SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij is kensei geen kader VMBO'er inderdaad en dat vind ik zo vervelend, mensen op hun opleidingsniveau aanvallen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En wijselijk zweeg hij over het kopje 'kader'
Als domme mensen zich mensen in intelligente discussies mengen, en domme opmerkingen maken, dan is 't geenzins verkeerd om ze te wijzen op hun lagere plaats in de intellectuele hiėrarchie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij is kensei geen kader VMBO'er inderdaad en dat vind ik zo vervelend, mensen op hun opleidingsniveau aanvallen.
/threadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als domme mensen zich mensen in intelligente discussies
captain practice.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als domme mensen zich mensen in intelligente discussies, en domme opmerkingen maken, dan is 't geenzins verkeerd om ze te wijzen op hun lagere plaats in de intellectuele hiėrarchie.
Dit bedoel ik, zo'n cop-out. Als je intelligent zou zijn, zou je begrijpen dat ik simpelweg een woord was vergeten.quote:
Jajong verteld ons wie van ons intelligent is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, zo'n cop-out. Als je intelligent zou zijn, zou je begrijpen dat ik simpelweg een woord was vergeten.
ja want opleidings niveau zegt wat over slimheidquote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als domme mensen zich mensen in intelligente discussies mengen, en domme opmerkingen maken, dan is 't geenzins verkeerd om ze te wijzen op hun lagere plaats in de intellectuele hiėrarchie.
Waarom is hij nou gebanned, volgensmij was het juist hij die iets zei wat wel ergens op sloegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als eMazing geen ban had, dan had hij van ons een lijstje van IQ's en opleidingen kunnen maken.
Matig dit.
Ja ik stond net op het punt om iedereen in de OP invites voor team Mongoloļde Kader-Kankerautisten (MKK) te sturen. Een plaatsje in de finales van het volgende seizoen was volgens mij wel haalbaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
Waarom is hij nou gebanned, volgensmij was het juist hij die iets zei wat wel ergens op sloeg
Hij heeft het over domme mensen, niet over laagopgeleide mensenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ja want opleidings niveau zegt wat over slimheid
De TT anders wel, "kader" slaat lijkt me op kader opleiding. Ook het namen noemen en generaliseren van mensen hier in het topic is wel diep triest. Kan er niet gewoon normaal gediscusseerd worden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij heeft het over domme mensen, niet over laagopgeleide mensen
houd aub nou eens op (wie dan ook) met overal het woord k tussen te zetten, is volledig onnodig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja ik stond net op het punt om iedereen in de OP invites voor team Mongoloļde Kader-Kankerautisten (MKK) te sturen. Een plaatsje in de finales van het volgende seizoen was volgens mij wel haalbaar.
Maar zonder teampsycholoog lukt dat niet.
Maar dat komt toch op hetzelfde neer?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
houd aub nou eens op (wie dan ook) met overal het woord k tussen te zetten, is volledig onnodig.
-
ik had het niet erg gevonden trouwens als de TT 'het BG clubje" had geheten trouwens.
Yup, 2 finaleplaatsen. Vooral Wickd en Yellowpete van CLG.EU vielen me tegen. Wickd omdat hij maar een kleine champion pool heeft en steeds zijn lane verliest, Yellowpete omdat hij als ADC wel erg vaak uit positie gevangen wordt, zeker met Ezreal mag dat eigenlijk niet zo vaak gebeuren. Al met al terechte finaleplaatsen, zeker als je weet hoeveel uren die Aziatische teams erin gestoken hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:40 schreef Zith het volgende:
En nu heeft Azie de scene eindelijk opgeeist.
Tevens ben je gewoon een aandachtshoer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
houd aub nou eens op (wie dan ook) met overal het woord k tussen te zetten, is volledig onnodig.
-
ik had het niet erg gevonden trouwens als de TT 'het BG clubje" had geheten trouwens.
Vond het nog wel meevallen. Froggen was ook redelijk onzichtbaar die laatste game en morgana is nou niet echt een champion die in hun normale speelstijl past. Early gingen ze prima, ook wickd wist zich beter te houden dan singed, maar omdat ze toch singed ging chasen (snoopehdeath) snowbalde hij gewoon harder.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yup, 2 finaleplaatsen. Vooral Wickd en Yellowpete van CLG.EU vielen me tegen. Wickd omdat hij maar een kleine champion pool heeft en steeds zijn lane verliest, Yellowpete omdat hij als ADC wel erg vaak uit positie gevangen wordt, zeker met Ezreal mag dat eigenlijk niet zo vaak gebeuren. Al met al terechte finaleplaatsen, zeker als je weet hoeveel uren die Aziatische teams erin gestoken hebben.
Er werdt de eerste 5 min veel nadruk gelegd op het verliezen van singed vs 2 toplane, maar ondertussen kreeg wickd precies hetzelfde tegen hem bot (en verloor de bot tower 20s nadat shy de top tower verloor).. Na de tower-trade ging wickd top, 1 minuut later komt snoopeh shy ganken... uiteindelijk moest wickd vluchten en ging snoopeh dood, 2v1. Toen was het freefarm voor singed... op 9min stond shy 2-0 met 77 cs vs 43 cs wickd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Vond het nog wel meevallen. Froggen was ook redelijk onzichtbaar die laatste game en morgana is nou niet echt een champion die in hun normale speelstijl past. Early gingen ze prima, ook wickd wist zich beter te houden dan singed, maar omdat ze toch singed ging chasen (snoopehdeath) snowbalde hij gewoon harder.
Ezreal werd 1x dom gepakt dat is waar, rest was prima, ook die gravessolo halverwege hielp behoorlijk. CLG week gewoon teveel af van hun eigen speelstijl heb ik het gevoel. Dat koste ze de game.
Nouja ik heb het niet over alleen deze game, maar over de hele week. Ik heb meerdere games van CLG.EU gezien (met name die serie tegen WE), en daarin verloor Wickd ook steeds zijn lane. Nu ging Wickd in eerste instantie gelijkop met Singed, maar Riven is early game ook een stuk sterker dan Singed. Tevens werd Yellowpete tegen WE ook regelmatig out of position gepakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Vond het nog wel meevallen. Froggen was ook redelijk onzichtbaar die laatste game en morgana is nou niet echt een champion die in hun normale speelstijl past. Early gingen ze prima, ook wickd wist zich beter te houden dan singed, maar omdat ze toch singed ging chasen (snoopehdeath) snowbalde hij gewoon harder.
Ezreal werd 1x dom gepakt dat is waar, rest was prima, ook die gravessolo halverwege hielp behoorlijk. CLG week gewoon teveel af van hun eigen speelstijl heb ik het gevoel. Dat koste ze de game.
Maar als je je lane wint ben je automatisch sterker in teamfights EN je tegenstander zwakker. Je laning phase is dus wel degelijk heel belangrijk. Doordat die singed zo leip sterk was midgame hadden ze geen enkele kans meer om te winnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Laat wel duidelijk zijn dat Wickd niet speelt om zn lane te winnen, geen enkele CLG lane trouwens. Ze spelen voor de teamplay, iets waar de andere teams nog wel eens de mist mee in gaan. Wickd gaat graag underfed flashengagen met welke champion dan ook als dit zijn team kan helpen. Zijn strength zit in teamfights, niet in een lane winnen.
finale is zaterdag, op 3-4de plek moet nog uitgevochten worden tussen M5 en CLGeu.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:01 schreef jespertje het volgende:
Hoeveel hebben de nummer 1 en dergelijke nu precies gewonnen? Nog niet terug kunnen vinden. En wat was de top 4?
Sommige champs snowballen hun lane wel leuk maar zijn useless in teamfights, dat weet je zelf ook. Dit geval spiked singed op lvl6 waar riven daar toch iets farm voor nodig had gehad. Die ene kill op snoopeh deed het hem wel denk ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:56 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Maar als je je lane wint ben je automatisch sterker in teamfights EN je tegenstander zwakker. Je laning phase is dus wel degelijk heel belangrijk. Doordat die singed zo leip sterk was midgame hadden ze geen enkele kans meer om te winnen.
Tuurlijk, maar die worden in tournaments zelden gepickt. Ik vond Wickd dit toernooi gewoon de zwakste schakel. Kan de volgende keer weer iemand anders zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sommige champs snowballen hun lane wel leuk maar zijn useless in teamfights, dat weet je zelf ook.
Nounou, als je eMazing zijn posts bekijkt is dat toch van een heel ander caliber dan de mijne hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 01:17 schreef Xetran het volgende:
Ik snap alleen niet waarom jajong de banhamer altijd ontwijkt en mensen die eens in de maand een geinig klappertje maken gelijk eruit gejakkerd worden.
Laten we het erop houden dat hij niet echt openstaat voor meningen van anderen en daar dan ook niet al te subtiel op reageert.quote:
Ah. Kijk dat helpt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:19 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat hij niet echt openstaat voor meningen van anderen en daar dan ook niet al te subtiel op reageert.
mMe ferus!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:46 schreef tdrone het volgende:
Ach we kunnen met z'n allen nog blij zijn dat we geen amerikanen zijn want dan he je echt geen een team waarvoor je op dit moment wil juichen
Nou als ik zie hoe de meeste amerikaanse teams achterliggen op europa en zeker op de aziatische teams dan word het toch moeilijk om die bij te benen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef nyny83 het volgende:
TSM 4 life! 1 minder toernooitje maakt ze nog niet meteen slecht. Wel vind ik het jammer dat ze Regi niet vervangen hebben. Hij houdt meestal zijn lane wel redelijk, maar outplayt nog maar zelden echte toppers als Froggen, Scarra en Alex Ich. Nyjacky kan dat bijvoorbeeld beter.
Mwa, ik moet zeggen dat ik in deze tournament Regi juist erg goed heb zien spelen. Zeker de matches met karthus vond ik hem eigenlijk wel de sterkste uit z'n team te noemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef nyny83 het volgende:
TSM 4 life! 1 minder toernooitje maakt ze nog niet meteen slecht. Wel vind ik het jammer dat ze Regi niet vervangen hebben. Hij houdt meestal zijn lane wel redelijk, maar outplayt nog maar zelden echte toppers als Froggen, Scarra en Alex Ich. Nyjacky kan dat bijvoorbeeld beter.
wait wut? TSM staat er juist om bekend dat ze in laning best achter kunnen komen te staan omdat ze zo sterk in teamfights zijn. Ze focussen altijd de juiste personen, gaan goed met hun CC om en weten wanneer en hoe ze moeten initiaten. Ik vind het ook een beetje flauw om ze nu te beoordelen op deze ene serie terwijl ze daarvoor echt iets van 4 lans achter elkaar gewonnen hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
TSM heeft de teamplay niet. Met individuele skills kom je er niet altijd.
EU en NA teams moeten ook gewoon iets veranderen om te kunnen concurreren met de Aziaten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wait wut? TSM staat er juist om bekend dat ze in laning best achter kunnen komen te staan omdat ze zo sterk in teamfights zijn. Ze focussen altijd de juiste personen, gaan goed met hun CC om en weten wanneer en hoe ze moeten initiaten. Ik vind het ook een beetje flauw om ze nu te beoordelen op deze ene serie terwijl ze daarvoor echt iets van 4 lans achter elkaar gewonnen hebben.
@emsz: Regi was dit toernooi inderdaad op zich prima, maar toch denk ik dat er best veel betere mids zijn. Dat komt denk ik ook omdat Regi niet zo gek veel soloqueue speelt, mede omdat hij van alles moet regelen voor zowel TSM als solomid.net, sponsoren en het huis etc. Hij heeft dus gewoon minder speeluren dan de rest van zijn team.
Jawel hoor, alleen als je 't hebt over mensen die tegendraads gaan lopen doen om tegendraads te zijn dan is de koek gauw op. (AD Sion mid is niet slecht o.i.d.)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:19 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat hij niet echt openstaat voor meningen van anderen en daar dan ook niet al te subtiel op reageert.
Hoe durf je Scarra & Nyjacky te noemen in dat rijtjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef nyny83 het volgende:
Dat is het ook niet. Maar vooral vol blijven houdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen als je 't hebt over mensen die tegendraads gaan lopen doen om tegendraads te zijn dan is de koek gauw op. (AD Sion mid is niet slecht o.i.d.)
Vrijwel iedere champ outplayed je mid, uitgaande van gelijke skill.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Maar vooral vol blijven houden
Komt ook nog es bij dat ie er niks van kanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vrijwel iedere champ outplayed je mid, uitgaande van gelijke skill.
Work ethic van de Aziaten is gewoon ongekend. Die gasten zijn machines. Dat is geen grapje, ik heb op ESWC niveau gegamed en ik vond 6u per dag voor 4/5 dagen per week trainen bizar veel. Voor hun is 12u per dag 7 dagen per week normaal. Ze zijn niet innovatief, maar gewoon technisch beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef znarch het volgende:
[..]
EU en NA teams moeten ook gewoon iets veranderen om te kunnen concurreren met de Aziaten.
Nee jij hebt recht van spreken wil je zeggenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Komt ook nog es bij dat ie er niks van kan
Ik ben minstens 3 keer zo goed als jij, jij hebt ongeveer 400ELO niveau. NOFI.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee jij hebt recht van spreken wil je zeggen
Vind je? Ik vind het uberkut om te winnen/verliezen terwijl ik alleen heb kunne farmen top. Zo saai. Dan heb ik liever een 40 mins game waarin ik na mijn tower neer te hebben gehaald heb kunnen roamen/teamfighten etc.quote:
Dat denken ook alleen jij en je moederquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben minstens 3 keer zo goed als jij, jij hebt ongeveer 400ELO niveau. NOFI.
Stond m'n sarcasme-font niet aan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:54 schreef znarch het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het uberkut om te winnen/verliezen terwijl ik alleen heb kunne farmen top. Zo saai. Dan heb ik liever een 40 mins game waarin ik na mijn tower neer te hebben gehaald heb kunnen roamen/teamfighten etc.
Wat is je ELO dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat denken ook alleen jij en je moeder
Nope, en er zijn echt mensen die dat prima vinden "want +ELO".quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Stond m'n sarcasme-font niet aan?
Support Singed trouwensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef Jajong het volgende:
http://www.lolking.net/summoner/euw/24047942#history
Een singed game met 51CS na 33 minuten. En die heb je gewonnen. I rest my case.
Werken is voor nabs. Ga gamenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Support Singed trouwens
En eerlijk waar, zowaar ik hier zit: ik heb je nog nooit, maar dan ook nog nooit kunnen betrappen op meer inzicht of kennis.
Nu kunnen we natuurlijk 1v1 doen, maar zoals alhier regelmatig aangegeven is dat geen goede manier om vaardigheden te vergelijken. Verder kunnen we met premades 5v5 spelen, maar dan zul je aangegeven dat ik gecarried word/je teammates mongolen zijn. Komt nog bij dat je dan een heleboel games zou moeten spelen, steekproeven van één zijn waardeloos.
Dus als puntje bij paaltje komt zul je het maar moeten aannemen. Nu ga je natuurlijk ragen of tegensputteren a la 'omg haha je elo is lager' of 'haha je kunt/wilt niet bewijzen', maar je weet deksels goed dat ik 45 uur de week werk en die twee games de avond puur premades speel.
Bottomline? Als jij beter speelt kronen ze mij tot groot-moeftie van Iran. Geen bewijzen.
NOFI trouwens
Jawel joh, streamen en sponsors krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan kan ik geen skins meer kopen
Ik weet dat jij 45u in de week werkt? Uhm what?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Support Singed trouwens
En eerlijk waar, zowaar ik hier zit: ik heb je nog nooit, maar dan ook nog nooit kunnen betrappen op meer inzicht of kennis.
Nu kunnen we natuurlijk 1v1 doen, maar zoals alhier regelmatig aangegeven is dat geen goede manier om vaardigheden te vergelijken. Verder kunnen we met premades 5v5 spelen, maar dan zul je aangegeven dat ik gecarried word/je teammates mongolen zijn. Komt nog bij dat je dan een heleboel games zou moeten spelen, steekproeven van één zijn waardeloos.
Dus als puntje bij paaltje komt zul je het maar moeten aannemen. Nu ga je natuurlijk ragen of tegensputteren a la 'omg haha je elo is lager' of 'haha je kunt/wilt niet bewijzen', maar je weet deksels goed dat ik 45 uur de week werk en die twee games de avond puur premades speel.
Bottomline? Als jij beter speelt kronen ze mij tot groot-moeftie van Iran. Geen bewijzen.
NOFI trouwens
Ik heb toch gezegd dat dit toernooi Regi het prima deed maar dat ik het over het algemeen heb. Over het algemeen vind dat ALS ze een roster change maken dat hij als eerste in aanmerking komt. Botlane wint meestal, Dyrus doet het (behalve dit toernooi waar hij echt de zwakste van het team was) normaal ook prima en TOO blijft gewoon een van de betere junglers ter wereld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe durf je Scarra & Nyjacky te noemen in dat rijtje. Vooral scarra owned hij godsgruwelijk hard elke game die ze spelen.
Dit bedoel ik. Niks mis met andermans meningen maar dit is gewoon klinkklare onzin. Regi was ook met afstand de beste speler van TSM @ WC.
Over het algemeen? Jij zegt dat hij van scarra en Nyjacky verliest wat gewoon niet waar is. Hoelang is 't geleden dat TSM op LAN van een Amerikaans team heeft verloren? Maandenlang.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb toch gezegd dat dit toernooi Regi het prima deed maar dat ik het over het algemeen heb. Over het algemeen vind dat ALS ze een roster change maken dat hij als eerste in aanmerking komt. Botlane wint meestal, Dyrus doet het (behalve dit toernooi waar hij echt de zwakste van het team was) normaal ook prima en TOO blijft gewoon een van de betere junglers ter wereld.
Njaaaa.. aantal uren niet, maar als je totaal niet hebt meegekregen dat ik werk is je geheugen wel brak.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik weet dat jij 45u in de week werkt? Uhm what?
Het niveau in Amerika is dan ook om te janken. Treurig dat kids als Dyrus wel weet ik hoeveel sponsorgeld c.q. streamgeld verdient en dat spelers die 5 keer zo goed zijn als die kleuter het moeten doen met prijzengeld van toernooien die 1 keer per kwartaal worden gehouden in Korea en heel wat minder sponsors.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Over het algemeen? Jij zegt dat hij van scarra en Nyjacky verliest wat gewoon niet waar is. Hoelang is 't geleden dat TSM op LAN van een Amerikaans team heeft verloren? Maandenlang.
Regi carried TSM samen met botlane.
Supply <-> demand.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het niveau in Amerika is dan ook om te janken. Treurig dat kids als Dyrus wel weet ik hoeveel sponsorgeld c.q. streamgeld verdient en dat spelers die 5 keer zo goed zijn als die kleuter het moeten doen met prijzengeld van toernooien die 1 keer per kwartaal worden gehouden in Korea en heel wat minder sponsors.
Het is triester dat iedereen nog steeds op elkaar blijft reageren, ook al weet iedereen dat het geen nut heeftquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:14 schreef GlenSpey het volgende:
Wel grappig om te zien dat eigelijk iedereen in deze topics wel een keer ruzie heeft gehad met de andere posters in de reeks. Wat hebben we toch een geweldige community
ach man, hou toch je pompbaksmoelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:14 schreef GlenSpey het volgende:
Wel grappig om te zien dat eigelijk iedereen in deze topics wel een keer ruzie heeft gehad met de andere posters in de reeks. Wat hebben we toch een geweldige community
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:43 schreef Xetran het volgende:
3 mensen in mijn team premade die rond de 3/11 gaan op de 20minute mark. na mijn gefaalde surrender vote had ik maar even medegedeeld afk te gaan waarop ik te horen krijg dat ik een report tegemoet ga. nou dan bannen ze mij maar, kom op man
Hoe kan je nou een typische 800 speler zijn die op 1300 zit. Jouw domheid kent geen grenzenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:15 schreef BaajGuardian het volgende:
ik speelde wel eens arams met aldie en hij is toch best wel een redelijke speler, zover ik van jouzelf heb gelezen hier ben jij een typische 800 elo speler die trots is dat hij op 1300 is gekomen (wat de absolute basis is imo) dus niet zo hoog doen jajong.
Wat ga jij hier posten dan. N00b report manquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:14 schreef GlenSpey het volgende:
800-1300 is hetzelfde in skill fyi, mensen die stuck zitten in de basis van de game zakken wel vaker naar 800 in de eerste ranked periode en klimmen dan weer terug naar 1300 wat echt niet moeilijk is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een typische 800 speler zijn die op 1300 zit. Jouw domheid kent geen grenzen.
Surveys die willekeurig worden uitgedeeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
60% have enrolled or completed college....
En daar komen ze op hoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |