je zou je hoofd al breken over wat ze dan wel bedoelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:57 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik kon er absoluut niet uithalen dat ze enquetes bedoelden.
Oh! Bedoelen ze enquête?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat is het adres? Dan ga ik een enquête houden over taalbeheersing.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:15 schreef Lienekien het volgende:
Ah, hij twittert dat de NOS de tekst heeft overgetypt wegens scheve foto.
Nou nou, een foutje in de specs... Tenenkrommend vind ik het niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:36 schreef Yngwie het volgende:
Advertentie van Zercom, Windows 8 OEM:
[ afbeelding ]
20TB... heb ik niet
Eindigen met doortrekken denk ik? Waterbesparing.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef slangpie het volgende:
Zit momenteel in een hotel in duitsland, en moest even urineren, wil ik doortrekken, staat er: push to end. Eindigen waarmee? Ben al gestopt met pissen. Rare woordkeuze.
Ik las 'augcates'quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:57 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik kon er absoluut niet uithalen dat ze enquetes bedoelden.
Omdat als je niet meer drukt hij gelijkt stopt denk ik, en er dan nog lekker wat ''afval'''. Ik denk dus dat ze met end bedoelen totdat je helemaal doorgetrokken hebt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef slangpie het volgende:
Zit momenteel in een hotel in duitsland, en moest even urineren, wil ik doortrekken, staat er: push to end. Eindigen waarmee? Ben al gestopt met pissen. Rare woordkeuze.
T is een drukknop, dus om te stoppen kun je niet indrukken. Als je niet meer drukt en hij zou gelijk stoppen, zou push to end ook niet kloppen. T kan gewoon nietquote:Op donderdag 1 november 2012 17:52 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Omdat als je niet meer drukt hij gelijkt stopt denk ik, en er dan nog lekker wat ''afval'''. Ik denk dus dat ze met end bedoelen totdat je helemaal doorgetrokken hebt.(De WC.)
Misschien handig als je een foto van de verpakking post, want dit zegt zo weinig. Ik acht de kans bijvoorbeeld erg groot dat 'Honden Kluiven' met vormgeving en marketing te maken heeft.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Had bij de C1000 hondenkoekjes en kattensnoepjes gehaald;
Op het pak hondenkoekjes stond; Honden Kluiven
Kattensnoepjes; Tegen anti-haarbal
honden kluiven kattensnoepjes tegen anti-haarbal.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Had bij de C1000 hondenkoekjes en kattensnoepjes gehaald;
Op het pak hondenkoekjes stond; Honden Kluiven
Kattensnoepjes; Tegen anti-haarbal
En dan 'reinigt' wel goed schrijvenquote:Op donderdag 1 november 2012 01:13 schreef Nepthys het volgende:
Muscle schoonmaakspul bevat nu ook verwijderd vuil en vet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |