Dat neemt nog niet weg dat het ongelooflijk bevredigend is dat je bijvoorbeeld elk weekend op mag treden, en dus geld verdienen. Ook al wil je gewoon je creativiteit kwijt, je hoopt natuurlijk dat je er zoveel mogelijk feedback op krijgt, en dus je creativiteit een groot publiek bereikt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zie muziek toch echt als een uiting van creativiteit ipv een bedrijf. Slaat je muziek aan, mooi, kudos voor jou, slaat het niet aan, jammer maar dan kun je nog steeds je creativiteit kwijt in je muziek alleen zul je er bij moeten werken.
Balen dat dat in April is. Met een beetje (lees: berg) geluk zit ik er in Augustus weerquote:
het de wereld veroveren verhaaltje? Dat zal idd alleen maar "erger" wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:55 schreef StM het volgende:
Ik ben meer geïnteresseerd in hun visie op de toekomst. Vorig jaar was het iig een gruwelverhaal voor de oude liefhebber.
Groot publiek bereiken is ook niet erg, maar je stijl veranderen om een groter publiek te bereiken vind ik wel erg.quote:Dat neemt nog niet weg dat het ongelooflijk bevredigend is dat je bijvoorbeeld elk weekend op mag treden, en dus geld verdienen. Ook al wil je gewoon je creativiteit kwijt, je hoopt natuurlijk dat je er zoveel mogelijk feedback op krijgt, en dus je creativiteit een groot publiek bereikt.
Dan moet je er niet je vaste baan voor opgeven, niet stoppen met werken totdat je genoeg verdient om dat wel te kunnen. En sommige artiesen kiezen ervoor om muziek juist hun hobby te laten, want als ze van hun hobby hun beroep maken hebben ze geen hobby meer en raken ze ongeïnspireerd, want dan wordt het een moetje.quote:En tja.. Van je hobby je beroep maken, wie wilt dat nou niet? Fulltime met je hobby bezig zijn en er ook nog eens van kunnen leven..
Mensen geven er ook hun vaste baan voor op. Als je dan geen baan meer hebt, fulltime met muziek bezig bent, MOET je toch wel een omschakeling maken als je muziek niet meer genoeg geld in het laatje brengt?
Ik denk dat hier ook prima andere initiatieven voor zijn. Kijk naar Hard Classics. Verkoopt iedere keer zo goed als uit, loopt goed. B2S heeft het geprobeerd bij Remember, maar daar bleek niet genoeg markt voor een los feest, dus zit het nu in een area bij Back2School.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:58 schreef StM het volgende:
Ja en het langzaam aan door de strot heen rammen want de oude garde is veel te lastig en kritisch. De nieuwe generatie veel minder en dus een makkelijker publiek. Ze zijn ook liever af zonder dat oude publiek.
Dominatie dus.quote:Big enough to DJ the Olympics, but not to beat the hardstyle onslaught in the #Top100DJs. Fatboy Slim comes at 135 in 2012. Your comments please!
Langzaam aan beginnen die initiatieven idd nu te komen. Maar bv een F2P heeft VEEL moeten leren en missen gewoon de ervaring van de grote jongens.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:58 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik denk dat hier ook prima andere initiatieven voor zijn. Kijk naar Hard Classics. Verkoopt iedere keer zo goed als uit, loopt goed. B2S heeft het geprobeerd bij Remember, maar daar bleek niet genoeg markt voor een los feest, dus zit het nu in een area bij Back2School.
Tijdmachine was ook redelijk goed bezocht. Als er meer van dat soort initiatieven zijn heb je die grotere organisaties ook gewoon niet nodig. Grote organisatie betekent automatisch ook een groter publiek en dus meestal een toegankelijkere sound.
Ik sta in ieder geval zaterdag bij Headhunterz en ik heb er goed zin in.
Overigens een goede hint waar we Hardstyle gaan vinden:
[..]
Dominatie dus.
Ahquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:50 schreef StM het volgende:
Free2Party, de organisatie achter Hard Classics.
Voor mij gevoel zitten er in de randstad wellicht ook meer liefhebbers van de oude sound, of zijn de feesten in de randstad qua ov gewoon beter bereikbaar. Hier in het zuiden lijkt het me lastig een + 1000 evenement op poten te zetten en het vol te krijgen. Maar we zullen zien, het is goed dat de trend zich nu langzaam doorzet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:58 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik denk dat hier ook prima andere initiatieven voor zijn. Kijk naar Hard Classics. Verkoopt iedere keer zo goed als uit, loopt goed. B2S heeft het geprobeerd bij Remember, maar daar bleek niet genoeg markt voor een los feest, dus zit het nu in een area bij Back2School.
Tijdmachine was ook redelijk goed bezocht. Als er meer van dat soort initiatieven zijn heb je die grotere organisaties ook gewoon niet nodig. Grote organisatie betekent automatisch ook een groter publiek en dus meestal een toegankelijkere sound.
Ik sta in ieder geval zaterdag bij Headhunterz en ik heb er goed zin in.
Overigens een goede hint waar we Hardstyle gaan vinden:
[..]
Dominatie dus.
Brabant verkoopt veel sneller uit. Kijk alleen al naar Intents en Rebirth. Daar zit eigenlijk het echte geld voor Hardstyle. Ik zou JUIST daar zo´n feestje proberen op te zetten met misschien dit als tweede area en dan kijken in hoeverre je dat vol krijgt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Voor mij gevoel zitten er in de randstad wellicht ook meer liefhebbers van de oude sound, of zijn de feesten in de randstad qua ov gewoon beter bereikbaar. Hier in het zuiden lijkt het me lastig een + 1000 evenement op poten te zetten en het vol te krijgen. Maar we zullen zien, het is goed dat de trend zich nu langzaam doorzet.
In de randstad/ Noord-Holland is gewoon weinig aanbod qua hardstyle feestenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Voor mij gevoel zitten er in de randstad wellicht ook meer liefhebbers van de oude sound, of zijn de feesten in de randstad qua ov gewoon beter bereikbaar. Hier in het zuiden lijkt het me lastig een + 1000 evenement op poten te zetten en het vol te krijgen. Maar we zullen zien, het is goed dat de trend zich nu langzaam doorzet.
De markt voor een hardstyle 2012 feest is echt heel anders als een hardstyle 2007 feest. Denk ik/vermoed ik. Ik zou zelf het liefst geen "oude" area voor "erbij" doen. Dat is dan toch minder goed geregeld als de main area en dat vind ik dan persoonlijk weer jammer. Maar wie weet, misschien pakt een organisatie het op komende zomer. Denk eerder dat deze opmerking:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:31 schreef ElDani het volgende:
[..]
Brabant verkoopt veel sneller uit. Kijk alleen al naar Intents en Rebirth. Daar zit eigenlijk het echte geld voor Hardstyle. Ik zou JUIST daar zo´n feestje proberen op te zetten met misschien dit als tweede area en dan kijken in hoeverre je dat vol krijgt.
heel erg meespeelt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
In de randstad/ Noord-Holland is gewoon weinig aanbod qua hardstyle feestenIn het zuiden is het aanbod 10x zo groot.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Van mij uiteraard ook een felicitatie voor mister DV, wegens het falen van de poging via FB.
Bert en Boy bedankt, dit nummer zocht ikquote:
Ja een bericht ja... Geen wallpostquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
bedankt voor de felicitaties, maar je kunt me gewoon een bericht sturen op fb hoor
Set @ TMSquote:Phuture Noize
59:49 Phuture Noize - How Long (DJ Tool) [USB]
01:02:31 TNT - Tritolo [Titanic]
01:05:39 Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers Remix) [DMW]
01:09:38 Stereotuners - Certified killers [Hardcopy]
01:13:31 Headhunterz - Subsonic [Scantraxx Reloaded]
01:17:51 Project One - Zero hour [Scantraxx Reloaded]
01:21:27 The Machine - Mistress of Darkness [SYS-X]
01:24:07 Donkey Rollers - Innocent [Fusion]
01:27:56 Overload - The Anthem (Zatox & Vortex mix) [Droppin' Beats]
01:31:28 Phuture Noize - Behold the future [USB]
01:36:27 Noisecontrollers - Samara [Fusion]
01:40:36 Phuture Noize - Extend [USB]
01:44:09 Crypsis & Luna - Torture [Minus Is More]
01:48:34 Phuture Noize - Fire In The Hole [Hardcopy]
01:51:41 Alpha Twins - Nowhere to hide [A² Records]
01:55:14 High Voltage - Bombs Away [SYS-X]
Als je nog ff een Facebook aanmaakt dan Like ik diequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Lady and gents, de tijdelijke website is de lucht in!www.audiospectral.net
Mochten jullie iemand weten die nog audioproducties nodig heeft voor commercials, evenement intro's etc, graag daarheen verwijzen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |