Jij wat?quote:
Nee. Dat zeg ik niet.... Goed lezen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus versieren is gelukkig zijn?
beetje rare vergelijking
Oh zoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sluit naadloos aan op mijn laatste post.
Vrijwel naadloos
Voor de lapo.quote:
repost danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vrijwel naadloos
Leuk om je weer eens terug te zien trouwens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vrijwel naadloos
Jawel, alleen ongebruikt. Ik kan hem niet eens verwijderen, kut Windows Live.quote:
Wat een bazen zijn dat.quote:
Dank je. Ik ben ook een tijd minder regelmatig aanwezig geweest. Toen ik even wat anders te doen had...en kort daarnaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leuk om je weer eens terug te zien trouwens.Ik wist niet dat jij nog actief was op fok.
Ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook nog msn, staat ook eigenlijk altijd automatisch aan, maar ik gebruik het nooit.
Dit dusquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook nog msn, staat ook eigenlijk altijd automatisch aan, maar ik gebruik het nooit.
Dat is deels mijn schuld.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ja, waar dan?quote:
Weet jij die TC van Rokje?quote:
Kijk, ik weet niet wat je gaat presenteren, maar van moeheid kan ik wel meepratenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee net presentatie afgemaakt tussen alle comotie door.. en nu ben ik moeVandaar
Voor deze SC aangemaakt.quote:
Retewelterusten dan maar!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:32 schreef vanillaforlife het volgende:
Moet er morgen weer retevroeg uit...fijne avond nog samen...
morgen weer een dag
Dat is toch juist chill?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik voel me stoned door pijnstillers
Hoe moet dat?quote:
Voor hete camseks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
Waarom gaan mensen op TC en blijven ze op FOK! posten of waarom gaan mensen naar TC sowieso?
Peace manquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik voel me stoned door pijnstillers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |