abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117832549
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:42 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

hahah :D das knap :9 Ik heb wel eens aan hbo gedacht maar ik weet niet of ik het 3 jaar uithou, en mijn richting is logistiek, dat is het laatste wat ik wil :') kon ook geen ander passende opleiding vinden.

Ik zou graag iets met geschiedenis willen persoonlijk, al sinds mijn jeugd
Als je logistiek goed aanpakt kun je veel geld verdienen, transport sector zit enorm veel geld in (nu wel in mindere mate, maar nog steeds voldoende).

Ama, Turken zijn enorm slecht op het gebied van werken en bedrijven starten.
pi_117832554
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die ooit gemaakt en kwam er 80 uit ofzo. Een aap scoort 75.
Borte, waarom zeg je dat... Een IQ test zegt niets over jouw vaardigheden...
pi_117832578
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik studeer aan de Radboud.

Mooi :P! In ieder geval proberen.
Ben je van opleiding veranderd? Ik dacht dat jij aan de Universiteit Twente studeerde.
pi_117832633
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Mijn enige troost is dat ik mensen ken die op het HBO zitten en slechter scoren op IQ testen dan ik. Maar zij hebben dan ook het MBO afgemaakt en hebben nooit zo'n test moeten afleggen.
pi_117832642
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:43 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het maakt toch niet zoveel uit wat je erna gaat doen? Als je maar een MBO4 diploma hebt.

Ik geloof dat ik het HBO wel aankan met een beetje hulp van ritalin. :D
Dat is wel zo ja, maar ik kan alsnog geen geschikte opleiding vinden, hierdoor zit ik trouwens nog steeds op school :') (anderhalve jaar na middelbare school kwijt, na een paupere niv 2 opleiding 2 jaar in het leger gezeten, en op mijn 22ste nog steeds op mbo :') ) En het ergste is, is dat ik nu een beetje bredere opleiding doe dan waarmee ik als 16 jarige gestopt was -O- Als ik slim genoeg was had ik op mijn 18/19de mijn niv 4 diploma en en nu zelfs een hbo diploma
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_117832747
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Dat is wel zo ja, maar ik kan alsnog geen geschikte opleiding vinden, hierdoor zit ik trouwens nog steeds op school :') (anderhalve jaar na middelbare school kwijt, na een paupere niv 2 opleiding 2 jaar in het leger gezeten, en op mijn 22ste nog steeds op mbo :') ) En het ergste is, is dat ik nu een beetje bredere opleiding doe dan waarmee ik als 16 jarige gestopt was -O- Als ik slim genoeg was had ik op mijn 18/19de mijn niv 4 diploma en en nu zelfs een hbo diploma
Ah, ik heb helemaal niks afgemaakt en zit met torenhoge schulden.

(voel je je al wat beter?)
pi_117832753
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Die kabouter van oh oh cherso had 132 . Zegt genoeg toch. :{w .

Nu ga ik eten & leren. Dagdag. :*
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_117832763
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mijn enige troost is dat ik mensen ken die op het HBO zitten en slechter scoren op IQ testen dan ik. Maar zij hebben dan ook het MBO afgemaakt en hebben nooit zo'n test moeten afleggen.
Wat voor diploma's heb jij dan?
pi_117832774
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die ooit gemaakt en kwam er 80 uit ofzo. Een aap scoort 75.
Geloof het echt niet, waarschijnlijk heb jij een concentratiestoornis waardoor je zo een test minder goed aflegt en is je IQ eigenlijk hoger.
pi_117832787
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:46 schreef xminator het volgende:

[..]

Als je logistiek goed aanpakt kun je veel geld verdienen, transport sector zit enorm veel geld in (nu wel in mindere mate, maar nog steeds voldoende).

Ama, Turken zijn enorm slecht op het gebied van werken en bedrijven starten.
Ik weet het, ik zal dan ook waarschijnlijk in het logistieke sector terechtkomen na mijn opleiding.
"tecavuz kaçinilmazsa zevkini çikar" :o
pi_117832812
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef xminator het volgende:

[..]

Geloof het echt niet, waarschijnlijk heb jij een concentratiestoornis waardoor je zo een test minder goed aflegt en is je IQ eigenlijk hoger.
Oh ja, dat heb ik ook ja.

Daarom zeg ik ook, ik kan het HBO wel aan, maar daar heb ik wel ritalin voor nodig.
pi_117832905
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Wat voor diploma's heb jij dan?
Geen.
pi_117832917
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:49 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ah, ik heb helemaal niks afgemaakt en zit met torenhoge schulden.

(voel je je al wat beter?)
hahaha :D je zal vast beter scoren dan ik :9
Ik zie jouw in iedergeval niet je hele leven lang in een loods vol stof werken als dame zijnde :+
pi_117832929
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

"tecavuz kaçinilmazsa zevkini çikar" :o
:')
pi_117832935
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh ja, dat heb ik ook ja.

Daarom zeg ik ook, ik kan het HBO wel aan, maar daar heb ik wel ritalin voor nodig.
Nja de reden dat je slecht scoort is daardoor en ben je dus wel slimmer dan een orang-oetang (die scoorde 75 daarvoor _O- )

Vraag me af of ze wel eens onderzocht hebben hoe hoog je IQ is volgens zo een testje als je random antwoorden intikt.
pi_117832957
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

hahaha :D je zal vast beter scoren dan ik :9
Ik zie jouw in iedergeval niet je hele leven lang in een loods vol stof werken als dame zijnde :+
Tja, als je de capaciteit niet hebt, dan moet het wel he. :')
pi_117832964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Geen.
Ook geen VWO/Havo/VMBO? Misschien moet je dat eens eerst gaan halen (VAVO ofzo) en dan verder kijken, het kan een hoop schelen.
pi_117833065
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ook geen VWO/Havo/VMBO? Misschien moet je dat eens eerst gaan halen (VAVO ofzo) en dan verder kijken, het kan een hoop schelen.
Jawel, ik heb een VMBO niveau zoals eerder genoemd. Maar ik heb geen vervolgopleiding afgemaakt. Dat bedoel ik. :P
pi_117833076
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Tja, als je de capaciteit niet hebt, dan moet het wel he. :')
ik denk dat ik de capaciteit wel heb, maar te lui ben om verder te gaan. Enige waar ik nu aan denk is zo snel mogelijk oprotten naar Turkije, ik zie het daar wel
pi_117833090
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:44 schreef xminator het volgende:

Neen, gewoonlijk moet je een pre-master doen (HBO=bachelor!!). Maar doordat de opleiding Accountancy dermate hoog van niveau is (verplichte landelijke examens e.d.) hoefde ik geen pre-master te doen en mocht ik meteen aan de master beginnen.
Ok. Ik weet van afgestudeerde hbo Rechten-studenten dat ze vanaf het tweede jaar van WO rechtsgeleerdheid mogen instromen, en dacht dat dat voor alle studies gold.
pi_117833106
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik ben een van hun. net als jij veel moeite met mijn gedachten er bij houden. Mijn gedachten gaan van links naar rechts. Ik kan nooit mijzelf richten op één ding ga van dit naar dat en dan weer terug etc..

Heb je een deel van MBO? je kunt ook je deelcertificaten halen?
pi_117833128
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

ik denk dat ik de capaciteit wel heb, maar te lui ben om verder te gaan. Enige waar ik nu aan denk is zo snel mogelijk oprotten naar Turkije, ik zie het daar wel
Najah, dat ook. Maar helemaal met luiheid heeft het niet te maken, denk ik.

Maar genoeg gezeik voor vandaag. :@
pi_117833184
X, werk je of studeer je voltijd....

Ben je je bewust dat de accountancy een zeer aparte wereld is... :{
pi_117833196
Wat kost zo'n officiële iq-test dan?
pi_117833225
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:55 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ok. Ik weet van afgestudeerde hbo Rechten-studenten dat ze vanaf het tweede jaar van WO rechtsgeleerdheid mogen instromen, en dacht dat dat voor alle studies gold.
Nope, verschilt van studie tot studie en zelfs van universiteit tot universiteit.

Uiteindelijk is een HBO diploma evenveel waard als een bachelor van de UNI in het buitenland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')