt het net op een L, dat gedeelte wat naar binnen toe dus (horizontaal) gegraven is gaat de lijk in.
pi_117837682
quote:

[..]

Ik ben er vorig jaar geweest. Het bezoekersgedeelte bevat alleen een marmeren blok, maar meters daaronder is er een kamertje waarin hij begraven ligt, ook weer onder een dikke laag beton en marmer. Hier mag je als bezoeker niet in.

pi_117837721
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef xminator het volgende:

[..]

Komt door films enzo van hier.. Ze graven dus eerst zo een graf, vervolgens beneden graven ze naar binnen toe dus lijkt het net op een L, dat gedeelte wat naar binnen toe dus (horizontaal) gegraven is gaat de lijk in.
Klinkt eng. Ik ben echt bang voor de dood. :@
pi_117837729
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Vele mensen denken dat hij onder beton begraven ligt maar hij is gewoon op islamitische wijze begraven. Als je onderin zijn mausoleum zit ga je langs een kamer waar zijn werkelijke graf ligt. Die is wel gesloten
hoe bedoel je Islamitisch?
pi_117837756
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik ben er vorig jaar geweest. Het bezoekersgedeelte bevat alleen een marmeren blok, maar meters daaronder is er een kamertje waarin hij begraven ligt, ook weer onder een dik laag beton en marmer. Hier mag je als bezoeker niet in.

[ afbeelding ]
Tis wel erg mooi, is het Frans architectuur?
pi_117837796
quote:
11s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dit wist ik niet.
Ik krijg altijd rillingen wanneer ik mijn opa bezoek, ik kijk naar zijn graf maar weet wel dat hij eigenlijk onder mijn voeten ligt :X
pi_117837798
quote:

[..]

Hehe :').
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef pureheart het volgende:

[..]

Dankjewel. :)
Je hebt gelijk; ik ga ervoor!
*O*.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef xminator het volgende:
Zal niet gunstig zijn voor Turkije als ze nú erachter komen dat hij vergiftigd is destijds (Rusland, Syrië).
pi_117837807
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Klinkt eng. Ik ben echt bang voor de dood. :@
Me tooo....!
pi_117837813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zijn ze nu aan het onderzoeken, toch?
Heb laatst met zo een persoon die met zulke onderzoeken (DNA enzo) werkt als professioneel. De kans dat ze het nu vinden is enorm laag, ze hadden eigenlijk autopsie moeten doen toen hij kwam te overlijden (merkwaardig gezien is dat toen niet gebeurd).
pi_117837853
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hoe bedoel je Islamitisch?
Islami usul
pi_117837882
Merkwaardig bedoel je sarcastisch toch...

Wij hebben voor iemand 't 3 weken later laten doen, kon toen nog wel net.
pi_117837893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:10 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Me tooo....!
Ik ga cehennem in.
pi_117837941
Niye?
pi_117837942
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef Ambipur het volgende:
Merkwaardig bedoel je sarcastisch toch...

Wij hebben voor iemand 't 3 weken later laten doen, kon toen nog wel net.
Nee, normaal doen ze wel autopsie maar bij zijn dood is dat niet gebeurd! Had wel moeten gebeuren en dan was het duidelijk geweest.
pi_117837968
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Islami usul
hoe is dat dan? Cenaze Namazi?
pi_117837980
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef xminator het volgende:

[..]

Nee, normaal doen ze wel autopsie maar bij zijn dood is dat niet gebeurd! Had wel moeten gebeuren en dan was het duidelijk geweest.
Bedoel ik... Daar hadden ze echt wel redenen voor, hoor, om dat niet te doen!
pi_117838005
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik ga cehennem in.
Wat heb je geflikt?
pi_117838024
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat heb je geflikt?
Wat niet kun je beter vragen, niet? Ik doe geen namaz, ga nooit naar de moskee, draag geen hoofddoek etc. etc.
pi_117838079
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat niet kun je beter vragen, niet? Ik doe geen namaz, ga nooit naar de moskee, draag geen hoofddoek etc. etc.
Geef een dorstig hondje water. O+
pi_117838093
quote:

[..]

Je hebt geen mensen vermoordt etc toch. Zal vast meevallen.
pi_117838112
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mezar Odası

Atatürk'ün naaşı, mozolenin zemin katında doğrudan doğruya toprağa kazılmış bir mezarda bulunmaktadır. Mozolenin birinci katı olan şeref holündeki sembolik lahit taşının tam altında bulunan mezar odası Selçuklu ve Osmanlı mimari stilinde sekizgen planlı olup, piramidal külahlı, tavanı geometrik motifli mozaiklerle süslenmiştir. Zemin ve duvarlar siyah, beyaz, kırmızı mermerlerle kaplanmıştır. Mezar odasının ortasında kıble yönünde kırmızı mermer sanduka yer almaktadır. Mermer sandukanın çevresinde Türkiye'deki Bütün İllerden, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nden ve Azerbaycan'dan gönderilen toprakların konulduğu pirinç vazolar bulunmaktadır.

quote:
5s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hoe is dat dan? Cenaze Namazi?
Dat is na zijn dood in Dolmabahçe al gedaan, weet niet of ze het ook voor zijn begrafenis hebben gedaan. Maar hij ligt in iedergeval niet tussen beton(toprak kabul etmemis hurafelerinden kurtulabiliriz yani)
pi_117838161
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:10 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Ik krijg altijd rillingen wanneer ik mijn opa bezoek, ik kijk naar zijn graf maar weet wel dat hij eigenlijk onder mijn voeten ligt :X
Volgens mij heb je het mis, hoor. Lijkt me sterk dat het lichaam onder het gangpad wordt begraven. Lijkt me ook niet praktisch. Ik heb tot nu toe twee begrafenissen meegemaakt en allebei op de normale manier. Zijn jullie soennitisch?
pi_117838162
quote:

[..]

vay beynamaz vay ;(
pi_117838168
quote:
17s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geef een dorstig hondje water. O+
Of gewoon zoals alle Turken doen; kari, icki, kumar yallah yallah en dan op je 80ste naar mekka en dan Allah Allah. :')
pi_117838186
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:16 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Mezar Odası

Atatürk'ün naaşı, mozolenin zemin katında doğrudan doğruya toprağa kazılmış bir mezarda bulunmaktadır. Mozolenin birinci katı olan şeref holündeki sembolik lahit taşının tam altında bulunan mezar odası Selçuklu ve Osmanlı mimari stilinde sekizgen planlı olup, piramidal külahlı, tavanı geometrik motifli mozaiklerle süslenmiştir. Zemin ve duvarlar siyah, beyaz, kırmızı mermerlerle kaplanmıştır. Mezar odasının ortasında kıble yönünde kırmızı mermer sanduka yer almaktadır. Mermer sandukanın çevresinde Türkiye'deki Bütün İllerden, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nden ve Azerbaycan'dan gönderilen toprakların konulduğu pirinç vazolar bulunmaktadır.

[..]

Dat is na zijn dood in Dolmabahçe al gedaan, weet niet of ze het ook voor zijn begrafenis hebben gedaan. Maar hij ligt in iedergeval niet tussen beton(toprak kabul etmemis hurafelerinden kurtulabiliriz yani)
Ah gewoon Turks dus, had weleens wat gelezen over Frans of Italiaans architectuur, ergens.
pi_117838230
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Of gewoon zoals alle Turken doen; kari, icki, kumar yallah yallah en dan op je 80ste naar mekka en dan Allah Allah. :')
Doe jij maar erkek, ipv kari. :')
pi_117838275
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geïnspireerd op Anatolische beschavingen, heb ik ooit gelezen. Ik vind het meer op een Griekse tempel lijken.
pi_117838292
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hahahahaha :').
pi_117838295
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Doe jij maar erkek, ipv kari. :')
Ja uf iste, lafin gelisi. :')
pi_117838307
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:16 schreef Eagle_99 het volgende:

Hij is wel vervloekt door Fatih Sultan Mehmet. :o
pi_117838311
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het mis, hoor. Lijkt me sterk dat het lichaam onder het gangpad wordt begraven. Lijkt me ook niet praktisch. Ik heb tot nu toe twee begrafenissen meegemaakt en allebei op de normale manier. Zijn jullie soennitisch?
Ik ben soennitisch, wat hebben ze bij jullie dan gedaan? Gat gegraven lichaam erin en dan dicht?
pi_117838343
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja uf iste, lafin gelisi. :')
Ooooooooooooh, ik dacht echt. :')
Maar ja, dat is ook een manier. :')
pi_117838361
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:20 schreef amenth het volgende:

[..]

leg uit dan ben wel benieuwd, ik heb 44 verschillende meiden gedaan (hou het bij in word) maar dit geval heb ik nog nooit meegemaakt...
:').

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 23:21:05 ]
pi_117838364
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Gewoon soennitisch, ik had het ooit gehoord, ik ga effe bronnen zoeken
pi_117838408
Uff ik word echt gek wanneer ik amenth zie.
pi_117838451
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik ben soennitisch, wat hebben ze bij jullie dan gedaan? Gat gegraven lichaam erin en dan dicht?
Lichaam op z'n zij, als ik me niet vergis. Stuk plank diagonaal erboven geplaats, zodat het lichaam niet wordt geplet. En dan het zand erover.
pi_117838453
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij is wel vervloekt door Fatih Sultan Mehmet. :o
Ach ja, vervloekt worden door iemand zie zijn eigen broertjes heeft vermoord, kan me eerlijk gezegd niet veel schelen.

Heb veel respect voor FSM, dat terzijde, maar het is geen heilig persoon.
pi_117838501
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Ach ja, vervloekt worden door iemand zie zijn eigen broertjes heeft vermoord, kan me eerlijk gezegd niet veel schelen.

Heb veel respect voor FSM, dat terzijde, maar het is geen heilig persoon.
Het gaat niet om jou, het gaat er om of Ataturk er 'wakker' van ligt. :P
pi_117838511
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Lichaam op z'n zij, als ik me niet vergis. Stuk plank diagonaal erboven geplaats, zodat het lichaam niet wordt geplet. En dan het zand erover.
Bij ons ook op zn zij, alleen dan niet meteen beneden maar dus in het horizontaal gegraven stukje.
pi_117838532
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Huh...
Gat open, lichaam erin.. Familie gooit er zand in, dan de rest.... Zo heb ik t meegemaakt.. geloof ik.
pi_117838555
Ah we gaan allemaal rotten, of je nu onder zand of planken begraven ligt.

Trusten. :*
pi_117838564
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het gaat niet om jou, het gaat er om of Ataturk er 'wakker' van ligt. :P
denk het ook niet :9
pi_117838572
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:24 schreef Bortecinem het volgende:

:*
pi_117838578
quote:

Truste, yavrum :9
pi_117838586
quote:

Moraal van het verhaal idd.. Slaaplekker.
pi_117838599
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:24 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Huh...
Gat open, lichaam erin.. Familie gooit er zand in, dan de rest.... Zo heb ik t meegemaakt.. geloof ik.
Vrouwen op een begrafenis?
pi_117838634
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Vrouwen op een begrafenis?
Wij moesten achter blijven toen de heren gingen bidden. Daarna ben ik er naar toe gelopen en heb er zand opgegooid. De regels konden mij toen geen moer schelen.
pi_117838640
quote:

:*
pi_117838659
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:24 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Huh...
Een begrafenis is al erg, maar jij hebt me echt nog meer depri gemaakt er over. :')
pi_117838700
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een begrafenis is al erg, maar jij hebt me echt nog meer depri gemaakt er over. :')
Sorry.. heb er niet zo veel herinneringen bij en de enige zijn helaas zo slecht. ;)
pi_117838726
Maar goed. Welterusten allemaal. Ik ga slapen. :*
pi_117838738
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
truste yavrum :9
pi_117838750
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:27 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Sorry.. heb er niet zo veel herinneringen bij en de enige zijn helaas zo slecht. ;)
Mja, tis sowieso geen gezellig evenement idd.
pi_117838777
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
truste!

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, tis sowieso geen gezellig evenement idd.
Nee, heb leukere feesten beleefd :D
pi_117838779
ik zou het wel een keer willen meemaken
maar snap waarom vrouwen niet toegestaan zijn (met hun gejank en gekrijs)
pi_117838794
Hier een bron:
http://www.uzmantv.com/cenaze-nasil-defnedilir

"mezarlik oyulur"
pi_117838819
hoe is men in godsnaam op zo een onderwerp gekomen in een slowchat :') ?
pi_117838836
Waarom en hoe slapen jullie zo vroeg :o ?

Heb om 9 uur college morgen maar slaap nog lang niet :'(
pi_117838864
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:30 schreef Triggershot het volgende:
geen idee
ik heb de meest vreemde onderwerpen vandaag gezien (inc. mijn zelfmedelijden over statistiek)
pi_117838870
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:30 schreef Triggershot het volgende:
Door iemand die geneeskunde studeert en kadavers interessant vindt :)

quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:29 schreef pureheart het volgende:
ik zou het wel een keer willen meemaken
maar snap waarom vrouwen niet toegestaan zijn (met hun gejank en gekrijs)
mwah.. Ligt eraan. Bij 'n ouder iemand hoort 't bij 't leven en jank ik niet. Bíj 'n jong iemand vind ik het logisch. Hoewel ik daar dus toen helemaal gek van werd.
pi_117838893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:30 schreef xminator het volgende:
Waarom en hoe slapen jullie zo vroeg :o ?

Heb om 9 uur college morgen maar slaap nog lang niet :'(
ik ga altijd heel laat naar bed
volg niet alle colleges

reistijd is 5 min. lopen
dus ja
pi_117838917
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Door iemand die geneeskunde studeert en kadavers interessant vindt :)

[..]

mwah.. Ligt eraan. Bij 'n ouder iemand hoort 't bij 't leven en jank ik niet. Bíj 'n jong iemand vind ik het logisch. Hoewel ik daar dus toen helemaal gek van werd.
wie dan?
pi_117838940
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wie dan?
julis

maar ik begon met begrafenis :@
pi_117838942
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:32 schreef pureheart het volgende:

[..]

ik ga altijd heel laat naar bed
volg niet alle colleges

reistijd is 5 min. lopen
dus ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen 09:00 scorro, zo'n vergadering :{w
pi_117838954
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

julis

maar ik begon met begrafenis :@
Julis, geneeskunde, huh?
pi_117838967
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

julis
_O_.
pi_117838974
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Julis, geneeskunde, huh?
Ze is uitgeloot en volgt nu een studie geneeskunde te Nijmegen :D
pi_117839001
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ze is uitgeloot en volgt nu een studie geneeskunde te Nijmegen :D
zG..?
pi_117839021
quote:
5s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

zG..?
Watte?
pi_117839024
Maar goed ik ga ook slapen, als ik 8 uur wakker kan worden met de bus, anders met de auto naar school ;(
nu al geen zin :N

trusten allemaal :W
pi_117839034
quote:
5s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

zG..?
Wat? :').
pi_117839041
Ah, je doelt op haar vriend :)

Heb gelijk toch? Lees het anders ff terug.
pi_117839066
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:35 schreef Eagle_99 het volgende:
Maar goed ik ga ook slapen, als ik 8 uur wakker kan worden met de bus, anders met de auto naar school ;(

Ben ik de enige die 7u op moet, pas 2u ofzo slaapt, nu Fok't, maar ook nog haar samenvatting maakt...

Verschil man-vrouw geloof ik.
pi_117839083
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat? :').
Dana, bevestig even :9
pi_117839090
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:36 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ben ik de enige die 7u op moet, pas 2u ofzo slaapt, nu Fok't, maar ook nog haar samenvatting maakt...

Verschil man-vrouw geloof ik.
Onze jonge lichamen kunnen dat niet aan. Jouw lichaam is daar beter op getraind en voorbereid.
pi_117839098
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dana, bevestig even :9
Oh. Correcte info. Bij dezen bevestigd.

(Wel ingeloot. :P.)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 23:37:42 ]
pi_117839114
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Onze jonge lichamen kunnen dat niet aan. Jouw lichaam is daar beter op getraind en voorbereid.
Tadaaammm en zie hier het voordeel van ouder zijn!
pi_117839143
Je hebt wel hele goede opmerkingen. Je krijgt me stil en gisteren kreeg je me zelfs verlegen en stil. A Miracle.
pi_117839150
quote:

[..]

Even niet meer de DM's tussen mij en haar lezen :@
pi_117839181
quote:

[..]

Zargon Abi, worden wij ook uitgenodigd voor jullie dugun?
pi_117839239
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

SPOILER
Morgen 09:00 scorro, zo'n vergadering :{w
haha omdat ik gewoon niks doe en natuurlijk wel wat moet doen
schop onder mn kot

fok! moet gehackt worden :{ fb trouwens ook
pi_117839251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:35 schreef Eagle_99 het volgende:

slaap lekker :)
pi_117839309
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:38 schreef Ambipur het volgende:
Je hebt wel hele goede opmerkingen. Je krijgt me stil en gisteren kreeg je me zelfs verlegen en stil. A Miracle.
:P.

Dank je, denk ik.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 23:44:10 ]
pi_117839337
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:42 schreef pureheart het volgende:

[..]

haha omdat ik gewoon niks doe en natuurlijk wel wat moet doen
schop onder mn kot

fok! moet gehackt worden :{ fb trouwens ook
schop onder mn kont, niet kot :{
pi_117839411
Diss :'(
pi_117839442
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Even niet meer de DM's tussen mij en haar lezen :@
Doe ik sowieso niet (zonder toestemming). :P. Ik weet dat jij respectvol bent en mij op deze manier uitlokt om het toch wel te lezen. :').

Ik trap er niet in. :6.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 23:48:08 ]
pi_117839467
quote:
En dan laten ze natuurlijk de belangrijkte informatie achterwege... WAT IS 'GROOT'?
pi_117839468
quote:
11s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

:P.

Dank je, denk ik.
Een groot compliment, niemand krijgt me stil. En verlegen zeker niet.

Lekkere server heeft Fok btw, was berichten aan 't wissen en nu ben ik geblokkeerd :D
pi_117839492
:@
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Doe ik sowieso niet (zonder toestemming). :P. Ik weet dat jij respectvol bent en mij op deze manier uitlokt om het toch wel te lezen. :').

Ik trap er niet in. :6.
Of juist reverse psychology, juist zeker weten dat je nu niet mee gaat lezen :7
pi_117839512
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

En dan laten ze natuurlijk de belangrijkte informatie achterwege... WAT IS 'GROOT'?
Stond laatst in de krant. Gemiddelde penis vr TR is 14 cm ofzo en voor de hollander 15.3 cm. Dus alles groter dan dat.
pi_117839514
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Europees gemiddelde was volgens mij ergens tussen de 13-14..
pi_117839544
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Lekkere server heeft Fok btw, was berichten aan 't wissen en nu ben ik geblokkeerd :D
dat gebeurt alleen als je heeeeeeeeeeeeeel wat berichten hebt gewist, stuk of 100 in een x :')
pi_117839598
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hm. Ik ben blij dat ik je op zo'n niveau kan doorgronden. En ook wel blij dat je mij niet verkeerd begreep. :P.

Whehehe. Ja, de DM's moet je 'rustig' verwijderen, anders word je geblokkeerd.
pi_117839604
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

dat gebeurt alleen als je heeeeeeeeeeeeeel wat berichten hebt gewist, stuk of 100 in een x :')
He shit. Busted!
Niet zoveel hoor :) Zo popi is ik niet.
pi_117839640
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:52 schreef Ambipur het volgende:

[..]

He shit. Busted!
Niet zoveel hoor :) Zo popi is ik niet.
Bij minder dan 80 word je niet geblocked, ervaring mee. :')
pi_117839642
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Stond laatst in de krant. Gemiddelde penis vr TR is 14 cm ofzo en voor de hollander 15.3 cm. Dus alles groter dan dat.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Europees gemiddelde was volgens mij ergens tussen de 13-14..
Dat is gemiddeld. Dus, wat is 'groot'?

18? 20? 23?

Mja, lekker boeiend ook die getallen. Zolang-ie maar werkt en de sekspartner pleziert.
pi_117839655
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hm. Ik ben blij dat ik je op zo'n niveau kan doorgronden. En ook wel blij dat je mij niet verkeerd begreep. :P.

Whehehe. Ja, de DM's moet je 'rustig' verwijderen, anders word je geblokkeerd.
Stond 'n zwaar hinderlijk gesprek tussen :)

Nee, begreep je niet verkeerd. Je had gelijk hoor :) Voelde me alleen even gigantisch door de grond zakken :)
pi_117839672
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Dat is gemiddeld. Dus, wat is 'groot'?

18? 20? 23?

Mja, lekker boeiend ook die getallen. Zolang-ie maar werkt en de sekspartner pleziert.
Sowieso alles boven het gemiddelde toch?

Het probleem is dat beiden werken, maar wat werkt beter. ;(
pi_117839688
quote:
quote:
De vrouw nam meteen contact op met de klantenservice. Door dat telefoontje werd haar verbazing echter nog groter. Een medewerker wist San Jose namelijk te melden dat de rekening door een computer was opgesteld en niet meer kon worden teruggedraaid. Ook de incasso-opdracht bij de bank zou niet meer ingetrokken kunnen worden.
Mijn god... Soms denk ik echt dat bepaalde mensen hun denkvermogen uitschakelen en alles overlaten aan de computers. :').
pi_117839703
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Mijn god... Soms denk ik echt dat bepaalde mensen hun denkvermogen uitschakelen en alles overlaten aan de computers. :').
Loonslaven
pi_117839735
Denk dat men met groot op vanaf 18 doelt. Weten jullie beter dan ik.
pi_117839740
quote:
8s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sowieso alles boven het gemiddelde toch?

Het probleem is dat beiden werken, maar wat werkt beter. ;(
Klein - buffer - medium - buffer - groot.

Er moet substantieel verschil tussen zitten, mijns inziens.
pi_117839760
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Doet me denken aan een verhaal van Javier Guzman.

ID verlopen.
Afspraak voor een nieuwe
Foute gegevens in het systeem
Corrigeren kan niet, want geen geldig ID, want verlopen.

:')
pi_117839792
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er moet substantieel verschil tussen zitten, mijns inziens.
Met welke heb jij een persoonlijke affiniteit :6
pi_117839838
Lieve mode, wnnr gaat die block eraf, voel me nu een ongewenste vreemdeling.
pi_117839839
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Met welke heb jij een persoonlijke affiniteit :6
Als ik de getallen zo zie:

pi_117839846
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:59 schreef Ambipur het volgende:
Halfuur-kwartier meestal.
pi_117839856
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als ik de getallen zo zie:

_O_
pi_117839858
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:59 schreef Ambipur het volgende:
FOK! je nu op je telefoon of zo?

Als je geblokkeerd bent kom je namelijk helemaal niet meer op FOK!. Tenminste, dat had ik.
pi_117839864
Mannen en lengte.. Het is en blijft een heikel punt.
pi_117839884
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:56 schreef Ambipur het volgende:
Denk dat men met groot op vanaf 18 doelt. Weten jullie beter dan ik.
Oh, dan:

pi_117839889
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:00 schreef Ambipur het volgende:
Mannen en lengte.. Het is en blijft een heikel punt.
Ja, wij zijn het die massaal van alles vergroten. :')

Als het kon :@
pi_117839914
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

FOK! je nu op je telefoon of zo?

Als je geblokkeerd bent kom je namelijk helemaal niet meer op FOK!. Tenminste, dat had ik.
Doet 't weer.. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, wij zijn het die massaal van alles vergroten. :')

Als het kon :@
Ik merk 't... Zodra het hier over gaat, worden mannen ook stiller.
pi_117839929
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:02 schreef Ambipur het volgende:

[..]

[..]

Hoe bedoel je?
pi_117839936
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:02 schreef Ambipur het volgende:

[..]

[..]

huh wat?

zG en ik houden jaarlijks een contest.
pi_117839938
Soms wou ik dat ik nog maagd was dan had ik geen vergelijkingsmateriaal (plus geen zondes natuurlijk)

Het lijkt me best eng om met een man te trouwen die ik op het eerste gezicht aantrekkelijk vind, maar achteraf gezien een kleine heeft (zeg maar 14-)
pi_117839956
Zodra 't over de lengte gaat, worden mannen vaak oppervlakkiger en houden ze de details voor zichzelf..
Ik werk in een mannenbedrijf... Dus er wordt aardig hierover gepraat, maar never nooit niet de lengte. Dan zijn ze stil.
pi_117839963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:03 schreef pureheart het volgende:
Soms wou ik dat ik nog maagd was dan had ik geen vergelijkingsmateriaal (plus geen zondes natuurlijk)

Het lijkt me best eng om met een man te trouwen die ik op het eerste gezicht aantrekkelijk vind, maar achteraf gezien een kleine heeft (zeg maar 14-)
tfoe aleyk!
pi_117839965
quote:

_O_
pi_117839982
quote:
9s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

tfoe aleyk!
Tja, verleden he

Of is het om een andere reden dat je dit zegt :p ?
pi_117839985
quote:

_O-.

Als je geen maagd bent denk ik niet dat je gaat wachten tot het huwelijk voordat je elkanders geslachtsdelen ziet.
pi_117839986
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
Zodra 't over de lengte gaat, worden mannen vaak oppervlakkiger en houden ze de details voor zichzelf..
Ik werk in een mannenbedrijf... Dus er wordt aardig hierover gepraat, maar never nooit niet de lengte. Dan zijn ze stil.
Openlijk praten irl over lengtes vind ik euh, iets wat apart, met name op werk. :')
pi_117840012
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Openlijk praten irl over lengtes vind ik euh, iets wat apart, met name op werk. :')
Tja.. Ik ben heel open over alles en nog wat... Tis mr n penis hoor.
pi_117840018
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
Tja, mannen zijn oppervlakkig in dit onderwerp. De vrouwen bespreken de details, de mannen wat algemener en wat meer gericht op het uiterlijk.

Het is ook niet de bedoeling om de penismaat van elkaar te weten trouwens. :').

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2012 00:06:24 ]
pi_117840029
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.

Als je geen maagd bent denk ik niet dat je gaat wachten tot het huwelijk voordat je elkanders geslachtsdelen ziet.
Waarom denk je dat?

Ik heb nu al meer dan een jaar niemand aangeraakt omdat ik er gewoon echt van walg, gewoon ineens
Het besef dat het haram is echt tot me doorgedrongen en ik word gewoon echt ziek bij het idee

Dus nee, ik ben nooit meer van plan om die zonde te begaan en wil ook zeker geen relatie voor het huwelijk

Gewoon op zn Islamitisch
pi_117840032
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:04 schreef pureheart het volgende:

[..]

Tja, verleden he

Of is het om een andere reden dat je dit zegt :p ?
Oh lol, nee joh. Dat is tussen ons.
pi_117840039
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tja, mannen zijn oppervlakkig in dit onderwerp. De vrouwen bespreken de details, de mannen wat er zo leuk was.

Het is ook niet de bedoeling om de penismaat van elkaar te weten trouwens. :').
Vrouwen zijn idd zeer gedetailleerd..
pi_117840047
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

dat laatste zegt toch het een en ander over jou, zou je denken. :')
pi_117840055
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef pureheart het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?

Ik heb nu al meer dan een jaar niemand aangeraakt omdat ik er gewoon echt van walg, gewoon ineens
Het besef dat het haram is echt tot me doorgedrongen en ik word gewoon echt ziek bij het idee

Dus nee, ik ben nooit meer van plan om die zonde te begaan en wil ook zeker geen relatie voor het huwelijk

Gewoon op zn Islamitisch
Hoe lang ben jij al een moslima dan?...
pi_117840065
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

De ego van een man hangt af van zijn penis. Zolang die penis niet groter is dan 25 cm gaan ze er niet over praten om zichzelf te beschermen.
pi_117840072
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

dat laatste zegt toch het een en ander over jou, zou je denken. :')
Wat zegt het dan over mij? Ik besprak niet mijn sexleven met mijn man, hoor.. Daar trok ik dan wel een lijn.
pi_117840074
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:07 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hoe lang ben jij al een moslima dan?...
Heel mijn leven :')
pi_117840093
quote:

[..]

Wat zegt het dan over mij? Ik besprak niet mijn sexleven met mijn man, hoor.. Daar trok ik dan wel een lijn.
'Het is maar een penis', wat zou persoonlijker dan dat kunnen zijn in een gesprek met relatieve buitenstaanders?
pi_117840095
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef pureheart het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?

Gewoon op zn Islamitisch
Hoe oud was jij ook alweer?

Nou, omdat ik het idee heb dat een volgende keer makkelijker gaat. Als jij straks weer iemand hebt waar je gevoelens voor koestert, gaat het één en ander makkelijker dan je nu denkt. Tja, lust. Je kunt nu met je verstand denken, maar straks denk je misschien niet zo helder en ga je op je gevoel af.
pi_117840097
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:08 schreef pureheart het volgende:

[..]

Heel mijn leven :')
Shit happens.. :) Jouw keuzes zijn jouw keuzes.
pi_117840123
quote:

[..]

Dat vind ik dan weer raar. :'). Met vreemden geen probleem, maar bij je man ben je er minder vrij over. Terwijl dat juist de persoon is waarmee je alles mee moet kunnen delen.
pi_117840138
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer raar. :'). Met vreemden geen probleem, maar bij je man ben je er minder vrij over. Terwijl dat juist de persoon is waarmee je alles mee moet kunnen delen.
Zo las ik het ook, maar volgens mij bedoelt ze dat ze haar seksleven MET haar man, niet met anderen bespreekt :P
pi_117840149
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zo las ik het ook, maar volgens mij bedoelt ze dat ze haar seksleven MET haar man, niet met anderen bespreekt :P
Oh, dat kan inderdaad ook. :'). Veel logischer. :P.
pi_117840157
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

'Het is maar een penis', wat zou persoonlijker dan dat kunnen zijn in een gesprek met relatieve buitenstaanders?
Ooh, ik snap je.. Nee, ik bespreek dit niet met iedereen. Alleen met de mannen + vrouw met wie ik samen zit (bijna 8 jaar al collega's). En natuurlijk is er een bepaalde grens, ik vertel niet alles en dat verwacht ik ook niet terug. Het valt mij alleen op, dat mannen hier dan stil over worden. Ik refereer naar de reacties van mijn collega's, toen mijn collega het bericht over het gemiddelde hardop los. Niemand reageerde :)

Snappie?

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dit inderdaad :D hahahah!
pi_117840159
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oh, dat kan inderdaad ook. :'). Veel logischer. :P.
Anders is het wel erg fucked up idd. :D
pi_117840164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe oud was jij ook alweer?

Nou, omdat ik het idee heb dat een volgende keer makkelijker gaat. Als jij straks weer iemand hebt waar je gevoelens voor koestert, gaat het één en ander makkelijker dan je nu denkt. Tja, lust. Je kunt nu met je verstand denken, maar straks denk je misschien niet zo helder en ga je op je gevoel af.
23

Nee, want ik kom niet meer in situaties waarbij het mogelijk is
Ook het kleden en gedragen conform Islam wil wel helpen (ik voel me trouwens best vreemd dat ik dit bespreek, maar aan de andere kant kan ik dit toch met niemand bespreken in t dagelijkse leven; dus dan maar hier)
pi_117840183
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:11 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ooh, ik snap je.. Nee, ik bespreek dit niet met iedereen. Alleen met de mannen + vrouw met wie ik samen zit (bijna 8 jaar al collega's). En natuurlijk is er een bepaalde grens, ik vertel niet alles en dat verwacht ik ook niet terug. Het valt mij alleen op, dat mannen hier dan stil over worden. Ik refereer naar de reacties van mijn collega's, toen mijn collega het bericht over het gemiddelde hardop los. Niemand reageerde :)

Snappie?

[..]

Dit inderdaad :D hahahah!
Jup, hoe collegiaal, gezellig etc ze zijn speelt ook een rol natuurlijk, als je maar de nodige grenzen stelt idd.
pi_117840184
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:09 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Shit happens.. :) Jouw keuzes zijn jouw keuzes.
Haha waarom vind jij het shitt voor mij :D ?
pi_117840206
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:12 schreef pureheart het volgende:

[..]

23

Ook het kleden en gedragen conform Islam wil wel helpen (ik voel me trouwens best vreemd dat ik dit bespreek, maar aan de andere kant kan ik dit toch met niemand bespreken in t dagelijkse leven; dus dan maar hier)
Ah, voorkomen is beter dan weerstaan. Succes, ik hoop dat het verloopt zoals jij wil dat het verloopt.

Je bent 23, zulke zaken zou je moeten kunnen bespreken, zolang je je daar fijn bij voelt natuurlijk. Deze reeks heeft allerlei soorten mensen, dus daar pas je gemakkelijk bij.

Waarom walg je eigenlijk?
pi_117840213
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:12 schreef pureheart het volgende:

[..]

23

Ik oordeel niet en de rest denk ik ook niet.. Ik begrijp dat je dit hier wilt bespreken, gezien de meesten een oordeel over je vellen.
Shit happens, omdat 'puurheid' toch een van de voorwaardes zijn.
Ik was het wel voordat ik trouwde, maar dit maakt mij niet puurder dan een andere vrouw.
pi_117840238
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:11 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Snappie?
Het wordt wel heel persoonlijk als het over de lengte van de penis gaat. :'). Ik bedoel, je bespreekt toch ook niet hoe diep je vagina is? :').
pi_117840252
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Opvoeding denk ik.. Sex = Vies, is bij ons de insteek toch... Heb ik althans met de paplepel ingegoten gekregen. Je praat er niet over falan filan.

Zie dit bij veel moslima's..

quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het wordt wel heel persoonlijk als het over de lengte van de penis gaat. :'). Ik bedoel, je bespreekt toch ook niet hoe diep je vagina is? :').
And we have a winner! Ja, nou snap ik jullie :P
pi_117840255
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik oordeel niet en de rest denk ik ook niet.. Ik begrijp dat je dit hier wilt bespreken, gezien de meesten een oordeel over je vellen.
Ik was het wel voordat ik trouwde, maar dit maakt mij niet puurder dan een andere vrouw.
Als je het zo wil zien, is jouw situatie ook slecht. :').

Getrouwd en gescheiden. Niemand wil je meer. (Even heel oppervlakkig gezegd - los van of jij nog iemand wil).
pi_117840267
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Getrouwd en gescheiden. Niemand wil je meer. (Even heel oppervlakkig gezegd - los van of jij nog iemand wil).
Jij bent hard man :')
pi_117840269
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

In welk eeuw leef jij :D
pi_117840275
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij bent hard man :')
:'(
pi_117840303
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:16 schreef Ambipur het volgende:

[..]

In welk eeuw leef jij :D
Ik weet wel zeker dat je beter in de markt zou liggen als je niet getrouwd en gescheiden was. :P.

In de Turkse markt dan. :').
pi_117840308
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:'(
Hij heeft wel een punt hoor, veel Turkse mannen zullen niet graag een gescheiden vrouw willen. Tenzij je op die Turkse programma's komt natuurlijk.
pi_117840323
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:16 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Opvoeding denk ik.. Sex = Vies, is bij ons de insteek toch... Heb ik althans met de paplepel ingegoten gekregen. Je praat er niet over falan filan.

Zie dit bij veel moslima's..
Dat vind ik ook zo raar eh. :'). Seks is taboe, maar als je eenmaal getrouwd bent mag je helemaal losgaan. :'). Lekker handig ook, zo'n persoon mist gewoon jaren aan kennis omdat er zo debiel over wordt gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2012 00:19:58 ]
pi_117840357
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat je beter in de markt zou liggen als je niet getrouwd en gescheiden was. :P.

In de Turkse markt dan. :').
Ik vind dit apart.. De meesten gescheiden vrouwen die ik ken, zijn vaak de 2de x gewoon getrouwd? Ik heb hier totaal geen last van. Ik ben wie ik ben, dit wordt geaccepteerd en anders heb je pech.
Dus omdat ik seks met mijn man heb gehad, ben ik minder waard.. :')
pi_117840388
En of ik ooit nog een relatie aan ga? Kans is klein.
Relatie met 'n Turk? Kans wordt klein.. Kijkend naar jullie posts :D
pi_117840408
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ah, voorkomen is beter dan weerstaan. Succes, ik hoop dat het verloopt zoals jij wil dat het verloopt.

Je bent 23, zulke zaken zou je moeten kunnen bespreken, zolang je je daar fijn bij voelt natuurlijk. Deze reeks heeft allerlei soorten mensen, dus daar pas je gemakkelijk bij.

Hopelijk

Heb wat nare dingen meegemaakt en dat wil ik gewoon niet meer meemaken
Het kan ook best liggen aan de mannen van een bepaalde bevolkingsgroep (die ik niet benoem), maar goed door die ervaring(en) ben ik tot het besef gekomen dat het voor mij niet meer hoeft
pi_117840412
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:20 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik vind dit apart.. De meesten gescheiden vrouwen die ik ken, zijn vaak de 2de x gewoon getrouwd? Ik heb hier totaal geen last van. Ik ben wie ik ben, dit wordt geaccepteerd en anders heb je pech.
Dus omdat ik seks met mijn man heb gehad, ben ik minder waard.. :')
Ook met een man die eerder getrouwd is geweest zeker? :P.

De tijden veranderen, maar er zijn genoeg Turken die zo denken hoor. Over je waarde vel ik geen oordeel, want met jouw ervaring ben je misschien juist meer waard. BOOYAH.
pi_117840456
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:23 schreef pureheart het volgende:

[..]

Hopelijk

Heb wat nare dingen meegemaakt en dat wil ik gewoon niet meer meemaken
Het kan ook best liggen aan de mannen van een bepaalde bevolkingsgroep (die ik niet benoem), maar goed door die ervaring(en) ben ik tot het besef gekomen dat het voor mij niet meer hoeft
Hm. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Vanaf nu gewoon goed aanpakken. ^O^.
pi_117840457
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Volgens mij is meer iets van de cultuur?
Ben ook niet van plan om met zo'n man trouwen (ja ik weet dat die ook niet op mij staat te wachten : p )

Volgens mij is zelfs een ex-prostituee die zich gaat praktiseren (en stopt met de zonde) in de ogen van God puurder dan een maagd die laks heeft aan de woorden van de Schepper en uiteindelijk zo sterft

Maar goed, het is maar wat jij belangrijk vindt in t leven.. (je cultuur, religie, eigen persoonlijke voorkeuren etc.)
pi_117840463
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ook met een man die eerder getrouwd is geweest zeker? :P.

De tijden veranderen, maar er zijn genoeg Turken die zo denken hoor. Over je waarde vel ik geen oordeel, want met jouw ervaring ben je misschien juist meer waard. BOOYAH.
Heel eerlijk? 1tje wel, de rest waren allemaal niet getrouwd en hebben allemaal weerrrr een bruidsjurk aangedaan met, houd je vast, RODE lint :')

Dat mensen zo denken is spijtig, maar om heel eerlijk te zijn, heb ik een ding geleerd. Je accepteert me zo, of je flikkert een end op. Mijn ouders hebben mij opgevoed tot een bepaalde vrouw, ik laat mijn waarde niet (meer) afhangen van iemand anders.
pi_117840496
Pureheart, ik ben het type, zolang het een goed hart heeft :) Als je maar niet gaat walgen van dingen en zo.
pi_117840500
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hm. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Vanaf nu gewoon goed aanpakken. ^O^.
Yep ;)
pi_117840501
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:26 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Heel eerlijk? 1tje wel, de rest waren allemaal niet getrouwd en hebben allemaal weerrrr een bruidsjurk aangedaan met, houd je vast, RODE lint :')

Dat mensen zo denken is spijtig, maar om heel eerlijk te zijn, heb ik een ding geleerd. Je accepteert me zo, of je flikkert een end op. Mijn ouders hebben mij opgevoed tot een bepaalde vrouw, ik laat mijn waarde niet (meer) afhangen van iemand anders.
Kijk, dit kun jij allemaal zeggen omdat jij van alles hebt meegemaakt. Zou je dit ook kunnen zeggen 6,5 jaar geleden?

Je kent jezelf beter, je weet wat je wil beter en je bent onafhakelijker.
pi_117840519
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:22 schreef Ambipur het volgende:
Je weet nooit hoe het loopt in de liefde.

Ach. Mja. Hm.
pi_117840540
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kijk, dit kun jij allemaal zeggen omdat jij van alles hebt meegemaakt. Zou je dit ook kunnen zeggen 6,5 jaar geleden?

Je kent jezelf beter, je weet wat je wil beter en je bent onafhakelijker.
I like this post. +1 dan?
pi_117840548
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:22 schreef Ambipur het volgende:
ik ben geen Turk :9~
pi_117840549
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:30 schreef Ambipur het volgende:

[..]

I like this post. +1 dan?
Ja haha soms wou ik ook dat je hier reacties kon liken
pi_117840565
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ik ben geen Turk :9~
Syrier toch?
pi_117840576
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:32 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Syrier toch?
Nee?
pi_117840583
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee?
Egggg welllll!
pi_117840587
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Egggg welllll!
Nee. :')
pi_117840590
quote:

[..]

Huh

Wat bedoel je?
Je doet het toch al met hem?
pi_117840595
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:32 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Syrier toch?
Stukje Turks sowieso. Mijn beste stuk zit in hem.
pi_117840597
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Irakees
pi_117840602
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:33 schreef pureheart het volgende:

[..]

Huh

Wat bedoel je?
3e die het zo leest. :D
pi_117840612
quote:

[..]

Huh

Wat bedoel je?
Ik besprak mijn seksleven met mijn man niet met hen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2012 00:34:59 ]
pi_117840613
quote:

[..]

Huh

Wat bedoel je?
Lees de vorige reacties.. :)

quote:
17s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit klinkt erg intiem.. :) Wat is hij nou, hij is zo enorm vaag..
pi_117840618
quote:
17s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je een stukje in mij kwijt kon ja ;(
pi_117840624
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ow zo
pi_117840628
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:34 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dit klinkt erg intiem.. :) Wat is hij nou, hij is zo enorm vaag..
We zijn ook erg intiem. Soms houdt hij mij warm met zijn baard, soms bescherm ik hem door mijn penis om hem te wikkelen.

Zo intiem.
pi_117840634
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

sagol! ^O^
pi_117840635
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik wist wel dat je een stukje in mij kwijt kon ja ;(
Af en toe he, k weet niet :r
pi_117840646
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:36 schreef pureheart het volgende:

[..]

Niet af en toe, maar elk moment dat we bij elkaar zijn. We kunnen niet zonder elkaar!
pi_117840647
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

We zijn ook erg intiem. Soms houdt hij mij warm met zijn baard, soms bescherm ik hem door mijn penis om hem te wikkelen.

Zo intiem.
Dafuq...?

Gozer, hoe kom jij aan zulke opmerkingen!! Koptumk, alweerrrr!
pi_117840654
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:34 schreef pureheart het volgende:

[..]

Irakees
pi_117840659
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zo intiem.
:') :r
pi_117840667
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:36 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dafuq...?

Gozer, hoe kom jij aan zulke opmerkingen!! Koptumk, alweerrrr!
Echt hoor, goorlap
pi_117840670
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jood }:|
pi_117840672
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:36 schreef pureheart het volgende:

[..]

Luister Pureheart, als je wat tussen ons is besproken in het openbaar wilt gooien, prima, doe dat, geen probleem, zit niet van die halve insinuaties te maken en dan weer verder gaan :')
pi_117840680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:37 schreef pureheart het volgende:

[..]

Jood }:|
Mwuah, alleen qua Ishak, Jaqub, Yusuf, Musa en Isa a.s.
pi_117840682
quote:

[..]

Luister Pureheart, als je wat tussen ons is besproken in het openbaar wilt gooien, prima, doe dat, geen probleem, zit niet van die halve insinuaties te maken en dan weer verder gaan :')
Hoor wie 't zegt.... Je bent geen Irakees.. Geen Syrier, geen Turk, Iraans ook niet.. WTF ben je dan wel?
pi_117840683
quote:

[..]

Huh waar heb jij het over?

Zo zit ik niet in elkaar
pi_117840690
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:38 schreef pureheart het volgende:

[..]

Huh waar heb jij het over?

Zo zit ik niet in elkaar
In ieder topic van die vage insinuaties man, van mij mag je, daar niet van.
pi_117840698
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In ieder topic van die vage insinuaties man, van mij mag je, daar niet van.
Ik vind het jammer dat je nog zo over mij denkt
pi_117840718
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:40 schreef pureheart het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je nog zo over mij denkt
Oke, dan zat ik fout. :)
pi_117840722
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oke, dan zat ik fout. :)
pi_117840748
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:42 schreef pureheart het volgende:

[..]

We proberen een drama uit te hangen, maar niemand reageert op ons :'(
pi_117840761
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

We proberen een drama uit te hangen, maar niemand reageert op ons :'(
:') :')
pi_117840771
Heeft iemand een idee hoe ik een gevallen houtenplank weer op mijn tuindeur vast maak :D
pi_117840772
quote:
Amerikaanse Semra hanim?
pi_117840780
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Amerikaanse Semra hanim?
Heb je gekeken?
pi_117840793
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:45 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Heb je gekeken?
Ik zie die gedrocht nu idd :')
pi_117840801
quote:
De neuk is dit weer. :').

Die gast date met de moeders, en baseert daarop wier dochter hij neemt? :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2012 00:47:33 ]
pi_117840814
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

De neuk is dit weer. :').

Die gast date met de moeders, en baseert daarop wier dochter hij neemt? :').
:Y
pi_117840832
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:45 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik een gevallen houtenplank weer op mijn tuindeur vast maak :D
Op de tegenovergestelde manier hoe je hem hebt laten vallen. :D. :D. :D.

Met plakband. :D.
Duct-tape. :D.

Of je laat het niet meer vallen. }:|.
pi_117840838
In jouw geval is het kopen van een nieuwe deur het beste. :D.
pi_117840844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Op de tegenovergestelde manier hoe je hem hebt laten vallen. :D. :D. :D.

Met plakband. :D.
Duct-tape. :D.

Of je laat het niet meer vallen. }:|.
Ik kwam thuis en het zat los... :( Die hele schutting valt uitelkaar en ik heb bij God geen idee wat te doen.
pi_117840845
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:50 schreef zarGon het volgende:
In jouw geval is het kopen van een nieuwe deur het beste. :D.
_O-
pi_117840853
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

_O-
Siritma!
pi_117840860
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:50 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik kwam thuis en het zat los... :( Die hele schutting valt uitelkaar en ik heb bij God geen idee wat te doen.
Had je maar een handige klusjesman nu in huis. :D.

Niemand in je buurt die het kan komen fixen? :D.

Foto van de deur en van het plankje? :D.
pi_117840877
zG en TS zijn viesch.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_117840882
Tis donker gek.. Ik ga die tuin nu niet in!
Sommige momenten mis ik een man in huis idd...

Heb mn papa, maar die man lost alles al op, vind het nu wel zielig worden voor hem.
pi_117840894
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zG en TS zijn viesch.
Wij likken elkaar schoon, dus wat je hier nu beweert is flauwekul. Gelul! Pertinent onwaar.
pi_117840901
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zG en TS zijn viesch.
Hopelijk wel handig en vies..
pi_117840903
Pas op he, de engelen lezen mee zG.
pi_117840906
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wij likken elkaar schoon, dus wat je hier nu beweert is flauwekul. Gelul! Pertinent onwaar.
Haram brada.
pi_117840907
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mochten jullie oooit een relatie krijgen, dan eet ik mijn schoen op.
pi_117840910
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:52 schreef Ambipur het volgende:
Tis donker gek.. Ik ga die tuin nu niet in!
Sommige momenten mis ik een man in huis idd...

Heb mn papa, maar die man lost alles al op, vind het nu wel zielig worden voor hem.
Verwen 'm nadat-ie jou heeft geholpen! Wat zijn zijn hobby's?
pi_117840922
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Verwen 'm nadat-ie jou heeft geholpen! Wat zijn zijn hobby's?
Eh... Voetbal!
pi_117840930
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:55 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Eh... Voetbal!
Neem 'm een keertje mee naar een voetbalwedstrijd!

Welk team? :@.
pi_117840932
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Mochten jullie oooit een relatie krijgen, dan eet ik mijn schoen op.
Een schoen is niets bijzonders aan. Als je een vagina op gaat eten ga ik de weddenschap aan.
pi_117840937
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Neem 'm een keertje mee naar een voetbalwedstrijd!

Welk team? :@.
Ik heb al 'n x tickets voor hem geregeld :)

Eh... hij kijk alles... Volgens mij GS.
pi_117840948
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:54 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hopelijk wel handig en vies..
We ruimen elkanders rommel op. :~!
pi_117840951
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Een schoen is niets bijzonders aan. Als je een vagina op gaat eten ga ik de weddenschap aan.
OMGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :')
pi_117840961
Gaat het weer over eten.
pi_117840966
Ayca, 't gaat echt helemaal nergens over.. :D
pi_117840968
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Val niet op meisjes. Meisjes vallen op mij. :{w
pi_117840973
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik heb al 'n x tickets voor hem geregeld :)

Eh... hij kijk alles... Volgens mij GS.
Hm.

Een weekendje weg regelen (hij en je moeder)?
pi_117840978
Van ambipur ken ik de leeftijd
Maar hoe oud is de rest?
pi_117840980
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Val niet op meisjes. Meisjes vallen op mij. :{w
Moet je maar niet in de weg lopen. :{w met je hoofd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: