Voor zo'n lichaam wel jaquote:
Ik ook tegenwoordig. Net weer reactie van iemand van RP. De kleine thumbnail in de mail zei echter al keihard nee tegen mequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:30 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Voor zo'n lichaam wel jaEn ik drink alleen in het weekend
Huh? Romantisch? Doel je nou specifiek op SpaceMountain?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk! En romantisch
Morgen date drie met die ene leuke date, nu mag ik de keuken inEens kijken hoe hij woont. Zin in
Gast...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Huh? Romantisch? Doel je nou specifiek op SpaceMountain?
Stuur je dan altijd iets persoonlijks terug of zo'n onpersoonlijk 'geen interesse' berichtje? Of laat je helemaal niks van je horen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ook tegenwoordig. Net weer reactie van iemand van RP. De kleine thumbnail in de mail zei echter al keihard nee tegen me
Wat ga je koken?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk! En romantisch
Morgen date drie met die ene leuke date, nu mag ik de keuken inEens kijken hoe hij woont. Zin in
Komt goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gast...
Het vuurwerk natuurlijk. Niet vergeten hé?
Dit bleek een luie interesse klik. Dat wordt hem nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:36 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Stuur je dan altijd iets persoonlijks terug of zo'n onpersoonlijk 'geen interesse' berichtje? Of laat je helemaal niks van je horen?
Mja, er zijn meerdere dingen de revue gepasseerd en aangezien hij beloofd heeft alles op te eten heb ik creatieve vrijheid. Maakt het niet makkelijker om te kiezenquote:
Is de zalm weer veilig? Of probeer je zijn 'ik beloof alles op te eten ook al bevat het salmonella' belofte uit?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mja, er zijn meerdere dingen de revue gepasseerd en aangezien hij beloofd heeft alles op te eten heb ik creatieve vrijheid. Maakt het niet makkelijker om te kiezenDenk dat ik voor zalm uit de oven ga met tagliatelle. Wordt ook een laat diner
ha ha! dat zou wel een ultiem gebaar zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Is de zalm weer veilig? Of probeer je zijn 'ik beloof alles op te eten ook al bevat het salmonella' belofte uit?
Keep telling yourself it aint truequote:
Ook vooral heel serieus nemen die shit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
alfa beta.....rot op man...zielig. Hokjes....
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ook vooral heel serieus nemen die shit.Zijn jullie altijd zo serieus?
Het is en blijft fok he.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ook vooral heel serieus nemen die shit.Zijn jullie altijd zo serieus?
Ik begrijp hieruit dat het niets geworden is met Joe?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:22 schreef Sekhmet het volgende:
En wederom een
Mannen en zelfkennis...kuch* overschatting* kuch...schattig gewoon
Met die hiergaanwedan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk! En romantisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |