Mavo met zo'n score.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had 542 (proef: 535). Geeft die klootzak van een leraar me mavo-advies.Toch vwo gedaan en afgerond zonder enige vertraging.
Is het zo eenvoudig of ben jij zo geniaal?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Master in Finance. Nu ik terugkijk op mijn bachelor had ik beter een tweede studie erbij kunnen doen.
Bachelor IBA/bedrijfskunde stelde niet zoveel voor, vond ik zelf. Maar ja, als ik kijk hoeveel mensen er wel grote moeite mee hebben/hadden... Had misschien beter een beta-studie moeten doen.quote:
Opschepper.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bachelor IBA/bedrijfskunde stelde niet zoveel voor, vond ik zelf. Maar ja, als ik kijk hoeveel mensen er wel grote moeite mee hebben/hadden...
Jajaja praat mij helemaal een minderwaardigheidscomplex aan ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet! Je moest eens weten wat voor figuren er rondlopen.
Je werd gehynotiseerd door de bankbiljetten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bachelor IBA/bedrijfskunde stelde niet zoveel voor, vond ik zelf. Maar ja, als ik kijk hoeveel mensen er wel grote moeite mee hebben/hadden... Had misschien beter een beta-studie moeten doen.
Wat een softie.quote:
'quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jajaja praat mij helemaal een minderwaardigheidscomplex aan ja.
Dat niet, leek me toen gewoon de beste keuze. En dat er met alleen een bedrijfskunde-diploma keiharde para verdiend kan worden, is een fabeltje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je werd gehynotiseerd door de bankbiljetten?
Ik ben dom, niet naïef.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'
Niet de bedoeling, kiz. Behaalde diploma's zeggen echt weinig over iemands intelligentie, enz. hoor!
Wel jammer dat er zo wordt gereageerd in Turkijequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
[..]
Zeker![]()
Kadavers in Turkije hebben het wel moeilijk:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sak%C4%B1p_Sabanc%C4%B1quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'
Niet de bedoeling, kiz. Behaalde diploma's zeggen echt weinig over iemands intelligentie, enz. hoor!
bunu sen istedinquote:
cCc Ali Kinik cCcquote:
Door jullie gegraai zitten we nu in een crisis.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat niet, leek me toen gewoon de beste keuze. En dat er met alleen een bedrijfskunde-diploma keiharde para verdiend kan worden, is een fabeltje. Vind mijn master eigenlijk pas interessant worden.
Rijkdom zegt al helemaal niets over intelligentie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sak%C4%B1p_Sabanc%C4%B1
Mijn moeder heeft 'slechts' de pabo gedaan. en die is ook niet dom hoor. Passie, ergens interesse voor op kunnen brengen, om maar wat te noemen, zijn een belangrijke factor. Over mij zou je hooguit kunnen zeggen dat ik stof die ik niet interessant vind, tóch nog in me op kan/wil nemen.quote:
Jij weet echt hoe je mensen moet opbeuren he.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft 'slechts' de pabo gedaan. en die is ook niet dom hoor.
Probeer te zeggen dat een diploma niet alles is. Dat je er zonder ook kunt komen. Als je het hebt is het natuurlijk wel handig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Rijkdom zegt al helemaal niets over intelligentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |