__________________________________________________________________quote:Eerst zal je flink wat bronzen pakjes moeten kopen tot je trade vol zit.
download dan dit:
http://www.cheatengine.org/downloads.php
open het daarna, zorg dat je de webapp ook aan hebt staan.
Ik raad aan om Firefox te gebruiken.
klik dan linksboven op het computericoontje en zoek de plugincontainer.exe op.
Vervolgens pak je de webapp erbij, pak je een bronze ding uit je tradepile, en zet je de BIN op 200. Nog niet op de markt zetten. Dan ga je naar Cheat Engine en voer je bij value 200 in. Klik op First Scan.
Maak daarna de BIN 250, zet hem nog steeds niet op de markt. Voer dan in de Cheat Engine 250 in en klik op next scan.
Als het goed is blijft er een line over, dubbelklik daarop.
Hij verschijnt dan onderin. Dubbelklik op value en maak er 150 van. Vink dan ook het blokje active aan zodat ie blijft gelden. Vervolgens kan je alle spelers erop gooien voor 150.
© Dudeweiser
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Wel 2 minuten!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Manne lang geleden dat ik een topic heb aangemaakt
Leg dan ook kort even uit waar het over gaatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef detennismaster het volgende:
Ik drop die link gewoon nog maar een keer.Voor die hem al ingevuld hebben: ignore
http://www.surveymonkey.com/s/CB7ZQNC
Is voor mijn profielwerkstuk.
Oké.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef Maks0s het volgende:
FIFA verkocht wat een kut spel is het dit jaar zeg
Dat is 1 van de deelvragen en daar is deze enquete voor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leg dan ook kort even uit waar het over gaat
Ik doe wel het wel voor je: Kent wil onderzoeken of er een draagvlak is voor OS 2028 in Nederland.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef detennismaster het volgende:
Ik drop die link gewoon nog maar een keer.Voor die hem al ingevuld hebben: ignore
Ik ben thuis rond 9 uurquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil vanavond wel clubben als je niet in slaap valt of aan de vodka zit..
Als is de kwaliteit van de crack minder, verslaafd ben ik toch wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef Maks0s het volgende:
Omdat excelsior er niet in zit?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef Maks0s het volgende:
Ik zal het even doen ouwe!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef detennismaster het volgende:
Modricquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
özil of modric op nummer 10 in een 4-1-2-1-2?
Ik zou Ozil doen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
Modricquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
Na twintig keer tegen hetzelfde Russische team met 5 verdedigers spelen heb ik wel gezienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als is de kwaliteit van de crack minder, verslaafd ben ik toch wel.
Ozil op 10, Modric erachter op CDM.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vul hem in. Verbetert heb je geschreven, en dat is met een dquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef detennismaster het volgende:
Modric vanwege de weakfoot dan maar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:38 schreef ertdop het volgende:
[..]
Ik vul hem in. Verbetert heb je geschreven, en dat is met een d
Dan is het ook met een d:Pquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]_____ Gewoon tegenwoordige tijd
Haha, mooie dingen zijn dit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:38 schreef ertdop het volgende:
[..]
Ik vul hem in. Verbetert heb je geschreven, en dat is met een d
IF Suarez rest brons.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:40 schreef stoereboii het volgende:
Al mn gouden spelers verkocht. Zit nu op 240k. Wat me wel opviel was dat sommige spelers best veel gezakt waren op die week tijd.
Iemand een teamsuggestie? Het mag 260k kosten
picsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:41 schreef vandermar het volgende:
Dat team van de week in de VI vorige week
1 verdediger
Nee, zoek lekker zelf maar op.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]_____
Gewoon tegenwoordige tijd
[ afbeelding ]
quote:
Wat heb je eruit gehaald dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef Toefjes het volgende:
Die 750 bronze packs zijn dit jaar volgens mij beter dan de 400 packs? Of heb ik zojuist veel geluk gehad?
Welke opstellingen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:44 schreef Maver24 het volgende:
Hamsiks kopen lukt echt niet meer, krijg kramp in me handen ervan, heb er nu 12 verkocht voor 10k per stuk, ik vind het best,
Squad fitness, die spanjaard die ik net postte en een Jamaicaanse CM uit de MLS met 78 Pacequote:
'Handelen' in een speler van 350cquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
Bwehehe, ik handelde in een speler, 350 coins meestal de bin, nu alles minimaal 800 en 4 at the back minimaal 1000eindbaas ben ik
Ja tuurlijk, wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
'Handelen' in een speler van 350c
Maar aan de andere kant is er geen verlies te maken op de 400 coins pakjes..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Squad fitness, die spanjaard die ik net postte en een Jamaicaanse CM uit de MLS met 78 PaceUit 3 pakjes, dat is goed te noemen
dat zijn de betere handeltjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
Bwehehe, ik handelde in een speler, 350 coins meestal de bin, nu alles minimaal 800 en 4 at the back minimaal 1000eindbaas ben ik
Klopt helemaal. Al heb ik uit de bronzen packs van 400 de afgelopen 2 weken echt bedroevend weinig gekregen. Ik zou de jumbo packs wel weer graag terug zienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:47 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant is er geen verlies te maken op de 400 coins pakjes..
Watson!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Squad fitness, die spanjaard die ik net postte en een Jamaicaanse CM uit de MLS met 78 PaceUit 3 pakjes, dat is goed te noemen
ik vind bedragen van 5k tot 20k toch wel makkelijkerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.
Ohja, natuurlijk die had ik ook in mn selectiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Watson!
Dat je die nog niet kende met jouw MLS ervaringEindbaas vorig jaar al, snel, 1m90, 83 strength, degelijke stats.
Vanavond doe ik meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hey, potje clubs?Of anders vanavond?
Veel kleine winsten maakt toch makkelijker een grote winst. Je kunt beter een handeltje in kaartjes beginnen waar er honderden van voorradig zijn. Een klapper zo op zn tijd is leuk, maar je kunt beter een zekere profit maken met kleine bedraagjesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik vind bedragen van 5k tot 20k toch wel makkelijker
Ik ga zo eten. Kan straks tot een uurtje of 9quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hey, potje clubs?Of anders vanavond?
RF = RW op consolequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel kleine winsten maakt toch makkelijker een grote winst. Je kunt beter een handeltje in kaartjes beginnen waar er honderden van voorradig zijn. Een klapper zo op zn tijd is leuk, maar je kunt beter een zekere profit maken met kleine bedraagjes
Hopen dat Omni ook kan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga zo eten. Kan straks tot een uurtje of 9
Jep, die gaat duurder wordenquote:
Haha, ja, dat hadden jullie me al duidelijk gemaaktquote:
Kale koppen niet te stoppenquote:
Captain Strootquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een rare keuzes maakt die van Gaal zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaken basis.quote:
Kleine winsten kunnen inderdaad effectiever zijn dan grote winsten, maar dat kan ook andersom. Ik kijk altijd naar het percentage winst van de inkoopprijs. In het geval van mijn Gold Healing All kaarten is dat op het moment zo'n 250%.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel kleine winsten maakt toch makkelijker een grote winst. Je kunt beter een handeltje in kaartjes beginnen waar er honderden van voorradig zijn. Een klapper zo op zn tijd is leuk, maar je kunt beter een zekere profit maken met kleine bedraagjes
Ben je dan ook bezig met bruto winstmarge en kostprijs etc?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kleine winsten kunnen inderdaad effectiever zijn dan grote winsten, maar dat kan ook andersom. Ik kijk altijd naar het percentage winst van de inkoopprijs. In het geval van mijn Gold Healing All kaarten is dat op het moment zo'n 250%.
M'voto, de duurste speler, hij is 1.92 en heeft 74 pace.quote:
Nee, alle golds die ik nog had in m'n club verkochtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ben je ook met Hamsiks bezig ?, lijkt wel of iedereen het doet
ga je het echt streamen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, alle golds die ik nog had in m'n club verkocht
200k pack opening over een uur
Als er belangstelling is wil ik dat best doen jaquote:
*toont belangstelling*quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als er belangstelling is wil ik dat best doen ja
Even kijken hoe we die shit online gaan brengen danquote:
Nu doe je precies hetzelfde als vorig jaar. Weer je coins weggooienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, alle golds die ik nog had in m'n club verkocht
200k pack opening over een uur
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu doe je precies hetzelfde als vorig jaar. Weer je coins weggooien
Ach, haal veel meer plezier uit H2H / Clubs, dus het maakt me eerlijkgezegd niet heel veel uit of ik een aanzienlijke verlies eruithaal, winst is grappig, maar ik lig er niet wakker vanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu doe je precies hetzelfde als vorig jaar. Weer je coins weggooien
Ja, kreeg ook nog een paar aanslagen van de afgelopen jaren. Ze hebben alles van me afgenomen, m'n hele TOTY team, m'n online passes en geen toegang meer tot de EA servers.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben je dan ook bezig met bruto winstmarge en kostprijs etc?
Nope. Ik zou dan toch gewoon pakjes kopen. De kans dat je een IF in een pack krijgt is even groot.quote:
Allemaal de schuld van de rabobankquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, kreeg ook nog een paar aanslagen van de afgelopen jaren. Ze hebben alles van me afgenomen, m'n hele TOTY team, m'n online passes en geen toegang meer tot de EA servers.
streamen, kunnen we ons weer mooi irriteren als je live je investeer bedrag vervijfvoudigt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Trouwens, alle shitspelers die je uit 200k packs haalt is ook best veel geld bij elkaar
Ja maar als er HH is dan krijg je toch wel veeel meer mensen die packs gaan kopen op hetzelfde momentquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nope. Ik zou dan toch gewoon pakjes kopen. De kans dat je een IF in een pack krijgt is even groot.
Zou toch briljant zijn als hij een IF Ribery eruit trektquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
streamen, kunnen we ons weer mooi irriteren als je je investeer bedrag weer vervijfvoudigt.
ja daarom, dan verdienen we wel een stream ookquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou toch briljant zijn als hij een IF Ribery eruit trekt. Zie het nog best gebeuren bij hem
Ik gun het hem ook welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou toch briljant zijn als hij een IF Ribery eruit trekt. Zie het nog best gebeuren bij hem
Nee gewoon nee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik niet maar dat is meer omdat ik denk dat alles hem in de schoot geworpen word.quote:
Ja, ik loop al te pielen ermeequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:20 schreef Rijst het volgende:
GJE je moet xsplit downloaden en een twitch account aanmaken en dan die aan Xsplit koppelen.
Windows opnieuw installeren dan xDquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik loop al te pielen ermee
Maar m'n PC wordt tyfustraag van Xsplit
Hij heeft me in het begin wel geholpen met wat teams, dus dat kan ik wel waarderen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik niet maar dat is meer omdat ik denk dat alles hem in de schoot geworpen word.
Serieus?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:21 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hij heeft me in het begin wel geholpen met wat teams, dus dat kan ik wel waarderen!
Achja, ik ga gewoon 2000 Fifa Points aan packs spenderen. Een kijken wat ik krijg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nope. Ik zou dan toch gewoon pakjes kopen. De kans dat je een IF in een pack krijgt is even groot.
Yeah rightquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:21 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hij heeft me in het begin wel geholpen met wat teams, dus dat kan ik wel waarderen!
Wat is er moeilijk?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een faal van mij, Diekmeier (RB) heeft 7 chemistry.![]()
Ik snap niks meer van chemistry
Misschien dat de goede formatie hem op 9 zetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
formatie moet groen wordenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bevalt Modric op cdm?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:21 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Logisch toch..1 dode link + 1 compensatielink = 9 chem. Formatie is echter oranje, dus 7 chem.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dont do itquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:22 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Achja, ik ga gewoon 2000 Fifa Points aan packs spenderen. Een kijken wat ik krijg.
Ik ga Rick Ross proberen te spelenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oeh livestream, kan ik mooi gaan kijken tijdens het samenvatten dan
Zet je ook toffe muziek op GJE?
GMTAquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga Rick Ross proberen te spelen
Ik heb al een kantjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oeh livestream, kan ik mooi gaan kijken tijdens het samenvatten dan
Zet je ook toffe muziek op GJE?
maar goed dat twitch een mute knop heeftquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat wordt muten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan mis je de live commentaryquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar goed dat twitch een mute knop heeft
GMTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA XD XD XDquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar goed dat twitch een mute knop heeft
Nee, gaat tegen me gebruikt wordenquote:
Wlekequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oh, zie net dat ik een silver twv 9k uit een pakje heb
Rose, Engelse LBquote:
Van de Spurs?quote:
Max 800 woorden maar hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb al een kantje
Ga nu beginnen aan me tweedeMaar ben al bijna klaar volgens mij ...
Kan je hem niet in die formatie vinden (evt met wat meer geduld)?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:26 schreef DutchSL het volgende:
Kan ik weer 6k weggooien voor een 41212 kaart, kut Duitser
Op de xbox zijn ze gelukkig niet zo duur. Wacht dan tot iedereen packs gaat kopen vanavondquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:26 schreef DutchSL het volgende:
Kan ik weer 6k weggooien voor een 41212 kaart, kut Duitser
Nee, ik ben bangquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben jullie elkaar eigenlijk al ontmoet?kami en timmy
Mathijs durft nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
FOK!kers buiten hun zolderkamerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ditquote:
eens*quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
DitEn Mathijs geef is antwoord op mijn vraag
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
FOK!kers buiten hun zolderkamer
Deze had ik voor 20k, dat is de goedkoopste die ik vandaag verkocht heb zien worden (en hier een formatiekaart op gooien is ook goedkoper dan de goedkoopste 41212 kopen).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je hem niet in die formatie vinden (evt met wat meer geduld)?
Ik snap dat nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
FOK!kers buiten hun zolderkamer
Nee, mijn PC is net zo snel als Churandy.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst wordt jouw PC niet retetraag van Xsplit?
Jouw PC is blij man!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, mijn PC is net zo snel als Churandy.
okquote:
Ja of je elke keer dik noemenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap dat nietMaakt het nou uit hoe je eruit ziet. Het wordt wel vervelend als ze hier op het forum non stop je foto gaan lopen misbruiken
Maar is hij net zo snel als Churandy's masjientjuh?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoor jou daar anders zelf ook aan meedoenquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoor jou daar anders zelf ook aan meedoen
je pc faaltquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Echt niet goed dit, Xsplit doet rare dingen
Hoe duur is het?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:31 schreef fetss het volgende:
Huujjj, net kaartjes gekocht voor NL-AND als stroot kapitein is moet ik er natuurlijk bij zijn!
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
GJE is dan ook een kompjoetur noepquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoezo?Zo moeilijk is het toch niet?
wel als je een kut pc hebtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoezo?Zo moeilijk is het toch niet?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blame it on the a-a-a-a-a-a-a-a-alcohol
Soort van, ik zit te denken om een snelle Windows installatie te doenquote:
Er is een nieuwe Mediamarkt in Hoorn. Roep even je vader dan kunnen jullie een nieuwe PC uitzoeken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja geniaal, industrieterrein toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Er is een nieuwe Mediamarkt in Hoorn. Roep even je vader dan kunnen jullie een nieuwe PC uitzoeken.
Forest Whittaker ook in die clipquote:
Voor 55 kaartjes? Anders is het echt te duurquote:
Die stemquote:
2 kaartjes olympia tribune..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor 55 kaartjes? Anders is het echt te duur
Engels en Nederlands door elkaar pratenquote:
Ja, ik moet via een andere site streamen denk ik, Xsplit vreet 100% CPU als 'ie aanstaatquote:
Als ik op die lijn sta, ben ik sneller dan al die andere jongens. Ik ben blij man.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:
Ach, voor zulke videos heb ik dan wel weer respect. Hij probeert er anderen mee te helpen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Engels en Nederlands door elkaar praten![]()
![]()
Ja doei! Wij willen alleen HDx3L!TE.xXquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien maar eens een lagere kwaliteit proberen
Heb ik al te vaak geluisterd vorig jaarquote:
Ja dat wel, maar als je dat doet, beslis dan: óf je doet het in Nederlands.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ach, voor zulke videos heb ik dan wel weer respect. Hij probeert er anderen mee te helpen.
Inb4 Dudeweiser en de 1420p grapquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja doei! Wij willen alleen HDx3L!TE.xX
Wat ga je streamen dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien maar eens een lagere kwaliteit proberen
200k pack opening.quote:
Willemsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:39 schreef el-blanchito het volgende:
Jonguns, hebben jullie al iemand gezien met een Giant Throw-In?
Dat album was zo slecht van Kanyequote:
GTAquote:
Even switchen, is een bug.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dat nummer isquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:43 schreef Anonymous61 het volgende:
Kun je nu 200K packs openen? wanneer is er weer HH?
Dat album is juist superbaasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Onee ik vergis me. Ik bedoelde 80's and heartbreak
Nee Via Screen region heb je geen delay. Alleen als ik op mn console stream.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Rijst hoe zit dat met delay?
Lijkt wel alsof ik dat heb namelijk
Als ik het via screen region doe loop ik niet 1:1 met Twitch..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee Via Screen region heb je geen delay. Alleen als ik op mn console stream.
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:47 schreef Fuszy het volgende:
wat een tyfus zooi is londen eigenlijk. Snap helemaal geen zak van die luchthavens daar. Waar liggen die allemaal? Google maps helpt niet, want ik heb er tot nu toe maar 2 kunnen vinden. Heathrow en nog eentje.
Wat ga je daar doen dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:49 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet daar zien te komen met de metro. De metrolijnen lopen zo:
[ afbeelding ]
wat in hotel?quote:
oh wat ik in londen ga doen?quote:
Weekendje handelen, andere omgeving dus meer concentratiequote:
nice, pics van je zus?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
oh wat ik in londen ga doen?
Zuipen, sneakers kopen en verder weet ik het niet
Metro is geen OV?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
Als je in London met OV gaat dan duurt het lang voordat je er bent, gewoon metro nemen, veel sneller
Lees nou eens wat je zelf zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
Als je in London met OV gaat dan duurt het lang voordat je er bent, gewoon metro nemen, veel sneller
Als het meezit wel jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef Alovenac het volgende:
Dus om 7u ga je los GJE? Dan kan ik nog even 15 minuten meegenieten.
Ik krijg op elk account 1 pack per week, is normaal.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is heel bijzonder. Ik heb op mijn 2e account ineens 3 gratis packs (misschien omdat mijn broer wel de Ultimate Edition heeft maar hij speelt nu op de PS3) Wel heeft hij gewoon de exp. van het account op de Xbox. Maar het meest bijzondere is dat dit op mijn 2e account is.
Ook kan ik nu nog niet op de web app omdat er nog steeds een web filter is. Maar dat is heel vreemd want ik zit nu gewoon thuis
Top Gearquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon een fiets huren en door London fietsen, Top Gear style.
Favoriete gouden speler: Gerrardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
We zijn nu alweer een tijdje bezig.Ik ben wel weer benieuwd na de eerste teams:
Favoriete gouden speler:
Favoriete zilveren speler: Bruno
Favoriete bronzen speler:
Beste speler prijs/kwaliteit verhouding:
Meest overpowered:
Van deze speler had ik meer verwacht:
begin zelf danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
Favoriete gouden speler:
Favoriete zilveren speler:
Meest overpowered:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
Favoriete gouden speler: Benzema, Balotelli, Nasri
Beste speler prijs/kwaliteit verhouding: Benzema (18K)
Meest overpowered: Dunno
Van deze speler had ik meer verwacht: Miccoli
St. James Park daar is wel leuk. Allemaal tamme dieren. Eekhoorntjes die uit je handen eten enzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
oh wat ik in londen ga doen?
Zuipen, sneakers kopen en verder weet ik het niet
Ook als je niet de ultimate edition hebt gekocht? En waarom heb ik er dan nu ineens 3?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik krijg op elk account 1 pack per week, is normaal.
Favoriete gouden speler: Llorisquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
Favoriete gouden speler:
Meest overpowered:
Was al bezig hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
begin zelf danZelf nog te weinig gespeeld voor een goed oordeel.
Hmm oke. Het zijn niet je beginpacks?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook als je niet de ultimate edition hebt gekocht? En waarom heb ik er dan nu ineens 3?
Paceteam met Soldadoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:57 schreef leoon. het volgende:
Oke ik ben het zat met mijn eredivisieteam verdediging gewoon te sloom
Ik ga ze op dezelfde manier terugpakken met een paceteam.
[ afbeelding ]
en nu?
Ik heb hem gekochtquote:
Nu ik alle afleveringen van Breaking Bad heb gezien denk ik dat ik maar verder ga met Comunity. Al zou ik alleen kijken voor Donald want er spelen daar geen lekkere wijvenquote:
Wtf! Nee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht.
Zal ie nog stijgen?
Nou.. ik tegen een team met deze voorhoede gespeeld in divisie 2 en met 28-0 verloren ofzo. dus deze voorhoede zal wel redelijk zijn..quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht.
Zal ie nog stijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |