quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:05 schreef Picchia het volgende:
Zeepsop. Zo deed mijn oma het altijd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef amenth het volgende:
Ik heb sinds deze week zit ik beetje met een meid van 17.5 en gister wou ik haar ontmaagden, ze is dus erg laat
Dan zal ik haar wielen controleren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
Als je haar langs stuurt zal ik haar voor je inrijden zodat jij er straks met vol plezier erin kan.
groene zeep werkt gewoon nog steeds..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef amenth het volgende:
[..]zullen toch wel wat modernere technieken zijn nU?
dit dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:16 schreef kwiwi het volgende:
ben ik ook eens serieus.... wordt het alsnog een ONZ topicik geef het op
Dat krijg je met deze tsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:16 schreef kwiwi het volgende:
Prutser.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:03 schreef amenth het volgende:
Ik heb sinds deze week zit ik beetje met een meid van 17.5 en gister wou ik haar ontmaagden, ze is dus erg laat maar dat vind ik niet erg want ze is erg mooi.. maar na het voorspel enzo wou ik mijn piemel er in douwen maar hij ging er amper in want ze had te veel pijn, toen heb ik haar nog wat meer gevingerd enzo maar 5 minuten later lukte het nog steeds niet. nu wilt ze even wachten omdat het haar te veel pijn deed te vorige keer...
heeft iemand tips hoe het wel lukt zonder dat ze pijn heeft?
leg uit dan ben wel benieuwd, ik heb 44 verschillende meiden gedaan (hou het bij in word) maar dit geval heb ik nog nooit meegemaakt...quote:
Heb jij ervaring met strakte dan kwiwi?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:16 schreef kwiwi het volgende:
Word? Je kunt veel beter excell gebruiken met kolommen om de ontmaagdings datums bij te houden. Dan kun je gemiddeldes uitrekenen van hoe lang het duurde en hoe lang de sex duurde etc.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:20 schreef amenth het volgende:
[..]
leg uit dan ben wel benieuwd, ik heb 44 verschillende meiden gedaan (hou het bij in word) maar dit geval heb ik nog nooit meegemaakt...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Word? Je kunt veel beter excell gebruiken met kolommen om de ontmaagdings datums bij te houden. Dan kun je gemiddeldes uitrekenen van hoe lang het duurde en hoe lang de sex duurde etc.
Prutser, dat hou je bij in Excelquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:20 schreef amenth het volgende:
[..]
leg uit dan ben wel benieuwd, ik heb 44 verschillende meiden gedaan (hou het bij in word) maar dit geval heb ik nog nooit meegemaakt...
Juist. Ik wil mooie grafieken zien!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Word? Je kunt veel beter excell gebruiken met kolommen om de ontmaagdings datums bij te houden. Dan kun je gemiddeldes uitrekenen van hoe lang het duurde en hoe lang de sex duurde etc.
Ik heb er 42 instaan waarbij het soms 10 dagen duurde voordat ze wilde en bij eentje diezelfde avond nogquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef amenth het volgende:
[..]neejoh te veel moeite heb nu alleen naam en klaar
hoeveel heb jij er al in je excel dan
TS is beter in kebab klaarmaken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef Dimens het volgende:
Gewoon anaal doen. Is vast minder strak en dan blijft ze maagd en rein.
netjes man net zo veel als ik ongeveer.. is niet eens zo heel veel eigenlijk zelfs nog antiliaanse mattie van me had er op zn 13e al 20 gehad ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er 42 instaan waarbij het soms 10 dagen duurde voordat ze wilde en bij eentje diezelfde avond nog.
Ik ben rustig aan begonnen vrind, reputatie op school goed houden enzo (niet als player te boek komen te staan).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:24 schreef amenth het volgende:
[..]
netjes man net zo veel als ik ongeveer.. is niet eens zo heel veel eigenlijk zelfs nog antiliaanse mattie van me had er op zn 13e al 20 gehad ofzo
anaal minder strak? wtf ik wil al maanden anaal bij mijn vriendin omdat haar kut niet strak genoeg is, en nu dit!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:22 schreef Dimens het volgende:
Gewoon anaal doen. Is vast minder strak en dan blijft ze maagd en rein.
grappigste wat ik ooit heb gelezenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:52 schreef zmooc het volgende:
Waarschijnlijk http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaginisme
kunnen wij het helpen dat jouw vriendin al door 24 negers is geneukt en 4 kinderen heeft uitgeflaptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
anaal minder strak? wtf ik wil al maanden anaal bij mijn vriendin omdat haar kut niet strak genoeg is, en nu dit!!!
Passen ook drollen doorheen. De piemel van Amenth zal vast niet zo dik zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
anaal minder strak? wtf ik wil al maanden anaal bij mijn vriendin omdat haar kut niet strak genoeg is, en nu dit!!!
Ik ben niet bekend met het formaat van haar drollen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Passen ook drollen doorheen. De piemel van Amenth zal vast niet zo dik zijn.
hahaha, koningquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:21 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met strakte dan kwiwi?
Jij bent baas. Geen twijfel over.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:20 schreef amenth het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Jellereppe op 11-10-2012 01:32:10 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |