Jij wat?quote:
Nee. Dat zeg ik niet.... Goed lezen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus versieren is gelukkig zijn?
beetje rare vergelijking
Oh zoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sluit naadloos aan op mijn laatste post.
Vrijwel naadloos
Voor de lapo.quote:
repost danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vrijwel naadloos
Leuk om je weer eens terug te zien trouwens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vrijwel naadloos
Jawel, alleen ongebruikt. Ik kan hem niet eens verwijderen, kut Windows Live.quote:
Wat een bazen zijn dat.quote:
Dank je. Ik ben ook een tijd minder regelmatig aanwezig geweest. Toen ik even wat anders te doen had...en kort daarnaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leuk om je weer eens terug te zien trouwens.Ik wist niet dat jij nog actief was op fok.
Ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook nog msn, staat ook eigenlijk altijd automatisch aan, maar ik gebruik het nooit.
Dit dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook nog msn, staat ook eigenlijk altijd automatisch aan, maar ik gebruik het nooit.
Dat is deels mijn schuld.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ja, waar dan?quote:
Weet jij die TC van Rokje?quote:
Kijk, ik weet niet wat je gaat presenteren, maar van moeheid kan ik wel meepratenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee net presentatie afgemaakt tussen alle comotie door.. en nu ben ik moeVandaar
Voor deze SC aangemaakt.quote:
Retewelterusten dan maar!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef vanillaforlife het volgende:
Moet er morgen weer retevroeg uit...fijne avond nog samen...
morgen weer een dag
Dat is toch juist chill?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik voel me stoned door pijnstillers
Hoe moet dat?quote:
Voor hete camseks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
Waarom gaan mensen op TC en blijven ze op FOK! posten of waarom gaan mensen naar TC sowieso?
Peace manquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik voel me stoned door pijnstillers
Omdat cam.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
Waarom gaan mensen op TC en blijven ze op FOK! posten of waarom gaan mensen naar TC sowieso?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet bizarre hoeveelheden slikken om er wat van te merken
Omdat het kanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
Dan ben ik wel al lang uit de kleren hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zitten jullie rond 11 uur ook nog op TC? Ik wil meedoen!
Ik heb heel veel meer gehadquote:De aanbevolen dosis hangt af van het lichaamsgewicht en de toepassing. In het algemeen is dat 200–400 mg (5–10 mg/kg voor kinderen) elke 4–6 uur, met een maximum van 1200 mg per dag
Dan meet je elkaar toch gewoon?quote:
Jij kan wel DM's lezen, toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
Nou schiet eens op Fera, duurt langgggg
dat is irl en dat is engquote:
Hoeveel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb heel veel meer gehad
Ik heb die hele TC nog niet eens gevonden, dus waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
rokjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Er was er een aangemaakt toch voor deze SC? Mja goed, zelf weten.. Sowieso een onverstandige beslissing van mij geweest..
Dunno, ik wel waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat toevallig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik trek mijn handen er in ieder geval vanaf
Wil je me tegen die tijd de link dm'en?quote:
Hoop dat je knie snel geneestquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iets van 3500 mg.
Dit momentje zonder pijn in de knie is zo fijn
Is goed hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je me tegen die tijd de link dm'en?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Er was er een aangemaakt toch voor deze SC? Mja goed, zelf weten.. Sowieso een onverstandige beslissing van mij geweest..
Niet dan?quote:
Ja come on.quote:
Okee okee, verder via DM dan maar.quote:
Dit. TCquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan je knie?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoop ik ook, kans is alleen groot dat het nog 5.5 weken duurt
God, alweer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk aan je knie?
Vind vind er geen klap aanquote:
Ik heb dat van dichtbij meegemaakt, dat wel, jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind vind er geen klap aan. En in mijn ervaring zit iedereen op de TC en loopt het topic leeg.
God, mensen zouden toch eens interesse tonen. Niet iedereen volgt iedere post van jou, hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
God, alweer?
Meniscus ingescheurd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet dan?
Ik gebruik mijn eigen wel voor 1 op 1 plezier
Het praat altijd wat makkelijker. wat snellerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind vind er geen klap aan. En in mijn ervaring zit iedereen op de TC en loopt het topic leeg.
Ja, ik begrijp het ook niet. Maar goed, prima, leuke mensen blijven hier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind het heel onoverzichtelijk en ik heb geen idee wie wat tegen mij zegt of nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het praat altijd wat makkelijker. wat sneller
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het ook niet. Maar goed, prima, leuke mensen blijven hier.
Soms ook wel té snel...maar dat ben ik dan weerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het praat altijd wat makkelijker. wat sneller
Dat had ik nog niet meegekregenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
God, alweer?
Meniscus ingescheurd.
Haha ja, ik volg het ook gewoon de helft van de tijd niet, teruglezen werkt ook niet, maar goed, als het hier druk is werkt dat ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Soms ook wel té snel...maar dat ben ik dan weer
Maar je bnet zo lief.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
En daarom wil ik er geen ruk meer mee te maken hebben.. Al genoeg mensen geweest die mij er op aankeken en geen zin meer in.. En dat is het laatste wat ik er over ga zeggen
God, jij zou ook eens een keer niet overal op reageren.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
God, mensen zouden toch eens interesse tonen. Niet iedereen volgt iedere post van jou, hoor.
Hee, no worries.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
En daarom wil ik er geen ruk meer mee te maken hebben.. Al genoeg mensen geweest die mij er op aankeken en geen zin meer in.. En dat is het laatste wat ik er over ga zeggen
Je bent een dudequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet meegekregensorry, Kusje op je knie om het goed te maken?
Dat doe ik dan ook nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
God, jij zou ook eens een keer niet overal op reageren.
Enge clown wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is de overgebleven fantoomMur.
Does lievquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet.
Je kan best aardig zijn tegen mensen die interesse in je conditie tonen. Maar blijkbaar is dat lastig voor je. Neem nog wat pijnstillers.
Komt goed schatje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
God, jij zou ook eens een keer niet overal op reageren.
Okequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bent een dude
Nee dankje
Ik ben er niet bang voor, ik heb er een hekel aanquote:
Oah, gelukkig ben je geen clown.quote:
Soms wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oah, gelukkig ben je geen clown.
Wat een naarheid in deze wereld. Vind jou helemaal niet lief.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms wel.
Overigens, ik denk altijd dat je me heel lief vind door je PI, maar die heb je altijd.
Deceptie.
Dat vind ik dan weer heel lief van je.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een naarheid in deze wereld. Vind jou helemaal niet lief.
Dat denk ik ook altijdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms wel.
Overigens, ik denk altijd dat je me heel lief vind door je PI, maar die heb je altijd.
Deceptie.
Je andere UI is toffer.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer heel lief van je.
Deze UI is tof met die spinquote:
Mij wel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een naarheid in deze wereld. Vind jou helemaal niet lief.
Wat fijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer heel lief van je.
Helaas.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd. Ik haat standaard PI's die niet neutraal zijn
.
Goh, ik haat wel veel vandaag...
Hoe heet hij/zij?quote:
Dat weet ik nog niet. Kijk deze neutrale PI.quote:
Hmm, is dat zo? Qua partner vind ik dat wel, maar ikzelf natuurlijk wel gewoon lief en woest aantr... kuch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk en lief kan nooit echt goed samen.
Gelukkig kan jij 'm nog wel aanpassen naar gelang de gelegenheid.quote:
Die tweede foto isquote:
Die laatste is ZO schattigquote:
Ja exact, daarom heb ik ook zoiets van stik erin. Soms heb je mensen die gaan echt zeiken over mijn PI, maar ik ben eigenlijk gewoon echt altijd vrolijk en leuk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij 'm nog wel aanpassen naar gelang de gelegenheid.
Laatst in een ander topic kwam iemand melden dat zijn oom overleden was, als je dan condoleert met een big smile als standaard PI dan ben je best wel een hork.
Habronattus Jumping spider?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laatste is ZO schattig. Laatst zag ik een filmpje van zo'n spinnetje, helaas vergeten hoe hij heet
.
Ik bedoel het filmpje... Kan 'm zo niet vinden. Maar ik ben ook niet heel erg goed in zoeken.quote:
Dat dus. Ik vergeet zelfs iedere keer dat het ding er staatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
I never cared actually.. Nooit wat met die PI's gedaan.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het filmpje... Kan 'm zo niet vinden. Maar ik ben ook niet heel erg goed in zoeken.
Ja, same here.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vergeet zelfs iedere keer dat het ding er staat
Oh, dat is hemquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is hem. Wat een scheetje he
. En dan nog zijn er mensen die een hekel hebben aan spinnen, hier kan je toch onmogelijk een hekel aan hebben
?
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En spinnen
Kreeg de kriebels door mn hele lijf, zelfs door mn botten, bij die foto's
WOW die is echt hugequote:
Zeg, dit wordt mij toch ook wel te gek, hoorquote:
Heteropoda maximaquote:
waarquote:
Ik zei al dat het me te gek werd zonder het gezien te hebben, dus ik verwacht het ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat ik er goed aan doe niet naar dat filmpje te gaan kijken.
Er gebeurt vrij weinig geloof ik, maar hij is echt hugequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat ik er goed aan doe niet naar dat filmpje te gaan kijken.
Ik kom ze liever ook niet tegen nee.. Dan plas ik in m'n broekquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef Tamashii het volgende:
Ik kijk het filmpje ook niet. Ben niet heel bang voor de spinnen in Nederland, maar ergens anders met grote spinnen moet ik niet komen.
Hij eet 2 vogels..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er gebeurt vrij weinig geloof ik, maar hij is echt huge
Die spinnen van die foto's zijn nog kleintjes
Ik had de hele dat een vlieg, rechtsboven, elke keer als ik iets wilde minimaliseren drukte ik op kruisje omdat ik het niet kon zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:13 schreef Samzz het volgende:
Speaking of spiders, er zit een sprinkhaan op mijn beeldscherm. Geen idee waar die vandaan is gekomen.
Hahahaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had de hele dat een vlieg, rechtsboven, elke keer als ik iets wilde minimaliseren drukte ik op kruisje omdat ik het niet kon zien.
iddquote:
Dan maar gewoon hallo?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
jezusfuckingjozef!
kom ik even hallo zeggen zie ik allemaal enge grotr spinnen
Avondquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
jezusfuckingjozef!
Ik krijg dik enge nachtmerries.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kom ze liever ook niet tegen nee.. Dan plas ik in m'n broek
Aan mijn web ben je zeker ontsnaptquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
jezusfuckingjozef!
En dat jaquote:
Ga je nu alweer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nu ga ik vast weer mn bed uit rennen vannacht omdat ik droom dat er n mega spin ondermn bed zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat doe ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En dat ja
Troost je me dan als ik huilend wakker word? Zal het andersom ook doen :$
Hoke, morgenochtend, schikt dat?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef Murdera het volgende:
SPOILER STAAT ER NIET VOOR NIETSIk mis ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was een foute link, deze moet je:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben er pas net! en tenzij jullie met spinnen blijven gooien blijf ik nog ffquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zwaaien bracht me in verwarring
Welk land?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
Ik kende trouwens iemand die een Nephila in zijn woonkamer had. Heel gaaf.
Je wil de spoiler klikken he?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik ben er pas net! en tenzij jullie met spinnen blijven gooien blijf ik nog ff
Je zal inmiddels begrepen hebben dat ik er nog niet naar wijsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik ben er pas net! en tenzij jullie met spinnen blijven gooien blijf ik nog ff
Iemand in Duitsland, vlak hier over de grens. Hij had van teakhouten planken een soort frame gemaakt en daartussen heeft de spin haar web gemaaktquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik dacht laatst al toen ik op de wc zat van "wat voel ik toch"
Cool.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand in Duitsland, vlak hier over de grens. Hij had van teakhouten planken een soort frame gemaakt en daartussen heeft de spin haar web gemaakt. En die hield hij gewoon in de woonkamer.
Ik moet over 6 uur op en dan met de auto naar mijn vriend zijn ouderlijk huis. Dan de bus en trein naar DH. Daar naar huis. Dan werken tot 12. Dan weer naar mijn huis. Dan lessen tot 6. Maar verder ben ik er voor je.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoke, morgenochtend, schikt dat?
Voel het nog steeds kriebelenquote:
Een tarantulaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Cool.
Een vriend van me had een palm gekocht met een tarantula. Toen dat beest naar hem sprong heeft hij hem afgemaakt.Later helemaal spijt, maar hij werd helemaal gek zei hij.
*^*&%^&%^$#%#%#%^$^quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet over 6 uur op en dan met de auto naar mijn vriend zijn ouderlijk huis. Dan de bus en trein naar DH. Daar naar huis. Dan werken tot 12. Dan weer naar mijn huis. Dan lessen tot 6. Maar verder ben ik er voor je.
Lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Fera het volgende:
Zo, ben ik weer.Friet naar binnen gewerkt.
Ook nu nog niet, hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tarantula? Zitten die ook al in palmen? Nice.
Was wel echt amazing ja. Helaas geen foto's meer van, was nog in het pre digitale tijdperk, toen nog niet iedereen een digicam had.
Blijkbaarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tarantula? Zitten die ook al in palmen? Nice.
Was wel echt amazing ja. Helaas geen foto's meer van, was nog in het pre digitale tijdperk, toen nog niet iedereen een digicam had.
Ja, ik haat het ook. Blijf zo lang mogelijk wakker zodat het geen morgen word.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*^*&%^&%^$#%#%#%^$^
Vooruit maar weer
Oh daar heb ik nu ook wel zin inquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Fera het volgende:
Zo, ben ik weer.Friet naar binnen gewerkt.
Ik hoor het wel van vogelspinnen, maar van een tarantula nog nooit gehoordquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
BlijkbaarWel bij ranzijn tuinplanten.
![]()
Zonde.
Nachtje doortrekken? Doe ik wel meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik haat het ook. Blijf zo lang mogelijk wakker zodat het geen morgen word.
Echt niet goed voor mij, maar als ik met vriendin mee loop kan ik het ook niet laten.quote:
Och, hier een half uur laterquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef DaMook het volgende:
Hoe erg ik ook tegen vroeg slapen ben, ik ga nu wel, wekker gaat om half 6
.
Ik zou het dolgraag willen, maar met de laatste ziekte restjes denk ik dat ik morgen een wrak ben wat in de trein slaapt waardoor rare mensen mij om half 10 wakker maken en dan kan ik geen geld meer verdienen en ben ik alsnog dood.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nachtje doortrekken? Doe ik wel mee
Dank je en trustequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Och, hier een half uur later
Welterusten!
Dat laatste gaat niet gebeuren hoor verdommequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou het dolgraag willen, maar met de laatste ziekte restjes denk ik dat ik morgen een wrak ben wat in de trein slaapt waardoor rare mensen mij om half 10 wakker maken en dan kan ik geen geld meer verdienen en ben ik alsnog dood.
Zeer goed ideequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
* JijHebtGeenRokje gaat per direct 858473463763 tosti's maken en opeten
Ik heb altijd goede ideetjes.. Tenzij ik ze niet heb, dan ookquote:
Neemt niet weg dat je alsnog aan kan komenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Goed nieuwsfeitje. Als je 's avonds laat eet, maakt het blijkbaar niet uit voor de calorieën, want die worden de volgende dag wel verbrandt.
Truequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb altijd goede ideetjes.. Tenzij ik ze niet heb, dan ook
Moet je niet hardop zeggen/typen.. Straks word ik arrogant :$quote:
Beetje arrogant is grappigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet je niet hardop zeggen/typen.. Straks word ik arrogant :$
dan ben ik al aan het werkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef DaMook het volgende:
Hoe erg ik ook tegen vroeg slapen ben, ik ga nu wel, wekker gaat om half 6
.
Hij zat te balen toen hij op had gezocht hoeveel hij er voor kon krijgenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor het wel van vogelspinnen, maar van een tarantula nog nooit gehoord. Zonde dat ie 'm dood heeft gemaakt
.
De enige juist dieettip is nog steeds het aloude "Ieder pondje gaat door het mondje". Ik heb het aan den lijve ondervondenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je alsnog aan kan komen.
Mehquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij zat te balen toen hij op had gezocht hoeveel hij er voor kon krijgen
Inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
De enige juist dieettip is nog steeds het aloude "Ieder pondje gaat door het mondje". Ik heb het aan den lijve ondervonden
Nu eis ik 2 drankjes van je eh, dat je het even weetquote:
Is goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nu eis ik 2 drankjes van je eh, dat je het even weet
Veel plezierquote:
Kom eens hier en leer me dat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Zoooo geen zin om naar bed te gaan. Te wakker wantja vannacht 12 uur geslapen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Same herequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Jaja is goed, gaan we samen slapen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom eens hier en leer me dat.
Okéquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaja is goed, gaan we samen slapen.
Ohja, sorry.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:43 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Maar... ik heb net mn broek uitgedaan.
Ik kom je zo wel een verhaaltje voorlezen ok? :$quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Tam en Rokje zijn er nog gewoon, huillie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:45 schreef Murdera het volgende:
ik heb niet zon zin om in mn eentje naar bed te gaan vanavond.
Waar zijn alle begeerlijke dames om mijn warmte mee te delen als je ze nodig hebt.
Nee, heel niet. Ik was wel lekker uitgeslapen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here. Ziek zijn is niet goed voor je ritme.
Toch niet in mijn bedje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tam en Rokje zijn er nog gewoon, huillie.
Ja, leer mij het anders maar om 12 uur lang seks te hebben.quote:
Verhaaltje over knabbel en babbel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kom je zo wel een verhaaltje voorlezen ok? :$
12 uur slapenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, leer mij het anders maar om 12 uur lang seks te hebben.
Okéquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, leer mij het anders maar om 12 uur lang seks te hebben.
Babbels vooral ja..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Verhaaltje over knabbel en babbel?![]()
Ja, goede vraag.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je een invalster stuurt..
Jij toch ook?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tam en Rokje zijn er nog gewoon, huillie.
Dan moet je het maar met mij doenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Te veel moeite om die foto van jou van mijn kussensloop af te halen.
Wat praat jij. Van half 5 tot 6 uur? Sorry maar dat is 12.5 uur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef GSbrder het volgende:
6 uur klaar op een doordeweekse dag. Hoe vroeg.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je het maar met mij doen.
Niet 12,5 uur werk, gekkie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat praat jij. Van half 5 tot 6 uur? Sorry maar dat is 12.5 uur.
Nou, zeker wel 10 uur werk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet 12,5 uur werk, gekkie.
Er zit flink wat reis- en relaxtijd tussen.
Zit je me nu gewoon weer te dissen?quote:
Nee, dat zou ik nooit doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zit je me nu gewoon weer te dissen?
Dan reis je ook kortquote:
Ik zal jou eens laten stoppen met praten en.. Nee nvmquote:
Oke oke. 4 uur reizen ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan reis je ook kort!
Pak je de Betuwelijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |