Ja, ding stond daar in onderhoud maar ze waren vergeten de schuifdeur er in te zetten. Inmiddels ben ik alweer in Almere, mooi half uur wachten op de bus naar Hilversum.quote:
Hoe was de Cooper S dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, ding stond daar in onderhoud maar ze waren vergeten de schuifdeur er in te zetten. Inmiddels ben ik alweer in Almere, mooi half uur wachten op de bus naar Hilversum.
Nee ik moest op de klant wachten. Was in een XC90.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Haha grappig, had je pauze of sprong ze gewoon op een rijdende bus?? ^^
Ik had sowieso ruitenwisser aangezetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Nee ik moest op de klant wachten. Was in een XC90.
Flinke motorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef joppie_saus het volgende:
Was een gewone Cooper maar wel eentje met flinke motor ding was zo snel als de brandweer. Doe vanavond wel even fotootje.
Zegt de man die niet in staat is een Octavia fatsoenlijk naar Breda te rijden en het voor elkaar krijgt een Caddy te laten stranden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef S-RS het volgende:
Geeft maar weer aan hoe hersenloos je bent. Een chip op een atmosferisch blok geeft een nihil tot geen resultaat
Die waren al kapot toen ik ze haalden. Wel een goede comeback verdersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zegt de man die niet in staat is een Octavia fatsoenlijk naar Breda te rijden en het voor elkaar krijgt een Caddy te laten stranden.
Altijd leuk mensen uitlokken!quote:
Dát beweer jij. Wanneer gaan we pilsen trouwens?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef S-RS het volgende:
[..]
Die waren al kapot toen ik ze haalden. Wel een goede comeback verders
1. Kan niet anders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dát beweer jij. Wanneer gaan we pilsen trouwens?
Bedum? daar zit niet eens een autodealer joh.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef dery1990 het volgende:
Heb een bandenwissel! Niet in Putten maar in Bedum. Overigens wel in opdracht van het bedrijf uit Putten
Ja die inderdaad!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bedum? daar zit niet eens een autodealer joh.tenminste, geen nieuwe auto's(behalve misschien Peugeot..)
Bedoel je dat bedrijf met een voornaam als naam?
Ah tof, die is opzich wel eenvoudig te vinden..quote:
Is het vakantie?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:04 schreef DarkNoize het volgende:
In de vakantie krijg ik echt nooit ritjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |