quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:15 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik heb op natuurlijk op Karina gestemd, want Karina is.
Frank Debrin mag wat mij betreft op nummer 2 komen te staan.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik van de meeste namen in die lijst nog nooit heb gehoord.
Die kon ik niet vinden vandaar dat niet iedere mod erin staatquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:06 schreef ThunderBitch het volgende:
Is er niet ergens een lijst met alle (huidige) mods? Is wel zo gemakkelijk.
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:56 schreef Adames het volgende:
oh wacht die staat niet in de poll, wist iemand dat al?
nou ja, dan donraja
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:57 schreef Adames het volgende:
godver hij ook al niet, wel toevallig dat net mijn 2 favoriete mods niet er in staan
dan GGMM, dat is ook gewoon een topgozer en die loopt al zo lang mee dat hij wel er in moet staan
Zo had ik dat ook gedaan, toch zie je nog een aantal mods op een één of andere manier over het hoofd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:36 schreef Karina het volgende:
In de Index staan ze denk ik wel allemaal, maar dat is helaas geen echt mooi lijstje: http://forum.fok.nl/index/forumindex
Oh, ik had het lijstje naar excel gekopieerd, om even uit te proberen, helaas zag het er niet echt geweldig uit. Maar wel mooi gedaan van je trouwens, hoop werkquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:23 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Zo had ik dat ook gedaan, toch zie je nog een aantal mods op een één of andere manier over het hoofd.
Bij vele onderwerpen staat in de FAQ wie de mods zijn maar niet bij alle, bij de rest heb ik in de topics gekeken en vooral bij de gesloten topics.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, ik had het lijstje naar excel gekopieerd, om even uit te proberen, helaas zag het er niet echt geweldig uit. Maar wel mooi gedaan van je trouwens, hoop werk
Toch doet het nog steeds pijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:42 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Bij vele onderwerpen staat in de FAQ wie de mods zijn maar niet bij alle, bij de rest heb ik in de topics gekeken en vooral bij de gesloten topics.
Het is veel werk maar het resultaat mag er zijn.
Weet ik nog niet, hangt van het middelste deel van jouw username af.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hoe kan ik de pijn verzachten?
Uuuhhhhh ik FOK! niet met FOK!ers!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hangt van het middelste deel van jouw username af.
Je loopt wel erg hard van stapel noh... Laten we beginnen met een kusjequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Uuuhhhhh ik FOK! niet met FOK!ers!
Ik dacht omdat de meeste altijd maar gelijk ..... willenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je loopt wel erg hard van stapel noh... Laten we beginnen met een kusje
Dan kom je toch echt de verkeerden tegen poppetje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:05 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik dacht omdat de meeste altijd maar gelijk ..... willen
Oké, gelukkig dan maarquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan kom je toch echt de verkeerden tegen poppetje.
Ok, maar in wezen is er dus niks veranderd. Ik sta niet in de lijst en ik voel me verdrietig....quote:
Ik vind je wel zielig en heb medelijden met jequote:Op maandag 15 oktober 2012 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, maar in wezen is er dus niks veranderd. Ik sta niet in de lijst en ik voel me verdrietig....
Meisje toch... nu heb ik ook medelijden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:33 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik vindt je wel zielig en heb medelijden met je
Echt waar?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meisje toch... nu heb ik ook medelijden.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |