Dan kan je net zo goed die test doen en als dat niet lukt het via het MBO gaan doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een VMBO niveau zoals eerder genoemd. Maar ik heb geen vervolgopleiding afgemaakt. Dat bedoel ik.
Trusten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:57 schreef Eagle_99 het volgende:
ik ga ook maar iets anders doen, teveel op fok gezeten sinds gisteravond
iyi geceler herkese
Als je een kortere studie doet, zoals beveiliging, word je prestatiebeurs omgezet in een gift.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
Die test ga ik doen idd. Maar via het MBO, nah, dat zit er niet meer in. Ik denk dat ik dan echt definitief stop met school en mijn schulden ga aflossen.
Ik studeer voltijd op dit moment, kon ook al werken en studeren tegelijk maar heb er bewust voor gekozen. Haal liever mn opleiding en dan fulltime werken(plus genieten van studentenleven).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:56 schreef Ambipur het volgende:
X, werk je of studeer je voltijd....
Ben je je bewust dat de accountancy een zeer aparte wereld is...
Die ik had gemaakt was 400 euro geloof ik, gelukkig was het gratis doordat ik ze had meegeholpen met een ander onderzoek.quote:
Dat zijn toch MBO niveau 1 en 2 studies? Ik moet tenminste een niveau 4 studie doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als je een kortere studie doet, zoals beveiliging, word je prestatiebeurs omgezet in een gift.
Echt stupid als je dat doet naar mijn mening..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
Die test ga ik doen idd. Maar via het MBO, nah, dat zit er niet meer in. Ik denk dat ik dan echt definitief stop met school en mijn schulden ga aflossen.
Heeft niets met afkomst te makenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Trusten.![]()
Trouwens, ik wilde het je steeds vragen, maar waarom de Kazachstaanse vlag?
Ja, ik woon al ongeveer zes weken dichtbij jou in de buurtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je zo dichtbij was.
Klopt, ik ben ingeloot voor geneeskunde in Nijmegenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je van opleiding veranderd? Ik dacht dat jij aan de Universiteit Twente studeerde.
Iyi gecelerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:57 schreef Eagle_99 het volgende:
ik ga ook maar iets anders doen, teveel op fok gezeten sinds gisteravond
iyi geceler herkese
Best duur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik studeer voltijd op dit moment, kon ook al werken en studeren tegelijk maar heb er bewust voor gekozen. Haal liever mn opleiding en dan fulltime werken(plus genieten van studentenleven).
AC is een aparte maar leuke wereld, heb al veel ervaring en weet er ook veel vanaf.
[..]
Die ik had gemaakt was 400 euro geloof ik, gelukkig was het gratis doordat ik ze had meegeholpen met een ander onderzoek.
Ook wanneer je solliciteert laten ze je vaak testjes maken, vervolgens krijg je een rapport waarin je uitslag wordt vergeleken met de rest van nederland enz. is wel grappig om te zien.
Oh wist ik niet. Als je verder studeert loop je het risico dat je schulden toenemen...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zijn toch MBO niveau 1 en 2 studies? Ik moet tenminste een niveau 4 studie doen.
ook 3&4 wordt omgezet voor zover ik het weetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zijn toch MBO niveau 1 en 2 studies? Ik moet tenminste een niveau 4 studie doen.
Toen ik net begon aan een opleiding Juridisch aan het MBO moesten we eerst een verslag/project whatever van ongeveer 300 pagina's over onszelf maken. WTF.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Echt stupid als je dat doet naar mijn mening..
Niet om je te laten afschrikken ofzo, maar HBO zit ook vol met zelfreflectie shit enzo. Hoe maak je zulke opdrachten? Gewoon invullen wat je verwacht dat zij willen horen.
Ja, maar daar ben je ook weer zo'n vier jaar mee bezig. Vandaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
ook 3&4 wordt omgezet voor zover ik het weet
Nah, ik zal niet meer lenen en geen stufi meer krijgen. Dus dat zit er niet meer in.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef Bilge het volgende:
Oh wist ik niet. Als je verder studeert loop je het risico dat je schulden toenemen...
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik net begon aan een opleiding Juridisch aan het MBO moesten we eerst een verslag/project whatever van ongeveer 300 pagina's over onszelf maken. WTF.![]()
![]()
Het project heette 'Wie, wat en hoe ben ik' of zo iets.
Wtfquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik net begon aan een opleiding Juridisch aan het MBO moesten we eerst een verslag/project whatever van ongeveer 300 pagina's over onszelf maken. WTF.![]()
![]()
Dat is zeer netjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ingeloot voor geneeskunde in Nijmegen.
[..]
Woon je op kamers?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik woon al ongeveer zes weken dichtbij jou in de buurt.
ik doe en 3jarige opleiding maar begon met jaar 2 omdat ik al een vooropleiding had, als het aan mijn NL lerares lag mocht ik zelfs met jaar 3 beginnenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben je ook weer zo'n vier jaar mee bezig. Vandaar.
IQ van 125quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef Bilge het volgende:
[..]
Best duur.![]()
Wat was jouw uitslag?
[..]
Oh wist ik niet. Als je verder studeert loop je het risico dat je schulden toenemen...
Dat is wel belachelijk, lettertype 32 doen dan maarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Ga je voor chirurgie of huisarts?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef Julis het volgende:
Klopt, ik ben ingeloot voor geneeskunde in Nijmegen.
je kan trouwens ook versnelde opleidingen doen. Mijn nicht had binnen 2 jaar haar niv 4(ze had ook geen vmbo diploma) en doet nu een versnelde hbo opleidingquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben je ook weer zo'n vier jaar mee bezig. Vandaar.
Jij kwam pagina's tekort zeker?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Mooie score. >120 is academisch denkniveau, dacht ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:06 schreef xminator het volgende:
[..]
IQ van 125.
Niv 1 en 2 is sowieso een gift, 3 en 4 is een prestatiebeurs. Als je daarna nog HBO gaat doen krijg je weer 4 jaar een prestatiebeurs.
Dank jequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is zeer netjes.Veel succes!
Jep. Zo kun je het wel zeggen, jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Woon je op kamers?Omg we zijn bijna hemseri geworden.
quote:
Je hebt nu zoiets als competentiegericht leren. Het is niet meer 'les krijgen, leren, toetsen maken'. Je maakt helemaal geen toetsen meer en je krijgt ook weinig (of helemaal niet eigk) les. Het enige wat je doet is aan doelloze projecten werken. Het 'nieuwe leren' ligt ook al een tijdje onder vuur. Volgens mij zijn de meeste het ermee eens dat dit alleen werkt voor een klein groepje leerlingen, maar toch blijven ze ermee doorgaan. Er was hier laatst ook een interessante docu of whatever over op TV.quote:
Nee, je kreeg echt vragen die je moest beantwoorden. Het was niet 'ga een verslag maken over jezelf en ik zie je wel weer over 300 pagina's'. Maar als je alle vragen was doorgelopen had je uiteindelijk een verslag van ongeveer 300 pagina's iste.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:06 schreef xminator het volgende:
Dat is wel belachelijk, lettertype 32 doen dan maar.
Kwaliteit -> kwantiteit.
Heb je ook op HBO, met mijn meewerkstage moest je allemaal bewijsstukken inleveren en dan aantonen dat je competenties had ontwikkeld en dergelijke.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Je hebt nu zoiets als competentiegericht leren. Het is niet meer 'les krijgen, leren, toetsen maken'. Je maakt helemaal geen toetsen meer en je krijgt ook weinig (of helemaal niet eigk) les. Het enige wat je doet is aan doelloze projecten werken. Het 'nieuwe leren' ligt ook al een tijdje onder vuur. Volgens mij zijn de meeste het ermee eens dat dit alleen werkt voor een klein groepje leerlingen, maar toch blijven ze ermee doorgaan. Er was hier laatst ook een interessante docu of whatever over op TV.
539 of 541, ik weet het niet meer. Ik mocht iig havo/vwo doen. Taal was destijds niet mijn allergoeiste vak maar met rekenen en wereldorientatie compenseerde ik dat.quote:
Oh, dan valt het opzicht toch wel mee?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, je kreeg echt vragen die je moest beantwoorden. Het was niet 'ga een verslag maken over jezelf en ik zie je wel weer over 300 pagina's'. Maar als je alle vragen was doorgelopen had je uiteindelijk een verslag van ongeveer 300 pagina's iste.
En het lettertype mocht NIET groter dan 10 zijn.
543, volgens mij het hoogst behaalde in mijn familiequote:
Hmpf. Dan moet ik echt aan de ritalin denk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je ook op HBO, met mijn meewerkstage moest je allemaal bewijsstukken inleveren en dan aantonen dat je competenties had ontwikkeld en dergelijke.
Gelukkig zag mijn stagebegeleider(docent van school) in dat het onzin was en liet hij dat achterwege bij mij.
Naja, er zijn veel meer richtingenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga je voor chirurgie of huisarts?
Ah, dat hoor ik voor het eerst van jou (geen toetsen, maar alleen projecten).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Je hebt nu zoiets als competentiegericht leren. Het is niet meer 'les krijgen, leren, toetsen maken'. Je maakt helemaal geen toetsen meer en je krijgt ook weinig (of helemaal niet eigk) les. Het enige wat je doet is aan doelloze projecten werken. Het 'nieuwe leren' ligt ook al een tijdje onder vuur. Volgens mij zijn de meeste het ermee eens dat dit alleen werkt voor een klein groepje leerlingen, maar toch blijven ze ermee doorgaan. Er was hier laatst ook een interessante docu of whatever over op TV.
Het was inderdaad niet moeilijk, maar gewoon doelloos, snap je wat ik bedoel?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, dan valt het opzicht toch wel mee?
549 of 550quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
539 of 541, ik weet het niet meer. Ik mocht iig havo/vwo doen. Taal was destijds niet mijn allergoeiste vak maar met rekenen en wereldorientatie compenseerde ik dat.
En jij?
Boks, ik ook 539quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
539 of 541, ik weet het niet meer. Ik mocht iig havo/vwo doen. Taal was destijds niet mijn allergoeiste vak maar met rekenen en wereldorientatie compenseerde ik dat.
En jij?
Dit had ik niet van jou verwacht.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Julis het volgende:
Maar de snijzaal is ook best interessant, heb ik gemerkt.
De enige toetsen die we kregen mocht je net zo vaak overdoen tot je het haalde.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Julis het volgende:
Ah, dat hoor ik voor het eerst van jou (geen toetsen, maar alleen projecten).
Ja, ja. Beter had je een hoge score zodat je het niveau op de EUR een beetje opkrikt.quote:
nerd nerd afgekeurdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
549 of 550. Of mijn broer had die 550 óf ik had het, weet het niet meer
. Is toch wel erg lang geleden.
Engerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Naja, er zijn veel meer richtingen. En ik wil eerst het eerste jaar halen! Neurologie of psychiatrie leken me in het begin wel leuk. Maar de snijzaal is ook best interessant, heb ik gemerkt. Alhoewel ik tot nu toe alleen stoffelijk overschot heb gevoeld. Ik denk dat een levend lichaam wel heel anders is
. Maar goed, ik ga het nog allemaal zien. Eerst het eerste jaar halen als dat me lukt.
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel goedgekeurd voor IBA anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |