__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Trollquote:
Ik vind Annie echt knettergeilquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu ik alle afleveringen van Breaking Bad heb gezien denk ik dat ik maar verder ga met Comunity. Al zou ik alleen kijken voor Donald want er spelen daar geen lekkere wijven
Ik heb de UE niet maar mijn broer wel, maar ik zit op mijn 2e account en daar gebruik ik een ander e-mailadres. Op mijn main account gebruik ik wel zijn e-mailadres dus ik moet nog even kijken of ik daar ook packs heb gekregen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm oke. Het zijn niet je beginpacks?
Als je niet de UE hebt kan het alleen zijn dat het het zelfde emailadres is als die van je broer en omdat hij wel UE heeft...
Wat heb je voor Cazorla toen betaald?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:00 schreef DutchSL het volgende:
Favoriete gouden speler: Soldado (in het land der blinden..)
Favoriete zilveren speler: Vargas (maar er zijn er zoveel)
Favoriete bronzen speler: Kandji (serieus wat een beest)
Beste speler prijs/kwaliteit verhouding: Kandji (400c) en Odjidja-Ofie (500c)
Meest overpowered: Kouyate
Van deze speler had ik meer verwacht: Cazorla (maar ik ben zelf gewoon slecht dat ik zijn potentie er niet uit kan halen)
22kquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat heb je voor Cazorla toen betaald?
Nee, alleen die van mij. Rest mag wel optiefen met die lijstjes.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, alleen die van mij. Rest mag wel optiefen met die lijstjes.
Na anderhalve dag bieden op alles wat onder de 20k zat en steeds overboden worden was ik het wel zatquote:
Check de lijstjes braquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh ja, Castaignos is nog veel beter dan vorig jaar
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Na anderhalve dag bieden op alles wat onder de 20k zat en steeds overboden worden was ik het wel zat
Ik vond hem pure stront. Maarja dat zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh ja, Castaignos is nog veel beter dan vorig jaar
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
NIF Tremoulinas 4 minuten nadat hij geen IF meer is
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
NIF Tremoulinas 4 minuten nadat hij geen IF meer is
Daar geven wij niet om. Linkkkkkkkkkkkkkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Alles werkt goed, maar ik heb delay
7.5k natuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
Welke packs openen jullie altijd? Die van 5k of 7,5k
50%quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
In die pack zit een oldham athletic home + away kit.
What are the odds.
Ik had laatst op 1 dag 2 keer 2 kits + een badge van dezelfde club in 1 pack.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
In die pack zit een oldham athletic home + away kit.
What are the odds.
Als ik gold packs open die van 5k.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
Welke packs openen jullie altijd? Die van 5k of 7,5k
Dat is gewoon eng toevalligquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had laatst op 1 dag 2 keer 2 kits + een badge van dezelfde club in 1 pack.
[..]
Als ik gold packs open die van 5k.
In die 3 packs die ik net had zat niks bijzonders, wel een Reggina badge die nog wat waard is.
die is over 5min klaar met z'n snelle windows herinstallatie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
Hé! GJE! HIERRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrr.
De Reggina badge verkocht ik vorig jaar voor 10k ofzo, omdat er een gerucht was dat die Serie B badges discarden voor heel veel en ze plots allemaal voor veel te veel verkocht werdenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had laatst op 1 dag 2 keer 2 kits + een badge van dezelfde club in 1 pack.
[..]
Als ik gold packs open die van 5k.
In die 3 packs die ik net had zat niks bijzonders, wel een Reggina badge die nog wat waard is.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:11 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
waarom is ronaldinho 150k... over paar dagen weer 60k zeker....
Ik ook niet, 5 packs... 5x niks... xDquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IEDEREEN HEEFT GELUK BEHALVE IK EN DAT IS NIET EERLIJK
Pack 3:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IEDEREEN HEEFT GELUK BEHALVE IK EN DAT IS NIET EERLIJK
Jessus. Kan ik dus beter LB -> LV doen en dan LV -> LM? Of kan dat niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja die zijn vet rare en gaan voor ongeveer 100k per stuk
omgquote:
ja, staan meestal bij 58ste minuutquote:
Je kunt beter LB -> CB doen, dan CB -> CDM, dan CDM -> CM en dan CM -> LM.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef kostertim het volgende:
[..]
Jessus. Kan ik dus beter LB -> LV doen en dan LV -> LM? Of kan dat niet?
Nee hoor, die hard bronze packenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan een miljoen heeft heeft dus heel veel geluk.
Ik heb op dit moment geen geluk met silver packs en gold packs ga ik toch niet openen (behalve dus die gratis packs) Ik wil wel een keer iets boven de 10k in een silver pack hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, die hard bronze packen(en jij bent degene die mij op het juiste spoor heeft gezet
)
Ik heb maar 1 keer iets van boven de 10K gehad. James, CB uit de MLS. En heb er al honderden geopend. Toch goed genoeg om rijk te zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen geluk met silver packs en gold packs ga ik toch niet openen (behalve dus die gratis packs) Ik wil wel een keer iets boven de 10k in een silver pack hebben
Werkte hier paar dagen geleden nog gewoon, moest alleen een ander dingetje pakken ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:19 schreef DutchSL het volgende:
Irritant dat die Cheat Engine het niet meer doet in Firefox, moet ik Google Chrome gaan installeren (kut browser).
Ik had vorige week een 41212 Kirchhoff voor 14k verkocht, dat was echt fantastisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen geluk met silver packs en gold packs ga ik toch niet openen (behalve dus die gratis packs) Ik wil wel een keer iets boven de 10k in een silver pack hebben
Bronze pack kopen en dan alles verkopen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, die hard bronze packen(en jij bent degene die mij op het juiste spoor heeft gezet
)
Welk dingetje?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Werkte hier paar dagen geleden nog gewoon, moest alleen een ander dingetje pakken ?
Maar jij hebt ook geen miljoen verdiend door bronze packen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
)
Klootzak!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik trek net Aguero uit een pakje
Ik messiquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef jepperdeprep het volgende:
nee, bieden vanaf 150:Pquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef stoereboii het volgende:
Dus die Hamsiks vasthouden of niet?
Heldquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
is had ik altijd zo'n plugin container en nu iets van flash....
Ehm, nou, wel een groot gedeelte daarvan hoor. En heb al 4 teams versleten, welke ik met winst kon doorverkopen. Plus Benzema, Nani en RvP in het begin gekocht. Dat heeft iets van 150K opgeleverd. Had David Silva nog een keer in een pack, en met die dag dat de ballen opeens 1000c waren heb ik 100K bij elkaar gesprokkeld.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:22 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen miljoen verdiend door bronze packen!
Lekker man, kom je vanavond clubben?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef jepperdeprep het volgende:
Nice, heb je netjes gedaan dan. Ga ik vanavond ook nog maar ff bronze packen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehm, nou, wel een groot gedeelte daarvan hoor. En heb al 4 teams versleten, welke ik met winst kon doorverkopen. Plus Benzema, Nani en RvP in het begin gekocht. Dat heeft iets van 150K opgeleverd. Had David Silva nog een keer in een pack, en met die dag dat de ballen opeens 1000c waren heb ik 100K bij elkaar gesprokkeld.
Oui, ik doe mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker man, kom je vanavond clubben?
Is het idd. Ik begin er niet meer aan omdat ik achteraf 100k armer zou zijn...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind (gold) packs openen best leuk en verslavend
Het ging niet helemaal soepel nee. Die Cr00kk bakt er niks van joh. Nee grapje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zonder mij was het weer niets zag ik dusja ik zal mijn verantwoordelijkheid weer eens pakken.
Ik vind het altijd net als Pokemon vroeger. Hopen op die shiny Charizardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind (gold) packs openen best leuk en verslavend
Oeiii net op tijd met die Nee grapjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:31 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Het ging niet helemaal soepel nee. Die Cr00kk bakt er niks van joh. Nee grapje.
We verloren twee keer met maar één doelpunt verschil. We werden iig niet ingemaakt.
Ben met 400c packs begonnen, maar vind de 750 packs leuker. Al weet je bij elke 400c pack wel zeker dat je winst maaktquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:28 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nice, heb je netjes gedaan dan. Ga ik vanavond ook nog maar ff bronze packen!je verkoopt ook alles voor 150 bin of niet?
400c packs of 750c?
In elke grap zit een kern van waarheid en in deze een grote.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oeiii net op tijd met die Nee grapje![]()
Bij die 750 ook wel toch? Ik bedoel, 12x150=1800 geloof ik?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben met 400c packs begonnen, maar vind de 750 packs leuker. Al weet je bij elke 400c pack wel zeker dat je winst maakt
Het leven zou mooi zijn als alle kaarten gegarandeerd zouden verkopenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Bij die 750 ook wel toch? Ik bedoel, 12x150=1800 geloof ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En iets goed erin? hij heeft nog maar 30k zie ikquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
200k packs openen. http://nl.twitch.tv/geeftjeenergie
1x aguero gehad en 1x robben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:41 schreef ertdop het volgende:
[..]
En iets goed erin? hij heeft nog maar 30k zie ik
1x Ben Arfa, 1x Daniele De Rossi, 1x Welliton en 2x Agger.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:41 schreef ertdop het volgende:
[..]
En iets goed erin? hij heeft nog maar 30k zie ik
Beter dan GJE inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oogst na zo'n 80k aan packs: Özil, Nene, Tosic 41212, Ménez, Blasczykowski, Schüle.
Door Özil niet heel veel verlies gemaakt denk ik, zo'n 20k.. In ruil daarvoor wel verschrikkelijk veel contracten en andere stuff natuurlijk
Beter dan GJE utieraard.![]()
Lukaku?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:51 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste team dat écht lekker speelt. Emnes 5 uit 5 op CAM en Depay 6 uit 8 op LM, wil alleen nog Sigurdarson vervangen want hij valt me tegen met zijn dikke lichaam
Dat gouden team met Babel en co waarmee je mij met 6-2 verkrachtte, of dat zilveren team met Ibarra en Depay en zo waar je me in de eerste 20 minuut totaal van de kaart veegde speelde niet eens écht lekker?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:51 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste team dat écht lekker speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |