quote:Trinny & Susannah zijn terug in Nederland! Woensdag 31 augustus is bij RTL 4 het tweede seizoen gestart van de succesvolle reeks Trinny & Susannah: Missie Holland.
Vorig jaar kon Nederland al kennismaken met het beroemde Britse stylistenduo Trinny Woodall en Susannah Constantine, die de Nederlandse vrouw (en een enkele man) op modegebied drastisch onder handen nam. In acht nieuwe afleveringen reizen Trinny en Susannah ook dit jaar af naar verschillende Nederlandse steden om daar negen kandidaten (acht vrouwen en één man) op straat te selecteren op hun modemissers.
Toch even de spanning checken hè. Net als de bandjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Anders knijp je nog even harder in die tieten
Wie?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef JaneDoe het volgende:
die had van mij toch een stoot gekregen
inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze vrouw heeft naast kleding ook echt een goede houding nodig. Potdikkie, meer zelfvertrouwen!
Goed bezig!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:07 schreef StormS.A het volgende:
ik verplicht meekijken de vriendin
zwarte jurk is mooi
Ja, dat gaat steeds wel erg makkelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
trinny of susannah toen ze in de tetten van die donkere dame greep
Ach, zijn alle mannen.quote:
Dat nog nooit iemand dat gedaan heeft begrijp ik niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
trinny of susannah toen ze in de tetten van die donkere dame greep
Het blijkt gewoon een kwestie van doen en interessant verder praten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat gaat steeds wel erg makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |