Jij wat?quote:
Nee. Dat zeg ik niet.... Goed lezen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus versieren is gelukkig zijn?
beetje rare vergelijking
Oh zoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sluit naadloos aan op mijn laatste post.
Vrijwel naadloos
Voor de lapo.quote:
repost danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vrijwel naadloos
Leuk om je weer eens terug te zien trouwens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vrijwel naadloos
Jawel, alleen ongebruikt. Ik kan hem niet eens verwijderen, kut Windows Live.quote:
Wat een bazen zijn dat.quote:
Dank je. Ik ben ook een tijd minder regelmatig aanwezig geweest. Toen ik even wat anders te doen had...en kort daarnaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leuk om je weer eens terug te zien trouwens.Ik wist niet dat jij nog actief was op fok.
Ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook nog msn, staat ook eigenlijk altijd automatisch aan, maar ik gebruik het nooit.
Dit dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook nog msn, staat ook eigenlijk altijd automatisch aan, maar ik gebruik het nooit.
Dat is deels mijn schuld.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ja, waar dan?quote:
Weet jij die TC van Rokje?quote:
Kijk, ik weet niet wat je gaat presenteren, maar van moeheid kan ik wel meepratenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee net presentatie afgemaakt tussen alle comotie door.. en nu ben ik moeVandaar
Voor deze SC aangemaakt.quote:
Retewelterusten dan maar!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef vanillaforlife het volgende:
Moet er morgen weer retevroeg uit...fijne avond nog samen...
morgen weer een dag
Dat is toch juist chill?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik voel me stoned door pijnstillers
Hoe moet dat?quote:
Voor hete camseks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
Waarom gaan mensen op TC en blijven ze op FOK! posten of waarom gaan mensen naar TC sowieso?
Peace manquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik voel me stoned door pijnstillers
Omdat cam.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
Waarom gaan mensen op TC en blijven ze op FOK! posten of waarom gaan mensen naar TC sowieso?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet bizarre hoeveelheden slikken om er wat van te merken
Omdat het kanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
Dan ben ik wel al lang uit de kleren hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zitten jullie rond 11 uur ook nog op TC? Ik wil meedoen!
Ik heb heel veel meer gehadquote:De aanbevolen dosis hangt af van het lichaamsgewicht en de toepassing. In het algemeen is dat 200–400 mg (5–10 mg/kg voor kinderen) elke 4–6 uur, met een maximum van 1200 mg per dag
Dan meet je elkaar toch gewoon?quote:
Jij kan wel DM's lezen, toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
Nou schiet eens op Fera, duurt langgggg
dat is irl en dat is engquote:
Hoeveel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb heel veel meer gehad
Ik heb die hele TC nog niet eens gevonden, dus waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
rokjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Er was er een aangemaakt toch voor deze SC? Mja goed, zelf weten.. Sowieso een onverstandige beslissing van mij geweest..
Dunno, ik wel waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat toevallig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik trek mijn handen er in ieder geval vanaf
Wil je me tegen die tijd de link dm'en?quote:
Hoop dat je knie snel geneestquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iets van 3500 mg.
Dit momentje zonder pijn in de knie is zo fijn
Is goed hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je me tegen die tijd de link dm'en?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Er was er een aangemaakt toch voor deze SC? Mja goed, zelf weten.. Sowieso een onverstandige beslissing van mij geweest..
Niet dan?quote:
Ja come on.quote:
Okee okee, verder via DM dan maar.quote:
Dit. TCquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan je knie?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoop ik ook, kans is alleen groot dat het nog 5.5 weken duurt
God, alweer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk aan je knie?
Vind vind er geen klap aanquote:
Ik heb dat van dichtbij meegemaakt, dat wel, jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind vind er geen klap aan. En in mijn ervaring zit iedereen op de TC en loopt het topic leeg.
God, mensen zouden toch eens interesse tonen. Niet iedereen volgt iedere post van jou, hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
God, alweer?
Meniscus ingescheurd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Niet dan?
Ik gebruik mijn eigen wel voor 1 op 1 plezier
Het praat altijd wat makkelijker. wat snellerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind vind er geen klap aan. En in mijn ervaring zit iedereen op de TC en loopt het topic leeg.
Ja, ik begrijp het ook niet. Maar goed, prima, leuke mensen blijven hier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind het heel onoverzichtelijk en ik heb geen idee wie wat tegen mij zegt of nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het praat altijd wat makkelijker. wat sneller
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het ook niet. Maar goed, prima, leuke mensen blijven hier.
Soms ook wel té snel...maar dat ben ik dan weerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het praat altijd wat makkelijker. wat sneller
Dat had ik nog niet meegekregenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
God, alweer?
Meniscus ingescheurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |