abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117834813

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117834872
Gezellig weer
pi_117834893
Verdomd sterke TT
pi_117835138
Ik heb elke keer fps problemen. Eerst had ik games waar ik maar 3 fps had en alles heel traag werd, rebooten heeft geen zin ofzo. nu is mijn fps steeds naar 40 ofzo en dat is toch vrij frustrerend, mijn gfx kaart temp is gewoon 65 dus dat is het probleem niet ;(

wat do / iemand anders last van?
pi_117835301
Heb het een klein halfjaar geleden professioneel weten te fiksen door het spel opnieuw te installeren. Al gedaan?
pi_117836119
Maar ik wil nu spelen :(
pi_117836128
Spreek voor jezelf, debiele autist
pi_117836168
Of je moet aangeven dat de TT niet op baajguardian slaat, dan is het goed
pi_117836293
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef Adames het volgende:
Spreek voor jezelf, debiele autist
En wijselijk zweeg hij over het kopje 'kader'
pi_117839306
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:47 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

En wijselijk zweeg hij over het kopje 'kader'
volgens mij is kensei geen kader VMBO'er inderdaad en dat vind ik zo vervelend, mensen op hun opleidingsniveau aanvallen.
pi_117839756
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:43 schreef Adames het volgende:

[..]

volgens mij is kensei geen kader VMBO'er inderdaad en dat vind ik zo vervelend, mensen op hun opleidingsniveau aanvallen.
Als domme mensen zich mensen in intelligente discussies mengen, en domme opmerkingen maken, dan is 't geenzins verkeerd om ze te wijzen op hun lagere plaats in de intellectuele hiėrarchie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jajong op 11-10-2012 00:10:44 ]
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_117839819
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:57 schreef Jajong het volgende:

[..]

Als domme mensen zich mensen in intelligente discussies
/thread
Conscience do cost.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:06:03 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117840017
quote:

[..]

Als domme mensen zich mensen in intelligente discussies, en domme opmerkingen maken, dan is 't geenzins verkeerd om ze te wijzen op hun lagere plaats in de intellectuele hiėrarchie.
captain practice.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_117840150
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 23:58 schreef ems. het volgende:

[..]

/thread
Dit bedoel ik, zo'n cop-out. Als je intelligent zou zijn, zou je begrijpen dat ik simpelweg een woord was vergeten.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 00:31:05 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117840546
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:11 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dit bedoel ik, zo'n cop-out. Als je intelligent zou zijn, zou je begrijpen dat ik simpelweg een woord was vergeten.
Jajong verteld ons wie van ons intelligent is.

bedankt jajong.
pi_117840892
Als eMazing geen ban had, dan had hij van ons een lijstje van IQ's en opleidingen kunnen maken.

Matig dit.
pi_117840905
quote:

[..]

Als domme mensen zich mensen in intelligente discussies mengen, en domme opmerkingen maken, dan is 't geenzins verkeerd om ze te wijzen op hun lagere plaats in de intellectuele hiėrarchie.
ja want opleidings niveau zegt wat over slimheid :')
pi_117840917
quote:
13s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als eMazing geen ban had, dan had hij van ons een lijstje van IQ's en opleidingen kunnen maken.

Matig dit.
Waarom is hij nou gebanned, volgensmij was het juist hij die iets zei wat wel ergens op sloeg ;(
pi_117840944
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:55 schreef Xetran het volgende:

[..]

Waarom is hij nou gebanned, volgensmij was het juist hij die iets zei wat wel ergens op sloeg ;(
Ja ik stond net op het punt om iedereen in de OP invites voor team Mongoloļde Kader-Kankerautisten (MKK) te sturen. Een plaatsje in de finales van het volgende seizoen was volgens mij wel haalbaar.

Maar zonder teampsycholoog lukt dat niet.
pi_117840952
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:54 schreef totalvamp het volgende:

[..]

ja want opleidings niveau zegt wat over slimheid :')
Hij heeft het over domme mensen, niet over laagopgeleide mensen
pi_117841196
Ik snap alleen niet waarom jajong de banhamer altijd ontwijkt en mensen die eens in de maand een geinig klappertje maken gelijk eruit gejakkerd worden.
pi_117841239
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Hij heeft het over domme mensen, niet over laagopgeleide mensen
De TT anders wel, "kader" slaat lijkt me op kader opleiding. Ook het namen noemen en generaliseren van mensen hier in het topic is wel diep triest. Kan er niet gewoon normaal gediscusseerd worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2012 01:49:53 ]
pi_117843285
Ik wil niemand aanvallen op zijn opleiding/persoonlijkheidsstoornis.

De TT slaat erop dat iedereen inmiddels wel een keer zo genoemd is in dit topic. Dus het is hier altijd gezellig
  donderdag 11 oktober 2012 @ 09:07:30 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117843463
quote:
13s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 00:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ja ik stond net op het punt om iedereen in de OP invites voor team Mongoloļde Kader-Kankerautisten (MKK) te sturen. Een plaatsje in de finales van het volgende seizoen was volgens mij wel haalbaar.

Maar zonder teampsycholoog lukt dat niet.
houd aub nou eens op (wie dan ook) met overal het woord k tussen te zetten, is volledig onnodig.

-

ik had het niet erg gevonden trouwens als de TT 'het BG clubje" had geheten trouwens.
pi_117843613
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

houd aub nou eens op (wie dan ook) met overal het woord k tussen te zetten, is volledig onnodig.

-

ik had het niet erg gevonden trouwens als de TT 'het BG clubje" had geheten trouwens.
Maar dat komt toch op hetzelfde neer?

En "kader" is toch niet zo erg? :?
pi_117843956
Zo, vandaag eindelijk eens lekker de tijd om het gat richting lvl 30 dicht te metselen. Nog driekwart level :)
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2012 @ 09:40:39 #27
230491 Zith
pls tip
pi_117844048
En nu heeft Azie de scene eindelijk opgeeist.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_117844529
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:40 schreef Zith het volgende:
En nu heeft Azie de scene eindelijk opgeeist.
Yup, 2 finaleplaatsen. Vooral Wickd en Yellowpete van CLG.EU vielen me tegen. Wickd omdat hij maar een kleine champion pool heeft en steeds zijn lane verliest, Yellowpete omdat hij als ADC wel erg vaak uit positie gevangen wordt, zeker met Ezreal mag dat eigenlijk niet zo vaak gebeuren. Al met al terechte finaleplaatsen, zeker als je weet hoeveel uren die Aziatische teams erin gestoken hebben.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_117846752
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 09:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

-

Tevens ben je gewoon een aandachtshoer.
pi_117847354
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 10:02 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Yup, 2 finaleplaatsen. Vooral Wickd en Yellowpete van CLG.EU vielen me tegen. Wickd omdat hij maar een kleine champion pool heeft en steeds zijn lane verliest, Yellowpete omdat hij als ADC wel erg vaak uit positie gevangen wordt, zeker met Ezreal mag dat eigenlijk niet zo vaak gebeuren. Al met al terechte finaleplaatsen, zeker als je weet hoeveel uren die Aziatische teams erin gestoken hebben.
Vond het nog wel meevallen. Froggen was ook redelijk onzichtbaar die laatste game en morgana is nou niet echt een champion die in hun normale speelstijl past. Early gingen ze prima, ook wickd wist zich beter te houden dan singed, maar omdat ze toch singed ging chasen (snoopehdeath) snowbalde hij gewoon harder.

Ezreal werd 1x dom gepakt dat is waar, rest was prima, ook die gravessolo halverwege hielp behoorlijk. CLG week gewoon teveel af van hun eigen speelstijl heb ik het gevoel. Dat koste ze de game.
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2012 @ 11:43:20 #31
230491 Zith
pls tip
pi_117847526
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Vond het nog wel meevallen. Froggen was ook redelijk onzichtbaar die laatste game en morgana is nou niet echt een champion die in hun normale speelstijl past. Early gingen ze prima, ook wickd wist zich beter te houden dan singed, maar omdat ze toch singed ging chasen (snoopehdeath) snowbalde hij gewoon harder.

Ezreal werd 1x dom gepakt dat is waar, rest was prima, ook die gravessolo halverwege hielp behoorlijk. CLG week gewoon teveel af van hun eigen speelstijl heb ik het gevoel. Dat koste ze de game.
Er werdt de eerste 5 min veel nadruk gelegd op het verliezen van singed vs 2 toplane, maar ondertussen kreeg wickd precies hetzelfde tegen hem bot (en verloor de bot tower 20s nadat shy de top tower verloor).. Na de tower-trade ging wickd top, 1 minuut later komt snoopeh shy ganken... uiteindelijk moest wickd vluchten en ging snoopeh dood, 2v1. Toen was het freefarm voor singed... op 9min stond shy 2-0 met 77 cs vs 43 cs wickd.

Denk dus niet dat Shy ooit echt achter wickd stond.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_117847618
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Nouja ik heb het niet over alleen deze game, maar over de hele week. Ik heb meerdere games van CLG.EU gezien (met name die serie tegen WE), en daarin verloor Wickd ook steeds zijn lane. Nu ging Wickd in eerste instantie gelijkop met Singed, maar Riven is early game ook een stuk sterker dan Singed. Tevens werd Yellowpete tegen WE ook regelmatig out of position gepakt.

En dat ze van hun speelstijl afweken komt met name ook door de picks/bans van Azubu. Die gasten hebben zich gewoon heel goed voorbereid.
pi_117847851
Laat wel duidelijk zijn dat Wickd niet speelt om zn lane te winnen, geen enkele CLG lane trouwens. Ze spelen voor de teamplay, iets waar de andere teams nog wel eens de mist mee in gaan. Wickd gaat graag underfed flashengagen met welke champion dan ook als dit zijn team kan helpen. Zijn strength zit in teamfights, niet in een lane winnen.
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2012 @ 11:55:02 #34
230491 Zith
pls tip
pi_117847934
Dan verlies je inderdaad van een team die én de lane wint én evengoed in teamfights is. Het hoeft niet of-of te zijn. Sterker nog, ik neem aan dat er een sterke correlatie is tussen goed zijn in lane en goed zijn in TFs, gecontroleerd voor items.
pi_117847979
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Laat wel duidelijk zijn dat Wickd niet speelt om zn lane te winnen, geen enkele CLG lane trouwens. Ze spelen voor de teamplay, iets waar de andere teams nog wel eens de mist mee in gaan. Wickd gaat graag underfed flashengagen met welke champion dan ook als dit zijn team kan helpen. Zijn strength zit in teamfights, niet in een lane winnen.
Maar als je je lane wint ben je automatisch sterker in teamfights EN je tegenstander zwakker. Je laning phase is dus wel degelijk heel belangrijk. Doordat die singed zo leip sterk was midgame hadden ze geen enkele kans meer om te winnen.
pi_117848162
Hoeveel hebben de nummer 1 en dergelijke nu precies gewonnen? Nog niet terug kunnen vinden. En wat was de top 4?
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2012 @ 12:02:41 #37
230491 Zith
pls tip
pi_117848229
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:01 schreef jespertje het volgende:
Hoeveel hebben de nummer 1 en dergelijke nu precies gewonnen? Nog niet terug kunnen vinden. En wat was de top 4?
finale is zaterdag, op 3-4de plek moet nog uitgevochten worden tussen M5 en CLGeu.
pi_117848507
Volgens mij komt er geen match voor 3/4, krijgen toch allebei 125k
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:56 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Maar als je je lane wint ben je automatisch sterker in teamfights EN je tegenstander zwakker. Je laning phase is dus wel degelijk heel belangrijk. Doordat die singed zo leip sterk was midgame hadden ze geen enkele kans meer om te winnen.
Sommige champs snowballen hun lane wel leuk maar zijn useless in teamfights, dat weet je zelf ook. Dit geval spiked singed op lvl6 waar riven daar toch iets farm voor nodig had gehad. Die ene kill op snoopeh deed het hem wel denk ik
pi_117849720
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

Sommige champs snowballen hun lane wel leuk maar zijn useless in teamfights, dat weet je zelf ook.
Tuurlijk, maar die worden in tournaments zelden gepickt. Ik vond Wickd dit toernooi gewoon de zwakste schakel. Kan de volgende keer weer iemand anders zijn
pi_117849790
Ze speelden allemaal niet echt memorabel. Krepo niet op leona gezien, froggen maakte geen plays en snoopeh was behoorlijk passief. Naja gg :)
pi_117850283
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 01:17 schreef Xetran het volgende:
Ik snap alleen niet waarom jajong de banhamer altijd ontwijkt en mensen die eens in de maand een geinig klappertje maken gelijk eruit gejakkerd worden.
Nounou, als je eMazing zijn posts bekijkt is dat toch van een heel ander caliber dan de mijne hoor.
pi_117852970
Snap de haat op jajong niet echt.
pi_117852999
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:18 schreef Lamabal het volgende:
Laten we het erop houden dat hij niet echt openstaat voor meningen van anderen en daar dan ook niet al te subtiel op reageert.
pi_117853026
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:19 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Laten we het erop houden dat hij niet echt openstaat voor meningen van anderen en daar dan ook niet al te subtiel op reageert.
Ah. Kijk dat helpt.

JAJONG HOMO
pi_117853777
Snap niet dat iedereen daar weer op in gaat terwijl we gewoon over lol lullen

CLGEU!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:40:18 #46
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117853842
M5!

fuck de finale, m5 gewoon gewonnen wat mij betreft.

einde championship.
pi_117853926
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:18 schreef Lamabal het volgende:
Ik vind dat afkatten een beetje kinderachtig. En dat wat Lambal zegt.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:46:42 #48
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_117854111
Ach we kunnen met z'n allen nog blij zijn dat we geen amerikanen zijn want dan he je echt geen een team waarvoor je op dit moment wil juichen :')
Wat doe ik hier?
pi_117857010
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:46 schreef tdrone het volgende:
Ach we kunnen met z'n allen nog blij zijn dat we geen amerikanen zijn want dan he je echt geen een team waarvoor je op dit moment wil juichen :')
mMe ferus!!!
pi_117857838
TSM 4 life! 1 minder toernooitje maakt ze nog niet meteen slecht. Wel vind ik het jammer dat ze Regi niet vervangen hebben. Hij houdt meestal zijn lane wel redelijk, maar outplayt nog maar zelden echte toppers als Froggen, Scarra en Alex Ich. Nyjacky kan dat bijvoorbeeld beter.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:40:40 #51
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_117858747
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef nyny83 het volgende:
TSM 4 life! 1 minder toernooitje maakt ze nog niet meteen slecht. Wel vind ik het jammer dat ze Regi niet vervangen hebben. Hij houdt meestal zijn lane wel redelijk, maar outplayt nog maar zelden echte toppers als Froggen, Scarra en Alex Ich. Nyjacky kan dat bijvoorbeeld beter.
Nou als ik zie hoe de meeste amerikaanse teams achterliggen op europa en zeker op de aziatische teams dan word het toch moeilijk om die bij te benen.

Nu is TSM wel veruit beter dan de andere amerikaanse teams maar zij krijgen het probleem dat ze niet tegen topteams kunnen oefenen maar alleen tegen andere amerikaanse teams die toch niet van topniveau zijn.

Als ik naar reginald kijk zie ik niet het probleem bij TSM, naar mijn mening was het in afgelopen toernooi lagen de problemen meer bij het teamspel en top lane dan mid. Reginald ging gelijk op in lane als karthus die een van de sterkste teamfights heeft.
Wat doe ik hier?
pi_117858796
TSM heeft de teamplay niet. Met individuele skills kom je er niet altijd.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:06:40 #53
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_117861655
En het zielige is dan dat ze wel de beste teamplay van amerika hebben :9
Wat doe ik hier?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:24:56 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117862360
euw+ne is dan ook groter dan na
pi_117863076
3 mensen in mijn team premade die rond de 3/11 gaan op de 20minute mark. na mijn gefaalde surrender vote had ik maar even medegedeeld afk te gaan waarop ik te horen krijg dat ik een report tegemoet ga. nou dan bannen ze mij maar, kom op man ;(
pi_117864301
Verdomme hebben de blanken weer verloren van de spleetogen.
quote:
Mwa, ik moet zeggen dat ik in deze tournament Regi juist erg goed heb zien spelen. Zeker de matches met karthus vond ik hem eigenlijk wel de sterkste uit z'n team te noemen.

Nah, ik denk dat Regi prima bij TSM past en ze met hem ook sterk zat zijn. Gewoon beter oefenen.
Conscience do cost.
pi_117864625
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
TSM heeft de teamplay niet. Met individuele skills kom je er niet altijd.
wait wut? TSM staat er juist om bekend dat ze in laning best achter kunnen komen te staan omdat ze zo sterk in teamfights zijn. Ze focussen altijd de juiste personen, gaan goed met hun CC om en weten wanneer en hoe ze moeten initiaten. Ik vind het ook een beetje flauw om ze nu te beoordelen op deze ene serie terwijl ze daarvoor echt iets van 4 lans achter elkaar gewonnen hebben.

@emsz: Regi was dit toernooi inderdaad op zich prima, maar toch denk ik dat er best veel betere mids zijn. Dat komt denk ik ook omdat Regi niet zo gek veel soloqueue speelt, mede omdat hij van alles moet regelen voor zowel TSM als solomid.net, sponsoren en het huis etc. Hij heeft dus gewoon minder speeluren dan de rest van zijn team.
pi_117864959
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:21 schreef nyny83 het volgende:

[..]

wait wut? TSM staat er juist om bekend dat ze in laning best achter kunnen komen te staan omdat ze zo sterk in teamfights zijn. Ze focussen altijd de juiste personen, gaan goed met hun CC om en weten wanneer en hoe ze moeten initiaten. Ik vind het ook een beetje flauw om ze nu te beoordelen op deze ene serie terwijl ze daarvoor echt iets van 4 lans achter elkaar gewonnen hebben.

@emsz: Regi was dit toernooi inderdaad op zich prima, maar toch denk ik dat er best veel betere mids zijn. Dat komt denk ik ook omdat Regi niet zo gek veel soloqueue speelt, mede omdat hij van alles moet regelen voor zowel TSM als solomid.net, sponsoren en het huis etc. Hij heeft dus gewoon minder speeluren dan de rest van zijn team.
EU en NA teams moeten ook gewoon iets veranderen om te kunnen concurreren met de Aziaten.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_117865083
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 14:19 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Jawel hoor, alleen als je 't hebt over mensen die tegendraads gaan lopen doen om tegendraads te zijn dan is de koek gauw op. (AD Sion mid is niet slecht o.i.d.)
pi_117865169
quote:
Hoe durf je Scarra & Nyjacky te noemen in dat rijtje :'). Vooral scarra owned hij godsgruwelijk hard elke game die ze spelen.

Dit bedoel ik. Niks mis met andermans meningen maar dit is gewoon klinkklare onzin. Regi was ook met afstand de beste speler van TSM @ WC.
pi_117866994
quote:
2s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:29 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jawel hoor, alleen als je 't hebt over mensen die tegendraads gaan lopen doen om tegendraads te zijn dan is de koek gauw op. (AD Sion mid is niet slecht o.i.d.)
Dat is het ook niet. Maar vooral vol blijven houden
pi_117867252
quote:
11s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat is het ook niet. Maar vooral vol blijven houden
Vrijwel iedere champ outplayed je mid, uitgaande van gelijke skill. :)
pi_117868127
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vrijwel iedere champ outplayed je mid, uitgaande van gelijke skill. :)
Komt ook nog es bij dat ie er niks van kan
pi_117868346
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:27 schreef znarch het volgende:

[..]

EU en NA teams moeten ook gewoon iets veranderen om te kunnen concurreren met de Aziaten.
Work ethic van de Aziaten is gewoon ongekend. Die gasten zijn machines. Dat is geen grapje, ik heb op ESWC niveau gegamed en ik vond 6u per dag voor 4/5 dagen per week trainen bizar veel. Voor hun is 12u per dag 7 dagen per week normaal. Ze zijn niet innovatief, maar gewoon technisch beter.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 20:28:07 #65
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_117868854
Meh guildwars 2 is saai geworden nu weer terug naar lol wel ziek ik heb ongeveer een maand niet gespeeld en ben ineens kankerslecht :') ik heb 500 matches met caitlyn en varus op mijn main account maar heb een nieuw account gemaakt om er weer in te komen.

Dus ik speel zo caitlyn ( waar ik dus ook ranked meet heb gespeeld duo que met een 1700 elo gast) en vragen mensen na mijn gameplay te hebben gezien "caitlyn first time?"

En met varus gaan mensen altijd schelden op mijn build ik bouw dus een hexdrinker / maw op varus wanneer de tegenstander veel ap damage heeft gaan mensen tegen me bitchen zelfs als ik 15/2 sta.

echt trieste mensen op die lage levels ik bouw mijn ad carry zodat ik damage kan doen in teamfights en nog eigsinds survivabilty heb maar was vergeten dat onder de lvl 30 teamfights niet bestaan.

kan beter malzahar spelen en dan teleksn alleen 1 v 1 's uitzoeken en r spammen dan de hele tijd flamen wanneer we verliezen, dat is blijkbaar hoe het werk op lagere levels :').
pi_117869904
Mijn favoriete potjes:

pi_117870025
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:15 schreef Jajong het volgende:

[..]

Komt ook nog es bij dat ie er niks van kan
Nee jij hebt recht van spreken wil je zeggen
pi_117870078
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Nee jij hebt recht van spreken wil je zeggen
Ik ben minstens 3 keer zo goed als jij, jij hebt ongeveer 400ELO niveau. NOFI.
pi_117870379
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:46 schreef Jajong het volgende:
Mijn favoriete potjes:

[ afbeelding ]
Vind je? Ik vind het uberkut om te winnen/verliezen terwijl ik alleen heb kunne farmen top. Zo saai. Dan heb ik liever een 40 mins game waarin ik na mijn tower neer te hebben gehaald heb kunnen roamen/teamfighten etc.
pi_117871258
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik ben minstens 3 keer zo goed als jij, jij hebt ongeveer 400ELO niveau. NOFI.
Dat denken ook alleen jij en je moeder
pi_117872035
Wacht ik was "NOFI" vergeten
pi_117872126
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:54 schreef znarch het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind het uberkut om te winnen/verliezen terwijl ik alleen heb kunne farmen top. Zo saai. Dan heb ik liever een 40 mins game waarin ik na mijn tower neer te hebben gehaald heb kunnen roamen/teamfighten etc.
Stond m'n sarcasme-font niet aan?
pi_117872179
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat denken ook alleen jij en je moeder
Wat is je ELO dan? :)

In before 'don't play ranked don't care bout ELO aka als ik ranked zou spelen zou ik 400 zijn :D'
pi_117872295
http://www.lolking.net/summoner/euw/24047942#history

Een singed game met 51CS na 33 minuten. En die heb je gewonnen. I rest my case :D.
pi_117872491
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef Jajong het volgende:

[..]

Stond m'n sarcasme-font niet aan?
Nope, en er zijn echt mensen die dat prima vinden "want +ELO".
pi_117873096
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef Jajong het volgende:
http://www.lolking.net/summoner/euw/24047942#history

Een singed game met 51CS na 33 minuten. En die heb je gewonnen. I rest my case :D.
Support Singed trouwens

En eerlijk waar, zowaar ik hier zit: ik heb je nog nooit, maar dan ook nog nooit kunnen betrappen op meer inzicht of kennis.

Nu kunnen we natuurlijk 1v1 doen, maar zoals alhier regelmatig aangegeven is dat geen goede manier om vaardigheden te vergelijken. Verder kunnen we met premades 5v5 spelen, maar dan zul je aangegeven dat ik gecarried word/je teammates mongolen zijn. Komt nog bij dat je dan een heleboel games zou moeten spelen, steekproeven van één zijn waardeloos.

Dus als puntje bij paaltje komt zul je het maar moeten aannemen. Nu ga je natuurlijk ragen of tegensputteren a la 'omg haha je elo is lager' of 'haha je kunt/wilt niet bewijzen', maar je weet deksels goed dat ik 45 uur de week werk en die twee games de avond puur premades speel.

Bottomline? Als jij beter speelt kronen ze mij tot groot-moeftie van Iran. Geen bewijzen.

NOFI trouwens
pi_117873415
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Support Singed trouwens

En eerlijk waar, zowaar ik hier zit: ik heb je nog nooit, maar dan ook nog nooit kunnen betrappen op meer inzicht of kennis.

Nu kunnen we natuurlijk 1v1 doen, maar zoals alhier regelmatig aangegeven is dat geen goede manier om vaardigheden te vergelijken. Verder kunnen we met premades 5v5 spelen, maar dan zul je aangegeven dat ik gecarried word/je teammates mongolen zijn. Komt nog bij dat je dan een heleboel games zou moeten spelen, steekproeven van één zijn waardeloos.

Dus als puntje bij paaltje komt zul je het maar moeten aannemen. Nu ga je natuurlijk ragen of tegensputteren a la 'omg haha je elo is lager' of 'haha je kunt/wilt niet bewijzen', maar je weet deksels goed dat ik 45 uur de week werk en die twee games de avond puur premades speel.

Bottomline? Als jij beter speelt kronen ze mij tot groot-moeftie van Iran. Geen bewijzen.

NOFI trouwens
Werken is voor nabs. Ga gamen
pi_117873753
Dan kan ik geen skins meer kopen
pi_117873939
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan kan ik geen skins meer kopen
Jawel joh, streamen en sponsors krijgen.

Life 4 you sponsort je wel
pi_117874845
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Support Singed trouwens

NOFI trouwens
Ik weet dat jij 45u in de week werkt? Uhm what? :D
pi_117874947
Anyway nu reageer ik weer op de huis-autist, moet ik ook mee ophouden.

ELO werkt beetje krom btw, door omstandigheden weer wat ELO dropped dus zit nu weer rond de 1250, en ik lane net dus tegen een gast die zn placement matches aan 't doen was met 3 ranked wins. Dat is natuurlijk geen gezicht als ik dan bijna 200cs heb en hij iets van 60 na 25 minuten. Unfair yo. En 't zuigt ook dick als je zo'n gast in je team krijgt dan is standard loss.
pi_117875748
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:31 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hoe durf je Scarra & Nyjacky te noemen in dat rijtje :'). Vooral scarra owned hij godsgruwelijk hard elke game die ze spelen.

Dit bedoel ik. Niks mis met andermans meningen maar dit is gewoon klinkklare onzin. Regi was ook met afstand de beste speler van TSM @ WC.
Ik heb toch gezegd dat dit toernooi Regi het prima deed maar dat ik het over het algemeen heb. Over het algemeen vind dat ALS ze een roster change maken dat hij als eerste in aanmerking komt. Botlane wint meestal, Dyrus doet het (behalve dit toernooi waar hij echt de zwakste van het team was) normaal ook prima en TOO blijft gewoon een van de betere junglers ter wereld.
pi_117876215
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik heb toch gezegd dat dit toernooi Regi het prima deed maar dat ik het over het algemeen heb. Over het algemeen vind dat ALS ze een roster change maken dat hij als eerste in aanmerking komt. Botlane wint meestal, Dyrus doet het (behalve dit toernooi waar hij echt de zwakste van het team was) normaal ook prima en TOO blijft gewoon een van de betere junglers ter wereld.
Over het algemeen? Jij zegt dat hij van scarra en Nyjacky verliest wat gewoon niet waar is. Hoelang is 't geleden dat TSM op LAN van een Amerikaans team heeft verloren? Maandenlang.

Regi carried TSM samen met botlane.
pi_117877028
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik weet dat jij 45u in de week werkt? Uhm what? :D
Njaaaa.. aantal uren niet, maar als je totaal niet hebt meegekregen dat ik werk is je geheugen wel brak.

Maar da's verder irrelevant
  donderdag 11 oktober 2012 @ 22:57:16 #85
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_117877759
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef Jajong het volgende:

[..]

Over het algemeen? Jij zegt dat hij van scarra en Nyjacky verliest wat gewoon niet waar is. Hoelang is 't geleden dat TSM op LAN van een Amerikaans team heeft verloren? Maandenlang.

Regi carried TSM samen met botlane.
Het niveau in Amerika is dan ook om te janken. Treurig dat kids als Dyrus wel weet ik hoeveel sponsorgeld c.q. streamgeld verdient en dat spelers die 5 keer zo goed zijn als die kleuter het moeten doen met prijzengeld van toernooien die 1 keer per kwartaal worden gehouden in Korea en heel wat minder sponsors.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_117877842
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 22:57 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Het niveau in Amerika is dan ook om te janken. Treurig dat kids als Dyrus wel weet ik hoeveel sponsorgeld c.q. streamgeld verdient en dat spelers die 5 keer zo goed zijn als die kleuter het moeten doen met prijzengeld van toernooien die 1 keer per kwartaal worden gehouden in Korea en heel wat minder sponsors.
Supply <-> demand.

En die Koreanen streamen ook heel wat af hoor, alleen die streams zijn niet toegankelijk voor non-Koreanen.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 01:15:09 #87
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117882062
ik speelde wel eens arams met aldie en hij is toch best wel een redelijke speler, zover ik van jouzelf heb gelezen hier ben jij een typische 800 elo speler die trots is dat hij op 1300 is gekomen (wat de absolute basis is imo) dus niet zo hoog doen jajong.
pi_117882952
Wel grappig om te zien dat eigelijk iedereen in deze topics wel een keer ruzie heeft gehad met de andere posters in de reeks. Wat hebben we toch een geweldige community _O-
pi_117883175
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 06:14 schreef GlenSpey het volgende:
Wel grappig om te zien dat eigelijk iedereen in deze topics wel een keer ruzie heeft gehad met de andere posters in de reeks. Wat hebben we toch een geweldige community _O-
Het is triester dat iedereen nog steeds op elkaar blijft reageren, ook al weet iedereen dat het geen nut heeft ;)
pi_117884004
quote:
ach man, hou toch je pompbaksmoel
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:24:33 #91
230491 Zith
pls tip
pi_117884471
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:43 schreef Xetran het volgende:
3 mensen in mijn team premade die rond de 3/11 gaan op de 20minute mark. na mijn gefaalde surrender vote had ik maar even medegedeeld afk te gaan waarop ik te horen krijg dat ik een report tegemoet ga. nou dan bannen ze mij maar, kom op man ;(
:r
pi_117885970
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 01:15 schreef BaajGuardian het volgende:
ik speelde wel eens arams met aldie en hij is toch best wel een redelijke speler, zover ik van jouzelf heb gelezen hier ben jij een typische 800 elo speler die trots is dat hij op 1300 is gekomen (wat de absolute basis is imo) dus niet zo hoog doen jajong.
Hoe kan je nou een typische 800 speler zijn die op 1300 zit. Jouw domheid kent geen grenzen :D.
pi_117886337
quote:
Wat ga jij hier posten dan. N00b report man
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:47:25 #94
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_117886561
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:26 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hoe kan je nou een typische 800 speler zijn die op 1300 zit. Jouw domheid kent geen grenzen :D.
800-1300 is hetzelfde in skill fyi, mensen die stuck zitten in de basis van de game zakken wel vaker naar 800 in de eerste ranked periode en klimmen dan weer terug naar 1300 wat echt niet moeilijk is.

zelfde zie je in een contrast vacuum bij nieuwe spelers die ipv de meeste games in de eerste rankeds verliezen' winnen en dan in 1500 komen en dan terug zakken naar 1300.

Daarom speel ik ook geen ranked meer, omdat ik dan met spelers als jij moet spelen die denken dat ze goed zijn maar tegen mensen met hersenen 0/11 gaan (en nee in 800-1300 heb je geen mensen met hersenen, elke speler die 2 of 3 esl/iem watever matches kijkt en daar zn speelstijl op aanpast met of zonder persoonlijk inzicht kan daar 10/0 in gaan, kijk naar mn meeste rankeds, meerderheid daarvan is of 0 of 1-3 deaths, welkom in low elo)
pi_117886768
jullie houden ook nooit eens op hč :') oh oh oh
Ga anders lekker DM-en
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:54:52 #96
230491 Zith
pls tip
pi_117886811

Bijna net zoveel active spelers als er XBOX live spelers zijn _O_
pi_117886962
Die Teemo Death Update doet het hem
pi_117887300
60% have enrolled or completed college....

En daar komen ze op hoe?
pi_117887484
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
60% have enrolled or completed college....

En daar komen ze op hoe?
Surveys die willekeurig worden uitgedeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')