SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Lees mijn edits dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij weet echt hoe je mensen moet opbeuren he.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:45 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Turks humor, echt prachtig
Hahahahahahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:45 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:45 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Onthou ik voor de volgende keer xquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laatste poster opent een nieuwe..
Nog een paar leuke weetjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Wel jammer dat er zo wordt gereageerd in Turkije. Interessant stukje
, bedankt. In Nederland zijn er al 500 aanmeldingen per jaar in academisch ziekenhuizen.
quote:24.türkiye'de sahipsiz cesetler direkt olarak kimsesizler mezarlığına gittiği için tıp fakültelerinin ithal etmek zorunda kaldığı öğretim nesnesidir. biz hangi kasın nerde olduğunu, hangi damarın nasıl ilerlediğini teorik olarak bilsek de pratik olarak bunu pekiştirmedikçe nasıl bizim zihnimizde kalıcı olabilir ki!!
okuduğum fakültenin yaşlı bi dede ve nine kadavrası vardı. biri huzurevinden gelmeydi, diğerinin nereden geldiği belli değil ama 92'de vefat ettiği biliniyordu. bizim zamanımıza gelene kadar hiçbir sağlam tarafı kalmamıştı zavallıların. bi de üç tane cillop gibi olanları vardı. onları ise çıkartmaya kıyamıyorlardı formaldehitten. sanırım bunlar da marmara ve düzce depremi'ndeki kayıp insanlardı.
depremdeki kayıp insanlar demişken o bölgedeki üniversitelerin bu tip vakalar sayesinde köşeyi döndüğü söylenir. milyarlık kadavra satışlarından bahsedilip durulur.
quote:25.osmanlı aydınlanması dönemine kadar, islam hukuku gereğince ölü üzerinde cenaze işlemi dışında bir çalışma yapılamaması sebebiyle tıp eğitiminde bal mumundan yapılmış modeller üzerinde çalışma yapılırdı ("bir kişinin ölüyken kemiğini kırmak, diriyken kırmak gibidir"; bu yüzden fıkha göre ıssız bir adada açlıktan ölmek durumunda kalınsa dahi ölmüş insan eti yenemez, mürtedlerin etinin yenmesi konusu ise ihtilaflı). tanzimat ile birlikte (bunu ulemaya kabul ettirmek zor da olsa) klasik kadavra sistemi getirilir, ucuz olduğu için özellikle de yaşamını yitirmiş nubia'lı köleler talep edilir. tabii bütün bunlar "/gavur sultan" mahmut eliyle olur.
quote:37.anatomi dersinde kullanılan cesetdir.
sadece tıp ve veterinerlik gibi bölümlerin yanı sıra güzel sanatlar fakültesi öğrencileride anatomi dersinde kadavra üzerinde çalışır çizim yaparlar.
türkiyede kadavra bağışı pek yaygın olmadığı için kadavra bulmak çok zordur çoğu en az dört beş yıllık artık ağaca dönüşmüş iskeletten ve kalan derisi sararmış katılaşmış adeta cüzdan yapılacak kaliteye gelmiştir.
labratuarda meraklı meraklı hademe dayılara sorular sorar abi be şurda ne var burda ne var derseniz.adam size daha sağlam bir kadavra gösterebilir. o kadavranın formaldehitten çıkışı korku filmlerini aratmaz. koskoca metalden bir sandığın kapağı bir tuşa basılarak yukarı doğru kaldırılır kapak kalkarkende suyun içinden ceset süzülüp yukarı doğru çıkar o anı uzun zaman unutamaz yemeden içmeden kesilebilirsiniz.
quote:41.- bir müddet sonra (30-40 sene sonra diye tahmin ediyorum, işallah dinimiz amin) şahsımın dahil olacağı gurup.
efendim şöyle ki; şahsımın klostrofobisi olduğu için beni gömmesinler açık havada durayım öyle sessiz sakin istedim, sağolsunlar tıp fakültesi imdadıma yetişti kadrolu kadavralık teklif ettiler, olur neden olmasın dedim.
hoş, dekan kişisinin "ssk var, yatacak yerde veriyoruz yarın gelin başlayın" teklifi kafamı karıştırmadı değil ama, şimdilik mevta olmayı beklemekte hayır vardır diye tahmin ediyorum.
hoezo dat?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef pureheart het volgende:
hey maar jullie hadden het net over school, opleidingen etc.
Wil even iets kwijt.. vandaag voelde ik me zo dom dat ik echt aan het overwegen ben om te stoppen met studeren
Whuttquote:depremdeki kayıp insanlar demişken o bölgedeki üniversitelerin bu tip vakalar sayesinde köşeyi döndüğü söylenir. milyarlık kadavra satışlarından bahsedilip durulur.
Mijn oom doet datquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Hoeveel Turkse mannen kennen jullie die dat ook echt durven te zeggen? Mijn moeder zou mijn vader afmaken als hij zo tegen haar zou praten.
Vertel eens?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef pureheart het volgende:
hey maar jullie hadden het net over school, opleidingen etc.
Wil even iets kwijt.. vandaag voelde ik me zo dom dat ik echt aan het overwegen ben om te stoppen met studeren
we hadden praktische les statistiek (ook niet de moeilijke deel van wiskunde) en het leek alsof ik steeds de traagste was van begripquote:
hahhaaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Hoeveel Turkse mannen kennen jullie die dat ook echt durven te zeggen? Mijn moeder zou mijn vader afmaken als hij zo tegen haar zou praten.
Dus? Statistiek is ruk. De een heeft het snel door, de ander niet. Even doorzetten, hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef pureheart het volgende:
[..]
we hadden praktische les statistiek (ook niet de moeilijke deel van wiskunde) en het leek alsof ik steeds de traagste was van begrip
Als er visite is begint mijn vader opeens te efelenmek, en pikt mijn moeder dat ook sneller. Maar zonder visite doet mijn vader alles wat zijn vrouw hem opdraagt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ja dit. Mijn vader is nog steeds de man thuis, hoor. En dat afmaken was maar een grapje natuurlijk. Maar ik kan het mij gewoon echt niet voorstellen dat mij vader zoiets zou zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahhaamijn moeder zou hem misschien niet afmaken maar mijn vader zou zoiets nooit kunnen zeggen
Ik heb ze nog nooit een "echte" ruzie zien maken of elkaar zien schelden
Heb ik ook hoor, maar ik ben een van de weinige die meestal een voldoende haal voor de toetsenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef pureheart het volgende:
[..]
we hadden praktische les statistiek (ook niet de moeilijke deel van wiskunde) en het leek alsof ik steeds de traagste was van begrip
ja, ik hoop dat het aan het feit ligt dat ik niks had voorbereidquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus? Statistiek is ruk. De een heeft het snel door, de ander niet. Even doorzetten, hoor
Zo doet mijn vader ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als er visite is begint mijn vader opeens te efelenmek, en pikt mijn moeder dat ook sneller. Maar zonder visite doet mijn vader alles wat zijn vrouw hem opdraagt.
Ik heb mijn vader nooit horen schelden, laat staan dat hij zoiets tegen mijn moeder zegtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja dit. Mijn vader is nog steeds de man thuis, hoor. En dat afmaken was maar een grapje natuurlijk. Maar ik kan het mij gewoon echt niet voorstellen dat mij vader zoiets zou zeggen.
De keren dat ik mijn vader echt heb horen schelden (onun bunun cocugu etc.) was in Bulgarije tegen de douane.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader nooit horen schelden, laat staan dat hij zoiets tegen mijn moeder zegtHij "beveelt" wel dingen maar nooit op zo'n toon
Bij statistiek moet je vooral werkgroepen bijwonen. Anders leer je het inderdaad een beetje moeilijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef pureheart het volgende:
[..]
ja, ik hoop dat het aan het feit ligt dat ik niks had voorbereid
maar aan de andere kant zat er een meisje naast me die ook niks voorbereid had en toch mee kon draaien met de les
Ja, maar ik heb krullen en jij stijl haar....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:53 schreef pureheart het volgende:
[..]
ja, ik hoop dat het aan het feit ligt dat ik niks had voorbereid
maar aan de andere kant zat er een meisje naast me die ook niks voorbereid had en toch mee kon draaien met de les
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nog een paar leuke weetjes
[..]
[..]
[..]
[..]
het voelt goed om te weten dat ik hierin geen uitzondering benquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:52 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, maar ik ben een van de weinige die meestal een voldoende haal voor de toetsen![]()
Maak je geen zorgen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De keren dat ik mijn vader echt heb horen schelden (onun bunun cocugu etc.) was in Bulgarije tegen de douane.
ja iddquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij statistiek moet je vooral werkgroepen bijwonen. Anders leer je het inderdaad een beetje moeilijk.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als er visite is begint mijn vader opeens te efelenmek, en pikt mijn moeder dat ook sneller. Maar zonder visite doet mijn vader alles wat zijn vrouw hem opdraagt.
Shit happens. Ga pas klagen als je het na 20 lessen nog niet begrijpt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:56 schreef pureheart het volgende:
[..]
het voelt goed om te weten dat ik hierin geen uitzondering ben
daarnaast kreeg ik dit gevoel pas toen de docent mij een vraag had gesteld waarop ik geen antwoord wist (hij keek er geïrriteerd bij)
true thatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb krullen en jij stijl haar....
Dus?
oekieequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shit happens. Ga pas klagen als je het na 20 lessen nog niet begrijpt.
niet in Nederlandquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Julis het volgende:
Pureheart, waar studeer je psychologie?
Wat ik me trouwens afvraag, laatst hebben ze Turgut Özal uit zijn graf gehaald en zijn lichaam was nog heel, ze hadden destijds formaldehit bij hem gebruikt omdat hij een paar dagen moest wachten tot zijn begrafenis. Ik weet dat Atatürk zo'n 15 jaar is gemummificeerd voordat hij echt begraven werd in 1953, dus volgens mij zou hij ook nog heel kunnen liggen daar onder zijn mausoleumquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:55 schreef Julis het volgende:
[..]. Formaldehyde (formaldehit) stinkt wel. Bij wat gezettere dode lichamen ruik je dat heel erg, inderdaad.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:01 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar dit en ga plezier maken! YOLO ENZO
komt allemaal door jullie trouwensquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shit happens. Ga pas klagen als je het na 20 lessen nog niet begrijpt.
Ah, succes in ieder gevalquote:
Dat over Turgut Özal had ik ook gehoord inderdaad. Zijn lichaam was nog heel erg goed! Geen ideequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:59 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvraag, laatst hebben ze Turgut Özal uit zijn graf gehaald en zijn lichaam was nog heel, ze hadden destijds formaldehit bij hem gebruikt omdat hij een paar dagen moest wachten tot zijn begrafenis. Ik weet dat Atatürk zo'n 15 jaar is gemummificeerd voordat hij echt begraven werd in 1953, dus volgens mij zou hij ook nog heel kunnen liggen daar onder zijn mausoleum
Klopt, had het twee jaar geleden voor het eerst gezien. Ze gaan zeg maar schuin de grond in kijkend naar mekka als ik het goed heb.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Volgens onze (religieuze)rituelen wordt een dode niet precies onder zijn graf begraven maar net onder het pad waar je op staat wanneer je hem bezoekt, zodat hij dus eigenlijk binnen een aantal jaar helemaal heel wordt met de aarde(je staat dus eigenlijk op een lijk en verpletterd hem)
Wil je Ataturk Kabri zoeken, krijg je auto-suggestie Ataturk Kafir.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, succes in ieder geval! En niet te snel opgeven
.
[..]
Dat over Turgut Özal had ik ook gehoord inderdaad. Zijn lichaam was nog heel erg goed! Geen idee, maar ik denk niet dat iemand het waagt om Atatürk van mausoleum te verwijderen.
Nee, gelukkig maar ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Julis het volgende:
[..]
.
[..]
Dat over Turgut Özal had ik ook gehoord inderdaad. Zijn lichaam was nog heel erg goed! Geen idee, maar ik denk niet dat iemand het waagt om Atatürk van mausoleum te verwijderen.
Dankjewel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Julis het volgende:
[..]
.
[..]
Dit wist ik niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Volgens onze (religieuze)rituelen wordt een dode niet precies onder zijn graf begraven maar net onder het pad waar je op staat wanneer je hem bezoekt, zodat hij dus eigenlijk binnen een aantal jaar helemaal heel wordt met de aarde(je staat dus eigenlijk op een lijk en verpletterd hem)
Huh.... Lakentje erom heen en toch gewoon plat de grond in?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, had het twee jaar geleden voor het eerst gezien. Ze gaan zeg maar schuin de grond in kijkend naar mekka als ik het goed heb.
Zijn ze nu aan het onderzoeken, toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef xminator het volgende:
Turgut ozal is destijds gewoon vergiftigd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Huh.... Lakentje erom heen en toch gewoon plat de grond in?
Vele mensen denken dat hij onder beton begraven ligt maar hij is gewoon op islamitische wijze begraven. Als je onderin zijn mausoleum zit ga je langs een kamer waar zijn werkelijke graf ligt. Die is wel geslotenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil je Ataturk Kabri zoeken, krijg je auto-suggestie Ataturk Kafir.
En nee idd, te goed beveiligd daarvoor. Anitkabir is ook nog eens grooooot, moet je wel echt inside medewerking voor hebben.
Komt door films enzo van hier.. Ze graven dus eerst zo een graf, vervolgens beneden graven ze naar binnen toe dus lijkt het net op een L, dat gedeelte wat naar binnen toe dus (horizontaal) gegraven is gaat de lijk in.quote:
Ik ben er vorig jaar geweest. Het bezoekersgedeelte bevat alleen een marmeren blok, maar meters daaronder is er een kamertje waarin hij begraven ligt, ook weer onder een dikke laag beton en marmer. Hier mag je als bezoeker niet in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En nee idd, te goed beveiligd daarvoor. Anitkabir is ook nog eens grooooot, moet je wel echt inside medewerking voor hebben.
Klinkt eng. Ik ben echt bang voor de dood.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Komt door films enzo van hier.. Ze graven dus eerst zo een graf, vervolgens beneden graven ze naar binnen toe dus lijkt het net op een L, dat gedeelte wat naar binnen toe dus (horizontaal) gegraven is gaat de lijk in.
hoe bedoel je Islamitisch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Vele mensen denken dat hij onder beton begraven ligt maar hij is gewoon op islamitische wijze begraven. Als je onderin zijn mausoleum zit ga je langs een kamer waar zijn werkelijke graf ligt. Die is wel gesloten
Tis wel erg mooi, is het Frans architectuur?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar geweest. Het bezoekersgedeelte bevat alleen een marmeren blok, maar meters daaronder is er een kamertje waarin hij begraven ligt, ook weer onder een dik laag beton en marmer. Hier mag je als bezoeker niet in.
[ afbeelding ]
Ik krijg altijd rillingen wanneer ik mijn opa bezoek, ik kijk naar zijn graf maar weet wel dat hij eigenlijk onder mijn voeten ligtquote:
Hehequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef pureheart het volgende:
[..]
Dankjewel.![]()
Je hebt gelijk; ik ga ervoor!
Zal niet gunstig zijn voor Turkije als ze nú erachter komen dat hij vergiftigd is destijds (Rusland, Syrië).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef xminator het volgende:
Turgut ozal is destijds gewoon vergiftigd.
Me tooo....!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klinkt eng. Ik ben echt bang voor de dood.
Heb laatst met zo een persoon die met zulke onderzoeken (DNA enzo) werkt als professioneel. De kans dat ze het nu vinden is enorm laag, ze hadden eigenlijk autopsie moeten doen toen hij kwam te overlijden (merkwaardig gezien is dat toen niet gebeurd).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zijn ze nu aan het onderzoeken, toch?
Nee, normaal doen ze wel autopsie maar bij zijn dood is dat niet gebeurd! Had wel moeten gebeuren en dan was het duidelijk geweest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef Ambipur het volgende:
Merkwaardig bedoel je sarcastisch toch...
Wij hebben voor iemand 't 3 weken later laten doen, kon toen nog wel net.
Bedoel ik... Daar hadden ze echt wel redenen voor, hoor, om dat niet te doen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, normaal doen ze wel autopsie maar bij zijn dood is dat niet gebeurd! Had wel moeten gebeuren en dan was het duidelijk geweest.
Wat niet kun je beter vragen, niet? Ik doe geen namaz, ga nooit naar de moskee, draag geen hoofddoek etc. etc.quote:
Geef een dorstig hondje water.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat niet kun je beter vragen, niet? Ik doe geen namaz, ga nooit naar de moskee, draag geen hoofddoek etc. etc.
Je hebt geen mensen vermoordt etc toch. Zal vast meevallen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat niet kun je beter vragen, niet? Ik doe geen namaz, ga nooit naar de moskee, draag geen hoofddoek etc. etc.
Mezar Odasıquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tis wel erg mooi, is het Frans architectuur?
Dat is na zijn dood in Dolmabahçe al gedaan, weet niet of ze het ook voor zijn begrafenis hebben gedaan. Maar hij ligt in iedergeval niet tussen beton(toprak kabul etmemis hurafelerinden kurtulabiliriz yani)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoe is dat dan? Cenaze Namazi?
Volgens mij heb je het mis, hoor. Lijkt me sterk dat het lichaam onder het gangpad wordt begraven. Lijkt me ook niet praktisch. Ik heb tot nu toe twee begrafenissen meegemaakt en allebei op de normale manier. Zijn jullie soennitisch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:10 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd rillingen wanneer ik mijn opa bezoek, ik kijk naar zijn graf maar weet wel dat hij eigenlijk onder mijn voeten ligt
vay beynamaz vayquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of gewoon zoals alle Turken doen; kari, icki, kumar yallah yallah en dan op je 80ste naar mekka en dan Allah Allah.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef een dorstig hondje water.
Ah gewoon Turks dus, had weleens wat gelezen over Frans of Italiaans architectuur, ergens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:16 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Mezar Odası
Atatürk'ün naaşı, mozolenin zemin katında doğrudan doğruya toprağa kazılmış bir mezarda bulunmaktadır. Mozolenin birinci katı olan şeref holündeki sembolik lahit taşının tam altında bulunan mezar odası Selçuklu ve Osmanlı mimari stilinde sekizgen planlı olup, piramidal külahlı, tavanı geometrik motifli mozaiklerle süslenmiştir. Zemin ve duvarlar siyah, beyaz, kırmızı mermerlerle kaplanmıştır. Mezar odasının ortasında kıble yönünde kırmızı mermer sanduka yer almaktadır. Mermer sandukanın çevresinde Türkiye'deki Bütün İllerden, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nden ve Azerbaycan'dan gönderilen toprakların konulduğu pirinç vazolar bulunmaktadır.
[..]
Dat is na zijn dood in Dolmabahçe al gedaan, weet niet of ze het ook voor zijn begrafenis hebben gedaan. Maar hij ligt in iedergeval niet tussen beton(toprak kabul etmemis hurafelerinden kurtulabiliriz yani)
Doe jij maar erkek, ipv kari.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of gewoon zoals alle Turken doen; kari, icki, kumar yallah yallah en dan op je 80ste naar mekka en dan Allah Allah.
Geïnspireerd op Anatolische beschavingen, heb ik ooit gelezen. Ik vind het meer op een Griekse tempel lijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tis wel erg mooi, is het Frans architectuur?
Hahahahahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of gewoon zoals alle Turken doen; kari, icki, kumar yallah yallah en dan op je 80ste naar mekka en dan Allah Allah.
Ja uf iste, lafin gelisi.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe jij maar erkek, ipv kari.
Hij is wel vervloekt door Fatih Sultan Mehmet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:16 schreef Eagle_99 het volgende:
Dat is na zijn dood in Dolmabahçe al gedaan, weet niet of ze het ook voor zijn begrafenis hebben gedaan. Maar hij ligt in iedergeval niet tussen beton(toprak kabul etmemis hurafelerinden kurtulabiliriz yani)
Ik ben soennitisch, wat hebben ze bij jullie dan gedaan? Gat gegraven lichaam erin en dan dicht?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het mis, hoor. Lijkt me sterk dat het lichaam onder het gangpad wordt begraven. Lijkt me ook niet praktisch. Ik heb tot nu toe twee begrafenissen meegemaakt en allebei op de normale manier. Zijn jullie soennitisch?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:20 schreef amenth het volgende:
[..]
leg uit dan ben wel benieuwd, ik heb 44 verschillende meiden gedaan (hou het bij in word) maar dit geval heb ik nog nooit meegemaakt...
Gewoon soennitisch, ik had het ooit gehoord, ik ga effe bronnen zoekenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het mis, hoor. Lijkt me sterk dat het lichaam onder het gangpad wordt begraven. Lijkt me ook niet praktisch. Ik heb tot nu toe twee begrafenissen meegemaakt en allebei op de normale manier. Zijn jullie soennitisch?
Lichaam op z'n zij, als ik me niet vergis. Stuk plank diagonaal erboven geplaats, zodat het lichaam niet wordt geplet. En dan het zand erover.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben soennitisch, wat hebben ze bij jullie dan gedaan? Gat gegraven lichaam erin en dan dicht?
Ach ja, vervloekt worden door iemand zie zijn eigen broertjes heeft vermoord, kan me eerlijk gezegd niet veel schelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij is wel vervloekt door Fatih Sultan Mehmet.
Het gaat niet om jou, het gaat er om of Ataturk er 'wakker' van ligt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ach ja, vervloekt worden door iemand zie zijn eigen broertjes heeft vermoord, kan me eerlijk gezegd niet veel schelen.
Heb veel respect voor FSM, dat terzijde, maar het is geen heilig persoon.
Bij ons ook op zn zij, alleen dan niet meteen beneden maar dus in het horizontaal gegraven stukje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lichaam op z'n zij, als ik me niet vergis. Stuk plank diagonaal erboven geplaats, zodat het lichaam niet wordt geplet. En dan het zand erover.
Huh...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lichaam op z'n zij, als ik me niet vergis. Stuk plank diagonaal erboven geplaats, zodat het lichaam niet wordt geplet. En dan het zand erover.
denk het ook nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat niet om jou, het gaat er om of Ataturk er 'wakker' van ligt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Ah we gaan allemaal rotten, of je nu onder zand of planken begraven ligt.
Trusten.
Truste, yavrumquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Trusten.
Moraal van het verhaal idd.. Slaaplekker.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Trusten.
Vrouwen op een begrafenis?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Huh...
Gat open, lichaam erin.. Familie gooit er zand in, dan de rest.... Zo heb ik t meegemaakt.. geloof ik.
Wij moesten achter blijven toen de heren gingen bidden. Daarna ben ik er naar toe gelopen en heb er zand opgegooid. De regels konden mij toen geen moer schelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vrouwen op een begrafenis?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Trusten.
Een begrafenis is al erg, maar jij hebt me echt nog meer depri gemaakt er over.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Huh...
Gat open, lichaam erin.. Familie gooit er zand in, dan de rest.... Zo heb ik t meegemaakt.. geloof ik.
Sorry.. heb er niet zo veel herinneringen bij en de enige zijn helaas zo slecht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een begrafenis is al erg, maar jij hebt me echt nog meer depri gemaakt er over.
truste yavrumquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar goed. Welterusten allemaal. Ik ga slapen.
Mja, tis sowieso geen gezellig evenement idd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry.. heb er niet zo veel herinneringen bij en de enige zijn helaas zo slecht.
truste!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar goed. Welterusten allemaal. Ik ga slapen.
Nee, heb leukere feesten beleefdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, tis sowieso geen gezellig evenement idd.
geen ideequote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:30 schreef Triggershot het volgende:
hoe is men in godsnaam op zo een onderwerp gekomen in een slowchat?
Door iemand die geneeskunde studeert en kadavers interessant vindtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:30 schreef Triggershot het volgende:
hoe is men in godsnaam op zo een onderwerp gekomen in een slowchat?
mwah.. Ligt eraan. Bij 'n ouder iemand hoort 't bij 't leven en jank ik niet. Bíj 'n jong iemand vind ik het logisch. Hoewel ik daar dus toen helemaal gek van werd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:29 schreef pureheart het volgende:
ik zou het wel een keer willen meemaken
maar snap waarom vrouwen niet toegestaan zijn (met hun gejank en gekrijs)
ik ga altijd heel laat naar bedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:30 schreef xminator het volgende:
Waarom en hoe slapen jullie zo vroeg?
Heb om 9 uur college morgen maar slaap nog lang niet
wie dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Door iemand die geneeskunde studeert en kadavers interessant vindt
[..]
mwah.. Ligt eraan. Bij 'n ouder iemand hoort 't bij 't leven en jank ik niet. Bíj 'n jong iemand vind ik het logisch. Hoewel ik daar dus toen helemaal gek van werd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:32 schreef pureheart het volgende:
[..]
ik ga altijd heel laat naar bed
volg niet alle colleges
reistijd is 5 min. lopen
dus ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen 09:00 scorro, zo'n vergadering![]()
Julis, geneeskunde, huh?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
julis
maar ik begon met begrafenis
zG..?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze is uitgeloot en volgt nu een studie geneeskunde te Nijmegen
Ben ik de enige die 7u op moet, pas 2u ofzo slaapt, nu Fok't, maar ook nog haar samenvatting maakt...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:35 schreef Eagle_99 het volgende:
Maar goed ik ga ook slapen, als ik 8 uur wakker kan worden met de bus, anders met de auto naar school![]()
nu al geen zin![]()
trusten allemaal
Onze jonge lichamen kunnen dat niet aan. Jouw lichaam is daar beter op getraind en voorbereid.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ik de enige die 7u op moet, pas 2u ofzo slaapt, nu Fok't, maar ook nog haar samenvatting maakt...
Verschil man-vrouw geloof ik.
Oh. Correcte info. Bij dezen bevestigd.quote:
Tadaaammm en zie hier het voordeel van ouder zijn!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onze jonge lichamen kunnen dat niet aan. Jouw lichaam is daar beter op getraind en voorbereid.
Even niet meer de DM's tussen mij en haar lezenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh. Correcte info. Bij dezen bevestigd.
(Wel ingeloot..)
Zargon Abi, worden wij ook uitgenodigd voor jullie dugun?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh. Correcte info. Bij dezen bevestigd.
(Wel ingeloot..)
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]haha omdat ik gewoon niks doe en natuurlijk wel wat moet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen 09:00 scorro, zo'n vergadering
schop onder mn kot
fok! moet gehackt wordenfb trouwens ook
slaap lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:35 schreef Eagle_99 het volgende:
Maar goed ik ga ook slapen, als ik 8 uur wakker kan worden met de bus, anders met de auto naar school![]()
nu al geen zin![]()
trusten allemaal
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:38 schreef Ambipur het volgende:
Je hebt wel hele goede opmerkingen. Je krijgt me stil en gisteren kreeg je me zelfs verlegen en stil. A Miracle.
schop onder mn kont, niet kotquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:42 schreef pureheart het volgende:
[..]
haha omdat ik gewoon niks doe en natuurlijk wel wat moet doen
schop onder mn kot
fok! moet gehackt wordenfb trouwens ook
Doe ik sowieso niet (zonder toestemming).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even niet meer de DM's tussen mij en haar lezen
Een groot compliment, niemand krijgt me stil. En verlegen zeker niet.quote:
Of juist reverse psychology, juist zeker weten dat je nu niet mee gaat lezenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe ik sowieso niet (zonder toestemming).. Ik weet dat jij respectvol bent en mij op deze manier uitlokt om het toch wel te lezen.
.
Ik trap er niet in..
Stond laatst in de krant. Gemiddelde penis vr TR is 14 cm ofzo en voor de hollander 15.3 cm. Dus alles groter dan dat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dan laten ze natuurlijk de belangrijkte informatie achterwege... WAT IS 'GROOT'?
Europees gemiddelde was volgens mij ergens tussen de 13-14..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dan laten ze natuurlijk de belangrijkte informatie achterwege... WAT IS 'GROOT'?
dat gebeurt alleen als je heeeeeeeeeeeeeel wat berichten hebt gewist, stuk of 100 in een xquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een groot compliment, niemand krijgt me stil. En verlegen zeker niet.
Lekkere server heeft Fok btw, was berichten aan 't wissen en nu ben ik geblokkeerd
Hm. Ik ben blij dat ik je op zo'n niveau kan doorgronden. En ook wel blij dat je mij niet verkeerd begreep.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een groot compliment, niemand krijgt me stil. En verlegen zeker niet.
Lekkere server heeft Fok btw, was berichten aan 't wissen en nu ben ik geblokkeerd
He shit. Busted!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat gebeurt alleen als je heeeeeeeeeeeeeel wat berichten hebt gewist, stuk of 100 in een x
Bij minder dan 80 word je niet geblocked, ervaring mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
He shit. Busted!
Niet zoveel hoorZo popi is ik niet.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stond laatst in de krant. Gemiddelde penis vr TR is 14 cm ofzo en voor de hollander 15.3 cm. Dus alles groter dan dat.
Dat is gemiddeld. Dus, wat is 'groot'?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Europees gemiddelde was volgens mij ergens tussen de 13-14..
Stond 'n zwaar hinderlijk gesprek tussenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Ik ben blij dat ik je op zo'n niveau kan doorgronden. En ook wel blij dat je mij niet verkeerd begreep..
Whehehe. Ja, de DM's moet je 'rustig' verwijderen, anders word je geblokkeerd.
Sowieso alles boven het gemiddelde toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Dat is gemiddeld. Dus, wat is 'groot'?
18? 20? 23?
Mja, lekker boeiend ook die getallen. Zolang-ie maar werkt en de sekspartner pleziert.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:53 schreef Triggershot het volgende:
Telefoonrekening: 11,7 biljard euro
Mijn god... Soms denk ik echt dat bepaalde mensen hun denkvermogen uitschakelen en alles overlaten aan de computers.quote:De vrouw nam meteen contact op met de klantenservice. Door dat telefoontje werd haar verbazing echter nog groter. Een medewerker wist San Jose namelijk te melden dat de rekening door een computer was opgesteld en niet meer kon worden teruggedraaid. Ook de incasso-opdracht bij de bank zou niet meer ingetrokken kunnen worden.
Loonslavenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Mijn god... Soms denk ik echt dat bepaalde mensen hun denkvermogen uitschakelen en alles overlaten aan de computers..
Klein - buffer - medium - buffer - groot.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso alles boven het gemiddelde toch?
Het probleem is dat beiden werken, maar wat werkt beter.
Doet me denken aan een verhaal van Javier Guzman.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Mijn god... Soms denk ik echt dat bepaalde mensen hun denkvermogen uitschakelen en alles overlaten aan de computers..
Met welke heb jij een persoonlijke affiniteitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klein - buffer - medium - buffer - groot.
Er moet substantieel verschil tussen zitten, mijns inziens.
Als ik de getallen zo zie:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met welke heb jij een persoonlijke affiniteit
Halfuur-kwartier meestal.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:59 schreef Ambipur het volgende:
Lieve mode, wnnr gaat die block eraf, voel me nu een ongewenste vreemdeling.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik de getallen zo zie:
Klein - buffer - medium - buffer - groot..
FOK! je nu op je telefoon of zo?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:59 schreef Ambipur het volgende:
Lieve mode, wnnr gaat die block eraf, voel me nu een ongewenste vreemdeling.
Oh, dan:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:56 schreef Ambipur het volgende:
Denk dat men met groot op vanaf 18 doelt. Weten jullie beter dan ik.
Ja, wij zijn het die massaal van alles vergroten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:00 schreef Ambipur het volgende:
Mannen en lengte.. Het is en blijft een heikel punt.
Doet 't weer..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
FOK! je nu op je telefoon of zo?
Als je geblokkeerd bent kom je namelijk helemaal niet meer op FOK!. Tenminste, dat had ik.
Ik merk 't... Zodra het hier over gaat, worden mannen ook stiller.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, wij zijn het die massaal van alles vergroten.
Als het kon
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doet 't weer..
[..]
Ik merk 't... Zodra het hier over gaat, worden mannen ook stiller.
huh wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doet 't weer..
[..]
Ik merk 't... Zodra het hier over gaat, worden mannen ook stiller.
tfoe aleyk!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:03 schreef pureheart het volgende:
Soms wou ik dat ik nog maagd was dan had ik geen vergelijkingsmateriaal (plus geen zondes natuurlijk)
Het lijkt me best eng om met een man te trouwen die ik op het eerste gezicht aantrekkelijk vind, maar achteraf gezien een kleine heeft (zeg maar 14-)
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:03 schreef pureheart het volgende:
Soms wou ik dat ik nog maagd was dan had ik geen vergelijkingsmateriaal (plus geen zondes natuurlijk)
Het lijkt me best eng om met een man te trouwen die ik op het eerste gezicht aantrekkelijk vind, maar achteraf gezien een kleine heeft (zeg maar 14-)
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:03 schreef pureheart het volgende:
Openlijk praten irl over lengtes vind ik euh, iets wat apart, met name op werk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
Zodra 't over de lengte gaat, worden mannen vaak oppervlakkiger en houden ze de details voor zichzelf..
Ik werk in een mannenbedrijf... Dus er wordt aardig hierover gepraat, maar never nooit niet de lengte. Dan zijn ze stil.
Tja.. Ik ben heel open over alles en nog wat... Tis mr n penis hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Openlijk praten irl over lengtes vind ik euh, iets wat apart, met name op werk.
Tja, mannen zijn oppervlakkig in dit onderwerp. De vrouwen bespreken de details, de mannen wat algemener en wat meer gericht op het uiterlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
Zodra 't over de lengte gaat, worden mannen vaak oppervlakkiger en houden ze de details voor zichzelf..
Ik werk in een mannenbedrijf... Dus er wordt aardig hierover gepraat, maar never nooit niet de lengte. Dan zijn ze stil.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:04 schreef zarGon het volgende:
[..].
Als je geen maagd bent denk ik niet dat je gaat wachten tot het huwelijk voordat je elkanders geslachtsdelen ziet.
Oh lol, nee joh. Dat is tussen ons.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:04 schreef pureheart het volgende:
[..]
Tja, verleden he
Of is het om een andere reden dat je dit zegt :p ?
Vrouwen zijn idd zeer gedetailleerd..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, mannen zijn oppervlakkig in dit onderwerp. De vrouwen bespreken de details, de mannen wat er zo leuk was.
Het is ook niet de bedoeling om de penismaat van elkaar te weten trouwens..
dat laatste zegt toch het een en ander over jou, zou je denken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja.. Ik ben heel open over alles en nog wat... Tis mr n penis hoor.
Hoe lang ben jij al een moslima dan?...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef pureheart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik heb nu al meer dan een jaar niemand aangeraakt omdat ik er gewoon echt van walg, gewoon ineens
Het besef dat het haram is echt tot me doorgedrongen en ik word gewoon echt ziek bij het idee
Dus nee, ik ben nooit meer van plan om die zonde te begaan en wil ook zeker geen relatie voor het huwelijk
Gewoon op zn Islamitisch
De ego van een man hangt af van zijn penis. Zolang die penis niet groter is dan 25 cm gaan ze er niet over praten om zichzelf te beschermen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja.. Ik ben heel open over alles en nog wat... Tis mr n penis hoor.
Wat zegt het dan over mij? Ik besprak niet mijn sexleven met mijn man, hoor.. Daar trok ik dan wel een lijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat laatste zegt toch het een en ander over jou, zou je denken.
Heel mijn levenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij al een moslima dan?...
'Het is maar een penis', wat zou persoonlijker dan dat kunnen zijn in een gesprek met relatieve buitenstaanders?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat zegt het dan over mij? Ik besprak niet mijn sexleven met mijn man, hoor.. Daar trok ik dan wel een lijn.
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:06 schreef pureheart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik heb nu al meer dan een jaar niemand aangeraakt omdat ik er gewoon echt van walg, gewoon ineens
Het besef dat het haram is echt tot me doorgedrongen en ik word gewoon echt ziek bij het idee
Dus nee, ik ben nooit meer van plan om die zonde te begaan en wil ook zeker geen relatie voor het huwelijk
Gewoon op zn Islamitisch
Dat vind ik dan weer raar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat zegt het dan over mij? Ik besprak niet mijn sexleven met mijn man, hoor.. Daar trok ik dan wel een lijn.
Zo las ik het ook, maar volgens mij bedoelt ze dat ze haar seksleven MET haar man, niet met anderen bespreektquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer raar.. Met vreemden geen probleem, maar bij je man ben je er minder vrij over. Terwijl dat juist de persoon is waarmee je alles mee moet kunnen delen.
Oh, dat kan inderdaad ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo las ik het ook, maar volgens mij bedoelt ze dat ze haar seksleven MET haar man, niet met anderen bespreekt
Ooh, ik snap je.. Nee, ik bespreek dit niet met iedereen. Alleen met de mannen + vrouw met wie ik samen zit (bijna 8 jaar al collega's). En natuurlijk is er een bepaalde grens, ik vertel niet alles en dat verwacht ik ook niet terug. Het valt mij alleen op, dat mannen hier dan stil over worden. Ik refereer naar de reacties van mijn collega's, toen mijn collega het bericht over het gemiddelde hardop los. Niemand reageerdequote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Het is maar een penis', wat zou persoonlijker dan dat kunnen zijn in een gesprek met relatieve buitenstaanders?
Dit inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo las ik het ook, maar volgens mij bedoelt ze dat ze haar seksleven MET haar man, niet met anderen bespreekt
Anders is het wel erg fucked up idd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, dat kan inderdaad ook.. Veel logischer.
.
23quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer?
Nou, omdat ik het idee heb dat een volgende keer makkelijker gaat. Als jij straks weer iemand hebt waar je gevoelens voor koestert, gaat het één en ander makkelijker dan je nu denkt. Tja, lust. Je kunt nu met je verstand denken, maar straks denk je misschien niet zo helder en ga je op je gevoel af.
Jup, hoe collegiaal, gezellig etc ze zijn speelt ook een rol natuurlijk, als je maar de nodige grenzen stelt idd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooh, ik snap je.. Nee, ik bespreek dit niet met iedereen. Alleen met de mannen + vrouw met wie ik samen zit (bijna 8 jaar al collega's). En natuurlijk is er een bepaalde grens, ik vertel niet alles en dat verwacht ik ook niet terug. Het valt mij alleen op, dat mannen hier dan stil over worden. Ik refereer naar de reacties van mijn collega's, toen mijn collega het bericht over het gemiddelde hardop los. Niemand reageerde
Snappie?
[..]
Dit inderdaadhahahah!
Haha waarom vind jij het shitt voor mijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Shit happens..Jouw keuzes zijn jouw keuzes.
Ah, voorkomen is beter dan weerstaan. Succes, ik hoop dat het verloopt zoals jij wil dat het verloopt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:12 schreef pureheart het volgende:
[..]
23
Nee, want ik kom niet meer in situaties waarbij het mogelijk is
Ook het kleden en gedragen conform Islam wil wel helpen (ik voel me trouwens best vreemd dat ik dit bespreek, maar aan de andere kant kan ik dit toch met niemand bespreken in t dagelijkse leven; dus dan maar hier)
Ik oordeel niet en de rest denk ik ook niet.. Ik begrijp dat je dit hier wilt bespreken, gezien de meesten een oordeel over je vellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:12 schreef pureheart het volgende:
[..]
23
Nee, want ik kom niet meer in situaties waarbij het mogelijk is
Ook het kleden en gedragen conform Islam wil wel helpen (ik voel me trouwens best vreemd dat ik dit bespreek, maar aan de andere kant kan ik dit toch met niemand bespreken in t dagelijkse leven; dus dan maar hier)
Het wordt wel heel persoonlijk als het over de lengte van de penis gaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooh, ik snap je.. Nee, ik bespreek dit niet met iedereen. Alleen met de mannen + vrouw met wie ik samen zit (bijna 8 jaar al collega's). En natuurlijk is er een bepaalde grens, ik vertel niet alles en dat verwacht ik ook niet terug. Het valt mij alleen op, dat mannen hier dan stil over worden. Ik refereer naar de reacties van mijn collega's, toen mijn collega het bericht over het gemiddelde hardop los. Niemand reageerde
Snappie?
Opvoeding denk ik.. Sex = Vies, is bij ons de insteek toch... Heb ik althans met de paplepel ingegoten gekregen. Je praat er niet over falan filan.quote:
And we have a winner! Ja, nou snap ik julliequote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het wordt wel heel persoonlijk als het over de lengte van de penis gaat.. Ik bedoel, je bespreekt toch ook niet hoe diep je vagina is?
.
Als je het zo wil zien, is jouw situatie ook slecht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik oordeel niet en de rest denk ik ook niet.. Ik begrijp dat je dit hier wilt bespreken, gezien de meesten een oordeel over je vellen.
Shit happens, omdat 'puurheid' toch een van de voorwaardes zijn.
Ik was het wel voordat ik trouwde, maar dit maakt mij niet puurder dan een andere vrouw.
Jij bent hard manquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je het zo wil zien, is jouw situatie ook slecht..
Getrouwd en gescheiden. Niemand wil je meer. (Even heel oppervlakkig gezegd - los van of jij nog iemand wil).
In welk eeuw leef jijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je het zo wil zien, is jouw situatie ook slecht..
Getrouwd en gescheiden. Niemand wil je meer. (Even heel oppervlakkig gezegd - los van of jij nog iemand wil).
Ik weet wel zeker dat je beter in de markt zou liggen als je niet getrouwd en gescheiden was.quote:
Hij heeft wel een punt hoor, veel Turkse mannen zullen niet graag een gescheiden vrouw willen. Tenzij je op die Turkse programma's komt natuurlijk.quote:
Dat vind ik ook zo raar eh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Opvoeding denk ik.. Sex = Vies, is bij ons de insteek toch... Heb ik althans met de paplepel ingegoten gekregen. Je praat er niet over falan filan.
Zie dit bij veel moslima's..
Ik vind dit apart.. De meesten gescheiden vrouwen die ik ken, zijn vaak de 2de x gewoon getrouwd? Ik heb hier totaal geen last van. Ik ben wie ik ben, dit wordt geaccepteerd en anders heb je pech.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je beter in de markt zou liggen als je niet getrouwd en gescheiden was..
In de Turkse markt dan..
Hopelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, voorkomen is beter dan weerstaan. Succes, ik hoop dat het verloopt zoals jij wil dat het verloopt.
Je bent 23, zulke zaken zou je moeten kunnen bespreken, zolang je je daar fijn bij voelt natuurlijk. Deze reeks heeft allerlei soorten mensen, dus daar pas je gemakkelijk bij.
Waarom walg je eigenlijk?
Ook met een man die eerder getrouwd is geweest zeker?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind dit apart.. De meesten gescheiden vrouwen die ik ken, zijn vaak de 2de x gewoon getrouwd? Ik heb hier totaal geen last van. Ik ben wie ik ben, dit wordt geaccepteerd en anders heb je pech.
Dus omdat ik seks met mijn man heb gehad, ben ik minder waard..
Hm. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:23 schreef pureheart het volgende:
[..]
Hopelijk
Heb wat nare dingen meegemaakt en dat wil ik gewoon niet meer meemaken
Het kan ook best liggen aan de mannen van een bepaalde bevolkingsgroep (die ik niet benoem), maar goed door die ervaring(en) ben ik tot het besef gekomen dat het voor mij niet meer hoeft
Volgens mij is meer iets van de cultuur?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik oordeel niet en de rest denk ik ook niet.. Ik begrijp dat je dit hier wilt bespreken, gezien de meesten een oordeel over je vellen.
Shit happens, omdat 'puurheid' toch een van de voorwaardes zijn.
Ik was het wel voordat ik trouwde, maar dit maakt mij niet puurder dan een andere vrouw.
Heel eerlijk? 1tje wel, de rest waren allemaal niet getrouwd en hebben allemaal weerrrr een bruidsjurk aangedaan met, houd je vast, RODE lintquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook met een man die eerder getrouwd is geweest zeker?.
De tijden veranderen, maar er zijn genoeg Turken die zo denken hoor. Over je waarde vel ik geen oordeel, want met jouw ervaring ben je misschien juist meer waard. BOOYAH.
Yepquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.
Vanaf nu gewoon goed aanpakken..
Kijk, dit kun jij allemaal zeggen omdat jij van alles hebt meegemaakt. Zou je dit ook kunnen zeggen 6,5 jaar geleden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heel eerlijk? 1tje wel, de rest waren allemaal niet getrouwd en hebben allemaal weerrrr een bruidsjurk aangedaan met, houd je vast, RODE lint![]()
Dat mensen zo denken is spijtig, maar om heel eerlijk te zijn, heb ik een ding geleerd. Je accepteert me zo, of je flikkert een end op. Mijn ouders hebben mij opgevoed tot een bepaalde vrouw, ik laat mijn waarde niet (meer) afhangen van iemand anders.
Je weet nooit hoe het loopt in de liefde.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:22 schreef Ambipur het volgende:
En of ik ooit nog een relatie aan ga? Kans is klein.
Relatie met 'n Turk? Kans wordt klein.. Kijkend naar jullie posts
I like this post. +1 dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk, dit kun jij allemaal zeggen omdat jij van alles hebt meegemaakt. Zou je dit ook kunnen zeggen 6,5 jaar geleden?
Je kent jezelf beter, je weet wat je wil beter en je bent onafhakelijker.
ik ben geen Turkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:22 schreef Ambipur het volgende:
En of ik ooit nog een relatie aan ga? Kans is klein.
Relatie met 'n Turk? Kans wordt klein.. Kijkend naar jullie posts
Huhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
3e die het zo leest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:33 schreef pureheart het volgende:
[..]
Huh
Wat bedoel je?
Je doet het toch al met hem?
Ik besprak mijn seksleven met mijn man niet met hen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:33 schreef pureheart het volgende:
[..]
Huh
Wat bedoel je?
Lees de vorige reacties..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:33 schreef pureheart het volgende:
[..]
Huh
Wat bedoel je?
Dit klinkt erg intiem..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stukje Turks sowieso. Mijn beste stuk zit in hem.
Ik wist wel dat je een stukje in mij kwijt kon jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stukje Turks sowieso. Mijn beste stuk zit in hem.
Ow zoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik besprak mijn seksleven met mijn man niet met hen.
We zijn ook erg intiem. Soms houdt hij mij warm met zijn baard, soms bescherm ik hem door mijn penis om hem te wikkelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit klinkt erg intiem..Wat is hij nou, hij is zo enorm vaag..
sagol!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik besprak mijn seksleven met mijn man niet met hen.
Af en toe he, k weet nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een stukje in mij kwijt kon ja
Dafuq...?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
We zijn ook erg intiem. Soms houdt hij mij warm met zijn baard, soms bescherm ik hem door mijn penis om hem te wikkelen.
Zo intiem.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
We zijn ook erg intiem. Soms houdt hij mij warm met zijn baard, soms bescherm ik hem door mijn penis om hem te wikkelen.
Zo intiem.
Echt hoor, goorlapquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dafuq...?
Gozer, hoe kom jij aan zulke opmerkingen!! Koptumk, alweerrrr!
Luister Pureheart, als je wat tussen ons is besproken in het openbaar wilt gooien, prima, doe dat, geen probleem, zit niet van die halve insinuaties te maken en dan weer verder gaanquote:
Hoor wie 't zegt.... Je bent geen Irakees.. Geen Syrier, geen Turk, Iraans ook niet.. WTF ben je dan wel?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Luister Pureheart, als je wat tussen ons is besproken in het openbaar wilt gooien, prima, doe dat, geen probleem, zit niet van die halve insinuaties te maken en dan weer verder gaan
Huh waar heb jij het over?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Luister Pureheart, als je wat tussen ons is besproken in het openbaar wilt gooien, prima, doe dat, geen probleem, zit niet van die halve insinuaties te maken en dan weer verder gaan
In ieder topic van die vage insinuaties man, van mij mag je, daar niet van.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:38 schreef pureheart het volgende:
[..]
Huh waar heb jij het over?
Zo zit ik niet in elkaar
Ik vind het jammer dat je nog zo over mij denktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In ieder topic van die vage insinuaties man, van mij mag je, daar niet van.
Oke, dan zat ik fout.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:40 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je nog zo over mij denkt
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We proberen een drama uit te hangen, maar niemand reageert op ons
Amerikaanse Semra hanim?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:41 schreef Ambipur het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6388552/c1161781/date_my_mom.html
ff lachen mensen.
De neuk is dit weer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:41 schreef Ambipur het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6388552/c1161781/date_my_mom.html
ff lachen mensen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
De neuk is dit weer..
Die gast date met de moeders, en baseert daarop wier dochter hij neemt?.
Op de tegenovergestelde manier hoe je hem hebt laten vallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:45 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik een gevallen houtenplank weer op mijn tuindeur vast maak
Ik kwam thuis en het zat los...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op de tegenovergestelde manier hoe je hem hebt laten vallen..
.
.
Met plakband..
Duct-tape..
Of je laat het niet meer vallen..
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:50 schreef zarGon het volgende:
In jouw geval is het kopen van een nieuwe deur het beste..
Had je maar een handige klusjesman nu in huis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kwam thuis en het zat los...Die hele schutting valt uitelkaar en ik heb bij God geen idee wat te doen.
Haram brada.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij likken elkaar schoon, dus wat je hier nu beweert is flauwekul. Gelul! Pertinent onwaar.
Mochten jullie oooit een relatie krijgen, dan eet ik mijn schoen op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij likken elkaar schoon, dus wat je hier nu beweert is flauwekul. Gelul! Pertinent onwaar.
Verwen 'm nadat-ie jou heeft geholpen! Wat zijn zijn hobby's?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:52 schreef Ambipur het volgende:
Tis donker gek.. Ik ga die tuin nu niet in!
Sommige momenten mis ik een man in huis idd...
Heb mn papa, maar die man lost alles al op, vind het nu wel zielig worden voor hem.
Eh... Voetbal!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verwen 'm nadat-ie jou heeft geholpen! Wat zijn zijn hobby's?
Een schoen is niets bijzonders aan. Als je een vagina op gaat eten ga ik de weddenschap aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mochten jullie oooit een relatie krijgen, dan eet ik mijn schoen op.
Ik heb al 'n x tickets voor hem geregeldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem 'm een keertje mee naar een voetbalwedstrijd!
Welk team?.
OMGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een schoen is niets bijzonders aan. Als je een vagina op gaat eten ga ik de weddenschap aan.
Val niet op meisjes. Meisjes vallen op mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een schoen is niets bijzonders aan. Als je een vagina op gaat eten ga ik de weddenschap aan.
Hm.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb al 'n x tickets voor hem geregeld![]()
Eh... hij kijk alles... Volgens mij GS.
Moet je maar niet in de weg lopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Val niet op meisjes. Meisjes vallen op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |